Zo dat is snelquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:12 schreef rooie3 het volgende:
De twee mannen houden ze aardig uit beeld vandaag.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:12 schreef rooie3 het volgende:
De twee mannen 3 loosers houden ze aardig uit beeld vandaag.
Hij heeft ontdekt dat er ook een neplog van hem is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:14 schreef Darklight het volgende:
Nathanael zit nog steeds te zeuren over die blogs
Dan hoop ik dat hij al de reacties daar kan lezenquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij heeft ontdekt dat er ook een neplog van hem is.![]()
die is wel erg strak, een copy van de zijne waar reageren wél moegelijk isquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij is er wel pissig om.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat hij al de reacties daar kan lezen![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij is er wel pissig om.
Vind het niet te begrijpen.
Dacht dat hij gisteren zo moest lachen om die nep Huub log.
Zit hij ook de reacties te lezen onder de artikelen? Die zijn behoorlijk pittig.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
mogen ze nu wel al die nep logs zien dan ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij is er wel pissig om.
Vind het niet te begrijpen.
Dacht dat hij gisteren zo moest om die nep Huub log.
Blijkbaarquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:19 schreef petraa het volgende:
[..]
mogen ze nu wel al die nep logs zien dan ?
Schijnbaar wel jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:19 schreef petraa het volgende:
[..]
mogen ze nu wel al die nep logs zien dan ?
Weet ik niet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Zit hij ook de reacties te lezen onder de artikelen? Die zijn behoorlijk pittig.![]()
en nu maar hopen dat ze erop mogen blijven komenquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:21 schreef demins het volgende:
Ik ben ook even op de nephuuublog geweest... Hoop dat ze het lezen!
Hoi Huub,
Met de intelligentie van de meeste medebewoners is het zeer slecht gesteld. Met Brian aan kop -wat is die jongen ongelooflijk dom, met zijn slechte sinterklaasgedichtjes en zijn verwrongen kijk op zijn eigen mogelijkheden op ieder gebied- met Natasia als goede tweede en runner up. Bij beide moet getwijfeld worden of ze uberhaupt een IQ hebben.
Nathanael is slimmer, maar die heeft weer de handicap van zijn persoonlijkheidsstoornissen. Maar in snelheid en helderheid van denken is hij toch de mindere, met jou vergeleken. Je kan hem makkelijk aan zonder zijn moeder erbij te betrekken. Maar of dat een goede reden is om het niet te doen? Bart is een twijfelaar met stenen in zijn buik in plaats van ballen... Die is meer met zijn eigen sores bezig, maar niet lekker!
Syl, Ilona(?) en Nena(?) zijn een kwestie van pappen en nathouden, maar wel een vinger aan de pols! Syl lijkt me puur en oprecht, maar dat kan jij beter beoordelen dan ik. Kortom, ga zo door, en veel succes!
Demins
p.s. Nog even de korte karakteristieken.
Nathanael:
Sneu. Een psychiatrisch geval. Meerdere persoonlijkheidsstoornissen. Dwangbuisrijp.
Brian:
Kasthomo! Spontaan toont hij iedere dag opnieuw zijn domheid aan het volk en denkt dan dat iedereen juicht.
Bart:
Frusti, would-be, is-not. Wil het niveau bewaken. Kan dat het beste doen door te vertrekken.
Natasia:
Het tweede geval dat rijp is voor langdurige, gedwongen opname in een psychiatrisch ziekenhuis. Kinderen zouden tegen haar in bescherming moeten worden genomen. Puur slecht.
Nena:
Inhoudloze Barbiepop.Geef mij maar een echte van Mattel.Heroinehoertje Barbie bijvoorbeeld.
Ilona:
Windvaantje. Heb je niks aan.
Sylvia:
Prima meid. Jullie sluiten een verbond en je zit gebeiteld.
Huub:
Held van de dag. Moet elke dag opnieuw die titel waarmaken!
Ze zijn nu weer (even) op streamquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Ze worden steeds weggedraaid.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |