Volgens mij heeft de politie nog steeds gewoon een Glockquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:38 schreef Mr_Baus het volgende:
nee, van de politie
PPK = Bond
PK5 = Politie
Een of andere workshop.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:16 schreef Sonique het volgende:
Gaat er wat gebeuren dat ze allen op de bank zitten?
Volgens mij is hij niet geweest.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:16 schreef farceman het volgende:
Het lekkerSimpel hoe ging het bij de screening?
Zullen hun dat nu ook moeten gaan doen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:24 schreef Kinga het volgende:
Heej, wat vet.
Ja mij ook......quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:31 schreef Sonique het volgende:
Moet aan dat house liedje denken...
Give it up van the good men...
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:30 schreef Kinga het volgende:
holy shit, dat moet hard zijn...
Zal me niks verbazen, hij zei laatst ookal dat hij op niveau c1/c2 tenniste.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:42 schreef rooie3 het volgende:
Als Brian nu vannacht maar geen Brainwave krijgt.
Staat ie morgen op en dan wil hij trommelaar worden.
Lolquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:42 schreef rooie3 het volgende:
Als Brian nu vannacht maar geen Brainwave krijgt.
Staat ie morgen op en dan wil hij trommelaar worden.
Precies ! Haar gezicht was één en al smile ! Love to see her laugh...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:46 schreef Sonique het volgende:
Ik vind dit echt leuk voor Sylvia. Die geniet hiervan, zo'n type is het echt!
Ook leuk voor Huub.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:46 schreef Sonique het volgende:
Ik vind dit echt leuk voor Sylvia. Die geniet hiervan, zo'n type is het echt!
Zal ik de streams aanzetten?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:47 schreef Black_king het volgende:
[..]
Precies ! Haar gezicht was één en al smile ! Love to see her laugh...![]()
zal ik het maar niet doen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:45 schreef RTM1988 het volgende:
natasia kop dicht!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |