zoiets als; ikweetnietsquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:47 schreef CarOnline het volgende:
nee, van weet_ik_veel ofzoiets toch?
quote:Kan iemand Bart, Satan, Brain en Natasia van een nekschot voorzien?
Go HUUB!
Geplaatst door: Danny | 11-1-07 om 12:30
oh, ja ik hou het allemaal niet zo bijquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:47 schreef CarOnline het volgende:
nee, van weet_ik_veel ofzoiets toch?
Copy/Paste ajb!quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:48 schreef CarOnline het volgende:
leuk stukje op de talpa site over de kaarten actie
Vooral het onderschrift bij de foto van Natasia
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:48 schreef CarOnline het volgende:
leuk stukje op de talpa site over de kaarten actie
Tekst: Misschien zouden de Miljonairs zichzelf moeten gaan afvragen waarom Huub en Sylvia wel kaarten krijgen en de rest niet…quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
http://www.tien.tv/web/sh(...)page=51230/view=news
Tuurlijk niet, natas zegt dat wij alles verkeerd zien. Zij zien het allemaal goedquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tekst: Misschien zouden de Miljonairs zichzelf moeten gaan afvragen waarom Huub en Sylvia wel kaarten krijgen en de rest niet…
En ... hebben ze dat al gedaan ??
Weten we niet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tekst: Misschien zouden de Miljonairs zichzelf moeten gaan afvragen waarom Huub en Sylvia wel kaarten krijgen en de rest niet…
En ... hebben ze dat al gedaan ??
Natasia moet echt een realitycheckquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, natas zegt dat wij alles verkeerd zien. Zij zien het allemaal goed![]()
ik hoop ieder geval dat ze komen als de andere bewoners niet kunnen wegvluchten zoals gisterenquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:03 schreef BONG4002 het volgende:
Ben benieuwd wanneer vandaag de 2e lichting kaarten binnenkomen, ik verwacht ergens rond etenstijd of iets erna
precies!quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:04 schreef petraa het volgende:
[..]
ik hoop ieder geval dat ze komen als de andere bewoners niet kunnen wegvluchten zoals gisteren![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
http://www.tien.tv/web/sh(...)page=51230/view=news
Nou, dan weten we dat hier ookquote:MAUREEN zei om 12:15 op 11 JANUARI 2007
Aan de redactie van Tien ...In jullie topic staat dat de kaarten komen van mensen van Fok maar ik heb een kaart gestuurd via deze site. Fok is misschien de initiator maar de mensen hier hebben gezorgd dat de actie geslaagd is.
Ze hebben gisteren ergens gezegd dat de 2e lading ook bezorgd zou wordenquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:11 schreef Meneermax het volgende:
Ik hoop dat ze komen, die kaarten. Hoe laat maakt me niet uit. Ik hoop dat het geen eenmalige aktie was van de redactie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |