abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 januari 2007 @ 23:11:22 #1
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45163853
dat dus
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_45164016
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
Kan er alleen post gestuurd worden naar de bewoners of ook gemaild???
alleen post, welke eerst gescreend wordt.
pi_45164081
ik word nu wel erg nieuwsgierig naar de populariteits poll, want ik denk dat een aantal monden op de grond vallen, want ik denk (en hoop) dat huub hoog zal eindigen, als ik de i-net stemmingen zo bekijk
  maandag 8 januari 2007 @ 23:17:57 #4
130054 demins
We weten niks
pi_45164099
De Brian staat op uitbarsten!!! Zegt het voort!

Hij heeft al drie keer tot 25 proberen te tellen!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  maandag 8 januari 2007 @ 23:18:13 #5
164918 MCR4480
Oh we can be Heroes
pi_45164107
oei natasia en nena hebben ruzie
  maandag 8 januari 2007 @ 23:18:41 #6
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45164126
Die dikke pens van Natasia blijft ook aardig intact....... Ze past haar kleren nog als vanouds
  Moderator maandag 8 januari 2007 @ 23:19:06 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45164139
Nataasia is Sylvia weer aan het bashen.

Blijf jij maar op je troontje zitten hoor. Je gaat het nog zwaar krijgen blablabla
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 8 januari 2007 @ 23:19:11 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45164141
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:17 schreef demins het volgende:
De Brian staat op uitbarsten!!! Zegt het voort!

Hij heeft al drie keer tot 25 proberen te tellen!
Goed dat je er 'proberen' bij zet, want die jongen kan vast niet verder dan 10.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_45164143
Ik vind het zielig voor Huub. Kunnen we die jongen niet op de een of andere manier niet een beetje een hart onder de riem steken? Buiten met een megafoon hem toejuichen ofzoiets? Vanaf dag één heeft hij geen eerlijke kans gekregen in dat huis.
pi_45164155
Ze kunnen Huub niet meer pakken.
Dus balen ze van en moeten nu hun frustraties kwijt.
pi_45164163
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:19 schreef Gert het volgende:

Blijf jij maar op je troontje zitten hoor. Je gaat het nog zwaar krijgen blablabla
Had ze dat niet tegen Nena?
  maandag 8 januari 2007 @ 23:19:48 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45164165
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:19 schreef Gert het volgende:

Hoe vaker ze dat doet, hoe gunstiger het is
  Moderator maandag 8 januari 2007 @ 23:20:18 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45164187
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:17 schreef Missy_1974 het volgende:
ik word nu wel erg nieuwsgierig naar de populariteits poll, want ik denk dat een aantal monden op de grond vallen, want ik denk (en hoop) dat huub hoog zal eindigen, als ik de i-net stemmingen zo bekijk
Dat moet haast wel.
Ik heb in ieder geval zin in die poll.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 8 januari 2007 @ 23:20:19 #14
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_45164189
quote van de dag was wel weer van .NL over of Sylvia welles in Amerika is geweest en of ze gelooft of het bestaat
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  maandag 8 januari 2007 @ 23:20:25 #15
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_45164197
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:19 schreef SmeerCaas het volgende:
Ik vind het zielig voor Huub. Kunnen we die jongen niet op de een of andere manier niet een beetje een hart onder de riem steken? Buiten met een megafoon hem toejuichen ofzoiets? Vanaf dag één heeft hij geen eerlijke kans gekregen in dat huis.
Je kan post naar ze opsturen als je wil
  maandag 8 januari 2007 @ 23:20:31 #16
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45164201
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:13 schreef bosb het volgende:

[..]

Ik heb meer het gevoel dat Bart goed in zijn rol bleef (was dat laag 1) en dat .nl, zoals hij daarvoor heeft aangegeven normen en waarden en spel niet meer kan scheiden en dat dat hem allemaal een beetje teveel werd. Volgens mij zit hij niet zo lekker in zijn vel.
Zit hij ook niet, en bij de Psych was het voor Bart voornamelijk om het huis te verlaten omdat de acties die DGK wil tegen z'n gevoel in gaan (lees, het zwart maken van Huub/Sylvia, het pesten etc etc) En hij kwam daar niet goed meer uit. De psych gaf hem het advies om z'n gevoel te volgen als hij erin zou blijven. HEt kwam er op neer (bij mij dan) dat als hij er in zou blijven hij meer vanuit z'n gevoel gaat spelen.

En ik zie dit 'ik luister hoor' van Bart als een stap.
  maandag 8 januari 2007 @ 23:20:33 #17
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_45164204
@geefmegeen WAT?

Concurrentie

Het is zonder twijfel de week van de concurrentie geweest. De laatste week in Big Brother werd stijlvol afgesloten door Marlies, die het nodig vond om Janine te nomineren via de Joker. Het gevolg hiervan was dat Janine afscheid mocht nemen van Bik Brudder. Daar zijn we thuis niet rouwig om geweest – irritant bemoeiziek wijf met haar zeikstem. Dahaag, ‘schatje’.

Tussen Semih en Tijn botert het ook niet zo best. Om maar eens een understatement te maken…
Sinds het gedoe met de knijpers hebben de twee een ijzige relatie, die nog extra wordt gekoeld door de benauwde omgeving en het gebrek aan objectieve feedback. Een ‘Tribunaal’ met twee advocaten helpt daar niet aan – als Tijn en Semih elkaar dit jaar nog de hand willen schudden, moet dat vanuit henzelf komen.
Wel gek dat er nu schijnbaar weer twee kampen ontstaan, terwijl we er net vanaf waren.

Aanstaande maandag moet er weer iemand naar huis. We kunnen stemmen op Egbert, Jeroen en Semih. Ik gok dat Egbert naar huis moet – de reacties op diverse fora wijzen onomstotelijk in die richting. Het is ook mooi geweest voor die man. Hij heeft de ervaring van zijn leven achter de rug, en nu mag hij weg.
Na het bekendmaken van de nominaties wist hij het zelf ook al wel een beetje. Hij vertoonde in ieder geval typisch verliezersgedrag. De ongeschreven etiquette in BB schrijft namelijk voor dat je netjes je tegenstanders vergeeft, als je de tent uit vliegt. “Het geeft niet joh, ik heb het er zelf naar gemaakt, ik zag het al aankomen.” Lekker goedmaken, voor de goede omgang.
Ja, zo win je natuurlijk nooit.

Concurrentie genoeg voor de Hoofdprijs, maar de Hoofdprijs voor Concurrentie gaat deze week naar (pauken, tromgeroffel…): Natasia!!!
‘Huh? Die zit toch in de Gouden Kooi?’ hoor ik u denken. Klopt, Natasia is een moderne moraalhoer, iemand die uit principiële overwegingen in principe geen dingen doet die tegen haar principes ingaan, tenzij daar heel veel geld mee te verdienen is. Natasia zit in een villa in Eemnes, zichzelf te verdedigen tegen een stuk of tien andere moraalhoeren die allemaal maar één mantra hebben:

Je ziel verkopen is niet erg. Je ziel verkopen is niet erg. Je ziel verkopen is niet erg.

Deze mensen moeten met elkaar strijden om een villa en miljoenen. Degene die het meest moreel verwerpelijke gedrag vertoont, wordt daar rijkelijk voor beloond.
In de Gouden Kooi doet men niet aan goedmaken, maar aan afmaken.
En dat trekt kijkers, meer dan Big Brother

Bart

Ik schreef met Joost (BB5) columns voor Lycos ten tijde van BB6
pi_45164219
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:19 schreef SmeerCaas het volgende:
Allemaal een kaart sturen naar Huub.
Met nummer 1 erop.
Moet je die koppen zien als er honderden binnen komen
  maandag 8 januari 2007 @ 23:20:58 #19
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45164220
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:19 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Goed dat je er 'proberen' bij zet, want die jongen kan vast niet verder dan 10.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  maandag 8 januari 2007 @ 23:21:04 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45164226
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:20 schreef Suikeroom het volgende:
quote van de dag was wel weer van .NL over of Sylvia welles in Amerika is geweest en of ze gelooft of het bestaat
Het verbaast me niet dat JIJ dat de quote van de dag vond. Ik denk dat de meesten hier iets anders zullen kiezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')