quote:
Ik heb sowieso nooit een heel duidelijk favoriete bewoner, dus stuur ook geen kaartjes.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb alleen tijdens de finale van BB5+6 één smsje gestuurd, voor de rest wacht ik het gewoon rustig af wat de uitslag wordt
Als er wat zinnigs is op de streamsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:59 schreef Day het volgende:
Ja! kunnen we weer gewoon terug naar het doel van de COS-topics, nl. Commentaren Op de Streams. Ik zie veel teveel posts langskomen die niks met de streams te maken hebben. Het begint hier langzamerhand steeds meer een slowchat-topicsreeks te worden en daar zijn de COS-topics niet voor bedoelt.
Het is maanden goed gegaan, laten we dat a.u.b. zo houden!
Ach, ik zie het sms-en als mijn kleine bijdrage voor uren kijkplezier.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:51 schreef kleinzusje het volgende:
Mn durf om voor het eerst een kaart te sturen zit nog in mn tenen, laat staan een sms. Dat doe ik echt nooit.
Als er niets zinnigs is op de streams en je wil toch posten, kun je altijd naar de SC-topics gaan!quote:
Ik snap je wel Day, probeer me er aan te houden. Maar jij doet er ook vaak zelf aan meequote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:59 schreef Day het volgende:
Ja! kunnen we weer gewoon terug naar het doel van de COS-topics, nl. Commentaren Op de Streams. Ik zie veel teveel posts langskomen die niks met de streams te maken hebben. Het begint hier langzamerhand steeds meer een slowchat-topicsreeks te worden en daar zijn de COS-topics niet voor bedoeld!
Okquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:02 schreef Day het volgende:
[..]
Als er niets zinnigs is op de streams en je wil toch posten, kun je altijd naar de SC-topics gaan!
Volgens mij valt dat wel mee en zo niet mag je me er altijd op wijzen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik snap je wel Day, probeer me er aan te houden. Maar jij doet er ook vaak zelf aan mee
sorryquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:59 schreef Day het volgende:
Ja! kunnen we weer gewoon terug naar het doel van de COS-topics, nl. Commentaren Op de Streams. Ik zie veel teveel posts langskomen die niks met de streams te maken hebben. Het begint hier langzamerhand steeds meer een slowchat-topicsreeks te worden en daar zijn de COS-topics niet voor bedoeld!
Ok deal, thx: Je doet het goed !!!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:06 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee en zo niet mag je me er altijd op wijzen.
Af en toe is niet erg, maar ik de heb net een poging gedaan om het vorige topic te lezen om daar info uit te halen over wat er vandaag in DGK is gebeurd en i.p.v. daarvan vind ik alleen maar gedol onderling.
Is niet erg, maar houden jullie er a.u.b. rekening mee dat er ook users zijn die via de COS-topics het programma proberen te volgen.
Probeer anders de 'Villa Vandaag' eensquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:06 schreef Day het volgende:
[..]
Is niet erg, maar houden jullie er a.u.b. rekening mee dat er ook users zijn die via de COS-topics het programma proberen te volgen.
Waarom openen jullie niet je eigen topic ? Met vragen aan en mededelingen door...............quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Probeer anders de 'Villa Vandaag' eens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |