Past wel goed bij hem.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:54 schreef Danny het volgende:
tering wat zit dit nathanael goor smakkend te vreten zeg
Ja lekker ding ik had het ook over de blogs en niet over de kaartenactiequote:Op donderdag 11 januari 2007 13:54 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat is weer een heel ander verhaal. Geef ik je ook geen ongelijk in. Overigens had ik het over die nepblogs, en niet over de kaartenaktie![]()
Ik lig hier echt gevouwen... chaos...quote:
Precies, een log hoort over jezelf te gaan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:55 schreef Danny het volgende:
[..]
En wiens schuld is dat? (buiten dat de blogs natuurlijk totaal nergens op sloegen)
juist dat is het doel van loggen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Precies, een log hoort over jezelf te gaan.
-Vandaag heb ik ......
Als je er gewoon voor zorgt dat ze geen internet hebben of logs kunnen lezen, probleem opgelostquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Jullie moeten je natuurlijk wel realiseren dat een, in de basis, goed initiatief (Miljonairs laten loggen, hun eigen verhaal laten doen) hiermee volkomen vern**kt is.![]()
precies. nu is het alsof het de schuld is van degene die de nepblogs heeft geplaatst dat satanael wil stoppen met z'n (toch al niet interessante) blog.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:58 schreef Darklight het volgende:
Jullie kunnen die nepblogs toch blokken
Daar ben ik het nu echt helemaal mee eens, geen een gesprek van die gast is te volgen met zijn cryptisch gelulquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:59 schreef Danny het volgende:
@DGK_redactie:
kan het brian niet verboden worden om quasi intelligente engelstalige bullshit te uiten ?
die foto is maar half?? Even uitsnijden misschien?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:58 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hij moet even naar de homepage van de blog:
http://goudennatanael.web-log.nl
Hij wil intelligent overkomen, alleen het lukt nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:01 schreef pullup het volgende:
Goed verhaal weer van Brian...en zo duidelijk ook![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:59 schreef Danny het volgende:
@DGK_redactie:
kan het brian niet verboden worden om quasi intelligente engelstalige bullshit te uiten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |