Ja sorry hoor, maar dat smsen is alleen maar geld klopperij anders openen ze wel gewoon een poll op degoudenkooi.nl.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De poll is vandaag gestart geloof ik
En nee, ik sms NIET mee
+ Dat het gaat om contactpunten ipv een exitquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar dat smsen is alleen maar geld klopperij anders openen ze wel gewoon een poll op degoudenkooi.nl.
alleen de echte fans gaan natuurlijk sms-enquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar dat smsen is alleen maar geld klopperij anders openen ze wel gewoon een poll op degoudenkooi.nl.
The one and onlyquote:
Ik heb alleen tijdens de finale van BB5+6 één smsje gestuurd, voor de rest wacht ik het gewoon rustig af wat de uitslag wordtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:49 schreef 2live het volgende:
[..]
alleen de echte fans gaan natuurlijk sms-en![]()
We hebben hier toch al een poll! Van mij mogen ze best een linkje op de DGK-site zetten...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:51 schreef kleinzusje het volgende:
Mn durf om voor het eerst een kaart te sturen zit nog in mn tenen, laat staan een sms. Dat doe ik echt nooit.
Volgens mij mag je ook gewoon bellen! Vragen naar Frans of Stijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:51 schreef kleinzusje het volgende:
Mn durf om voor het eerst een kaart te sturen zit nog in mn tenen, laat staan een sms. Dat doe ik echt nooit.
Zal wel weer pokeren zijn geblazen!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:52 schreef BONG4002 het volgende:
Huub heeft zin in vanavond (staat er dan iets bijzonders op het programma?)
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
dat heb ik nou ook, zo'n kaartje is tenminste nog van papier en het heeft nog een functie ook.
En het telefoonnummer was ook alweer ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:53 schreef demins het volgende:
[..]
Volgens mij mag je ook gewoon bellen! Vragen naar Frans of Stijn.![]()
Oei, Frans had een mooie stem, las ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:53 schreef demins het volgende:
[..]
Volgens mij mag je ook gewoon bellen! Vragen naar Frans of Stijn.![]()
quote:
Ik heb sowieso nooit een heel duidelijk favoriete bewoner, dus stuur ook geen kaartjes.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb alleen tijdens de finale van BB5+6 één smsje gestuurd, voor de rest wacht ik het gewoon rustig af wat de uitslag wordt
Als er wat zinnigs is op de streamsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:59 schreef Day het volgende:
Ja! kunnen we weer gewoon terug naar het doel van de COS-topics, nl. Commentaren Op de Streams. Ik zie veel teveel posts langskomen die niks met de streams te maken hebben. Het begint hier langzamerhand steeds meer een slowchat-topicsreeks te worden en daar zijn de COS-topics niet voor bedoelt.
Het is maanden goed gegaan, laten we dat a.u.b. zo houden!
Ach, ik zie het sms-en als mijn kleine bijdrage voor uren kijkplezier.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:51 schreef kleinzusje het volgende:
Als er niets zinnigs is op de streams en je wil toch posten, kun je altijd naar de SC-topics gaan!quote:
Ik snap je wel Day, probeer me er aan te houden. Maar jij doet er ook vaak zelf aan meequote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:59 schreef Day het volgende:
Ja! kunnen we weer gewoon terug naar het doel van de COS-topics, nl. Commentaren Op de Streams. Ik zie veel teveel posts langskomen die niks met de streams te maken hebben. Het begint hier langzamerhand steeds meer een slowchat-topicsreeks te worden en daar zijn de COS-topics niet voor bedoeld!
Okquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:02 schreef Day het volgende:
[..]
Als er niets zinnigs is op de streams en je wil toch posten, kun je altijd naar de SC-topics gaan!
Volgens mij valt dat wel mee en zo niet mag je me er altijd op wijzen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik snap je wel Day, probeer me er aan te houden. Maar jij doet er ook vaak zelf aan mee
sorryquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:59 schreef Day het volgende:
Ja! kunnen we weer gewoon terug naar het doel van de COS-topics, nl. Commentaren Op de Streams. Ik zie veel teveel posts langskomen die niks met de streams te maken hebben. Het begint hier langzamerhand steeds meer een slowchat-topicsreeks te worden en daar zijn de COS-topics niet voor bedoeld!
Ok deal, thx: Je doet het goed !!!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:06 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee en zo niet mag je me er altijd op wijzen.
Af en toe is niet erg, maar ik de heb net een poging gedaan om het vorige topic te lezen om daar info uit te halen over wat er vandaag in DGK is gebeurd en i.p.v. daarvan vind ik alleen maar gedol onderling.
Is niet erg, maar houden jullie er a.u.b. rekening mee dat er ook users zijn die via de COS-topics het programma proberen te volgen.
Probeer anders de 'Villa Vandaag' eensquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:06 schreef Day het volgende:
[..]
Is niet erg, maar houden jullie er a.u.b. rekening mee dat er ook users zijn die via de COS-topics het programma proberen te volgen.
Waarom openen jullie niet je eigen topic ? Met vragen aan en mededelingen door...............quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Probeer anders de 'Villa Vandaag' eens![]()
Tuurlijk, geen twijfel mogelijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:10 schreef Black_king het volgende:
Ik twijfel aan de bemoedigende woorden van Nathanael. Ik heb toch het idee dat hij de info dat Ilona naar de psych gaat, tegen haar gaat gebruiken.....
Daar staan te vaak onwaarheden in!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Maar dat is een beetje objectief he ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat loopt altijd minstens een half uur achter: als het niet meer is.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
hoezo, is net toch uitgebreid besproken door ilona, ook met anderen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:10 schreef Black_king het volgende:
Ik twijfel aan de bemoedigende woorden van Nathanael. Ik heb toch het idee dat hij de info dat Ilona naar de psych gaat, tegen haar gaat gebruiken.....
Straks is Nel dorpsomroeperquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:10 schreef Black_king het volgende:
Maarre, maarre... ik ben een pathologische slowchatter! Dat is mijn handicap! En je wil toch geen gehandicapten uitsluiten van dit gebeuren???quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:59 schreef Day het volgende:
Ik vergeet nog "GEDWONGEN !!!"quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Straks is Nel dorpsomroeper
"HUUB MOET NAAR DE PSYCHIATER VAN DE SNACKBAR!!!!
GELUKKIG DOEN ZE WAT MET MIJN ADVIES !!!! "
Ga je mee naar SC?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:13 schreef demins het volgende:
[..]
Maarre, maarre... ik ben een pathologische slowchatter! Dat is mijn handicap! En je wil toch geen gehandicapten uitsluiten van dit gebeuren???![]()
Weten ze inmiddels al wie het gedaan heeft?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:15 schreef BONG4002 het volgende:
Huub baalt nog steeds een beetje van die CP toestand, hij gaat het straks aankaarten tijdens het eten
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:15 schreef Day het volgende:
[..]
Weten ze inmiddels al wie het gedaan heeft?
Oei, daar vraag je watquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:15 schreef Day het volgende:
[..]
nee, en redactie wil niets zeggen.... NL begon er met lesley over, hij dacht dat huub het zelf gedaan had, want syl zou zoiets nooit doen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:15 schreef Day het volgende:
[..]
Wat heb jij een zwaar irritante avatar trouwens. Sorry, maar dat moest ik even kwijt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:17 schreef s0k het volgende:
huub gaat gewoon zn punten keihard terug winnen vanavond met poker
Topic gemaakt !!!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waarom openen jullie niet je eigen topic ? Met vragen aan en mededelingen door...............
Dat kan niet! Hoeveel hij ook zou winnen, die 40 pt is hij nog steeds kwijt dan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:17 schreef s0k het volgende:
Europees kampioenschap is vorig jaar ook gewonnen door een 19 jarigequote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:17 schreef s0k het volgende:
Nathanaelquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:19 schreef s0k het volgende:
in de categorie huub-irritant of nathanael-irritant?
ik vind hem eigenlijk wel wat voor nataarsia. kan ze ook zo'n leuke persoonsrelatie krijgen zoals barsleyquote:
wie? Oh, die!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar dat is een beetje objectief he ?![]()
bye the way, ben jij niet gewoon oddy ?
NL is aan het kokenquote:
Dat willen ze ja. Brian wil ook tennislessen volgen op een club en een toernooi spelen. Vanmiddag had hij het ook over competitie. Het moet niet gekker worden, dan gaat ie toch lekker. Ik vind het toch vreemd als dat zou mogen, de lijn wordt steeds vager in het naar buiten gaan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:58 schreef HiDiHo het volgende:
Bart gaat tegen Brian tennissen voor 100 CP's
als je het mij vraagt:quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:10 schreef MCR4480 het volgende:
Bart : we moeten rustig doen, poepielief doen en tegen sylvia zeggen als ze huub eruit laat gaan dan is de heat eraf. ......trapt ze daar in?
SICK FUCKS dat zijn hetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:26 schreef kleinzusje het volgende:
Nl: "Wie heeft er keukendienst ?"
Bart: "Joep Meloen"
Nl: "Dan ga ik alllllleessssss vies maken"
Bart: "Ha, ha, ha, ja en dan ook echt alles..............."
Triest he
ik kan er wel om lachen, ik ga dr ook van uit dat het een grap was ...... ach, anders stuur je huub toch ook een kaartje, misschien knapt ie daar dan een beetje van opquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:26 schreef kleinzusje het volgende:
Triest he
Nog 1quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:30 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ik kan er wel om lachen, ik ga dr ook van uit dat het een grap was ...... ach, anders stuur je huub toch ook een kaartje, misschien knapt ie daar dan een beetje van op![]()
Net zo als jouw avatarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:31 schreef s0k het volgende:
Je zou toch wel verwachten dat ze bij talpa weten dat je geen fijn gestreepte overhemden moet dragen op tv.dit ziet er echt vervelend uit bij briaaaaan en natanaal.
al die joekies in dat huis houden nog geen 1 dag uit bij een ontgroening van het corpsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:30 schreef Black_king het volgende:
[..]
Lagere school niveau haalt het niet eens....En alles natuurlijk onder het mom van het spel. Denk dat veel Corps-balletjes hun neus ophalen voor deze sukkels. Dit is zelfs te flauw voor hun ontgroeningen.....
Ja, zoiets. Maar de mijne is tenminste doelbewustquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Net zo als jouw avatarop het scherm
Nog triester is het, dat ze zichzelf zo torenhoog boven iedereen verheven voelen. Terwijl het zó simpel en sneu is, wat ze doen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:26 schreef kleinzusje het volgende:
Triest he
Wat ik gewoon niet snap is dat ze het zelf niet door hebbenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog triester is het, dat ze zichzelf zo torenhoog boven iedereen verheven voelen.
Ik had eigenlijk wat subtielere psychologische spelletjes verwacht.
Tuurlijk, af en toe een beetje zieken hoort er bij hoor. En af en toe een regelrechte rotstreek óók.
Maar op deze manier iemand onder druk zetten, is behalve laf en (m.i.) onethisch, ook vooral heel kinderachtig. Dit kunnen kinderen op de basisschool al uitstekend.
Daar verraden ze zichzelf ook mee want daar zijn ze te dom voor. Je kunt wel denken dat je heel wat bent maar als de basis en de inhoud niet goed is komt er ook nooit iets van terechtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat ik gewoon niet snap is dat ze het zelf niet door hebben
Als je denkt dat je iemand bent, ben je juist niemandquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:38 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Daar verraden ze zichzelf ook mee want daar zijn ze te dom voor. Je kunt wel denken dat je heel wat bent maar als de basis en de inhoud niet goed is komt er ook nooit iets van terecht
Z'n kleine pikkie wordt vergroot......quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:56 schreef s0k het volgende:
waarvoor moet natanaal nou onder het mes?
nou huub, grijp je kansquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:00 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Z'n kleine pikkie wordt vergroot......![]()
(knie)
ja, en Huub, zoiets kun je per ongeluk laten lijkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:02 schreef s0k het volgende:
[..]
nou huub, grijp je kans1 goeie doodsschop, en hij ligt daar wat langer
Volgens mij heeft de politie nog steeds gewoon een Glockquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:38 schreef Mr_Baus het volgende:
nee, van de politie
PPK = Bond
PK5 = Politie
Een of andere workshop.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:16 schreef Sonique het volgende:
Gaat er wat gebeuren dat ze allen op de bank zitten?
Volgens mij is hij niet geweest.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:16 schreef farceman het volgende:
Het lekkerSimpel hoe ging het bij de screening?
Zullen hun dat nu ook moeten gaan doen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:24 schreef Kinga het volgende:
Heej, wat vet.
Ja mij ook......quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:31 schreef Sonique het volgende:
Moet aan dat house liedje denken...
Give it up van the good men...
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:30 schreef Kinga het volgende:
holy shit, dat moet hard zijn...
Zal me niks verbazen, hij zei laatst ookal dat hij op niveau c1/c2 tenniste.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:42 schreef rooie3 het volgende:
Als Brian nu vannacht maar geen Brainwave krijgt.
Staat ie morgen op en dan wil hij trommelaar worden.
Lolquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:42 schreef rooie3 het volgende:
Als Brian nu vannacht maar geen Brainwave krijgt.
Staat ie morgen op en dan wil hij trommelaar worden.
Precies ! Haar gezicht was één en al smile ! Love to see her laugh...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:46 schreef Sonique het volgende:
Ik vind dit echt leuk voor Sylvia. Die geniet hiervan, zo'n type is het echt!
Ook leuk voor Huub.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:46 schreef Sonique het volgende:
Ik vind dit echt leuk voor Sylvia. Die geniet hiervan, zo'n type is het echt!
Zal ik de streams aanzetten?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:47 schreef Black_king het volgende:
[..]
Precies ! Haar gezicht was één en al smile ! Love to see her laugh...![]()
zal ik het maar niet doen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:45 schreef RTM1988 het volgende:
natasia kop dicht!!!!
Huh? Wat lullig.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:06 schreef rooie3 het volgende:
Sylvia heeft die les aangevraagd.
En wie krijgt hem.
Die knakker van een NL.
Stom hoor.
Ja zag die foto met die spierballen van Huub.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:22 schreef Darklight het volgende:
Brian heeft een blog ontdekt
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:24 schreef demins het volgende:
Net thuis. Heeft Huub de 40 cpt'n nog ter sprake gebracht onder het eten, of op enig ander moment?
Volgens mijn iets van Huuub.weblog.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:24 schreef Meneermax het volgende:
yeah, lastig door te hebben waar hij nu zit op inet
Ja zei streamverslag op V-O-Lquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:24 schreef demins het volgende:
Net thuis. Heeft Huub de 40 cpt'n nog ter sprake gebracht onder het eten, of op enig ander moment?
Wat dan ???quote:
Ik zag net wel een plaatje voorbijkomen die ik ook in het fakes topic zag, en ik schrok want ik dacht echt dat ze op fok zatenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:34 schreef Missy_1974 het volgende:
brian zegt: er is een blog, maar niet gemaakt door huub maar het zijn geen fans.
Ik hoor nu ook het gemaakte plaatje van demins voorbij komen. zouden ze fok gelezen hebben ?
Kan je zien hoe dom ze zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:35 schreef Darklight het volgende:
Ze denken dat het anti huub is
Op deze blog zie ik geen foto's ??quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:37 schreef demins het volgende:
Te gek! Het begint al... Ze zagen de bodybuilderfake van Brian en de kaart die ik gisteren maakte.![]()
Ik denk het wel, in het slechtste geval ontvangt ie ze in de snackbar.. Tis dan jammer dat de anderen het niet kunnen zien, maar het zal Huub wel enorm goed doen en een stuk sterker makenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:37 schreef Meneermax het volgende:
Ik heb zo mijn twijfels of die wel binnen gaan komen!
Als er streepjes tussen de lettergrepen staan wel hoor!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:44 schreef Meneermax het volgende:
Kan Nena lezen dan?
Bart is aan het trainen met Natasia, waar Ilona is weet ik nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:46 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat doen Ilona en Bart?
Ik denk ze werken aan project Ilona!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:46 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat doen Ilona en Bart?
Geef je nou antwoord zonder naar de streams te kijken...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bart is aan het trainen met Natasia, waar Ilona is weet ik niet
Ik zat op de stream van Brian + NL, en een van hun vroeg zich af waar de muziek vandaan kwam (uit de sportzaal) waarop werd gezegd dat er waarsch. getraind wordt door Natas en Bartquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:51 schreef demins het volgende:
[..]
Geef je nou antwoord zonder naar de streams te kijken...![]()
Met Ilona aan een project werken is minstens net zo zwaar als trainen met Natasia hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:51 schreef demins het volgende:
Geef je nou antwoord zonder naar de streams te kijken...![]()
Hij (= ikweetniets) heeft de afbeeldingen van de kaarten even weggehaald, anders is de verrassing er morgen af!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Op deze blog zie ik geen foto's ??
Slim en goedquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:57 schreef demins het volgende:
[..]
Hij (= ikweetniets) heeft de afbeeldingen van de kaarten even weggehaald, anders is de verrassing er morgen af!
Bron: blog
Ze mogen er toch niet op.quote:
Het komt vast goedquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze mogen er toch niet op.
En nu gaan ze Huub weer even belachelijk maken dat hij een anti site heeft.
Dus lijkt me lachen als Huub het wil zien dat het dan nog een keer mag.
Hun dan allemaal mee om hem uit te lachen.
En dan kaboem is het effe anders.
Ik blijf dromen.![]()
ik droom met je meequote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze mogen er toch niet op.
En nu gaan ze Huub weer even belachelijk maken dat hij een anti site heeft.
Dus lijkt me lachen als Huub het wil zien dat het dan nog een keer mag.
Hun dan allemaal mee om hem uit te lachen.
En dan kaboem is het effe anders.
Ik blijf dromen.![]()
Dat is dan vet jammer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:05 schreef Mr_Baus het volgende:
Bart werd volgens mij net van die huub weblog weggeklikt
De camera's zwaaiden niet terug!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:15 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasia zwaait ff tegen de camera's.![]()
Alsof ze iets beters te doen heeft dan schreeuwen, krijsen en zeiken?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:17 schreef Leandra het volgende:
Eén ding moet ik Natasia wel meegeven (en dat is dan ook echt het enige wat voor haar spreekt): ze houdt zich wel heel strak aan dr trainingsschema's.
tja ! je moet toch ergens je energie aan kwijt ....is het niet achter de kinderen aanrennen dan maar op een loopbandquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:17 schreef Leandra het volgende:
Eén ding moet ik Natasia wel meegeven (en dat is dan ook echt het enige wat voor haar spreekt): ze houdt zich wel heel strak aan dr trainingsschema's.
Laat dr lekker thuis een loopband neerzetten dan, misschien dat ze het daar dan ook kan uithouden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:18 schreef s0k het volgende:
Alsof ze iets beters te doen heeft dan schreeuwen, krijsen en zeiken?
Morgen komt Wilgo terug en moet Natasia uit de kooi!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:24 schreef Lady-night het volgende:
Natas is vast gaan lopen naar schiphol
Prioriteiten liggen niet helemaal waar ze moeten maar het trainen doet ze zeker gedisciplineerdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:19 schreef snetje het volgende:
[..]
tja ! je moet toch ergens je energie aan kwijt ....is het niet achter de kinderen aanrennen dan maar op een loopband![]()
wat was dan dat persoonlijke berichtje?/quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dat was even leuk, zat op kantoor een beetje aan de Huub site te frutselen. Hdngmw (Hij die niet genoemd mag worden) en Braindead hebben inmiddels een weblog waarop gereageerd kan worden en Huub niet. goudenhuub.web-log.nl was al geregistreerd door Talpa dus moest er maar een utje bij:
goudenhuuub.web-log.nl dus.
Het vreemde is dat ik er net 5 minuten mee bezig was (Kaarten voor Huub en Syl erop zetten) en toen hoorde ik Brainless op de stream praten over een Huub weblog met 3 u's. Dus ik ben erg benieuwd hoe hij daar zo snel achtergekomen is. De kaarten heb ik zo snel mogelijk weggehaald maar Brain en Nena hebben ze in ieder geval gezien. Daarna even een persoonlijk berichtje getiepeld. Brian zat met stijgende verbazing te kijken. De eerste reactie (Wie heeft deze ggemaakt dan?) is dan ook van hem. Anyhows (brghhhhhhhhhh), it was good fun.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:28 schreef demins het volgende:
[..]
Morgen komt Wilgo terug en moet Natasia uit de kooi!![]()
![]()
http://goudenhuuub.web-log.nlquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:31 schreef Lady-night het volgende:
[..]
wat was dan dat persoonlijke berichtje?/
en later ....quote:Hi sukkeltjes,
Hier mogen jullie niet kijken
Maar kijk ook even hier:
http://goudennatanael.web-log.nl/
http://goudenbrain.web-log.nl/
En Brian ... Nena van achter nemen gaat beter als je haar broek uit doet (laat die van jezelf maar aan)
Jaja, we hebben het allemaal gezien. Wat een wanvertoning.
Nata... oh sorry, hij wiens naam niet genoemd mag worden, je bent mateloos populair buiten de kooi.
quote:Hi Fokkers, ze durven nu niet meer te kijken. Was leuk, ik zat hier te typen en Brainless zat met grote ogen te kijken.
Heb de afbeeldingen voor de Huub kaarten even weggehaald anders is de lol er morgen af.
Kan even niet op fok want weet mijn inlog hier niet. Logisch, ikweetniets.
Greetz
welke tekst heeft Brian gezien dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dat was even leuk, zat op kantoor een beetje aan de Huub site te frutselen. Hdngmw (Hij die niet genoemd mag worden) en Braindead hebben inmiddels een weblog waarop gereageerd kan worden en Huub niet. goudenhuub.web-log.nl was al geregistreerd door Talpa dus moest er maar een utje bij:
[afbeelding]
Het vreemde is dat ik er net 5 minuten mee bezig was (Kaarten voor Huub en Syl erop zetten) en toen hoorde ik Brainless op de stream praten over een Huub weblog met 3 u's. Dus ik ben erg benieuwd hoe hij daar zo snel achtergekomen is. De kaarten heb ik zo snel mogelijk weggehaald maar Brain en Nena hebben ze in ieder geval gezien. Daarna even een persoonlijk berichtje getiepeld. Brian zat met stijgende verbazing te kijken. De eerste reactie (Wie heeft deze ggemaakt dan?) is dan ook van hem. Anyhows (brghhhhhhhhhh), it was good fun.
Maar zag jij ook dat ze het niet snapten ? Ze dachten dat het anti Huub was toch ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
http://goudenhuuub.web-log.nl
[..]
en later ....
[..]
Pas je het in de text op de Huuublog ook nog ff aan dan....... de uitdrukking is daar nog: "Hij wiens naam niet genoemd mag worden" en het moet dus echt "hij die niet genoemd mag worden" zijn (gegapt uit Harry Potter)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
een typfoutje van brianquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Tuurlijk dachten ze dat, die 2 lopen zo over van intelligentie dat ze ook denken dat het gemeend is als er staat dat hij die niet genoemd mag worden mateloos populair is buiten het huis.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:35 schreef kleinzusje het volgende:
Maar zag jij ook dat ze het niet snapten ? Ze dachten dat het anti Huub was toch ?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk dachten ze dat, die 2 lopen zo over van intelligentie dat ze ook denken dat het gemeend is als er staat dat hij die niet genoemd mag worden mateloos populair is buiten het huis.
De één heeft een kind wat nog te jong is voor Harry Potter en de ander vindt Harry Potter te moeilijk![]()
Mevr. Rowling heeft het weer doen herleven danquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
Harry Potter? Dat gaat nog iets verder terug hoor...
shit, dat dacht ik alquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:37 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ja, dat komt door die bodybuilding foto van Huub.
Daar zet je hem mee voor paal.
Grappig, Bart is echt geen licht in de duisternis!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:41 schreef Sonique het volgende:
we have to do something back for this man....
LOL
Van wat ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:44 schreef IkWeetNiets het volgende:
Iemand nog een leuke pic voor mij
Knal ik er snel even op voor boer bart
Als je je niet kunt voorstellen dat iemand populair is, vind je altijd wel iets waardoor je denkt dat het volgens jou tegen die persoon bedoeld is.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:47 schreef Sonique het volgende:
Ik zei gister trouwens al dat men het verkeerd zou gaan opvatten, zo slim zijn ze niet dar in het huis.
Vreemd, een paar dagen terug heeft de redactie hier aangegeven dat het Huub was gevraagd maar hij nog geen blog wilde startenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
Zo de kaarten staan er weer op.
Het is Huub overigens door de redactie verboden ook een weblog te beginnen. Daarom leek het mij een aardig idee om voor hem de weblog te starten. Daarvoor zoek ik nog een paar ghostwriters die in de geest van onze held verslag willen doen.
Daarom, het omgekeerde is ook het geval trouwens, Huub en Sylvia kunnen het ook verkeerd opvatten en denken dat het van NL/Brian/Bart groepje af komt...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je je niet kunt voorstellen dat iemand populair is, vind je altijd wel iets waardoor je denkt dat het volgens jou tegen die persoon bedoeld is.
Vind het wel leuk ze is een keer echt vrolijk te zien.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:56 schreef demins het volgende:
Wat zitten Huub en Sylvia toch te kirren! Hebben ze vlinders in de buik?![]()
Ik maak me geen zorgen dat de juiste betekenis hun wellicht niet zal bereiken. Dat komt goed!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je je niet kunt voorstellen dat iemand populair is, vind je altijd wel iets waardoor je denkt dat het volgens jou tegen die persoon bedoeld is.
dat is idd echt onzin. De redactie heeft hier zelf aangegeven dat hij het WEL mag, maar niet wil.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
Het is Huub overigens door de redactie verboden ook een weblog te beginnen. Daarom leek het mij een aardig idee om voor hem de weblog te starten. Daarvoor zoek ik nog een paar ghostwriters die in de geest van onze held verslag willen doen.
Ik begreep dat het een miscommunicatie was tussen de redactie en Huub. Huub vatte het op dat hij dat niet mocht doen, maar hij mocht het wel uiteindelijk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vreemd, een paar dagen terug heeft de redactie hier aangegeven dat het Huub was gevraagd maar hij nog geen blog wilde starten![]()
Is de redactie ze nu aan het showenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:58 schreef demins het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen dat de juiste betekenis hun wellicht niet zal bereiken. Dat komt goed!![]()
Whahah, die was echt lollig haha. Volgens mij best lekker om zo even te ontspannen. De rest zit constant maar in die kookpan, die hebben nooit effe lekker lol om niets.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:58 schreef IkWeetNiets het volgende:
regie ligt weer te slapen, Huub doet schansspringer na
Mwah, net niet helemaal, als ze er tenminste een blik op mogen werpen.... de Huuublog staat immers reacties toe en dat zou Brian en Nathanael niet toegestaan worden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:58 schreef Sonique het volgende:
Daarom, het omgekeerde is ook het geval trouwens, Huub en Sylvia kunnen het ook verkeerd opvatten en denken dat het van NL/Brian/Bart groepje af komt...
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
Huub rolt over de grond van het lachen!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Vind het wel leuk ze is een keer echt vrolijk te zien.
offtopic
hoe zit het jou vlinders
Idd, ik had het jullie ook zien posten een paar dagen terugquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Volkomen onzin. Hij mag wel, maar wil nu niet. Wij hebben iedereen gevraagd of ze wilden alleen Brian en Nathanael zeiden ja. Toen we die vraag de eerste keer stelden zat Huub nog niet in de Villa. miscommunicatie dus.
Dank je...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Volkomen onzin. Hij mag wel, maar wil nu niet. Wij hebben iedereen gevraagd of ze wilden alleen Brian en Nathanael zeiden ja. Toen we die vraag de eerste keer stelden zat Huub nog niet in de Villa. miscommunicatie dus.
Volgens mij geeft Huub het aan in het "Cross the border, crybaby" incidentquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:59 schreef bosb het volgende:
[..]
dat is idd echt onzin. De redactie heeft hier zelf aangegeven dat hij het WEL mag, maar niet wil.
De Pro-huub club moet niet doorslaan door onwaarheden te gaan vertellen....
lekker met .nl en bart aan de whiskey???quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Huub heeft in ieder geval geen stuk in zijn hol (drank) nodig om lol te hebben......quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:01 schreef demins het volgende:
[..]
Huub rolt over de grond van het lachen!![]()
Het begint een vlinderplaag te worden... !![]()
Kun je er op zetten dat Gaby (de escort) de site gemaakt heeft?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Dan heeft Huub het kennelijk toch verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Volgens mij geeft Huub het aan in het "Cross the border, crybaby" incident
(ben het nu even aan het terugluisteren)
Hoef je niet terug te luisteren heeft hij idd gezegd. DGK_REDACTIE heeft dat echter gelijk ontkracht, en volgens mij was huub opdat moment zo geflipt dat hij wel meer heeft geroepen wat niet waar is/hij niet volledig meende..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Huub heeft het idd gezegd, maar naar aanleiding daarvan heeft de redactie al aangegeven dat dat een misverstand was.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
Tuurlijk kunnen ze proosten op het succes.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:03 schreef bosb het volgende:
[..]
lekker met .nl en bart aan de whiskey???
idd, het zou helemaal mooi zijn als joep nou nog ff mee komt proostenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen ze proosten op het succes.
Mooi huub gepest,heel internet over de rooie.
Iedereen bellen om Huub en Sylvia hoog te laten eindigen in de poll.
En hup weer centjes binnen.
Huub bedankt dat je je zo lekker laat pesten,we worden rijk![]()
Dan verdient Huub een whiskey..... een dubbele zelfsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:06 schreef rooie3 het volgende:
Ik denk eerder dat ze andere dingen aan hun hoofd hebben op dit moment..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat zijn wij toch!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:09 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze andere dingen aan hun hoofd hebben op dit moment..
Het komt op mij over dat de boel een beetje een richting op gaat die DGK niet wil hebben: ongecontroleerd...
Ja die steen zit er nog steeds natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:08 schreef rooie3 het volgende:
Toevallig moet er nu weer gesprint worden.
Nou Bart van achteren komt.
Hij had toch pijn in zijn buik.
Hadden ze moeten ingrijpen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:09 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze andere dingen aan hun hoofd hebben op dit moment..
Het komt op mij over dat de boel een beetje een richting op gaat die DGK niet wil hebben: ongecontroleerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |