Hoi!quote:
quote:...
Ik ben al 3 maanden lid van een sportschool en dat helpt helemaal niks.![]()
Mijn goede voornemen voor dit jaar is er ook es een keer naar toe te gaan, want dat is er nog niet van gekomen.
ja dat had ik zelf ook niet verwacht maar gaat nu eigenijk sneller dan in het beginquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:33 schreef Rewimo het volgende:
Ja hoi
Miss_S, val je dan eigenlijk nog wel af na 3 jaar 1000 kcal?
dank je.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoi!Welkom hier!
[..]
![]()
Heel herkenbaar!![]()
Succes ermee! Gouden tip: bedenk een levensstijl voor jezelf die bij je past en die je lang kunt volhouden... dat is de gezondste manier om gezond te worden.![]()
* op zoek gaat...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:46 schreef Rewimo het volgende:
FUFR, een tip: schakel over op suikervrije drop. Die is net zo lekker maar na een stuk of 10 merk je het effect op je darmenJe gaat er vanzelf steeds minder van eten
Brood op zich is niet slecht. Maar wat doe je erop?
oh die zal ik ook eens zoeken dan, moet hier in Eindhoven toch ook te krijgen zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:51 schreef freecell het volgende:
Kipfilet? Mager en ook hartig
Ik heb hier in Groningen hele goede 20+ oude kaas gevonden en nog te snijden ook, heerlijk
Is misschien ook een optie?
Dan doe je iets verkeerdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:31 schreef FUFR het volgende:
en toch lust ik best een frikandel speciaal. (vermomde tvp)
registreren bij die dieetclub lukt helaas niet..
Het Eindhoven topic moet je echt met een hele laadklep zout nemen hequote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd
Gezellig he, het eindhoven topicKom je hier nou om serieus mee te doen of omdat stormqueen heeft zitten janken.
Welke winkel, welke fabrikant, whatever... je info is wat magertjes.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:51 schreef freecell het volgende:
Kipfilet? Mager en ook hartig
Ik heb hier in Groningen hele goede 20+ oude kaas gevonden en nog te snijden ook, heerlijk
Is misschien ook een optie?
Dan moet je een beetje pesto op je brood smeren bij de kipfilet! Lekker!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh die zal ik ook eens zoeken dan, moet hier in Eindhoven toch ook te krijgen zijn.
kipfilet doet me eigenlijk niks, very smakeloos op brood..
Met een likje mosterd of ketchup wordt het beterquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:52 schreef FUFR het volgende:
oh die zal ik ook eens zoeken dan, moet hier in Eindhoven toch ook te krijgen zijn.
kipfilet doet me eigenlijk niks, very smakeloos op brood..
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vooral als mensen zitten te "janken"
Janken jaquote:
nee hoor, het lukt nog steeds niet..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd
Gezellig he, het eindhoven topicKom je hier nou om serieus mee te doen of omdat stormqueen heeft zitten janken.
Troel, stel je niet zo aan, svp.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:05 schreef Troel het volgende:
[..]
[..]
Janken ja
Komop zeg, is het nou echt nodig om daar mensen vandaan te halen die hier gaan lopen blaten maar ondertussen er niets van menen? Sorry, maar dat is gewoon kinderachtig gedrag. Je bent het niet met me eens, prima, maar dat kan je ook gewoon zeggen, heb je ook gewoon gedaan, daarmee is de kous af, dan hoef je niet je vriendjes te halen. Kleuters doen dat, volwassenen niet.
Jij spoort nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:05 schreef Troel het volgende:
[..]
[..]
Janken ja
Komop zeg, is het nou echt nodig om daar mensen vandaan te halen die hier gaan lopen blaten maar ondertussen er niets van menen? Sorry, maar dat is gewoon kinderachtig gedrag. Je bent het niet met me eens, prima, maar dat kan je ook gewoon zeggen, heb je ook gewoon gedaan, daarmee is de kous af, dan hoef je niet je vriendjes te halen. Kleuters doen dat, volwassenen niet.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
voor de crosskijkers: ik heb zojuist 3 boterhammen met LP, 1 grote koffie, een halve liter water en een mini! minizakje autodrop tot me genomen.
niet mijn ding, maar rosbief is wel een goede tip. daar denk ik meestal niet aan..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Met een likje mosterd of ketchup wordt het beterEn je kunt ook kipfilet met kruiden proberen, of kalkoenfilet, rosbief. En er zijn nog veel meer magere vleessoorten voor op brood
Grappig, het is mij wel gelukt. User: fufrquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee hoor, het lukt nog steeds niet..
na registratie krijg ik een lege page.
enne... ik lees hier al langer mee hoor
voor de crosskijkers: ik heb zojuist 3 boterhammen met LP, 1 grote koffie, een halve liter water en een mini! minizakje autodrop tot me genomen.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij spoort niet
Als je ff terugleest zie je ook dat FUFR en ik elkaar aldoor lamme vetzakken noemen, bij wijze van geintje. Zo noem ik mezelf ook vetbult en walrusDat heet spot, satire, whatever, maar gaat dus totaal langs jou heen
Jammer
Nog iets: ik heb FUFR er niet bij gehaald, die is zelf gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |