Uitprinten en een collage van maken.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:33 schreef amaranta het volgende:
Zo stukje bij beetje krijgen wij steeds meer van Juups huis te zienLaats ookal een halve eetkamertafel.
Vakantie hoeft geen geld te kosten. ga lekker thuis niets zitten doen.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:38 schreef bleiblei het volgende:
Vakantie kost toch geld?
Dat heb ik niet![]()
.
Hey, da's Eny's hengeltjequote:Op maandag 8 januari 2007 19:31 schreef Juup© het volgende:
Diddle en zijn hengeltje
[[url=http://i3.photobucket.com/albums/y88/Juup/Diddle/diddle-vliegen2.jpg]afbeelding][/url]
Sommige mensen zijn genoodzaakt om het voor andere dingen te gebruiken. En als je nu wilt boeken moet je het wel voor kunnen schieten.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:49 schreef Ingridh007 het volgende:
Je krijgt toch niet voor niets vakantiegeld?
Daar heb ik een voorschot op genomen om mijn fiets te kunnen betalenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:49 schreef Ingridh007 het volgende:
Je krijgt toch niet voor niets vakantiegeld?
Jup. De hengel van Eny ook, dus nu heeft ie een nieuwe, die had ik voor Zoë gekocht maar die is er bang voorquote:Op maandag 8 januari 2007 21:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nietusis van Diddle.
Vorige hengeltje is overleden
Geen vakantie, geen sexquote:Op maandag 8 januari 2007 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar heb ik een voorschot op genomen om mijn fiets te kunnen betalen
Maar ik denk dat we nog wel ergens heen gaan als het aan mij ligt. Ik denk zelf ook richting Griekenland, maar ik moet mijn geliefde nog even subtiel overtuigen
Arme SQ en BBquote:Op maandag 8 januari 2007 21:07 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik kan nu boeken en hoef amper iets aan te betalen, vorig jaar ook gedaan, D-Reizen.
Samen met Sq en BB int vliegtuig nr Griekenland
Tja, vrouwenquote:Op maandag 8 januari 2007 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup. De hengel van Eny ook, dus nu heeft ie een nieuwe, die had ik voor Zoë gekocht maar die is er bang voor![]()
't Is wel cheapie, ze speelt voornamelijk met een wuppie en met een muis van 50 centquote:
Diddle speelt met propjes papier, ook goedkoopquote:Op maandag 8 januari 2007 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't Is wel cheapie, ze speelt voornamelijk met een wuppie en met een muis van 50 cent![]()
Onder bed.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:13 schreef Ingridh007 het volgende:
Bobje met proppen aluminium
Als ie tenminste niet slaapt
Ook al zoietsquote:Op maandag 8 januari 2007 21:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Diddle speelt met propjes papier, ook goedkoop
Hoe jong is Zoë en speelt zij veel vraag vrouwlief?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook al zoiets
Eny heeft laatst een glazen knikker ontdekt. Kan ie zich uuuuren mee vermaken op het laminaat. Op de vloerbedekking is het niet zo tof
Ze is 3,5 en ze speelt met vlagen, maar het is vooral een sjok- en vensterbankpoesquote:Op maandag 8 januari 2007 21:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe jong is Zoë en speelt zij veel vraag vrouwlief?
Luie doos dusquote:Op maandag 8 januari 2007 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze is 3,5 en ze speelt met vlagen, maar het is vooral een sjok- en vensterbankpoes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |