Hoi!quote:
quote:...
Ik ben al 3 maanden lid van een sportschool en dat helpt helemaal niks.![]()
Mijn goede voornemen voor dit jaar is er ook es een keer naar toe te gaan, want dat is er nog niet van gekomen.
ja dat had ik zelf ook niet verwacht maar gaat nu eigenijk sneller dan in het beginquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:33 schreef Rewimo het volgende:
Ja hoi
Miss_S, val je dan eigenlijk nog wel af na 3 jaar 1000 kcal?
dank je.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoi!Welkom hier!
[..]
![]()
Heel herkenbaar!![]()
Succes ermee! Gouden tip: bedenk een levensstijl voor jezelf die bij je past en die je lang kunt volhouden... dat is de gezondste manier om gezond te worden.![]()
* op zoek gaat...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:46 schreef Rewimo het volgende:
FUFR, een tip: schakel over op suikervrije drop. Die is net zo lekker maar na een stuk of 10 merk je het effect op je darmenJe gaat er vanzelf steeds minder van eten
Brood op zich is niet slecht. Maar wat doe je erop?
oh die zal ik ook eens zoeken dan, moet hier in Eindhoven toch ook te krijgen zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:51 schreef freecell het volgende:
Kipfilet? Mager en ook hartig
Ik heb hier in Groningen hele goede 20+ oude kaas gevonden en nog te snijden ook, heerlijk
Is misschien ook een optie?
Dan doe je iets verkeerdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:31 schreef FUFR het volgende:
en toch lust ik best een frikandel speciaal. (vermomde tvp)
registreren bij die dieetclub lukt helaas niet..
Het Eindhoven topic moet je echt met een hele laadklep zout nemen hequote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd
Gezellig he, het eindhoven topicKom je hier nou om serieus mee te doen of omdat stormqueen heeft zitten janken.
Welke winkel, welke fabrikant, whatever... je info is wat magertjes.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:51 schreef freecell het volgende:
Kipfilet? Mager en ook hartig
Ik heb hier in Groningen hele goede 20+ oude kaas gevonden en nog te snijden ook, heerlijk
Is misschien ook een optie?
Dan moet je een beetje pesto op je brood smeren bij de kipfilet! Lekker!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh die zal ik ook eens zoeken dan, moet hier in Eindhoven toch ook te krijgen zijn.
kipfilet doet me eigenlijk niks, very smakeloos op brood..
Met een likje mosterd of ketchup wordt het beterquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:52 schreef FUFR het volgende:
oh die zal ik ook eens zoeken dan, moet hier in Eindhoven toch ook te krijgen zijn.
kipfilet doet me eigenlijk niks, very smakeloos op brood..
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vooral als mensen zitten te "janken"
Janken jaquote:
nee hoor, het lukt nog steeds niet..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd
Gezellig he, het eindhoven topicKom je hier nou om serieus mee te doen of omdat stormqueen heeft zitten janken.
Troel, stel je niet zo aan, svp.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:05 schreef Troel het volgende:
[..]
[..]
Janken ja
Komop zeg, is het nou echt nodig om daar mensen vandaan te halen die hier gaan lopen blaten maar ondertussen er niets van menen? Sorry, maar dat is gewoon kinderachtig gedrag. Je bent het niet met me eens, prima, maar dat kan je ook gewoon zeggen, heb je ook gewoon gedaan, daarmee is de kous af, dan hoef je niet je vriendjes te halen. Kleuters doen dat, volwassenen niet.
Jij spoort nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:05 schreef Troel het volgende:
[..]
[..]
Janken ja
Komop zeg, is het nou echt nodig om daar mensen vandaan te halen die hier gaan lopen blaten maar ondertussen er niets van menen? Sorry, maar dat is gewoon kinderachtig gedrag. Je bent het niet met me eens, prima, maar dat kan je ook gewoon zeggen, heb je ook gewoon gedaan, daarmee is de kous af, dan hoef je niet je vriendjes te halen. Kleuters doen dat, volwassenen niet.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
voor de crosskijkers: ik heb zojuist 3 boterhammen met LP, 1 grote koffie, een halve liter water en een mini! minizakje autodrop tot me genomen.
niet mijn ding, maar rosbief is wel een goede tip. daar denk ik meestal niet aan..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Met een likje mosterd of ketchup wordt het beterEn je kunt ook kipfilet met kruiden proberen, of kalkoenfilet, rosbief. En er zijn nog veel meer magere vleessoorten voor op brood
Grappig, het is mij wel gelukt. User: fufrquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee hoor, het lukt nog steeds niet..
na registratie krijg ik een lege page.
enne... ik lees hier al langer mee hoor
voor de crosskijkers: ik heb zojuist 3 boterhammen met LP, 1 grote koffie, een halve liter water en een mini! minizakje autodrop tot me genomen.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij spoort niet
Als je ff terugleest zie je ook dat FUFR en ik elkaar aldoor lamme vetzakken noemen, bij wijze van geintje. Zo noem ik mezelf ook vetbult en walrusDat heet spot, satire, whatever, maar gaat dus totaal langs jou heen
Jammer
Nog iets: ik heb FUFR er niet bij gehaald, die is zelf gekomen.
Ik had geen problemen met jou, maar begin ze langzamerhand wel te krijgen. Ik weet niet zo goed wat ik verkeerd heb gezegd dat je zo begint te pikkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:05 schreef Troel het volgende:
Oja, en als je problemen hebt met users uit dit topic, spreek ze dan gewoon aan in plaats van ergens anders op het forum te gaan lopen janken![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Grappig, het is mij wel gelukt. User: fufr
wachtwoord is twee keer user in hoofdletters
En ik ook al langer in het Eindhoventopicquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
enne... ik lees hier al langer mee hoor
Lees even een paar posts terug, daar staat het.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had geen problemen met jou, maar begin ze langzamerhand wel te krijgen. Ik weet niet zo goed wat ik verkeerd heb gezegd dat je zo begint te pikken
Jij kennelijk wel met mij, prima. Ik weet niet waarom, maar okee, je mag het mij ook wel vertellen.
Ja okee, maar dat heb je jezelf toch een beetje aangepraat want de dingen waar je mij van beticht heb ik niet gepleegd, in ieder geval en al helemaal niet opzettelijk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Lees even een paar posts terug, daar staat het.
eigenlijk kan dat niet, het is een echt eindhovens topique.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:10 schreef Troel het volgende:
[..]
En ik ook al langer in het Eindhoventopic
Nee dank je, ik kom liever niet op bezoek.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja okee, maar dat heb je jezelf toch een beetje aangepraat want de dingen waar je mij van beticht heb ik niet gepleegd, in ieder geval en al helemaal niet opzettelijk.
Maar als je mij graag zo wil zien, be my guest
Heb je je wachtwoord al veranderd? Is wel een aanradertjequote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
eigenlijk kan dat niet, het is een echt eindhovens topique.![]()
Maar zullen we nu verder gaan met afvallen?
ik kom er dus niet inquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Heb je je wachtwoord al veranderd? Is wel een aanradertje
Waar zit je dan? Op www.dieet-web.nl?quote:
ik heb dus al die keren USERUSER als pw in zitten voerenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Waar zit je dan? Op www.dieet-web.nl?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:23 schreef Troel het volgende:
Hmm ja, nu ik het teruglees is dat ook een mogelijkheid. Misschien je wachtwoord aanpassen daarin
zullen we dan weer gewoon lief doen tegen elkaar? Rellen gaat me altijd zo snel vervelenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee dank je, ik kom liever niet op bezoek.
Je hoeft geen account aan te maken, maar als je er eentje hebt, kan ik aanvinken dat je niet in het lijstje komt, dus je kan kiezenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
hallo, ik heb me voorgenomen weer wat gezonder te gaan leven, nadat bijna alle 12 kilo die ik er anderhalf jaar geleden af had gekregen weer aan zitten
en ik was nog zo trots
maargoed, vol goede moed ga ik het weer proberen
ik hoef niet perse mee te doen met de OP lijst (als dat mag)
maar zal me wel af en toe eens hier melden , kan af en toe wel wat tips gebruiken
n.niet eerder?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
105 kiloFUFR, jij vetzak
![]()
Gaan we lunchen als de 20 er af zijn?
Maar nu is zijn maag nog flink groot.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, want pas dan hebben we weer ruimte om erbij te eten
Jullie zijn allemaal wel meetlustig, lijken mij wel , maar sounds good!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar nu is zijn maag nog flink groot.![]()
Zullen we anders een keer een dieetclub-mini-meet-Eindhoven houden?![]()
Gaan we alleen wat drinken, om de schade beperkt te houden.![]()
Ach, toch een puber met iets gevoel, dat is wel goed om te horenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:39 schreef teigan het volgende:
ik heb trouwens nog even achter die leerlinge aangevraagt, die ik er voor de vakantie had uitgestuurd...
Die was toch wel een beetje beduusd geweest en had gevraagd of het haar schuld was dat ik zat te huilen... Haar is verteld dat het een combinatie van factoren was, dus niet echt haar schuld, en morgen maar even kijken hoe het gaat..
fufr vind sushi bahquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal wel meetlustig, lijken mij wel , maar sounds good!
We kunnen ook sushi gaan eten, dat richt ook weinig schade aan
laatst in een "light-bui" een bergje sushi gekocht in wcw.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Krijg jij een lekker glaasje water
Hmz, ik vind sushi niet zo zout en vissig, maar ik heb misschien een andere smaak dan jijquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
laatst in een "light-bui" een bergje sushi gekocht in wcw.
wat een bocht! heel zout en heel fishy (hoe raar dat ook moge klinken)
de hond luste het trouwens ook niet
er wordt niet gedronken zonder iets te etenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hmz, ik vind sushi niet zo zout en vissig, maar ik heb misschien een andere smaak dan jij
Anyway gewoon wat drinken kan natuurlijk ook prima
Als we dan maar niet vervallen in gefrituurde danwel gebakken zakenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
er wordt niet gedronken zonder iets te eten/
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
er wordt niet gedronken zonder iets te eten/
Ah, diep van binnen zijn ze dus zo erg nog nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:39 schreef teigan het volgende:
ik heb trouwens nog even achter die leerlinge aangevraagt, die ik er voor de vakantie had uitgestuurd...
Die was toch wel een beetje beduusd geweest en had gevraagd of het haar schuld was dat ik zat te huilen... Haar is verteld dat het een combinatie van factoren was, dus niet echt haar schuld, en morgen maar even kijken hoe het gaat..
uit ze. dat doe ik ook.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Er schieten nu allerlei vooroordelen door mijn hoofd.
![]()
het hoeft niet gefrituurd te zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als we dan maar niet vervallen in gefrituurde danwel gebakken zaken
ik weet het eigenlijk niet.. Ergens wel een beetje, maar aan de andere kant, na een vakantie is het toch weer een soort van frisse start.. Ik hoop alleen dat ik er een beetje positief in kan blijven, en niet te moedeloos wordt als ze niet allemaal stil zijn tijdens mijn uitleg... En morgen hebben ze eerst een SO'tje, dus misschien krijg ik ze stil met de belofte dat ik het dan nog even nakijk in de les..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah, diep van binnen zijn ze dus zo erg nog nietzie je er tegen op?
niet doen, eerst mij de brander verkopenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:35 schreef ymme het volgende:
Teveel tentamens, Veel te Leren Phoe, ben nu moe en ga ff een dutje doen.
Orginele tvp
Ja, WHJE is Weet hoe je eet.. Ik moest hier meekletsen van omearosquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:13 schreef Levitation het volgende:
WHJE is dat niet Weet Hoe Je Eet? Was toch ooit een topic over?
Gevonden:
WHJE - dieet
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:49 schreef badgirl18 het volgende:
[..]
Ja, WHJE is Weet hoe je eet.. Ik moest hier meekletsen van omearos
goed ikiskoel, maar ik moet wel zeggen: het is niet echt mijn richting. het is meer secretaresse dan administratief medewerker. zal ik je er anders morgen over bellen om mijn ervaringen erover uit te wisselen?quote:
is goed. is meer voor mijn gevoel hoor. zal morgen wel het verhaal vertellen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:12 schreef Ikiskoel het volgende:
Meer secretaresse? Damn, goed dat ik het weetMorgenochtend ben ik op bezoek bij klanten, zal ik je bellen als ik weer terug ben?
Ik heb ook wel eens 8 boterhammen geprobeerd,maar dat wordt hem niet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:49 schreef Miss_S het volgende:
12 boterhammen dat haal ik nog niet in een week![]()
maar goed ik heb ook minder nodig
Nu ben ik wel razendnieuwsgierig hoeveel boterhammen dit waren vòòr je nieuwe eetpatroonquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:47 schreef junkiexp het volgende:
.......12 bruine boterhammen......
14,maar dat waren witte boterhammenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:54 schreef Faat het volgende:
[..]
Nu ben ik wel razendnieuwsgierig hoeveel boterhammen dit waren vòòr je nieuwe eetpatroon
Maagbandje nog altijd aanwezig en nog altijd geen problemen mee. Ik had vorige zomer besloten hetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Positief is oke, ole ole
Heb jij je maagbandje nou nog, eigenlijk? En heb je daar nog 'plannen' mee (klinkt heel duister zo)
Tips geven gaat me voor anderen makkelijker af dan voor mezelf dus nog even een serieuze reactie:quote:
Mijn maag kan heel slecht tegen citrus vruchten e.d.,als ik een halve sinasappel eet dan heb ik de hele dag last van brandend maagzuur,en dat is dan wel weer op te lossen door een Rennie maar dat is niet echt de manier denk ik.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:01 schreef Faat het volgende:
[..]
Tips geven gaat me voor anderen makkelijker af dan voor mezelf dus nog even een serieuze reactie:
Op zich ziet je dieet er niet verkeerd uit hoor. Misschien kun je het aantal boterhammen heel langzaam
nog wat afbouwen. Van 14 of 12 naar 8 gaan is wellicht wat te zwaar ineens, maar je zou wel per
week bijvoorbeeld eentje minder kunnen nemen. En je fruit nog wat variëren lijkt me wel verstandig
Ben jij degene van wie ik net las dat je al 3 jaar lang een 1000 kcal dieet volgt? Sorry ben een tijdje tussenuitquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:49 schreef Miss_S het volgende:
12 boterhammen dat haal ik nog niet in een week![]()
maar goed ik heb ook minder nodig
ken het gevoel, maar als het goed is moet je van banaan geen brandend maagzuur krijgen. eerder van een appel. oftewel, probeer de meer "zoete" fruitsoorten, in plaats van de zure.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:04 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Mijn maag kan heel slecht tegen citrus vruchten e.d.,als ik een halve sinasappel eet dan heb ik de hele dag last van brandend maagzuur,en dat is dan wel weer op te lossen door een Rennie maar dat is niet echt de manier denk ik.
Een sinasappel,manderijn,kiwi,banaan,mango vallen sowieso al af.
En over die boterhammen,dat kan ik wel een proberen.
Bedankt voor de tip.
dat was ik iddquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:12 schreef Faat het volgende:
[..]
Ben jij degene van wie ik net las dat je al 3 jaar lang een 1000 kcal dieet volgt? Sorry ben een tijdje tussenuit
geweest en probeer nu van alles bij te lezen, maar kan nog niet precies alle juiste namen bij alles onthouden,
wilde volgens mij nog wat quoten van je, maar ook dat is alweer ergens verdwenen. Dus even uit mijn hoofd:
Ik ben wel nieuwsgierig naar je eetpatroon, want volgens mij zei je dat je nog sneller afviel dan in het begin?
Hoe zijn die 3 jaar dan verlopen, daarin kun je nooit constant aan het lijnen zijn geweest met 1000 kcal lijkt me.
Tenzij je een gigantisch hoog startgewicht had, maar dan moet je toch minstens met 250 kg zijn begonnen
Een beetje crashen is het trouwens wel hoor, ik heb zelf na anderhalf jaar 500 calorieën en minder gegeten
te hebben ongeveer een jaar 600-800 kcal per dag gedaan en toch minstens wel een jaar of 2 jaar met ong.
1000 kcal. per dag gedaan. Helaas kon ik toen niet meer fanatiek sporten en kwam ik daarmee dus aan.
Hoe langer jij het volhoudt met 1000 kcal hoe zwaarder je het gaat krijgen als je weer meer en wat wij nu zeg
maar als "normaal" eten zien. Mij zul je niet horen zeggen dat je echt fout bezig bent, maar tis wel gevaarlijk in
de zin van dat je een compleet foute basis voor de toekomst legt. Zou je het niet voorzichtig naar 1200 kunnen
brengen. Dan ben je al zoooooooo veel beter bezig en als je dan nog afvalt ook zijn we allemaal weer blij![]()
Maar, als je nooit veel gegeten hebt hoe ben je dan aan je overgewicht gekomen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:21 schreef Miss_S het volgende:
dat was ik idd
maar ik heb nooit veel gegeten en ik zie mezelf ook niet ooit nog meer gaan eten dan dat ik nu doe
ik kom niets te kort
en ik zie het ook niet als lijnen, in die drie jaar zullen er genoeg dagen geweest zijn dat het 1200 of 1500 per dag is geweest maar meestal toch met moeite 1000
het is ook niet dat ik het uit tel van te voren zodat ik maar niet boven de 1000 uit kom want zo ben ik niet bezig ik eet gewoon wat ik nodig heb en het liefst om de 2 uur
Geen goedkoop bureaustoeltje kiezen, maar kies voor de managerstoel met ruim zitvlakquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:24 schreef gothic-blackie het volgende:
hmm ben echt te zwaar. ging net even verzitten en mijn o zo ruime luie bureaustoel, zakt die aan een kant inmaar ja kan gebeuren, misschien schroefje los. gaat schoonpaps erin zitten, knalt tie naar voren (iets wat normaal volgens mij niet kan met een bureaustoel). dus zit nu met een reservestoel even te typen, maar is wel de verkeerde hoogte en zo, dus morgen nieuwe stoel halen. en hopen dat we de oude snel bij het grof vuil kunnen zetten.
Vroeg naar bedquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:23 schreef omearos het volgende:
Iemand nog tips om de avond door te komen zonder te snaaien?
Fijn dat er in elk geval geen problemen mee zijn, en duistere plannen kunnen altijd nogquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:56 schreef Faat het volgende:
Maagbandje nog altijd aanwezig en nog altijd geen problemen mee. Ik had vorige zomer besloten het
weer eens op te laten spuiten, maar durfde uiteindelijk toch niet. Voorlopig geen duistere plannen dus
dat was juist zown managersstoelquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:28 schreef Faat het volgende:
[..]
Geen goedkoop bureaustoeltje kiezen, maar kies voor de managerstoel met ruim zitvlak
Goed nieuws er is overal uitverkoop!!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:32 schreef gothic-blackie het volgende:
dat was juist zown managersstoelen hij zat zo ongelovelijk fijn. maar ja geld is kinda low op het moment, dus dan maar iets goedkoper modelletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |