Van wat ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:44 schreef IkWeetNiets het volgende:
Iemand nog een leuke pic voor mij
Knal ik er snel even op voor boer bart
Als je je niet kunt voorstellen dat iemand populair is, vind je altijd wel iets waardoor je denkt dat het volgens jou tegen die persoon bedoeld is.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:47 schreef Sonique het volgende:
Ik zei gister trouwens al dat men het verkeerd zou gaan opvatten, zo slim zijn ze niet dar in het huis.
Vreemd, een paar dagen terug heeft de redactie hier aangegeven dat het Huub was gevraagd maar hij nog geen blog wilde startenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
Zo de kaarten staan er weer op.
Het is Huub overigens door de redactie verboden ook een weblog te beginnen. Daarom leek het mij een aardig idee om voor hem de weblog te starten. Daarvoor zoek ik nog een paar ghostwriters die in de geest van onze held verslag willen doen.
Daarom, het omgekeerde is ook het geval trouwens, Huub en Sylvia kunnen het ook verkeerd opvatten en denken dat het van NL/Brian/Bart groepje af komt...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je je niet kunt voorstellen dat iemand populair is, vind je altijd wel iets waardoor je denkt dat het volgens jou tegen die persoon bedoeld is.
Vind het wel leuk ze is een keer echt vrolijk te zien.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:56 schreef demins het volgende:
Wat zitten Huub en Sylvia toch te kirren! Hebben ze vlinders in de buik?![]()
Ik maak me geen zorgen dat de juiste betekenis hun wellicht niet zal bereiken. Dat komt goed!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je je niet kunt voorstellen dat iemand populair is, vind je altijd wel iets waardoor je denkt dat het volgens jou tegen die persoon bedoeld is.
dat is idd echt onzin. De redactie heeft hier zelf aangegeven dat hij het WEL mag, maar niet wil.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
Zo de kaarten staan er weer op.
Het is Huub overigens door de redactie verboden ook een weblog te beginnen. Daarom leek het mij een aardig idee om voor hem de weblog te starten. Daarvoor zoek ik nog een paar ghostwriters die in de geest van onze held verslag willen doen.
Ik begreep dat het een miscommunicatie was tussen de redactie en Huub. Huub vatte het op dat hij dat niet mocht doen, maar hij mocht het wel uiteindelijk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vreemd, een paar dagen terug heeft de redactie hier aangegeven dat het Huub was gevraagd maar hij nog geen blog wilde starten![]()
Is de redactie ze nu aan het showenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:58 schreef demins het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen dat de juiste betekenis hun wellicht niet zal bereiken. Dat komt goed!![]()
Whahah, die was echt lollig haha. Volgens mij best lekker om zo even te ontspannen. De rest zit constant maar in die kookpan, die hebben nooit effe lekker lol om niets.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:58 schreef IkWeetNiets het volgende:
regie ligt weer te slapen, Huub doet schansspringer na
Mwah, net niet helemaal, als ze er tenminste een blik op mogen werpen.... de Huuublog staat immers reacties toe en dat zou Brian en Nathanael niet toegestaan worden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:58 schreef Sonique het volgende:
Daarom, het omgekeerde is ook het geval trouwens, Huub en Sylvia kunnen het ook verkeerd opvatten en denken dat het van NL/Brian/Bart groepje af komt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |