Blijft een mooie naamquote:
Ja verdomme, ik moet weer wachten tot zaterdagquote:
laten we even buiten kijken als de helicopteur opstijgt..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:18 schreef FlowDesign het volgende:
Echt weer zo'n Telegraaf sensatie bericht
http://www.telegraaf.nl/b(...)elikopter.html?p=5,2
Nee juup, het waait gewoon hardquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oftewel, wat een lelijk kapsel heb je.
Sonja Bakker lasagne?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:21 schreef Mex_ het volgende:
Gisteravond lekker bordje lasagne gegeten, heel de nacht niet kunnen slapen
quote:
Mwa, ik had thaise wokgroenten met kip en rijst, ook niet echt heftig verder, en had ook dramatische krampen vannachtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:27 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Die waarschijnlijk te lang buiten de koelkast is geweest, al had het spaanse maagje van Maria nergens last van, maar dat is ook niet vreemd met maar 175 gram en ik 600 ofzo
![]()
dat spaanse maagje is vast heel wat gewend, gelet op hoe bv de hammen erbij hangen aldaar in spanje, met extra gratis vliegenvlees erbij..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:27 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Die waarschijnlijk te lang buiten de koelkast is geweest, al had het spaanse maagje van Maria nergens last van, maar dat is ook niet vreemd met maar 175 gram en ik 600 ofzo
![]()
Weet je hoe handig, zunne maagquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat spaanse maagje is vast heel wat gewend, gelet op hoe bv de hammen erbij hangen aldaar in spanje, met extra gratis vliegenvlees erbij..
brrrr
Ik kom nergens uit, ben non stop om hulp aan het vragen en het werkt allemaal niet wat ik doe.quote:
Gewoon doorvragen, en als het niet af komt is het niet af. Moeten ze jou maar geen dingen laten doen die je nog niet optimaal beheerst.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik kom nergens uit, ben non stop om hulp aan het vragen en het werkt allemaal niet wat ik doe.
Ow ja, en het moet voor half 2 opgelost zijn.
Welkom in de wondere wereld van SAPquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik kom nergens uit, ben non stop om hulp aan het vragen en het werkt allemaal niet wat ik doe.
Ow ja, en het moet voor half 2 opgelost zijn.
Ik moet je collega's bellenquote:
FUFRquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik word aangevallen in het dieetclubtopic. Ik zou crashdieten en mezelf smoesjes aanpraten voor het dikker worden
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:51 schreef bleiblei het volgende:
Pffff.... Zow.... Ik kan weer ademen.
4 bruine boterhammen + beleg, melk, 2 bekertjes koffie en cruesli met yoghurtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe staat het met de worteltjes?
ach, daar zitten een stelletje xxxxx die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben.quote:
'T Is meer dat selectief lezen en meteen conclusies trekken waar ik soms zo moe van word.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
ach, daar zitten een stelletje xxxxx die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben.
Aangezien ik er ook zo een ben duld ik geen concurrentie
Whieeeequote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
4 bruine boterhammen + beleg, melk, 2 bekertjes koffie en cruesli met yoghurt.
ja dat bedoel ik dus, maar ik ben in een kortaf-bui dus maak ik er minder woorden aan vuilquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
'T Is meer dat selectief lezen en meteen conclusies trekken waar ik soms zo moe van word.
" Je eet geen boterhammen? Oh, dan volg je een crashdieet, dat hou je nooit vol en je wordt toch wel weer dik "
" Je bent aangekomen na het stoppen met roken? Oh, je bent een zwakkeling die slappe smoezen verzint om haar tekortkomingen te compenseren "
Luilakquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik dus, maar ik ben in een kortaf-bui dus maak ik er minder woorden aan vuil![]()
nee hoor, ik was in een boosaardige bui.quote:
Luie lamme vetzakkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee hoor, ik was in een boosaardige bui.
ik heb net iemand dusdanig afgeblafd dat dat weer over is.
Nu heeft die ander een bad day.
Men vergeet een 133 dieetclub topique aan te maken, die luie afvallers
zie hoe subtiel ik de aandacht van je weghaal daarzoquote:
Ze hebben je achtervolgd FUFRquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
zie hoe subtiel ik de aandacht van je weghaal daarzo
ik ga nu even een broodje smeren, een koppie koffie halen en een zakje drop pakken.
niet verraden he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |