Tuurlijk niet, natas zegt dat wij alles verkeerd zien. Zij zien het allemaal goedquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tekst: Misschien zouden de Miljonairs zichzelf moeten gaan afvragen waarom Huub en Sylvia wel kaarten krijgen en de rest niet…
En ... hebben ze dat al gedaan ??
Weten we niet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tekst: Misschien zouden de Miljonairs zichzelf moeten gaan afvragen waarom Huub en Sylvia wel kaarten krijgen en de rest niet…
En ... hebben ze dat al gedaan ??
Natasia moet echt een realitycheckquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, natas zegt dat wij alles verkeerd zien. Zij zien het allemaal goed![]()
ik hoop ieder geval dat ze komen als de andere bewoners niet kunnen wegvluchten zoals gisterenquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:03 schreef BONG4002 het volgende:
Ben benieuwd wanneer vandaag de 2e lichting kaarten binnenkomen, ik verwacht ergens rond etenstijd of iets erna
precies!quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:04 schreef petraa het volgende:
[..]
ik hoop ieder geval dat ze komen als de andere bewoners niet kunnen wegvluchten zoals gisteren![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
http://www.tien.tv/web/sh(...)page=51230/view=news
Nou, dan weten we dat hier ookquote:MAUREEN zei om 12:15 op 11 JANUARI 2007
Aan de redactie van Tien ...In jullie topic staat dat de kaarten komen van mensen van Fok maar ik heb een kaart gestuurd via deze site. Fok is misschien de initiator maar de mensen hier hebben gezorgd dat de actie geslaagd is.
Ze hebben gisteren ergens gezegd dat de 2e lading ook bezorgd zou wordenquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:11 schreef Meneermax het volgende:
Ik hoop dat ze komen, die kaarten. Hoe laat maakt me niet uit. Ik hoop dat het geen eenmalige aktie was van de redactie...
Zo dat is snelquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:12 schreef rooie3 het volgende:
De twee mannen houden ze aardig uit beeld vandaag.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:12 schreef rooie3 het volgende:
De twee mannen 3 loosers houden ze aardig uit beeld vandaag.
Hij heeft ontdekt dat er ook een neplog van hem is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:14 schreef Darklight het volgende:
Nathanael zit nog steeds te zeuren over die blogs
Dan hoop ik dat hij al de reacties daar kan lezenquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij heeft ontdekt dat er ook een neplog van hem is.![]()
die is wel erg strak, een copy van de zijne waar reageren wél moegelijk isquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij is er wel pissig om.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat hij al de reacties daar kan lezen![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij is er wel pissig om.
Vind het niet te begrijpen.
Dacht dat hij gisteren zo moest lachen om die nep Huub log.
Zit hij ook de reacties te lezen onder de artikelen? Die zijn behoorlijk pittig.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
mogen ze nu wel al die nep logs zien dan ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij is er wel pissig om.
Vind het niet te begrijpen.
Dacht dat hij gisteren zo moest om die nep Huub log.
Blijkbaarquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:19 schreef petraa het volgende:
[..]
mogen ze nu wel al die nep logs zien dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |