Tuurlijk, geen twijfel mogelijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:10 schreef Black_king het volgende:
Ik twijfel aan de bemoedigende woorden van Nathanael. Ik heb toch het idee dat hij de info dat Ilona naar de psych gaat, tegen haar gaat gebruiken.....
Daar staan te vaak onwaarheden in!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Probeer anders de 'Villa Vandaag' eens![]()
Maar dat is een beetje objectief he ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat loopt altijd minstens een half uur achter: als het niet meer is.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
hoezo, is net toch uitgebreid besproken door ilona, ook met anderen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:10 schreef Black_king het volgende:
Ik twijfel aan de bemoedigende woorden van Nathanael. Ik heb toch het idee dat hij de info dat Ilona naar de psych gaat, tegen haar gaat gebruiken.....
Straks is Nel dorpsomroeperquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:10 schreef Black_king het volgende:
Maarre, maarre... ik ben een pathologische slowchatter! Dat is mijn handicap! En je wil toch geen gehandicapten uitsluiten van dit gebeuren???quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:59 schreef Day het volgende:
Ja! kunnen we weer gewoon terug naar het doel van de COS-topics, nl. Commentaren Op de Streams. Ik zie veel teveel posts langskomen die niks met de streams te maken hebben. Het begint hier langzamerhand steeds meer een slowchat-topicsreeks te worden en daar zijn de COS-topics niet voor bedoeld!
Het is maanden goed gegaan, laten we dat a.u.b. zo houden!
Ik vergeet nog "GEDWONGEN !!!"quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Straks is Nel dorpsomroeper
"HUUB MOET NAAR DE PSYCHIATER VAN DE SNACKBAR!!!!
GELUKKIG DOEN ZE WAT MET MIJN ADVIES !!!! "
Ga je mee naar SC?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:13 schreef demins het volgende:
[..]
Maarre, maarre... ik ben een pathologische slowchatter! Dat is mijn handicap! En je wil toch geen gehandicapten uitsluiten van dit gebeuren???![]()
Weten ze inmiddels al wie het gedaan heeft?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:15 schreef BONG4002 het volgende:
Huub baalt nog steeds een beetje van die CP toestand, hij gaat het straks aankaarten tijdens het eten
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:15 schreef Day het volgende:
[..]
Weten ze inmiddels al wie het gedaan heeft?
Oei, daar vraag je watquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:15 schreef Day het volgende:
[..]
nee, en redactie wil niets zeggen.... NL begon er met lesley over, hij dacht dat huub het zelf gedaan had, want syl zou zoiets nooit doen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:15 schreef Day het volgende:
[..]
Wat heb jij een zwaar irritante avatar trouwens. Sorry, maar dat moest ik even kwijt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:17 schreef s0k het volgende:
huub gaat gewoon zn punten keihard terug winnen vanavond met poker
Topic gemaakt !!!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waarom openen jullie niet je eigen topic ? Met vragen aan en mededelingen door...............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |