Dat kan niet! Hoeveel hij ook zou winnen, die 40 pt is hij nog steeds kwijt dan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:17 schreef s0k het volgende:
huub gaat gewoon zn punten keihard terug winnen vanavond met poker
Europees kampioenschap is vorig jaar ook gewonnen door een 19 jarigequote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:17 schreef s0k het volgende:
huub gaat gewoon zn punten keihard terug winnen vanavond met poker
Nathanaelquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:19 schreef s0k het volgende:
in de categorie huub-irritant of nathanael-irritant?
ik vind hem eigenlijk wel wat voor nataarsia. kan ze ook zo'n leuke persoonsrelatie krijgen zoals barsleyquote:
wie? Oh, die!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar dat is een beetje objectief he ?![]()
bye the way, ben jij niet gewoon oddy ?
NL is aan het kokenquote:
Dat willen ze ja. Brian wil ook tennislessen volgen op een club en een toernooi spelen. Vanmiddag had hij het ook over competitie. Het moet niet gekker worden, dan gaat ie toch lekker. Ik vind het toch vreemd als dat zou mogen, de lijn wordt steeds vager in het naar buiten gaan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:58 schreef HiDiHo het volgende:
Bart gaat tegen Brian tennissen voor 100 CP's
als je het mij vraagt:quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:10 schreef MCR4480 het volgende:
Bart : we moeten rustig doen, poepielief doen en tegen sylvia zeggen als ze huub eruit laat gaan dan is de heat eraf. ......trapt ze daar in?
SICK FUCKS dat zijn hetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:26 schreef kleinzusje het volgende:
Nl: "Wie heeft er keukendienst ?"
Bart: "Joep Meloen"
Nl: "Dan ga ik alllllleessssss vies maken"
Bart: "Ha, ha, ha, ja en dan ook echt alles..............."
Triest he
ik kan er wel om lachen, ik ga dr ook van uit dat het een grap was ...... ach, anders stuur je huub toch ook een kaartje, misschien knapt ie daar dan een beetje van opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |