quote:Op maandag 8 januari 2007 14:00 schreef Dorthonion het volgende:
Effe voor de duidelijkheid:
Ik ben de zus van The Drummer en dus ook de zus van Charlotte
perfect dank jequote:Op maandag 8 januari 2007 14:00 schreef buzzer het volgende:
TT aangepast. Goed zo ?
Dat kan een modje welquote:Op maandag 8 januari 2007 13:59 schreef Thedrummer het volgende:
sorry, deeltje 2, maar dat kan ik nu niet meer aanpassen...
wie weet weet die vader nog niets eens dat ze in zijn huis heeft gelogeerd of er ueberhaupt is (sommige pubers zijn erg inventief als het moet), of ze hebben die vader een of ander verhaal op de mouw gespeld.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat een vader niet even contact opneemt met de ouders van een vriendin van zn dochter als die "aan komt lopen"... Je zou toch denken dat zo iemand als vader zich voor kan stellen hoe erg het is als je dochter vermist is.
Maargoed: TS en andere zus: sterkte!
Wat een matige kutstreek.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:19 schreef Thedrummer het volgende:
er is niemand die ons dat adres wilt geven..
en hij staat niet in de telefoongids..
wat voor idioten zijn dat? Je komt met het verhaal dat je zus vermist is en ze willen geen adres geven?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:17 schreef Thedrummer het volgende:
de school had gegevens van haar opa, maar die hadden we een half uur ervoor al te pakken gekregen, en die wilde geen informatie geven, maar ging zelf bellen en gaat proberen die vader ons te laten bellen...
weet je zn voor + achternaam? google daar eens op. inclusief woonplaatsquote:Op maandag 8 januari 2007 14:19 schreef Thedrummer het volgende:
er is niemand die ons dat adres wilt geven..
en hij staat niet in de telefoongids..
nee, die opa wil het niet gevenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
wat voor idioten zijn dat? Je komt met het verhaal dat je zus vermist is en ze willen geen adres geven?N
Als mijn zusje vermist was had mijn vader het adres wel meegekregen hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 14:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
wat voor idioten zijn dat? Je komt met het verhaal dat je zus vermist is en ze willen geen adres geven?N
mijn idee....quote:Op maandag 8 januari 2007 14:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Als mijn zusje vermist was had mijn vader het adres wel meegekregen hoor.
De politie, wat wil die nou doen die mensen hoeven niks te zeggen ofzo. Neem maar wat sterke vrienden of een knuppel mee dan krijg je je adres heus wel hoor. Ja sorry hoor maar je wilt je zusje toch terug.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:26 schreef Thedrummer het volgende:
zolang ze bereidt zijn om te helpen, dan gaan we nog niet moeilijk doen over dat ze niks willen zegggen, maar als we vanaaf niks weten gaan we gewoon bij die opa of moeder langs en dan komen we echt wel achter het adres.. desnoods met behulp van politie ofzo..
Die opa is bang dat de familie eventueel die pa wat gaat aandoen. Met alle respect maar ik begrijp die reactie best.quote:
De school is misschien wat voorzichtig met informatie verstrekken omdat ze niet weten waarom het meisje is weggelopen. Eerwraak/mishandeling komt helaas ook in Nederland voor.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb je dr msn geschiedenis bekeken? bekeken of ze uitgaande mail heeft verstuurd sinds dat ze weg was en naar wie? indien laatste kun je met een IP adres geloof ik de stad bepalen waar ze zit/waar het adres vandaan komtquote:Op maandag 8 januari 2007 14:26 schreef Thedrummer het volgende:
zolang ze bereidt zijn om te helpen, dan gaan we nog niet moeilijk doen over dat ze niks willen zegggen, maar als we vanaaf niks weten gaan we gewoon bij die opa of moeder langs en dan komen we echt wel achter het adres.. desnoods met behulp van politie ofzo..
Meen je dat serieus? Ik had echt wel actie ondernomenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:26 schreef Thedrummer het volgende:
Hij doet al genoeg! Wat moet hij dan doen? Heel Nederland waarschuwen, komt opeens dat zusje aanhuppelenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:29 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Ik had echt wel actie ondernomen![]()
Stel dat die vader vlucht (ik bedenk ook maar wat) met je zus en dan?
Dan had je graag nu het adres gehad ipv vanavond
Natuurlijk doet hij heel veel, maar razor21 zegt dat hij beter niet moet wachten tot de politie er bij komt of tot dat iemand anders het adres geeft omdat de vader het meisje (bijvoorbeeld) kan ontvoeren. Reageer niet zo overdreven.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:32 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Hij doet al genoeg! Wat moet hij dan doen? Heel Nederland waarschuwen, komt opeens dat zusje aanhuppelen![]()
Ja, dat lijkt me een simpele handeling voor de Politie?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:29 schreef Brighteyes het volgende:
*ook weer mee leest...
Ik ben benieuwd hoe het af loopt.
Gekke vraag mss, maar als de politie is ingeschakeld, waarom zijn die dan niet al lang achter het adres van de vader van Jamie aangegaan?
Ja dat snap ik maar als je weet waar je zusje kan zijn zal ik er echt alles aan doen om het adres te krijgen..quote:Op maandag 8 januari 2007 14:32 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Hij doet al genoeg! Wat moet hij dan doen? Heel Nederland waarschuwen, komt opeens dat zusje aanhuppelen![]()
nee, die staan langs de snelweg te flitsenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:33 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me een simpele handeling voor de Politie?
Kan me voorstellen dat hij voorzichtig wilt zijnquote:Op maandag 8 januari 2007 14:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar als je weet waar je zusje kan zijn zal ik er echt alles aan doen om het adres te krijgen..
Wat bedoel je?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:44 schreef Thedrummer het volgende:
nee we regelen wel alles zelf, bovendien moet ik alles met mn ouders overleggen, ik kan niet alles zelf doen.
Ze is uit vrije wil weg gegaan, dus voor de politie zal het echt geen haastgeval zijn.
er belde net iemand om te zeggen dat ze in eenn restaurant is gezien tussen katwijk en leiden, restaurant de tender, met een meisje en een jongen, rokend en nog steeds slotjes, dus zeer waarschijnlijk dat zei dat is.
Beugel?quote:
ff bellenquote:Restaurant-partycentrum De Tender
J. Pellenbargweg 2
2235 SP Valkenburg ZH
T: 071-5721805
F: 071-5320050
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:44 schreef Thedrummer het volgende:
Er belde net iemand om te zeggen dat ze in eenn restaurant is gezien tussen katwijk en leiden, restaurant de tender, met een meisje en een jongen, rokend en nog steeds vastgeketend met slotjes, dus zeer waarschijnlijk dat zij dat is.
Zoietsquote:Op maandag 8 januari 2007 14:32 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Psies in het takkenbos....quote:Op maandag 8 januari 2007 15:15 schreef beertenderrr het volgende:
tvp, het ziet er goed voor de TS uit naar mijn idee.
hoop uiterlijk morgen te horen dat ze weer terecht is
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Vraag als je de Tender belt, naar de eigenaars, Fred en Janet. Lieve mensen, iets simpel maar wel ok.
quote:Op maandag 8 januari 2007 15:14 schreef Anthraxxxxxx het volgende:
ik zit dit net door te lezen en heb speciaal hiervoor een account aangemaakt.
Dat restaurant hoeft niet gebeld te worden(mag natuurlijk wel) want dat bestaat niet in Valkenburg ZH. hele adres bestaat niet. woon namelijk zelf in Valkenburg.
Begrijp daarom niet hoe iemand erbij komt dat ze daar gezien is. Dat restaurant ligt dan in Limburg en dat is wel wat verder weg.
het enige restaurants hier zijn 2 snackbars en het wapen van Valkenburg.
hey daar woon ik. ik zal mn ogen eens openhoudenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat kan een modje welte laat
Woont die Jamie trouwens in Leiden zelf?
Of eromheen?
Leiderdorp ofzo..
TS geeft aan dat ze gezien is in restaurant de Tender tussen Katwijk en Leiden!quote:Op maandag 8 januari 2007 15:17 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
[..]
http://www.detender.com/frames/index2.html
ja, en Valkenburg ZH ligt tussen Katwijk en Leidenquote:Op maandag 8 januari 2007 15:21 schreef LeoLoopneus het volgende:
[..]
TS geeft aan dat ze gezien is in restaurant de Tender tussen Katwijk en Leiden!
Oké vandaar! Excuus had even over ZH heengelezen...quote:Op maandag 8 januari 2007 15:23 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja, en Valkenburg ZH ligt tussen Katwijk en Leiden
Is dat dan die tent bij dat treinenmuseum?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:25 schreef Anthraxxxxxx het volgende:
ja ik heb me vergist. dom. dat ligt natuurlijk bij dat valkenburgse meer. wist niet dat die zo heette. excuses daarvoor.
ja.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is dat dan die tent bij dat treinenmuseum?
Ik hoop van harte dat dat gaat lukken.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:33 schreef Thedrummer het volgende:
Mn moeder gaat zo met alles wat we hebben naar de politie terug, en hopen dat zij achter het adres komen (dat moet wel) en haar kunnen halen bij dat vriendinnetje van der (tenminste, op het adres van die vader dan)
succes er mee!quote:Op maandag 8 januari 2007 15:33 schreef Thedrummer het volgende:
Mn moeder gaat zo met alles wat we hebben naar de politie terug, en hopen dat zij achter het adres komen (dat moet wel) en haar kunnen halen bij dat vriendinnetje van der (tenminste, op het adres van die vader dan)
Troel daar waren ze gisterochtend toch al geweest? Niet alles half/half lezen hčquote:Op maandag 8 januari 2007 15:36 schreef Troel het volgende:
Goed dat jullie nu naar de politie gaan!
quote:Op maandag 8 januari 2007 15:25 schreef Anthraxxxxxx het volgende:
ja ik heb me vergist. dom. dat ligt natuurlijk bij dat valkenburgse meer. wist niet dat die zo heette. excuses daarvoor.
daar zijn de slotjes voorquote:Op maandag 8 januari 2007 15:50 schreef tonks het volgende:
Maar als ze weer terug is, loopt ze dan niet gewoon weer weg?
te laten halen door de politie dan of ?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:00 schreef Thedrummer het volgende:
ze staat idd al als vermist opgegeven, maar we gaan twijfelen over de vader, en willen zeker voor mn zusje verstandig doen, dus we gaan met al onze gegevens die we (mede dankzij jullie!) hebben verzameld, om hun mijn zusje te laten halen...
Ja, maar ze hadden het er ook steeds over dat ze alles in eigen hand wilde houden en waren een beetje aan het dralen terwijl de politie vrij snel zulke gegevens kan nazoeken en dergelijke, vandaar nog maar eens de vraag (en ik kon het serieus niet meer terugvinden in de topics (heb echt wel alles gelezenquote:Op maandag 8 januari 2007 15:48 schreef Faat het volgende:
[..]
Troel daar waren ze gisterochtend toch al geweest? Niet alles half/half lezen hč
(Eigenlijk tvp)![]()
Hoezo twijfel je over de vader? Of deze wel betrouwbaar is? Of hoe zie ik dat?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:00 schreef Thedrummer het volgende:
ze staat idd al als vermist opgegeven, maar we gaan twijfelen over de vader, en willen zeker voor mn zusje verstandig doen, dus we gaan met al onze gegevens die we (mede dankzij jullie!) hebben verzameld, om hun mijn zusje te laten halen...
donutsquote:Op maandag 8 januari 2007 16:13 schreef tonks het volgende:
En je wilt wel dat je zusje nog langer bij zo'n vent is? Ik bedoel de politie doet er over een week wel iets aan ofzo maar nu zijn ze vast bezig met flitsen en donuts eten.
ditoquote:Op maandag 8 januari 2007 16:30 schreef NrSiX het volgende:
ik zit ook nonstop te f5en.. ben benieuwd
ook weer in de komende paar uren...jij zit waarschijnlijk: schiet op ga nou bel nou doe nouquote:Op maandag 8 januari 2007 16:34 schreef Thedrummer het volgende:
mn moeder is net terug, ze hebben het adres van de vader achterhaald, en de politie gaat ergens in de komende uren langs, en dan maar hopen dat ze er echt zit..
Pleur op met je donuts. Daar wordt TS niet echt beter vanquote:Op maandag 8 januari 2007 16:36 schreef melluk het volgende:
[..]
ook weer in de komende paar uren...jij zit waarschijnlijk: schiet op ga nou bel nou doe nou
en zij eten eerst rustig donut en lurken koffie...zullen we eens gaan? neuh nog 1 donut
Dat mensen dat ook maar aan blijven halen, die donuts..quote:Op maandag 8 januari 2007 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pleur op met je donuts. Daar wordt TS niet echt beter van
Behalve dat...is het hier geen Amerikaquote:Op maandag 8 januari 2007 16:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat mensen dat ook maar aan blijven halen, die donuts..
Na 1 keer is die grap ook wel geweest
Ik hoop het ook!quote:Op maandag 8 januari 2007 16:57 schreef PM-girl het volgende:
Hoop voor je dat de politie haar vindt daar!
Succes!
gelukkig niet zegquote:Op maandag 8 januari 2007 16:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Behalve dat...is het hier geen Amerika
Loverboys bestaan helemaal niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:47 schreef sentinel_at_home het volgende:
Beetje negatief, om te zeggen dat jullie alles zelf regelen.... Wel eens van Loverboys gehoord?!!
Ken de achtergrond niet.... maar 48 uur kunnen ook maanden en zelfs jaren worden hoor.
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:05 schreef P0rt0 het volgende:
tvp + sterkte.
Oh?quote:
Nee, bedacht door de media.quote:
Same here..niet zo'n slimme actie..quote:Op maandag 8 januari 2007 17:32 schreef LOLBOY het volgende:
Ik zou erg boos zijn maar dat schijnt niet zo goed te zijn, mja
mijn moeder heeft pas na 3 dagen de politie gebeldquote:Op maandag 8 januari 2007 17:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh ja, ik was ook eens weggelopen. Maar mn ouders gingen echt geen politie dr gelijk bij halenopstandige pubers
ik hoop dat het straks goedkomtquote:Op maandag 8 januari 2007 17:24 schreef Thedrummer het volgende:
We gaan ff eten en hopen dat ze snel gehaald wordt en dat ze er echt is.
Ik hou jullie wederom op de hoogte en bedankt voor alle sterkte wensingen, tevens van mijn moeder die stiekem mee leest!
uuuh, hoe weet die moeder dat?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:25 schreef Thedrummer het volgende:
oke.. dit is niet helemaal tof...
die jamie.. die was niet thuis, die was bij een andere vriendin aan het logeren.. Haar moeder heeft net gebeld, en ze gaat ons proberen te helpen met de plaats van mijn zusje te achterhalen..
iemand nog tips nu? we laten de politie wel gaan naar die vader voor de zekerheid mocht er iets niet kloppen aan dat verhaal..
Uitzoeken wie dat vriendinnetje is waar Jamie "supposedly" slaapt. Wellicht dat ze daar met z'n 2en zijn of wellicht dat ze SAMEN de hort op zijn...quote:Op maandag 8 januari 2007 18:25 schreef Thedrummer het volgende:
die jamie.. die was niet thuis, die was bij een andere vriendin aan het logeren.. Haar moeder heeft net gebeld, en ze gaat ons proberen te helpen met de plaats van mijn zusje te achterhalen..
iemand nog tips nu? we laten de politie wel gaan naar die vader voor de zekerheid mocht er iets niet kloppen aan dat verhaal..
Misschien toch de bekende "zeg jij dat je bij mij slaapt, dan zeg ik dat ik bij jou slaap, of we zeggen dat we bij vriendinnummerdrie slapen" truc?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:25 schreef Thedrummer het volgende:
die jamie.. die was niet thuis, die was bij een andere vriendin aan het logeren..
Dat bedoelde ik te zeggen jaquote:Op maandag 8 januari 2007 18:41 schreef matthijst het volgende:
[..]
Misschien toch de bekende "zeg jij dat je bij mij slaapt, dan zeg ik dat ik bij jou slaap, of we zeggen dat we bij vriendinnummerdrie slapen" truc?
Zo lastig dat ik er 9 minuten over deed om het te tikken, postte, en toen pas jouw reply lasquote:Op maandag 8 januari 2007 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
Dat bedoelde ik te zeggen ja
Dat was wat lastig
maar hoe heeft die moeder dan kontakt gehad met Jamie?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:44 schreef Thedrummer het volgende:
die jamie komt als het goed is meteen naar haar moeder om ons ook te helpen..
ik snap er geen reet van.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:49 schreef Thedrummer het volgende:
nee we weten ook niet meer precies wat we nu moeten doen..
ffies afwachten wat de politie uit vind bij haar vader.. en ff overleggen wat we nu kunnen doen dan..
Of ze praten allemaal poep, of ze spreken in dat gezin de waarheid: zus gaat met Jamie naar Jamies vader. Vader heeft geen telefoon. Jamie gaat zelf naar andere vriendin. Zus blijft achter bij vader, zonder telefoon (want eigen telefoon ook kwijt)....quote:Op maandag 8 januari 2007 18:54 schreef milagro het volgende:
Je zus is met die Jamie naar Jamies vader gegaan, Jamie zelf is bij een andere vriendin, Pa is onbereikbaar want geen telefoon (althans zo wordt beweerd ), moeder weet niet waar Jamie is blijkbaar, belt haar ook niet op voor jullie, en dan ineens is daar een telefoontje (?) van Jamie naar haar moeder om haar te vertellen dat ze niet bij Pa is maar bij een vriendin?
die moeder praat volgens mij gewoon poep, dat hele gezin praat poep.
afwachten idd dan maar, al had ik allang de auto gepakt en naar pa of ma van die Jamie gereden.
ik weet het ook nietquote:Op maandag 8 januari 2007 19:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
Ik hoop voor TS dat hij weet hoe de vorige vermist reeks hier afliep![]()
idd, zeker als moeder van een weggelopen kind.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:04 schreef FritsBom het volgende:
Ik begrijp eerlijk gezegd niet helemaal waarom jullie er zelf niet heenrijden, maar de donutsetende ambtenaren dit op laten lossen.
ik zou het meer stijlvol doen: zak cemnetquote:Op maandag 8 januari 2007 19:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
Of ze praten allemaal poep, of ze spreken in dat gezin de waarheid: zus gaat met Jamie naar Jamies vader. Vader heeft geen telefoon. Jamie gaat zelf naar andere vriendin. Zus blijft achter bij vader, zonder telefoon (want eigen telefoon ook kwijt)....
Ik zou 't trouwens sowieso wel weten: met een stuk hout in de auto en zelf ff bij die pa gaan kijken wie er nu wel is en wie niet.... Of anders eerst bij die ma het adres halen... Sodemieter op zeg, met die echtelijke kutprobleempjes... 't is gewoon iemands dochter die vermist is![]()
ik vind dat persoonlijk wat onwaarschijnlijk, een meisje van 16 die bij een ouwe sok blijft, terwijl haar vriendin bij een andere vriendin gaat logeren.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
Of ze praten allemaal poep, of ze spreken in dat gezin de waarheid: zus gaat met Jamie naar Jamies vader. Vader heeft geen telefoon. Jamie gaat zelf naar andere vriendin. Zus blijft achter bij vader, zonder telefoon (want eigen telefoon ook kwijt)....
ms nog eens die klasgenoot checken die jullie op het blijkbaar verkeerde spoor gezet heeft.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:14 schreef Thedrummer het volgende:
nee.. wat we in eerste instantie dachten.. maar dat is dus niet waar.. maar die moeder weet ook niet precies wat het allemaal is. maar het adres van die vader hebben we dus ook niet gekregen van de politie, en als die jamie er niet is zit het er niet dik in dat mn zusje daar wel is..
Je zou inderdaad toch (mogen!) verwachten dat een ouder een andere ouder in een geval als dit zo goed en snel mogelijk helpt.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:18 schreef milagro het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom die moeder jullie niet het mobiele nummer van Jamie gegeven heeft direct al, ik neem aan dat dat meisje een gsm heeft
raar verhaal gewoon.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou inderdaad toch (mogen!) verwachten dat een ouder een andere ouder in een geval als dit zo goed en snel mogelijk helpt.
tenzij het meisje in kwestie misschien allerlei vreemde verhalen heeft opgehangen, maar ja dat isquote:Op maandag 8 januari 2007 19:20 schreef Copycat het volgende:
Je zou inderdaad toch (mogen!) verwachten dat een ouder een andere ouder in een geval als dit zo goed en snel mogelijk helpt.
Wat hebben jullie met de politie afgesproken? Zij zouden binnen een aantal uur gaan kijken bij het huis vanquote:Op maandag 8 januari 2007 19:24 schreef Thedrummer het volgende:
mja.. we weten het gewoon ook ff niet
sorry hoor, maar wat ben je nou voor lapzwansquote:Op maandag 8 januari 2007 19:26 schreef Thedrummer het volgende:
we worden gebeld..
Ga gewoon naar waar die moeder van Jamie woont, als je met haar (Jamie bedoel ik) praat ga je er waarschijnlijk meer uit krijgen dan via de telefoon hoor.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:26 schreef Thedrummer het volgende:
we worden gebeld..
Was van t begin af aan al duidelijk medunktquote:Op maandag 8 januari 2007 20:17 schreef koemleit het volgende:
Typisch geval van weglopertje dus.
Komt goed
ja dat riep ik ook al maar dat mag niet gezegd wordenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Was van t begin af aan al duidelijk medunkt
hij geeft er zielsveel om juist door niet zelf te doen, waardoor er alleen meer egzeik van komt. beste met dit soort dingen is echt politie..quote:Op maandag 8 januari 2007 20:38 schreef 16meter het volgende:
Geef je zoveel om je zusje dat je wacht tot de politie 'tijd heeft' om bij die vader langs te gaan i.p.v. zelf met een aantal vrienden die knakker even aan de tand te voelen? Wat is sneller en effectiever en hoe graag wil je je zusje weer terugzien?
lol vroegah was dat heel normaal ook jahquote:Op maandag 8 januari 2007 20:50 schreef Queen_Bee het volgende:
Echt hč.
Doordat je tegenwoordig van alles op tv ziet begint iedereen gelijk maar moord en brand te schreeuwen
Waar is de tijd dat je nog gewoon een paar dagen kon weglopen, dan met hangende pootjes thuis komen, de wind van voren krijgen en dan samen janken
Zonder dat de politie en iedereen die internet gebruikt er iets van weet
Jonge, weglopen is onder pubers inderdaad normaal.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:52 schreef ASroma het volgende:
[..]
lol vroegah was dat heel normaal ook jahen dat ze het internet erbij gebruiken is hun eigen keuze
misschien registreert het zich op fokquote:Op maandag 8 januari 2007 20:55 schreef vipergts het volgende:
Je mag je zus deze topics wel laten lezen zodra ze thuis is, misschien dringt er iets van haar gedrag tot haar door.
Sterkte iig
in jouw omgeving ms, ik ken geen één puber in mijn omgeving nu, als moeder niet, en ook niet toen ik zelf die leeftijd had, het komt wellicht vaker voor als bij volwassenen, ja, fucking duh, die wonen op zichzelfquote:Op maandag 8 januari 2007 20:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jonge, weglopen is onder pubers inderdaad normaal.
klopt, sterker nog als je niet wegloopt ben je geen gezonde puber!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jonge, weglopen is onder pubers inderdaad normaal.
Nou nou nou, ik noem het niet dood normaal, maar wel redelijk normaal jaquote:Op maandag 8 januari 2007 21:04 schreef milagro het volgende:
[..]
in jouw omgeving ms, ik ken geen één puber in mijn omgeving nu, als moeder niet, en ook niet toen ik zelf die leeftijd had, het komt wellicht vaker voor als bij volwassenen, ja, fucking duh, die wonen op zichzelf, maar om het nu een doodnormaal verschijnsel te noemen?
bovendien bepaalt de directe familie denk ik beter dan jij of ik of het voor dat kind specifiek te verwachten gedrag is.
als mijn zoon 2 nachten van huis zou zijn, zou ik ook in alle staten zijn, omdat hij nórmaal dus nooit problemen heeft, maakt, 'tot diep in de nacht wegblijft zonder te bellen, en al helemaal niet hele nacht(en).
Bijna wel jaquote:Op maandag 8 januari 2007 21:09 schreef ASroma het volgende:
[..]
klopt, sterker nog als je niet wegloopt ben je geen gezonde puber!![]()
dat staat allemaal in dit topicquote:Op maandag 8 januari 2007 21:25 schreef Rorata het volgende:
is er nog nieuws?
zoals ik al zei, ik ken er geen een in mijn omgeving, nu niet, destijds niet, en ik ken genoeg dwarse pubers, was er zelf 1, ben het nu nogquote:Op maandag 8 januari 2007 21:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou nou nou, ik noem het niet dood normaal, maar wel redelijk normaal jaAlleen als je t tegenwoordig doet zie je jezelf gelijk op tv en zit alle politie achter je aan
Pubers doen dat ja. Je ouders haten je, de wereld is tegen jeNou dan loop je toch lekker weg!! Om dan te merken dat dat toch niet zo prettig is en t thuis wel meevalt
Kom op zeg
mja, zonder kinderen is het zo makkelijk praten.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:27 schreef milagro het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ik ken er geen een in mijn omgeving, nu niet, destijds niet, en ik ken genoeg dwarse pubers, was er zelf 1, ben het nu nog
en ouders die rustig 2 dagen afwachten omdat het toch doodnormaal is, want "die meid komt heus wel terug", dát is niet normaal .
zoals dit hele verhaal dat ook niet is
Ik zeg niet rustig afwachten.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:27 schreef milagro het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ik ken er geen een in mijn omgeving, nu niet, destijds niet, en ik ken genoeg dwarse pubers, was er zelf 1, ben het nu nog
en ouders die rustig 2 dagen afwachten omdat het toch doodnormaal is, want "die meid komt heus wel terug", dát is niet normaal .
zoals dit hele verhaal dat ook niet is
en eigen recentelijke geboorte zal ook niet helpenquote:Op maandag 8 januari 2007 21:29 schreef releaze het volgende:
[..]
mja, zonder kinderen is het zo makkelijk praten.
wow dat is wel heel smerigquote:Op maandag 8 januari 2007 21:37 schreef RedBitch het volgende:
en het ergste van al was, mijn vriendje ging iedere dag braaf naar mijn ouders checken of ze al iets gehoord hadden van me. Terwijl ik doodleuk bij hem thuis zat.
en uiteindelijk getrouwd met die flip?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:37 schreef RedBitch het volgende:
Ik ben zelf als rebelse puber ook ooit weggelopen en pas als je zelf kinderen hebt besef je wat je je ouders toendertijd heb aangedaan. Ikzelf zat nog geen kilometer van ze vandaan bij mijn toenmalig meerderjarig vriendje (zijn ouders waren op vakantie) en het ergste van al was, mijn vriendje ging iedere dag braaf naar mijn ouders checken of ze al iets gehoord hadden van me. Terwijl ik doodleuk bij hem thuis zat. Als ik er nu aan terugdenk en mijn kids zouden me zoiets flikken, dan wacht hen geen fijne thuiskomst, dat kan ik ze nu al garanderen. Ondanks dat ik ooit mijn eigen ouders ook zoiets geflikt heb, ik ben al ongerust als ze niet laten weten na school ff bij een vriendin langs te gaan voor de rest van de middag.
Achteraf gezien wel, maar daar denk je op dat moment niet bij na. Mijn jongere zusje zat ook in het complot en die wist ook braaf haar mond te houden. Achteraf ga je pas nadenken over zulke streken en moet je er niet aan denken dat je eigen kinderen je zoiets flikken.quote:
Absoluut niet, hij bleek toch niet de ware te zijn...quote:Op maandag 8 januari 2007 21:44 schreef ASroma het volgende:
[..]
en uiteindelijk getrouwd met die flip?
Wel flink uitgerekt ?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:46 schreef RedBitch het volgende:
[..]
Absoluut niet, hij bleek toch niet de ware te zijn...
holy crap!quote:Op maandag 8 januari 2007 21:37 schreef RedBitch het volgende:
Ik ben zelf als rebelse puber ook ooit weggelopen en pas als je zelf kinderen hebt besef je wat je je ouders toendertijd heb aangedaan. Ikzelf zat nog geen kilometer van ze vandaan bij mijn toenmalig meerderjarig vriendje (zijn ouders waren op vakantie) en het ergste van al was, mijn vriendje ging iedere dag braaf naar mijn ouders checken of ze al iets gehoord hadden van me. Terwijl ik doodleuk bij hem thuis zat. Als ik er nu aan terugdenk en mijn kids zouden me zoiets flikken, dan wacht hen geen fijne thuiskomst, dat kan ik ze nu al garanderen. Ondanks dat ik ooit mijn eigen ouders ook zoiets geflikt heb, ik ben al ongerust als ze niet laten weten na school ff bij een vriendin langs te gaan voor de rest van de middag.
Och, wat is oude mannen? Ik was 15, hij was 18 en nee van sex was geen sprake als je dat soms bedoelt. Wat dat betreft heb ik zelfrespect genoeg, alleen toendertijd geen respect voor mijn ouders. Mijn ouders hebben na ontdekking van mijn "schuilplaats" wel gedreigd hem aan te geven wegens een relatie met een minderjarige, maar daar is het nooit van gekomen omdat ik na een poosje zelf wel inzag wat een lamlul het was.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wel flink uitgerekt ?
Op jonge leeftijd met oude mannen omgaan getuigd van geen zelfrespect. Je moet erg vies zijn......![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:47 schreef Thedrummer het volgende:
nope geen nieuws..
dat je ouders er nog van opkijkenquote:Op maandag 8 januari 2007 21:49 schreef releaze het volgende:
heel verhaal
nee, jij bent (was?) lekkerquote:Op maandag 8 januari 2007 21:53 schreef RedBitch het volgende:
omdat ik na een poosje zelf wel inzag wat een lamlul het was.
O, ik geef grif mijn fouten uit mijn pubertijd toe, daar heb ik echt geen moeite mee. Gelukkig kan ik er achteraf met mijn ouders er goed over praten en snap ik dondersgoed wat ik hen toendertijd heb aangedaan. Wil niet zeggen dat ik het nu goed zou keuren van mijn eigen kids als ze me zoiets zouden flikken.quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:28 schreef milagro het volgende:
de X factor is zo afgelopen , dus even geduld
jah, had het opstaan... vond dr niets aan, kdacht, ga maar es op fokquote:Op maandag 8 januari 2007 22:28 schreef milagro het volgende:
TS ??????quote:Op maandag 8 januari 2007 21:51 schreef Tha_Flash het volgende:
je zou Scum ( jongerencentrum ) in katwijk nog kunnen bellen, misschien dat ze daar rondhangt ???
Mede omdat ze in Valkenburg is gespot en haar leeftijd.
SCUM KATWIJK.nl Contact
Bezoek adres
Jongerencentrum Scum Katwijk
Noordduinseweg 3
2221 BJ Katwijk ZH
Post adres
Jongerencentrum Scum Katwijk
Postbus 2022
2220 BA Katwijk ZH
Telefoon: 071 - 40 27968
Fax: 071 - 40 18013
Ik moestquote:Op maandag 8 januari 2007 22:28 schreef milagro het volgende:
verkapt ik-wil-daten-met-je-dochter-postquote:Op maandag 8 januari 2007 23:03 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik moest![]()
![]()
en, maar vind 't stiekem ook wel zielig!
tjaquote:Op maandag 8 januari 2007 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar is TS dan? Ik had gehoopt op een goede afloop voor ik ga slapen![]()
Hopelijk heeft ie geen tijd om te posten, omdat ze met het hele gezin zusje aan het uitkafferen zijn![]()
Liever met milagro zelfquote:Op maandag 8 januari 2007 23:04 schreef Cahir het volgende:
[..]
verkapt ik-wil-daten-met-je-dochter-post
Misschienquote:Op maandag 8 januari 2007 23:55 schreef NrSiX het volgende:
mevrouw is weer thuis aangezien ts offline blijft?
Nouja, weet jij veel waarom hij niet meer online komtquote:
Daar leek het de rest van de tijd anders wel opquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:38 schreef frank07 het volgende:
ik denk dat de TS een poging doet om ff tot rust te komen.
of om zn zusje ha(r)telijk () te verwelkomen..
Denk niet dat zn eerste prioriteit op het moment bij de Fok!user ligt..
Ja, moet je zeker doenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:22 schreef BazzieK het volgende:
Sterkte aan de TSDat zusje mag wel wat klappen krijgen van de ouders als ze terug is, best asociaal om zomaar weg te lopen en heel je familie zorgen te laten maken.
Door dat zacht opgevoed gaat het juist zo foutquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, moet je zeker doen
Dan is ze zo weer weg
Het belangrijkste is haar heel erg duidelijk maken dat de familie wel degelijk om haar geeft.
En dat doe je niet direct door boos te worden.
Dat zal overigens heel moeilijk zijn denk ik
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Door dat zacht opgevoed gaat het juist zo foutVroegah was het allemaal veel duidelijker, nu moet er gecommuniceerd worden en rekening gehouden met de gevoelens van het kind
![]()
wat een muts !!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:25 schreef Thedrummer het volgende:
nope geen nieuws, sporen lopen dood..
het enige wat we nog zeker weten is dat ze een enkeltje leiden gekocht heeft..
verder hebben we een aantal restaurants, cofeeshops, de stadtoezichthouders, ziekenhuis e.d. gemaild/faxt. verder ben ik vandaag veel de hort op, dus ik zal niet snel reageren, maar als ik nieuws heb, zal ik meteen mn computertje aanzetten..
Dat kan ook natuurlijk.... Verder, na het enkeltje Leiden, nergens meer gepind?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:37 schreef Thedrummer het volgende:
die liegt de hele bende bij elkaar, of mn zusje heeft tegen haar andere dingen gezegd dan dat ze daadwerkelijk is gaan doen..
Ze zal met een vaste beugel toch een keer naar de orthodontist moeten, probeer in de gaten te houden of ze een nieuwe afspraak maakt als ze de oude niet nakomt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:47 schreef Dorthonion het volgende:
Ja ze heeft nog steeds een beugel, maar ik denk niet dat ze netjes naar de orthodontist gaat...
Maar tis geen gek idee !
Lijkt mij sowieso geen prioriteit als je een weggelopen, opstandige puber bent.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:08 schreef matthijst het volgende:
Denk trouwens dat dat wel het laatste is waar je aan gaat denken als je van plan bent om op straat te gaan leven: je beugel weghalen....
uhm lijkt me niet dat het met zomaar een tangetje te doen is :squote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:08 schreef matthijst het volgende:
Die "slotjes" haalt een tandarts er toch gewoon met een tangetje af?
Niet iets wat d'r gabberpiet vrienden op straat niet ff kunnen doen....
Zolang ze d'r tanden niet glad gepolijst wil hebben...
Denk trouwens dat dat wel het laatste is waar je aan gaat denken als je van plan bent om op straat te gaan leven: je beugel weghalen....
vroegah was het zeker duidelijk, je schopte en sloeg je ouders gewoon terug!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Door dat zacht opgevoed gaat het juist zo foutVroegah was het allemaal veel duidelijker, nu moet er gecommuniceerd worden en rekening gehouden met de gevoelens van het kind
![]()
of ze helpt je zusje door te liegenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:37 schreef Thedrummer het volgende:
die liegt de hele bende bij elkaar, of mn zusje heeft tegen haar andere dingen gezegd dan dat ze daadwerkelijk is gaan doen..
Wat een stom gelul zeg. Wat probeer jij eigenlijk te bereiken met die reacties van je?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:52 schreef Asmooh het volgende:
ik geef dr groot gelijk hoor weg te lopen, misschien wordt ze elke dag wel geslagen en geschopt door thedrummer en de ouders?
Dat zullen ze noooit op internet zetten, maar misschien was dat wel de reden dat ze weg is?
Wanneer heeft ze dat enkeltje gekocht? Heeft ze vrienden / kenissen in Leiden?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:25 schreef Thedrummer het volgende:
nope geen nieuws, sporen lopen dood..
het enige wat we nog zeker weten is dat ze een enkeltje leiden gekocht heeft..
verder hebben we een aantal restaurants, cofeeshops, de stadtoezichthouders, ziekenhuis e.d. gemaild/faxt. verder ben ik vandaag veel de hort op, dus ik zal niet snel reageren, maar als ik nieuws heb, zal ik meteen mn computertje aanzetten..
Jij moet eens leren lezen, er staat toch MISSCHIEN??? weet je wat dat is? dat je het niet zeker weet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:53 schreef tonks het volgende:
Asmooh wil je niet zulke beschuldigingen doen als je die mensen niet eens kent? Ik weet niet wat jij allemaal thuis hebt meegemaakt maar dit lijkt meer op een bezorgde broer die zijn zus mist dan op een of andere gek die zijn boksbal mist.
Ookal zet je er misschien tussen dan is het nog een belachelijke beschuldiging.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:58 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Jij moet eens leren lezen, er staat toch MISSCHIEN??? weet je wat dat is? dat je het niet zeker weet.
Dus ik beschuldig helemaal niemand, ik maak een optie open.
Plus dat je op internet heel makkelijk kan voor doen, maar zou jij weten wat met haar gebeurd als ze thuis komt?
Nee, want je bent er niet bij.
Als iemand weggloopt heeft die gene écht wel een goede reden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |