Ik zat op de stream van Brian + NL, en een van hun vroeg zich af waar de muziek vandaan kwam (uit de sportzaal) waarop werd gezegd dat er waarsch. getraind wordt door Natas en Bartquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:51 schreef demins het volgende:
[..]
Geef je nou antwoord zonder naar de streams te kijken...![]()
Met Ilona aan een project werken is minstens net zo zwaar als trainen met Natasia hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:51 schreef demins het volgende:
Geef je nou antwoord zonder naar de streams te kijken...![]()
Hij (= ikweetniets) heeft de afbeeldingen van de kaarten even weggehaald, anders is de verrassing er morgen af!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Op deze blog zie ik geen foto's ??
Slim en goedquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:57 schreef demins het volgende:
[..]
Hij (= ikweetniets) heeft de afbeeldingen van de kaarten even weggehaald, anders is de verrassing er morgen af!
Bron: blog
Ze mogen er toch niet op.quote:
Het komt vast goedquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze mogen er toch niet op.
En nu gaan ze Huub weer even belachelijk maken dat hij een anti site heeft.
Dus lijkt me lachen als Huub het wil zien dat het dan nog een keer mag.
Hun dan allemaal mee om hem uit te lachen.
En dan kaboem is het effe anders.
Ik blijf dromen.![]()
ik droom met je meequote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze mogen er toch niet op.
En nu gaan ze Huub weer even belachelijk maken dat hij een anti site heeft.
Dus lijkt me lachen als Huub het wil zien dat het dan nog een keer mag.
Hun dan allemaal mee om hem uit te lachen.
En dan kaboem is het effe anders.
Ik blijf dromen.![]()
Dat is dan vet jammer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:05 schreef Mr_Baus het volgende:
Bart werd volgens mij net van die huub weblog weggeklikt
De camera's zwaaiden niet terug!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:15 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasia zwaait ff tegen de camera's.![]()
Alsof ze iets beters te doen heeft dan schreeuwen, krijsen en zeiken?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:17 schreef Leandra het volgende:
Eén ding moet ik Natasia wel meegeven (en dat is dan ook echt het enige wat voor haar spreekt): ze houdt zich wel heel strak aan dr trainingsschema's.
tja ! je moet toch ergens je energie aan kwijt ....is het niet achter de kinderen aanrennen dan maar op een loopbandquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:17 schreef Leandra het volgende:
Eén ding moet ik Natasia wel meegeven (en dat is dan ook echt het enige wat voor haar spreekt): ze houdt zich wel heel strak aan dr trainingsschema's.
Laat dr lekker thuis een loopband neerzetten dan, misschien dat ze het daar dan ook kan uithouden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:18 schreef s0k het volgende:
Alsof ze iets beters te doen heeft dan schreeuwen, krijsen en zeiken?
Morgen komt Wilgo terug en moet Natasia uit de kooi!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:24 schreef Lady-night het volgende:
Natas is vast gaan lopen naar schiphol
Prioriteiten liggen niet helemaal waar ze moeten maar het trainen doet ze zeker gedisciplineerdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:19 schreef snetje het volgende:
[..]
tja ! je moet toch ergens je energie aan kwijt ....is het niet achter de kinderen aanrennen dan maar op een loopband![]()
wat was dan dat persoonlijke berichtje?/quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dat was even leuk, zat op kantoor een beetje aan de Huub site te frutselen. Hdngmw (Hij die niet genoemd mag worden) en Braindead hebben inmiddels een weblog waarop gereageerd kan worden en Huub niet. goudenhuub.web-log.nl was al geregistreerd door Talpa dus moest er maar een utje bij:
goudenhuuub.web-log.nl dus.
Het vreemde is dat ik er net 5 minuten mee bezig was (Kaarten voor Huub en Syl erop zetten) en toen hoorde ik Brainless op de stream praten over een Huub weblog met 3 u's. Dus ik ben erg benieuwd hoe hij daar zo snel achtergekomen is. De kaarten heb ik zo snel mogelijk weggehaald maar Brain en Nena hebben ze in ieder geval gezien. Daarna even een persoonlijk berichtje getiepeld. Brian zat met stijgende verbazing te kijken. De eerste reactie (Wie heeft deze ggemaakt dan?) is dan ook van hem. Anyhows (brghhhhhhhhhh), it was good fun.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:28 schreef demins het volgende:
[..]
Morgen komt Wilgo terug en moet Natasia uit de kooi!![]()
![]()
http://goudenhuuub.web-log.nlquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:31 schreef Lady-night het volgende:
[..]
wat was dan dat persoonlijke berichtje?/
en later ....quote:Hi sukkeltjes,
Hier mogen jullie niet kijken
Maar kijk ook even hier:
http://goudennatanael.web-log.nl/
http://goudenbrain.web-log.nl/
En Brian ... Nena van achter nemen gaat beter als je haar broek uit doet (laat die van jezelf maar aan)
Jaja, we hebben het allemaal gezien. Wat een wanvertoning.
Nata... oh sorry, hij wiens naam niet genoemd mag worden, je bent mateloos populair buiten de kooi.
quote:Hi Fokkers, ze durven nu niet meer te kijken. Was leuk, ik zat hier te typen en Brainless zat met grote ogen te kijken.
Heb de afbeeldingen voor de Huub kaarten even weggehaald anders is de lol er morgen af.
Kan even niet op fok want weet mijn inlog hier niet. Logisch, ikweetniets.
Greetz
welke tekst heeft Brian gezien dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dat was even leuk, zat op kantoor een beetje aan de Huub site te frutselen. Hdngmw (Hij die niet genoemd mag worden) en Braindead hebben inmiddels een weblog waarop gereageerd kan worden en Huub niet. goudenhuub.web-log.nl was al geregistreerd door Talpa dus moest er maar een utje bij:
[afbeelding]
Het vreemde is dat ik er net 5 minuten mee bezig was (Kaarten voor Huub en Syl erop zetten) en toen hoorde ik Brainless op de stream praten over een Huub weblog met 3 u's. Dus ik ben erg benieuwd hoe hij daar zo snel achtergekomen is. De kaarten heb ik zo snel mogelijk weggehaald maar Brain en Nena hebben ze in ieder geval gezien. Daarna even een persoonlijk berichtje getiepeld. Brian zat met stijgende verbazing te kijken. De eerste reactie (Wie heeft deze ggemaakt dan?) is dan ook van hem. Anyhows (brghhhhhhhhhh), it was good fun.
Maar zag jij ook dat ze het niet snapten ? Ze dachten dat het anti Huub was toch ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
http://goudenhuuub.web-log.nl
[..]
en later ....
[..]
Pas je het in de text op de Huuublog ook nog ff aan dan....... de uitdrukking is daar nog: "Hij wiens naam niet genoemd mag worden" en het moet dus echt "hij die niet genoemd mag worden" zijn (gegapt uit Harry Potter)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
een typfoutje van brianquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Tuurlijk dachten ze dat, die 2 lopen zo over van intelligentie dat ze ook denken dat het gemeend is als er staat dat hij die niet genoemd mag worden mateloos populair is buiten het huis.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:35 schreef kleinzusje het volgende:
Maar zag jij ook dat ze het niet snapten ? Ze dachten dat het anti Huub was toch ?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk dachten ze dat, die 2 lopen zo over van intelligentie dat ze ook denken dat het gemeend is als er staat dat hij die niet genoemd mag worden mateloos populair is buiten het huis.
De één heeft een kind wat nog te jong is voor Harry Potter en de ander vindt Harry Potter te moeilijk![]()
Mevr. Rowling heeft het weer doen herleven danquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
Harry Potter? Dat gaat nog iets verder terug hoor...
shit, dat dacht ik alquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:37 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ja, dat komt door die bodybuilding foto van Huub.
Daar zet je hem mee voor paal.
Grappig, Bart is echt geen licht in de duisternis!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:41 schreef Sonique het volgende:
we have to do something back for this man....
LOL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |