Kan me voorstellen dat hij voorzichtig wilt zijnquote:Op maandag 8 januari 2007 14:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar als je weet waar je zusje kan zijn zal ik er echt alles aan doen om het adres te krijgen..
Wat bedoel je?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:44 schreef Thedrummer het volgende:
nee we regelen wel alles zelf, bovendien moet ik alles met mn ouders overleggen, ik kan niet alles zelf doen.
Ze is uit vrije wil weg gegaan, dus voor de politie zal het echt geen haastgeval zijn.
er belde net iemand om te zeggen dat ze in eenn restaurant is gezien tussen katwijk en leiden, restaurant de tender, met een meisje en een jongen, rokend en nog steeds slotjes, dus zeer waarschijnlijk dat zei dat is.
Beugel?quote:
ff bellenquote:Restaurant-partycentrum De Tender
J. Pellenbargweg 2
2235 SP Valkenburg ZH
T: 071-5721805
F: 071-5320050
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:44 schreef Thedrummer het volgende:
Er belde net iemand om te zeggen dat ze in eenn restaurant is gezien tussen katwijk en leiden, restaurant de tender, met een meisje en een jongen, rokend en nog steeds vastgeketend met slotjes, dus zeer waarschijnlijk dat zij dat is.
Zoietsquote:Op maandag 8 januari 2007 14:32 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Hij doet al genoeg! Wat moet hij dan doen? Heel Nederland waarschuwen, komt opeens dat zusje aanhuppelen![]()
Psies in het takkenbos....quote:Op maandag 8 januari 2007 15:15 schreef beertenderrr het volgende:
tvp, het ziet er goed voor de TS uit naar mijn idee.
hoop uiterlijk morgen te horen dat ze weer terecht is
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Vraag als je de Tender belt, naar de eigenaars, Fred en Janet. Lieve mensen, iets simpel maar wel ok.
quote:Op maandag 8 januari 2007 15:14 schreef Anthraxxxxxx het volgende:
ik zit dit net door te lezen en heb speciaal hiervoor een account aangemaakt.
Dat restaurant hoeft niet gebeld te worden(mag natuurlijk wel) want dat bestaat niet in Valkenburg ZH. hele adres bestaat niet. woon namelijk zelf in Valkenburg.
Begrijp daarom niet hoe iemand erbij komt dat ze daar gezien is. Dat restaurant ligt dan in Limburg en dat is wel wat verder weg.
het enige restaurants hier zijn 2 snackbars en het wapen van Valkenburg.
hey daar woon ik. ik zal mn ogen eens openhoudenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat kan een modje welte laat
Woont die Jamie trouwens in Leiden zelf?
Of eromheen?
Leiderdorp ofzo..
TS geeft aan dat ze gezien is in restaurant de Tender tussen Katwijk en Leiden!quote:Op maandag 8 januari 2007 15:17 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
[..]
http://www.detender.com/frames/index2.html
ja, en Valkenburg ZH ligt tussen Katwijk en Leidenquote:Op maandag 8 januari 2007 15:21 schreef LeoLoopneus het volgende:
[..]
TS geeft aan dat ze gezien is in restaurant de Tender tussen Katwijk en Leiden!
Oké vandaar! Excuus had even over ZH heengelezen...quote:Op maandag 8 januari 2007 15:23 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja, en Valkenburg ZH ligt tussen Katwijk en Leiden
Is dat dan die tent bij dat treinenmuseum?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:25 schreef Anthraxxxxxx het volgende:
ja ik heb me vergist. dom. dat ligt natuurlijk bij dat valkenburgse meer. wist niet dat die zo heette. excuses daarvoor.
ja.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is dat dan die tent bij dat treinenmuseum?
Ik hoop van harte dat dat gaat lukken.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:33 schreef Thedrummer het volgende:
Mn moeder gaat zo met alles wat we hebben naar de politie terug, en hopen dat zij achter het adres komen (dat moet wel) en haar kunnen halen bij dat vriendinnetje van der (tenminste, op het adres van die vader dan)
succes er mee!quote:Op maandag 8 januari 2007 15:33 schreef Thedrummer het volgende:
Mn moeder gaat zo met alles wat we hebben naar de politie terug, en hopen dat zij achter het adres komen (dat moet wel) en haar kunnen halen bij dat vriendinnetje van der (tenminste, op het adres van die vader dan)
Troel daar waren ze gisterochtend toch al geweest? Niet alles half/half lezen hčquote:Op maandag 8 januari 2007 15:36 schreef Troel het volgende:
Goed dat jullie nu naar de politie gaan!
quote:Op maandag 8 januari 2007 15:25 schreef Anthraxxxxxx het volgende:
ja ik heb me vergist. dom. dat ligt natuurlijk bij dat valkenburgse meer. wist niet dat die zo heette. excuses daarvoor.
daar zijn de slotjes voorquote:Op maandag 8 januari 2007 15:50 schreef tonks het volgende:
Maar als ze weer terug is, loopt ze dan niet gewoon weer weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |