Oh, okee... wist ik niet, sorry.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft-ie al, ik had het al aangekaart bij Shmoopy, in het feedback-topic.
waar haal jij zo snel een kaart met nr. 1 vandaan ?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:29 schreef kissa het volgende:
Kaart ligt klaar, met postzegel, nu het adres nog![]()
Hij zegt maar wat hij wil, denk dat het gaat om onze actie , hoe je het brengt en de hoeveelheid. Noem FOK en INternet en je raakt ze hoor !!quote:Op maandag 8 januari 2007 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan bart: "Ja, die komen allemaal van 1 persoon"
Zoiets zullen ze dan wel roepen.
Met die 100 fokkers die in dit topic lezen zal dat zeker gaan lukkenquote:Op maandag 8 januari 2007 23:32 schreef Missy_1974 het volgende:
Oh echt ik wil die gezichten van die gasten zien als er 4 postzakken vol komen
Ik heb kaarten in voorraad, op de achterkant schrijf ik number 1quote:Op maandag 8 januari 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
[..]
waar haal jij zo snel een kaart met nr. 1 vandaan ?
Of Sylvia en Huub samen op een kaart?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Kunnen we de kaarten dan splitsen? Sylvia mag er ook wel een zooitje krijgen
Dan zet je eropquote:Op maandag 8 januari 2007 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Post, bestemd voor de Miljonairs, kunt u zenden naar:quote:Op maandag 8 januari 2007 23:29 schreef kissa het volgende:
Kaart ligt klaar, met postzegel, nu het adres nog![]()
Doen we het voor Huub en Syl tegelijk.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |