Blijft een mooie naamquote:
Ja verdomme, ik moet weer wachten tot zaterdagquote:
laten we even buiten kijken als de helicopteur opstijgt..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:18 schreef FlowDesign het volgende:
Echt weer zo'n Telegraaf sensatie bericht
http://www.telegraaf.nl/b(...)elikopter.html?p=5,2
Nee juup, het waait gewoon hardquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oftewel, wat een lelijk kapsel heb je.
Sonja Bakker lasagne?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:21 schreef Mex_ het volgende:
Gisteravond lekker bordje lasagne gegeten, heel de nacht niet kunnen slapen
quote:
Mwa, ik had thaise wokgroenten met kip en rijst, ook niet echt heftig verder, en had ook dramatische krampen vannachtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:27 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Die waarschijnlijk te lang buiten de koelkast is geweest, al had het spaanse maagje van Maria nergens last van, maar dat is ook niet vreemd met maar 175 gram en ik 600 ofzo
![]()
dat spaanse maagje is vast heel wat gewend, gelet op hoe bv de hammen erbij hangen aldaar in spanje, met extra gratis vliegenvlees erbij..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:27 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Die waarschijnlijk te lang buiten de koelkast is geweest, al had het spaanse maagje van Maria nergens last van, maar dat is ook niet vreemd met maar 175 gram en ik 600 ofzo
![]()
Weet je hoe handig, zunne maagquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat spaanse maagje is vast heel wat gewend, gelet op hoe bv de hammen erbij hangen aldaar in spanje, met extra gratis vliegenvlees erbij..
brrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |