Huh? Wat lullig.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:06 schreef rooie3 het volgende:
Sylvia heeft die les aangevraagd.
En wie krijgt hem.
Die knakker van een NL.
Stom hoor.
Ja zag die foto met die spierballen van Huub.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:22 schreef Darklight het volgende:
Brian heeft een blog ontdekt
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:24 schreef demins het volgende:
Net thuis. Heeft Huub de 40 cpt'n nog ter sprake gebracht onder het eten, of op enig ander moment?
Volgens mijn iets van Huuub.weblog.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:24 schreef Meneermax het volgende:
yeah, lastig door te hebben waar hij nu zit op inet
Ja zei streamverslag op V-O-Lquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:24 schreef demins het volgende:
Net thuis. Heeft Huub de 40 cpt'n nog ter sprake gebracht onder het eten, of op enig ander moment?
Wat dan ???quote:
Ik zag net wel een plaatje voorbijkomen die ik ook in het fakes topic zag, en ik schrok want ik dacht echt dat ze op fok zatenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:34 schreef Missy_1974 het volgende:
brian zegt: er is een blog, maar niet gemaakt door huub maar het zijn geen fans.
Ik hoor nu ook het gemaakte plaatje van demins voorbij komen. zouden ze fok gelezen hebben ?
Kan je zien hoe dom ze zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:35 schreef Darklight het volgende:
Ze denken dat het anti huub is
Op deze blog zie ik geen foto's ??quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:37 schreef demins het volgende:
Te gek! Het begint al... Ze zagen de bodybuilderfake van Brian en de kaart die ik gisteren maakte.![]()
Ik denk het wel, in het slechtste geval ontvangt ie ze in de snackbar.. Tis dan jammer dat de anderen het niet kunnen zien, maar het zal Huub wel enorm goed doen en een stuk sterker makenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:37 schreef Meneermax het volgende:
Ik heb zo mijn twijfels of die wel binnen gaan komen!
Als er streepjes tussen de lettergrepen staan wel hoor!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:44 schreef Meneermax het volgende:
Kan Nena lezen dan?
Bart is aan het trainen met Natasia, waar Ilona is weet ik nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:46 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat doen Ilona en Bart?
Ik denk ze werken aan project Ilona!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:46 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat doen Ilona en Bart?
Geef je nou antwoord zonder naar de streams te kijken...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bart is aan het trainen met Natasia, waar Ilona is weet ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |