alleen post, welke eerst gescreend wordt.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
Kan er alleen post gestuurd worden naar de bewoners of ook gemaild???
Goed dat je er 'proberen' bij zet, want die jongen kan vast niet verder dan 10.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:17 schreef demins het volgende:
De Brian staat op uitbarsten!!! Zegt het voort!
Hij heeft al drie keer tot 25 proberen te tellen!
Had ze dat niet tegen Nena?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
Nataasia is Sylvia weer aan het bashen.
Blijf jij maar op je troontje zitten hoor. Je gaat het nog zwaar krijgen blablabla
Hoe vaker ze dat doet, hoe gunstiger het isquote:Op maandag 8 januari 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
Blijf jij maar op je troontje zitten hoor. Je gaat het nog zwaar krijgen blablabla
Dat moet haast wel.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:17 schreef Missy_1974 het volgende:
ik word nu wel erg nieuwsgierig naar de populariteits poll, want ik denk dat een aantal monden op de grond vallen, want ik denk (en hoop) dat huub hoog zal eindigen, als ik de i-net stemmingen zo bekijk
Je kan post naar ze opsturen als je wilquote:Op maandag 8 januari 2007 23:19 schreef SmeerCaas het volgende:
Ik vind het zielig voor Huub. Kunnen we die jongen niet op de een of andere manier niet een beetje een hart onder de riem steken? Buiten met een megafoon hem toejuichen ofzoiets? Vanaf dag één heeft hij geen eerlijke kans gekregen in dat huis.
Zit hij ook niet, en bij de Psych was het voor Bart voornamelijk om het huis te verlaten omdat de acties die DGK wil tegen z'n gevoel in gaan (lees, het zwart maken van Huub/Sylvia, het pesten etc etc) En hij kwam daar niet goed meer uit. De psych gaf hem het advies om z'n gevoel te volgen als hij erin zou blijven. HEt kwam er op neer (bij mij dan) dat als hij er in zou blijven hij meer vanuit z'n gevoel gaat spelen.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:13 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik heb meer het gevoel dat Bart goed in zijn rol bleef (was dat laag 1) en dat .nl, zoals hij daarvoor heeft aangegeven normen en waarden en spel niet meer kan scheiden en dat dat hem allemaal een beetje teveel werd. Volgens mij zit hij niet zo lekker in zijn vel.
Allemaal een kaart sturen naar Huub.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:19 schreef SmeerCaas het volgende:
Ik vind het zielig voor Huub. Kunnen we die jongen niet op de een of andere manier niet een beetje een hart onder de riem steken? Buiten met een megafoon hem toejuichen ofzoiets? Vanaf dag één heeft hij geen eerlijke kans gekregen in dat huis.
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goed dat je er 'proberen' bij zet, want die jongen kan vast niet verder dan 10.
Het verbaast me niet dat JIJ dat de quote van de dag vond. Ik denk dat de meesten hier iets anders zullen kiezen.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:20 schreef Suikeroom het volgende:
quote van de dag was wel weer van .NL over of Sylvia welles in Amerika is geweest en of ze gelooft of het bestaat![]()
Ik heb ook het idee dat ze door krijgen hun hand overspeelt hebben vanavondquote:Op maandag 8 januari 2007 23:19 schreef rooie3 het volgende:
Ze kunnen Huub niet meer pakken.
Dus balen ze van en moeten nu hun frustraties kwijt.
Lijkt me een goede actiequote:Op maandag 8 januari 2007 23:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Allemaal een kaart sturen naar Huub.
Met nummer 1 erop.
Moet je die koppen zien als er honderden binnen komen![]()
ik heb geen streams aan en snap het niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:20 schreef Suikeroom het volgende:
quote van de dag was wel weer van .NL over of Sylvia welles in Amerika is geweest en of ze gelooft of het bestaat![]()
Een mega-massale briefkaartenactie! Dan zien ze het hart onder de riem allemaal!!! Ik ben in!quote:Op maandag 8 januari 2007 23:19 schreef SmeerCaas het volgende:
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:20 schreef Suikeroom het volgende:
Volgens mij zei die nog dat die weinig post kreegquote:Op maandag 8 januari 2007 23:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Met nummer 1 erop.
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:22 schreef demins het volgende:
[..]
Een mega-massale briefkaartenactie! Dan zien ze het hart onder de riem allemaal!!! Ik ben in!
Dit geloof je toch zelf niet, hij ging er al met een arrogante houding in en tijdens dat gesprek had hij het echt niet over het bashen maar wat Huub wel allemaal niet doetquote:Op maandag 8 januari 2007 23:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zit hij ook niet, en bij de Psych was het voor Bart voornamelijk om het huis te verlaten omdat de acties die DGK wil tegen z'n gevoel in gaan (lees, het zwart maken van Huub/Sylvia, het pesten etc etc) En hij kwam daar niet goed meer uit. De psych gaf hem het advies om z'n gevoel te volgen als hij erin zou blijven. HEt kwam er op neer (bij mij dan) dat als hij er in zou blijven hij meer vanuit z'n gevoel gaat spelen.
En ik zie dit 'ik luister hoor' van Bart als een stap.
Kun je niet ergens via internet een kaartje met tekst sturen?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:22 schreef demins het volgende:
[..]
Een mega-massale briefkaartenactie! Dan zien ze het hart onder de riem allemaal!!! Ik ben in!
Das mooi balen dan, m'n printer is al weken ziek zwak en misselijk (type Evilenequote:Op maandag 8 januari 2007 23:15 schreef bosb het volgende:
alleen post, welke eerst gescreend wordt.
Doe ikquote:Op maandag 8 januari 2007 23:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Met nummer 1 erop.
Voor!!! Een soort Boemerangkaart met een gekke tekst erop, speciaal voor Joep:quote:Op maandag 8 januari 2007 23:22 schreef demins het volgende:
[..]
Daarom, goede aanmoediging voor Huub en een afknapper voor de restquote:Op maandag 8 januari 2007 23:23 schreef Darklight het volgende:
[..]
Volgens mij zei die nog dat die weinig post kreeg![]()
Ik heb het psych verhaal van Bart gister niet meegekregen maar als ik dit zo lees moet ik je daar gelijk in geven. Ik zie het weglopen van .nl in zo''n discussie wel als een grote stap Terug....quote:Op maandag 8 januari 2007 23:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zit hij ook niet, en bij de Psych was het voor Bart voornamelijk om het huis te verlaten omdat de acties die DGK wil tegen z'n gevoel in gaan (lees, het zwart maken van Huub/Sylvia, het pesten etc etc) En hij kwam daar niet goed meer uit. De psych gaf hem het advies om z'n gevoel te volgen als hij erin zou blijven. HEt kwam er op neer (bij mij dan) dat als hij er in zou blijven hij meer vanuit z'n gevoel gaat spelen.
En ik zie dit 'ik luister hoor' van Bart als een stap.
Ik doe meequote:Op maandag 8 januari 2007 23:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ga het doen.
Wie nog meer.
En dan gelijktijdig op de bus doen![]()
Even apart topic voor openen? De grote FOK! steunt Huub actie?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ga het doen.
Wie nog meer.
Dat levert geen fysieke stapel op, meerdere postzakken etc. etc.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun je niet ergens via internet een kaartje met tekst sturen?
Er zit hier trouwens een fake DGK_REDACTLEquote:Op maandag 8 januari 2007 23:24 schreef Day het volgende:
Zoooo, en hoe is de sfeer hier? Iedereen een beetje afgekoeld?![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:20 schreef dieenebart het volgende:
@geefmegeen WAT?
knip
Deze mensen moeten met elkaar strijden om een villa en miljoenen. Degene die het meest moreel verwerpelijke gedrag vertoont, wordt daar rijkelijk voor beloond.
In de Gouden Kooi doet men niet aan goedmaken, maar aan afmaken.
En dat trekt kijkers, meer dan Big Brother
Bart
Ik schreef met Joost (BB5) columns voor Lycos ten tijde van BB6
Moet die niet gewoon een ban krijgen dan?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zit hier trouwens een fake DGK_REDACTLE
(de i is eigenlijk een hoofdletter L ) In de username links in beeld valt dat nauwelijks op.
Goed idee! Gooi maar open!quote:Op maandag 8 januari 2007 23:26 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Even apart topic voor openen? De grote FOK! steunt Huub actie?
Ik stuur ook wel een kaartje
Dat wil ik wel doen. Het is tenslotte mijn vak!quote:Op maandag 8 januari 2007 23:26 schreef Gert het volgende:
Ik vind die briefkaarten-aktie wel jofel eigenlijk!![]()
Is een apart topic een idee, te openen door degene die het verrzon?
Krijgen we er enkele tientallen bij elkaar?
Die smoelen van de andere kerels, als die kaarten maar blijven binnenkomen.![]()
Het zou mooi zijn als iemand een standaard-briefkaart maakt met Huub No1 er op o.id. die je dan uit kan printen, postzegel achterop en klaar. Iemand inspiratie?![]()
als we ze nu gewoon allemaal morgen op de post doen, dan krijgt hij ze alsnog allemaal tegelijkquote:Op maandag 8 januari 2007 23:28 schreef kleinzusje het volgende:
Day: Kunnen we die kaarten niet naar een Fok adres sturen, zodat jij ze tegelijk naar Tien kan sturen ?
Daarom meld ik het even aan Day.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Moet die niet gewoon een ban krijgen dan?
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:28 schreef demins het volgende:
[..]
Dat wil ik wel doen. Het is tenslotte mijn vak!
En dat eerste ga ik nu doen!
En dan bart: "Ja, die komen allemaal van 1 persoon"quote:Op maandag 8 januari 2007 23:28 schreef kleinzusje het volgende:
Day: Kunnen we die kaarten niet naar een Fok adres sturen, zodat jij ze tegelijk naar Tien kan sturen ?
Heeft-ie al, ik had het al aangekaart bij Shmoopy, in het feedback-topic.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Moet die niet gewoon een ban krijgen dan?
Daaraan kan je zien hoe dom dat wijf is........als je nou iemand eruit wil hebben......wordt vriendjes, sterker wordt beste vriendjes, laat die gene je vertrouwen, stem vervolgens huub eruit en "bam" de maand daarna heb jij je zin.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
Is al geregeld!quote:
Oh, okee... wist ik niet, sorry.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft-ie al, ik had het al aangekaart bij Shmoopy, in het feedback-topic.
waar haal jij zo snel een kaart met nr. 1 vandaan ?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:29 schreef kissa het volgende:
Kaart ligt klaar, met postzegel, nu het adres nog![]()
Hij zegt maar wat hij wil, denk dat het gaat om onze actie , hoe je het brengt en de hoeveelheid. Noem FOK en INternet en je raakt ze hoor !!quote:Op maandag 8 januari 2007 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan bart: "Ja, die komen allemaal van 1 persoon"
Zoiets zullen ze dan wel roepen.
Met die 100 fokkers die in dit topic lezen zal dat zeker gaan lukkenquote:Op maandag 8 januari 2007 23:32 schreef Missy_1974 het volgende:
Oh echt ik wil die gezichten van die gasten zien als er 4 postzakken vol komen
Ik heb kaarten in voorraad, op de achterkant schrijf ik number 1quote:Op maandag 8 januari 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
[..]
waar haal jij zo snel een kaart met nr. 1 vandaan ?
Of Sylvia en Huub samen op een kaart?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Kunnen we de kaarten dan splitsen? Sylvia mag er ook wel een zooitje krijgen
Dan zet je eropquote:Op maandag 8 januari 2007 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Post, bestemd voor de Miljonairs, kunt u zenden naar:quote:Op maandag 8 januari 2007 23:29 schreef kissa het volgende:
Kaart ligt klaar, met postzegel, nu het adres nog![]()
Doen we het voor Huub en Syl tegelijk.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Scan kan jij zorgen voor een vrijstaand hoofd van Huub???quote:Op maandag 8 januari 2007 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met die 100 fokkers die in dit topic lezen zal dat zeker gaan lukken
al gedaan vandaagquote:Op maandag 8 januari 2007 23:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ga het doen.
Wie nog meer.
Oh sorry, yep gelezen, maar het lijkt mij verstandiger om het gewoon zelf te sturen, maar dat wel allemaal op dezelfde dag!quote:Op maandag 8 januari 2007 23:34 schreef kleinzusje het volgende:
Day: heb je mn vraag gelezen ?
Staan er vast genoeg in hun topics toch?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:36 schreef demins het volgende:
[..]
Scan kan jij zorgen voor een vrijstaand hoofd van Huub???![]()
Edit: en één van Syl?
Dank jequote:Op maandag 8 januari 2007 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
Oh sorry, yep gelezen, maar het lijkt mij verstandiger om het gewoon zelf te sturen, maar dat wel allemaal op dezelfde dag!
Ik stuur er ook wel 1, uit solidariteit met de DGK-users!![]()
Ik mag er zeker niet stiekum bij zetten dat ik toch blij ben dat Bart blijft!![]()
NEEquote:Op maandag 8 januari 2007 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
Oh sorry, yep gelezen, maar het lijkt mij verstandiger om het gewoon zelf te sturen, maar dat wel allemaal op dezelfde dag!
Ik stuur er ook wel 1, uit solidariteit met de DGK-users!![]()
Ik mag er zeker niet stiekum bij zetten dat ik toch blij ben dat Bart blijft!![]()
Ook Natasia en Brian moeten eens "hard" worden aangepakt.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:45 schreef Day het volgende:
Nou ja, dat sloeg ook nergens op die opmerking?Sinds wanneer moet je thuis altijd je schoenen aan? Nena had gisteravond ook geen schoenen aan.
Nena hing gisteren op de bank. Toen klonk de stem: dat ze rechtop moest gaan zitten.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:45 schreef Day het volgende:
Nou ja, dat sloeg ook nergens op die opmerking?Sinds wanneer moet je thuis altijd je schoenen aan? Nena had gisteravond ook geen schoenen aan.
Niemand dus.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:45 schreef rooie3 het volgende:
Nee dit is normaal Natasia van een moeder.
Hoorde jullie wat ze tegen Stijn zei.
Nee, dat zijn kwijlresten van Brian. Of sperma, dat kan ook natuurlijk.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe zou het toch komen dat het haar van Nena er iedere dag zo smerig uitziet, doet ze de wc met haar kop zwabberen
![]()
Toch iets van wat het moraal van het verhaal was ofzo?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Niemand dus.
das balen.
Durf het geen eens hier te typen.
Komt omdat ze d'r kop niet wast als ze gaat slapen...quote:Op maandag 8 januari 2007 23:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, dat zijn kwijlresten van Brian. Of sperma, dat kan ook natuurlijk.![]()
Dan wel een "Huub = Number 1" spandoek meenemen hè.........quote:Op maandag 8 januari 2007 23:38 schreef Sonique het volgende:
DGK_REDACTIE even niet meelezen![]()
Een flashmob bij de poorten van de kooi![]()
Ik ben geil en wil eens goed geneukt worden.....quote:Op maandag 8 januari 2007 23:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Niemand dus.
das balen.
Het komt op mij meer over als: we gaan die 2 eens even aanpakken!quote:Op maandag 8 januari 2007 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Nena hing gisteren op de bank. Toen klonk de stem: dat ze rechtop moest gaan zitten.
Ze zeggen gewoon af en toe wat van kleine dingetjes, om te voorkomen dat het een onverzorgd lusteloos zootje wordt zoals je vaak bij BB zag.
Ja ze was geil en wilde effe vet geneukt wordenquote:Op maandag 8 januari 2007 23:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Toch iets van wat het moraal van het verhaal was ofzo?
Of was er nog meer?
En douchen met een bikini aan...ze is niet bepaald frisquote:Op maandag 8 januari 2007 23:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Komt omdat ze d'r kop niet wast als ze gaat slapen...
Heb het gehoord. Was niet eens verbaasdquote:Op maandag 8 januari 2007 23:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Niemand dus.
das balen.
Fok! is vermeld op mijn kaartquote:Op maandag 8 januari 2007 23:33 schreef Darklight het volgende:
Als je FOK erbij zet, flipt Nathanael ook, die kwamen ook op zn blog![]()
HEt zal je vrouw/moeder maar zijn....quote:Op maandag 8 januari 2007 23:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ze was geil en wilde effe vet geneukt worden![]()
![]()
![]()
Ja sorry niks voor mij maar zei Natasia tegen Stijn.
Op mij dus niet. Ik vind "ga eens wat actiever rechtop zitten" van dezelfde orde, en dat werd gisteren tegen Nena gezegd.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:51 schreef Day het volgende:
[..]
Het komt op mij meer over als: we gaan die 2 eens even aanpakken!
Doe maar, ik heb het ook gemistquote:Op maandag 8 januari 2007 23:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Niemand dus.
das balen.
Denk niet dat zich iemand snel zal storen aan het bil-decolletee van Nenaquote:Op maandag 8 januari 2007 23:51 schreef Day het volgende:
[..]
Het komt op mij meer over als: we gaan die 2 eens even aanpakken!
Als ze toch bezig zijn mogen ze ook Sylvia aanspreken om dat Ma Flodder-kapsel wat ze regelmatig heeft (dat haar van haar zit alleen maar behoorlijk als ze naar de kapper is geweest, zoals vandaag) en de steeds afzakkende heupbroekjes van Nena. En neem dat droogneuken dan ook gelijk maar mee!
Ja sorry, blote voeten mag niet. Please zeg!![]()
En maar zitten zeuren over andere.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
HEt zal je vrouw/moeder maar zijn....
Postzegel erop en posten maarquote:Op maandag 8 januari 2007 23:58 schreef Sonique het volgende:
Moraal van het verhaal voor Natasia:
Innerlijk heb je niets te bieden, je hebt niets, je bent rot vanbinnen.
Uiterlijk probeer je met man en macht te veranderen om je innerlijk te maskeren. Maar ook dat lukt JOU niet. Zelfs dat kun je niet bereiken, financieel en mentaal niet, en heb je artsen en dokters nodig om je zwakke ziel nieuw leven in te blazen...
Ik heb nieuws voor je Natasia. Zelf een drol met een gouden strik blijft een drol....
Huub miste 40 punten, en NL vindt die in z'n kofferquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:03 schreef petraa het volgende:
zijn er nu punten kwijt en in het koffertje van NL gestopt en krijgt huub daar nu weer de schuld van![]()
nee nee, dat is echt regelrecht bashen.. wat we nu doen is gewoon Huub een hart onder de riem steken. Dat die anderen daar niet blij mee zullen zijn is hun probleem.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als we dan toch bezig zijn...een kaartje voor Nathanael dat hij mag hopen dat zijn zoontje deze beelden van zijn vader in de toekomst zal zien...
Of een NL actie om zelf buiten schot te blijven.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Huub miste 40 punten, en NL vindt die in z'n koffer
Dit is een low-life Brian actie...
Zware sanctie voor Brian dus.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Huub miste 40 punten, en NL vindt die in z'n koffer
Dit is een low-life Brian actie...
En daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:05 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
nee nee, dat is echt regelrecht bashen.. wat we nu doen is gewoon Huub een hart onder de riem steken. Dat die anderen daar niet blij mee zullen zijn is hun probleem.
Nee, NL is geraffineerder dan zulke low-life acties.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:05 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Of een NL actie om zelf buiten schot te blijven.![]()
En dan kan hij weer verdachtmakingen maken naar Huub want zo slecht is hij, let maar opquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:05 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Of een NL actie om zelf buiten schot te blijven.![]()
Ik denk Lesleyquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:06 schreef ruby het volgende:
Zit er iemand te huilen?
Die is geloof ik aan het uitzoeken waarom ie 40 contactpunten extra heeft.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:08 schreef rooie3 het volgende:
Waar is NL heen gestiert.
nee het is toch logisch dat zij het doen en HUUB wederom weer de schuld geven.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:12 schreef Day het volgende:
Lijkt me stug dat Brian/Bart weer hetzelfde kunstje geflikt hebben.
Is toch logisch dat zij gelijk de schuld krijgen?
Niet als je dat precies erbij zegt, dat ook gebeurde...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:12 schreef Day het volgende:
Precies als het "planten" van 25 punten bij Stephanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:07 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, NL is geraffineerder dan zulke low-life acties.
Precies zo'n low-life actie wat brian laatst had Door Nena tegen Bart uit te spelen via Leslie.
(wat ook mislukte)
Was NL dat of bart/Brian?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Precies als het "planten" van 25 punten bij Stephan
Ik stuur Huub wel een briefje dat Nathanael ze heeft......quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:12 schreef Day het volgende:
Brian verzon het en Bart deed meequote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
Was NL dat of bart/Brian?
(Niet gezien)
Naja, hoe dan ook. Toedeloe Brian. Voor jou tien anderen.quote:
Plan van Brian EN Bart, waarbij Brian de cp's verstopte en Bart later een razzia organiseerde en de cp's dus gevonden werden in Stephan schoenenzak.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
Was NL dat of bart/Brian?
(Niet gezien)
Die ligt waarschijnlijk vast wel weer ontspannen te slapen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:17 schreef Day het volgende:
Waar is Huub eigenlijk?
Zou best eens kunnen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:26 schreef Day het volgende:
Of gewoon een actie van Huub zelf. 40 cp's laten verdwijnen in het koffertje van .NL.
Hij heeft ook vast wel die actie van Bart en Brian tegen Stefan gezien, dus ik kan het me heel goed voorstellenquote:
Ik ga eerder voor scheerriemenquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kreeg een foontje vanavond.
Ik dacht dat het een garpje was.
Volgens mij was het echt DGK. hahhahaha
Sinds wanneer is brian slim.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:29 schreef Day het volgende:
Vind ik wel! Het is wel heel toevallig dat er cp's verdwenen zijn van zowel Huub als Sylvia. Dit is ideaal om NL in diskrediet te brengen. Reken maar dat Ilona er morgen over begint.
En wat schiet Brian er mee op om die contactpunten in NL's koffertje te doen? Die hoort toch bij zijn kamp?
Andersom kan ik me er nog wel iets bij voorstellen, maar ik zie nu totaal geen voordeel.
Sylvia is geen punten kwijt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:29 schreef Day het volgende:
Vind ik wel! Het is wel heel toevallig dat er cp's verdwenen zijn van zowel Huub als Sylvia. Dit is ideaal om NL in diskrediet te brengen. Reken maar dat Ilona er morgen over begint.
En wat schiet Brian er mee op om die contactpunten in NL's koffertje te doen? Die hoort toch bij zijn kamp?
Andersom kan ik me er nog wel iets bij voorstellen, maar ik zie nu totaal geen voordeel.
Oh ok, dan staan het verkeerd op de site.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Sylvia is geen punten kwijt.
Ze heeft nog even nageteld.
Lees je eerst eens in. Voor dat je je ergens een oordeel over kan geven.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:29 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]hoezo? vroeg ie of je even naar de bijkeuken kon komen?
Welk groepje ga je versterken?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lees je eerst eens in. Voor dat je je ergens een oordeel over kan geven.
Veel succes morgen enneh als je in de villa komt niet de hele tijd Spaans lullen hoor want er is al een tweetalige mafkees je moet je onderscheidenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kreeg een foontje vanavond.
Ik dacht dat het een garpje was.
Volgens mij was het echt DGK. hahhahaha
CHAPEAU!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Lekker gaan zitten pokeren met 4 mensen die je echt verschrikkelijk graag uit het huis willen hebben
Hij moest effe stiekum lachen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:36 schreef avonne het volgende:
Zo te zien was men "achter" niet erg vriendelijk tegen Huub?
vind het wel lef hebben, ze kunnen je zo niet negeren.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Lekker gaan zitten pokeren met 4 mensen die je echt verschrikkelijk graag uit het huis willen hebben
Ze lezen hier mee, dus gaan vast wel iets doen met zijn toch wel enorme populariteit op dit moment.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij moest effe stiekum lachen.
Dus nieuwe opdracht komt er weer aan.
Volgens mij gebruikt achter hem ook gewoon voor bommetjes.
Nee die spreekt Neanderthaalquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan die antilaan gewoon NEDERLANDS spelen ????
Kan volgende maand weer heel anders zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze lezen hier mee, dus gaan vast wel iets doen met zijn toch wel enorme populariteit op dit moment.
purist!!!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan die antilaan gewoon NEDERLANDS spelen ????
jij weet meer?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Zal Tamara ook balen dat Bart zich bedacht heeft?
Ik doe ook mee met het kaartjes sturen maar ik hoop niet dat hij overmoedig gaat worden want dan vind ik hem vast niet leuk meerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze lezen hier mee, dus gaan vast wel iets doen met zijn toch wel enorme populariteit op dit moment.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lees je eerst eens in. Voor dat je je ergens een oordeel over kan geven.
Zou wel geinig zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Zal Tamara ook balen dat Bart zich bedacht heeft?
geeft niks.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik doe ook mee met het kaartjes sturen maar ik hoop niet dat hij overmoedig gaat worden want dan vind ik hem vast niet leuk meer![]()
Het is onvoorstelbaar hoe hij omgaat met die haatgevoelens bij de anderen. Niet te geloven. Wel super sterkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:53 schreef demins het volgende:
Ik vind Huub een lulletje rozenwater, maar hij is nu mijn held!![]()
Pilletjes hebben?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:53 schreef avonne het volgende:
LOSER BART
LOSER BART
kan het niet eens hebben dat Huub ze zegt hoe het moet
Ik heb hetzelfde een beetje.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:53 schreef noucky het volgende:
Het hele weekend heb ik me dood geërgerd en het gevoel gaat nog niet weg.
Als dit getrigger nog langer doorgaat dan haak ik af met kijken.
Die gasten hebben niet door dat ze zich zitten te profileren als een stel eersteklas kneuzenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:52 schreef avonne het volgende:
![]()
![]()
Toch makkelijk dat Huub er is om ze een lesje pokeren te geven, al mag hij niet mee doen
Volgens mij had Brian ook wel wat weerstand hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:55 schreef Day het volgende:
Ik had de indruk dat Brian en Nena er geen problemen mee hadden en Bart en .NL wel.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Ze denken dat Huub de 40 punten in Nathanael's koffer heeft gestopt.
Van je af zetten, want hij is niet zielig. Hij is wel bezig de rest gek te maken. Helemaal als Sylvia inderdaad vol houdt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:56 schreef Suikeroom het volgende:
Ik ben vandaag voor het eerst Huub zielig gaan vinden.. weet niet echt wat ik er mee aan moet![]()
Haha gewoon op je af laten komen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:56 schreef Suikeroom het volgende:
Ik ben vandaag voor het eerst Huub zielig gaan vinden.. weet niet echt wat ik er mee aan moet![]()
misschien mocht hij ff meelezen op FOKquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij moest effe stiekum lachen.
Dus nieuwe opdracht komt er weer aan.
Volgens mij gebruikt achter hem ook gewoon voor bommetjes.
Als je maar voortdurend voor ogen houdt dat het werk is. Niet anders dan boutjes op een moertje draaien in de fabriek. Maar wel veel beter betaald!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van je af zetten, want hij is niet zielig. Hij is wel bezig de rest gek te maken. Helemaal als Sylvia inderdaad vol houdt.
Verbaasd me weer niets, dat schreef ik al toen de enge man zei dat hij 40 punten in zijn koffer vond. Wat deed hij ineens in zijn koffer, die heb je toch niet nodig. Hij is zo geslepen, lult zich overal uit en laat er anderen voor opdraaienquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:59 schreef noucky het volgende:
Ik denk dat NatteNel de punten heeft gejat en in zijn koffer heeft gestopt. Hij doet het nu voorkomen dat Huub het heeft gedaan. Jammer genoeg trappen de andere ratten erin.
Huub zei "je hoeft mensen niet aardig te vinden bij pokeren"quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:59 schreef Sonique het volgende:
De pokertafel is een mooi metafoor voor het DGK spel...
Deal with it, i'm going nowhere...
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub zei "je hoeft mensen niet aardig te vinden bij pokeren"
Ben erg benieuwd hoe Bart, Brian en Nathanael erop zullen reageren als er opeens zoveel steunbetuigingen voor Huub & Sylvia zullen binnenkomen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van je af zetten, want hij is niet zielig. Hij is wel bezig de rest gek te maken. Helemaal als Sylvia inderdaad vol houdt.
Hij haalde net iets uit zijn(?) koffertje en gaf het aan Brian en zei "hier, die hoorden er niet bij, he"quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:01 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Verbaasd me weer niets, dat schreef ik al toen de enge man zei dat hij 40 punten in zijn koffer vond. Wat deed hij ineens in zijn koffer, die heb je toch niet nodig. Hij is zo geslepen, lult zich overal uit en laat er anderen voor opdraaien
You never count your money when you're sittin' at the table.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:59 schreef Sonique het volgende:
De pokertafel is een mooi metafoor voor het DGK spel...
Deal with it, i'm going nowhere...
Hij is nu met zijn koffertje naar bed.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:01 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Verbaasd me weer niets, dat schreef ik al toen de enge man zei dat hij 40 punten in zijn koffer vond. Wat deed hij ineens in zijn koffer, die heb je toch niet nodig. Hij is zo geslepen, lult zich overal uit en laat er anderen voor opdraaien
Ik zei net toch. NL heeft door dat Brian ze in de koffer heeft gedaan, en splitst ze nu terug naar brian..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij haalde net iets uit zijn(?) koffertje en gaf het aan Brian en zei "hier, die hoorden er niet bij, he"
Jup, Huub heeft een ingang gevonden...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:06 schreef noucky het volgende:
Brian zit nu met een dilemma. Hij wil graag van Huub meer van pokeren weten, maar daar tegenover wil hij hem ook mijden.
En dat is het meest kinderachtige van alles.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:06 schreef noucky het volgende:
Brian zit nu met een dilemma. Hij wil graag van Huub meer van pokeren weten, maar daar tegenover wil hij hem ook mijden.
dat weten ze al door de brieven van vorige week.. ze zien het zelf zo dat de buiten wereld Huub zielig vinden en hem als het gepeste jongetje zien en dat ie daarom zoveel steun krijgt dus inprincipe zal het weinig tot geen impact hebben..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd hoe Bart, Brian en Nathanael erop zullen reageren als er opeens zoveel steunbetuigingen voor Huub & Sylvia zullen binnenkomen.
Hoop in ieder geval wel dat de redactie het zal doorsturen.
Ik geloof zeker dat het iets aan de houding van die patjepeeërs zal veranderen![]()
Wil ik ook weten,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:07 schreef ron1970 het volgende:
Kreeg Huub nou zijn ounten terug van Brian?
Alleen mbt Bart wel jammer dat die het toch niet lang meer volhoudt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:08 schreef Sonique het volgende:
Jup, Huub heeft een ingang gevonden...
Niet echt een geweldige ingang, maar beter iets dan niets...
Nee, NL gaf zijn aandeel van de pot aan Brian. Die heeft 40 cp's gewonnen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik zei net toch. NL heeft door dat Brian ze in de koffer heeft gedaan, en splitst ze nu terug naar brian..
Jij hebt ze gejat, dan deal je er ook maar mee...
waarom? Brian is zo onbetrouwbaar als de pest.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:10 schreef noucky het volgende:
Hopelijk resulteert het erin dat Brian Huub meer gaat waarderen en dat de andere ratten ook eieren voor hun geld kiezen.
Vraag me af of ze hem wel zo zielig vinden...ze voelen zich volgens mij toch wel voor lul gezet steeds dat hij ze blijft opzoeken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:08 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat weten ze al door de brieven van vorige week.. ze zien het zelf zo dat de buiten wereld Huub zielig vinden en hem als het gepeste jongetje zien en dat ie daarom zoveel steun krijgt dus inprincipe zal het weinig tot geen impact hebben..
ik weet niet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:07 schreef ron1970 het volgende:
Kreeg Huub nou zijn punten terug van Brian?
Nou, dat hoop ik toch echt nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:10 schreef noucky het volgende:
Hopelijk resulteert het erin dat Brian Huub meer gaat waarderen en dat de andere ratten ook eieren voor hun geld kiezen.
de grootste galbak is het zeker, maar op korte termijn ook de enige mannelijke 'ally' die hij daar kan vinden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, dat hoop ik toch echt niet
Huub moet Brian echt volkomen negeren in dat huis en al zeker niet proberen 'vriendjes' met hem te worden.
Brian is wel de grootste galbak aller tijden.
Hij heeft alleen Sylvia nodig. En Sylvia heeft hem net zo hard nodig. Samen spelen ze die hele villa leegquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:16 schreef s0k het volgende:
[..]
de grootste galbak is het zeker, maar op korte termijn ook de enige mannelijke 'ally' die hij daar kan vinden.
Brian is zo'n type die je een dolk in je rug steektquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub moet Brian echt volkomen negeren in dat huis en al zeker niet proberen 'vriendjes' met hem te worden.
dat vraag ik me ook af. en wie zei er nou net 'komt u maar?'quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:17 schreef Missy_1974 het volgende:
wie geeft nena nou een knuffel en loopt door het huis, redactie ?
Tja daar zit wat, maar Huub heeft dan misschien wel weer meer medestanders. Alhoewel ik daar niet erg in geloof.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was dus Frans!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:18 schreef s0k het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook af. en wie zei er nou net 'komt u maar?'
De eindredacteur!quote:
Contactpunten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:19 schreef avonne het volgende:
Wat was een goeie grap, volgens die nachtelijke dude?
Sylvia is meer mans dan menig ventje in dat huisquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft alleen Sylvia nodig. En Sylvia heeft hem net zo hard nodig. Samen spelen ze die hele villa leeg
Hij kan niet tegen het felle lichtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:20 schreef s0k het volgende:
Dat handdoek ophangen,... is dat een nieuwe bezigheidstherapie voor onze simpele brian?
en dat komt van bonaire? right...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij kan niet tegen het felle licht
Alleen door zijn stem of eh....heeft iemand een foto?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
De eindredacteur!
De man waar vooral de dames zo op glijden.
overdag nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Op Bonaire is het doorgaans ook donker als het nacht is hoor
Niet als je gaat slapen toch, zwaar irritant!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:23 schreef s0k het volgende:
[..]
overdag nietdie blanke neger hoort wel tegen een spatje licht te kunnen.
Geen foto, nee. Maar die stem doet 't m' wel hè?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Alleen door zijn stem of eh....heeft iemand een foto?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |