Liever met milagro zelfquote:Op maandag 8 januari 2007 23:04 schreef Cahir het volgende:
[..]
verkapt ik-wil-daten-met-je-dochter-post
Misschienquote:Op maandag 8 januari 2007 23:55 schreef NrSiX het volgende:
mevrouw is weer thuis aangezien ts offline blijft?
Nouja, weet jij veel waarom hij niet meer online komtquote:
Daar leek het de rest van de tijd anders wel opquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:38 schreef frank07 het volgende:
ik denk dat de TS een poging doet om ff tot rust te komen.
of om zn zusje ha(r)telijk () te verwelkomen..
Denk niet dat zn eerste prioriteit op het moment bij de Fok!user ligt..
Ja, moet je zeker doenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:22 schreef BazzieK het volgende:
Sterkte aan de TSDat zusje mag wel wat klappen krijgen van de ouders als ze terug is, best asociaal om zomaar weg te lopen en heel je familie zorgen te laten maken.
Door dat zacht opgevoed gaat het juist zo foutquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, moet je zeker doen
Dan is ze zo weer weg
Het belangrijkste is haar heel erg duidelijk maken dat de familie wel degelijk om haar geeft.
En dat doe je niet direct door boos te worden.
Dat zal overigens heel moeilijk zijn denk ik
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Door dat zacht opgevoed gaat het juist zo foutVroegah was het allemaal veel duidelijker, nu moet er gecommuniceerd worden en rekening gehouden met de gevoelens van het kind
![]()
wat een muts !!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:25 schreef Thedrummer het volgende:
nope geen nieuws, sporen lopen dood..
het enige wat we nog zeker weten is dat ze een enkeltje leiden gekocht heeft..
verder hebben we een aantal restaurants, cofeeshops, de stadtoezichthouders, ziekenhuis e.d. gemaild/faxt. verder ben ik vandaag veel de hort op, dus ik zal niet snel reageren, maar als ik nieuws heb, zal ik meteen mn computertje aanzetten..
Dat kan ook natuurlijk.... Verder, na het enkeltje Leiden, nergens meer gepind?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:37 schreef Thedrummer het volgende:
die liegt de hele bende bij elkaar, of mn zusje heeft tegen haar andere dingen gezegd dan dat ze daadwerkelijk is gaan doen..
Ze zal met een vaste beugel toch een keer naar de orthodontist moeten, probeer in de gaten te houden of ze een nieuwe afspraak maakt als ze de oude niet nakomt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:47 schreef Dorthonion het volgende:
Ja ze heeft nog steeds een beugel, maar ik denk niet dat ze netjes naar de orthodontist gaat...
Maar tis geen gek idee !
Lijkt mij sowieso geen prioriteit als je een weggelopen, opstandige puber bent.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:08 schreef matthijst het volgende:
Denk trouwens dat dat wel het laatste is waar je aan gaat denken als je van plan bent om op straat te gaan leven: je beugel weghalen....
uhm lijkt me niet dat het met zomaar een tangetje te doen is :squote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:08 schreef matthijst het volgende:
Die "slotjes" haalt een tandarts er toch gewoon met een tangetje af?
Niet iets wat d'r gabberpiet vrienden op straat niet ff kunnen doen....
Zolang ze d'r tanden niet glad gepolijst wil hebben...
Denk trouwens dat dat wel het laatste is waar je aan gaat denken als je van plan bent om op straat te gaan leven: je beugel weghalen....
vroegah was het zeker duidelijk, je schopte en sloeg je ouders gewoon terug!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Door dat zacht opgevoed gaat het juist zo foutVroegah was het allemaal veel duidelijker, nu moet er gecommuniceerd worden en rekening gehouden met de gevoelens van het kind
![]()
of ze helpt je zusje door te liegenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:37 schreef Thedrummer het volgende:
die liegt de hele bende bij elkaar, of mn zusje heeft tegen haar andere dingen gezegd dan dat ze daadwerkelijk is gaan doen..
Wat een stom gelul zeg. Wat probeer jij eigenlijk te bereiken met die reacties van je?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:52 schreef Asmooh het volgende:
ik geef dr groot gelijk hoor weg te lopen, misschien wordt ze elke dag wel geslagen en geschopt door thedrummer en de ouders?
Dat zullen ze noooit op internet zetten, maar misschien was dat wel de reden dat ze weg is?
Wanneer heeft ze dat enkeltje gekocht? Heeft ze vrienden / kenissen in Leiden?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:25 schreef Thedrummer het volgende:
nope geen nieuws, sporen lopen dood..
het enige wat we nog zeker weten is dat ze een enkeltje leiden gekocht heeft..
verder hebben we een aantal restaurants, cofeeshops, de stadtoezichthouders, ziekenhuis e.d. gemaild/faxt. verder ben ik vandaag veel de hort op, dus ik zal niet snel reageren, maar als ik nieuws heb, zal ik meteen mn computertje aanzetten..
Jij moet eens leren lezen, er staat toch MISSCHIEN??? weet je wat dat is? dat je het niet zeker weet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:53 schreef tonks het volgende:
Asmooh wil je niet zulke beschuldigingen doen als je die mensen niet eens kent? Ik weet niet wat jij allemaal thuis hebt meegemaakt maar dit lijkt meer op een bezorgde broer die zijn zus mist dan op een of andere gek die zijn boksbal mist.
Ookal zet je er misschien tussen dan is het nog een belachelijke beschuldiging.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:58 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Jij moet eens leren lezen, er staat toch MISSCHIEN??? weet je wat dat is? dat je het niet zeker weet.
Dus ik beschuldig helemaal niemand, ik maak een optie open.
Plus dat je op internet heel makkelijk kan voor doen, maar zou jij weten wat met haar gebeurd als ze thuis komt?
Nee, want je bent er niet bij.
Als iemand weggloopt heeft die gene écht wel een goede reden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |