quote:Op maandag 8 januari 2007 14:00 schreef Dorthonion het volgende:
Effe voor de duidelijkheid:
Ik ben de zus van The Drummer en dus ook de zus van Charlotte
perfect dank jequote:Op maandag 8 januari 2007 14:00 schreef buzzer het volgende:
TT aangepast. Goed zo ?
Dat kan een modje welquote:Op maandag 8 januari 2007 13:59 schreef Thedrummer het volgende:
sorry, deeltje 2, maar dat kan ik nu niet meer aanpassen...
wie weet weet die vader nog niets eens dat ze in zijn huis heeft gelogeerd of er ueberhaupt is (sommige pubers zijn erg inventief als het moet), of ze hebben die vader een of ander verhaal op de mouw gespeld.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat een vader niet even contact opneemt met de ouders van een vriendin van zn dochter als die "aan komt lopen"... Je zou toch denken dat zo iemand als vader zich voor kan stellen hoe erg het is als je dochter vermist is.
Maargoed: TS en andere zus: sterkte!
Wat een matige kutstreek.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:19 schreef Thedrummer het volgende:
er is niemand die ons dat adres wilt geven..
en hij staat niet in de telefoongids..
wat voor idioten zijn dat? Je komt met het verhaal dat je zus vermist is en ze willen geen adres geven?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:17 schreef Thedrummer het volgende:
de school had gegevens van haar opa, maar die hadden we een half uur ervoor al te pakken gekregen, en die wilde geen informatie geven, maar ging zelf bellen en gaat proberen die vader ons te laten bellen...
weet je zn voor + achternaam? google daar eens op. inclusief woonplaatsquote:Op maandag 8 januari 2007 14:19 schreef Thedrummer het volgende:
er is niemand die ons dat adres wilt geven..
en hij staat niet in de telefoongids..
nee, die opa wil het niet gevenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
wat voor idioten zijn dat? Je komt met het verhaal dat je zus vermist is en ze willen geen adres geven?N
Als mijn zusje vermist was had mijn vader het adres wel meegekregen hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 14:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
wat voor idioten zijn dat? Je komt met het verhaal dat je zus vermist is en ze willen geen adres geven?N
mijn idee....quote:Op maandag 8 januari 2007 14:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Als mijn zusje vermist was had mijn vader het adres wel meegekregen hoor.
De politie, wat wil die nou doen die mensen hoeven niks te zeggen ofzo. Neem maar wat sterke vrienden of een knuppel mee dan krijg je je adres heus wel hoor. Ja sorry hoor maar je wilt je zusje toch terug.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:26 schreef Thedrummer het volgende:
zolang ze bereidt zijn om te helpen, dan gaan we nog niet moeilijk doen over dat ze niks willen zegggen, maar als we vanaaf niks weten gaan we gewoon bij die opa of moeder langs en dan komen we echt wel achter het adres.. desnoods met behulp van politie ofzo..
Die opa is bang dat de familie eventueel die pa wat gaat aandoen. Met alle respect maar ik begrijp die reactie best.quote:
De school is misschien wat voorzichtig met informatie verstrekken omdat ze niet weten waarom het meisje is weggelopen. Eerwraak/mishandeling komt helaas ook in Nederland voor.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb je dr msn geschiedenis bekeken? bekeken of ze uitgaande mail heeft verstuurd sinds dat ze weg was en naar wie? indien laatste kun je met een IP adres geloof ik de stad bepalen waar ze zit/waar het adres vandaan komtquote:Op maandag 8 januari 2007 14:26 schreef Thedrummer het volgende:
zolang ze bereidt zijn om te helpen, dan gaan we nog niet moeilijk doen over dat ze niks willen zegggen, maar als we vanaaf niks weten gaan we gewoon bij die opa of moeder langs en dan komen we echt wel achter het adres.. desnoods met behulp van politie ofzo..
Meen je dat serieus? Ik had echt wel actie ondernomenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:26 schreef Thedrummer het volgende:
Hij doet al genoeg! Wat moet hij dan doen? Heel Nederland waarschuwen, komt opeens dat zusje aanhuppelenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:29 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Ik had echt wel actie ondernomen![]()
Stel dat die vader vlucht (ik bedenk ook maar wat) met je zus en dan?
Dan had je graag nu het adres gehad ipv vanavond
Natuurlijk doet hij heel veel, maar razor21 zegt dat hij beter niet moet wachten tot de politie er bij komt of tot dat iemand anders het adres geeft omdat de vader het meisje (bijvoorbeeld) kan ontvoeren. Reageer niet zo overdreven.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:32 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Hij doet al genoeg! Wat moet hij dan doen? Heel Nederland waarschuwen, komt opeens dat zusje aanhuppelen![]()
Ja, dat lijkt me een simpele handeling voor de Politie?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:29 schreef Brighteyes het volgende:
*ook weer mee leest...
Ik ben benieuwd hoe het af loopt.
Gekke vraag mss, maar als de politie is ingeschakeld, waarom zijn die dan niet al lang achter het adres van de vader van Jamie aangegaan?
Ja dat snap ik maar als je weet waar je zusje kan zijn zal ik er echt alles aan doen om het adres te krijgen..quote:Op maandag 8 januari 2007 14:32 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Hij doet al genoeg! Wat moet hij dan doen? Heel Nederland waarschuwen, komt opeens dat zusje aanhuppelen![]()
nee, die staan langs de snelweg te flitsenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:33 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me een simpele handeling voor de Politie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |