als we ze nu gewoon allemaal morgen op de post doen, dan krijgt hij ze alsnog allemaal tegelijkquote:Op maandag 8 januari 2007 23:28 schreef kleinzusje het volgende:
Day: Kunnen we die kaarten niet naar een Fok adres sturen, zodat jij ze tegelijk naar Tien kan sturen ?
Daarom meld ik het even aan Day.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Moet die niet gewoon een ban krijgen dan?
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:28 schreef demins het volgende:
[..]
Dat wil ik wel doen. Het is tenslotte mijn vak!
En dat eerste ga ik nu doen!
En dan bart: "Ja, die komen allemaal van 1 persoon"quote:Op maandag 8 januari 2007 23:28 schreef kleinzusje het volgende:
Day: Kunnen we die kaarten niet naar een Fok adres sturen, zodat jij ze tegelijk naar Tien kan sturen ?
Heeft-ie al, ik had het al aangekaart bij Shmoopy, in het feedback-topic.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Moet die niet gewoon een ban krijgen dan?
Daaraan kan je zien hoe dom dat wijf is........als je nou iemand eruit wil hebben......wordt vriendjes, sterker wordt beste vriendjes, laat die gene je vertrouwen, stem vervolgens huub eruit en "bam" de maand daarna heb jij je zin.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
Nataasia is Sylvia weer aan het bashen.
Blijf jij maar op je troontje zitten hoor. Je gaat het nog zwaar krijgen blablabla
Is al geregeld!quote:
Oh, okee... wist ik niet, sorry.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft-ie al, ik had het al aangekaart bij Shmoopy, in het feedback-topic.
waar haal jij zo snel een kaart met nr. 1 vandaan ?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:29 schreef kissa het volgende:
Kaart ligt klaar, met postzegel, nu het adres nog![]()
Hij zegt maar wat hij wil, denk dat het gaat om onze actie , hoe je het brengt en de hoeveelheid. Noem FOK en INternet en je raakt ze hoor !!quote:Op maandag 8 januari 2007 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan bart: "Ja, die komen allemaal van 1 persoon"
Zoiets zullen ze dan wel roepen.
Met die 100 fokkers die in dit topic lezen zal dat zeker gaan lukkenquote:Op maandag 8 januari 2007 23:32 schreef Missy_1974 het volgende:
Oh echt ik wil die gezichten van die gasten zien als er 4 postzakken vol komen
Ik heb kaarten in voorraad, op de achterkant schrijf ik number 1quote:Op maandag 8 januari 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
[..]
waar haal jij zo snel een kaart met nr. 1 vandaan ?
Of Sylvia en Huub samen op een kaart?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Kunnen we de kaarten dan splitsen? Sylvia mag er ook wel een zooitje krijgen
Dan zet je eropquote:Op maandag 8 januari 2007 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Post, bestemd voor de Miljonairs, kunt u zenden naar:quote:Op maandag 8 januari 2007 23:29 schreef kissa het volgende:
Kaart ligt klaar, met postzegel, nu het adres nog![]()
Doen we het voor Huub en Syl tegelijk.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Scan kan jij zorgen voor een vrijstaand hoofd van Huub???quote:Op maandag 8 januari 2007 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met die 100 fokkers die in dit topic lezen zal dat zeker gaan lukken
al gedaan vandaagquote:Op maandag 8 januari 2007 23:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ga het doen.
Wie nog meer.
En dan gelijktijdig op de bus doen![]()
Oh sorry, yep gelezen, maar het lijkt mij verstandiger om het gewoon zelf te sturen, maar dat wel allemaal op dezelfde dag!quote:Op maandag 8 januari 2007 23:34 schreef kleinzusje het volgende:
Day: heb je mn vraag gelezen ?
Staan er vast genoeg in hun topics toch?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:36 schreef demins het volgende:
[..]
Scan kan jij zorgen voor een vrijstaand hoofd van Huub???![]()
Edit: en één van Syl?
Dank jequote:Op maandag 8 januari 2007 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
Oh sorry, yep gelezen, maar het lijkt mij verstandiger om het gewoon zelf te sturen, maar dat wel allemaal op dezelfde dag!
Ik stuur er ook wel 1, uit solidariteit met de DGK-users!![]()
Ik mag er zeker niet stiekum bij zetten dat ik toch blij ben dat Bart blijft!![]()
NEEquote:Op maandag 8 januari 2007 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
Oh sorry, yep gelezen, maar het lijkt mij verstandiger om het gewoon zelf te sturen, maar dat wel allemaal op dezelfde dag!
Ik stuur er ook wel 1, uit solidariteit met de DGK-users!![]()
Ik mag er zeker niet stiekum bij zetten dat ik toch blij ben dat Bart blijft!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |