Jonge, weglopen is onder pubers inderdaad normaal.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:52 schreef ASroma het volgende:
[..]
lol vroegah was dat heel normaal ook jahen dat ze het internet erbij gebruiken is hun eigen keuze
misschien registreert het zich op fokquote:Op maandag 8 januari 2007 20:55 schreef vipergts het volgende:
Je mag je zus deze topics wel laten lezen zodra ze thuis is, misschien dringt er iets van haar gedrag tot haar door.
Sterkte iig
in jouw omgeving ms, ik ken geen één puber in mijn omgeving nu, als moeder niet, en ook niet toen ik zelf die leeftijd had, het komt wellicht vaker voor als bij volwassenen, ja, fucking duh, die wonen op zichzelfquote:Op maandag 8 januari 2007 20:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jonge, weglopen is onder pubers inderdaad normaal.
klopt, sterker nog als je niet wegloopt ben je geen gezonde puber!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jonge, weglopen is onder pubers inderdaad normaal.
Nou nou nou, ik noem het niet dood normaal, maar wel redelijk normaal jaquote:Op maandag 8 januari 2007 21:04 schreef milagro het volgende:
[..]
in jouw omgeving ms, ik ken geen één puber in mijn omgeving nu, als moeder niet, en ook niet toen ik zelf die leeftijd had, het komt wellicht vaker voor als bij volwassenen, ja, fucking duh, die wonen op zichzelf, maar om het nu een doodnormaal verschijnsel te noemen?
bovendien bepaalt de directe familie denk ik beter dan jij of ik of het voor dat kind specifiek te verwachten gedrag is.
als mijn zoon 2 nachten van huis zou zijn, zou ik ook in alle staten zijn, omdat hij nórmaal dus nooit problemen heeft, maakt, 'tot diep in de nacht wegblijft zonder te bellen, en al helemaal niet hele nacht(en).
Bijna wel jaquote:Op maandag 8 januari 2007 21:09 schreef ASroma het volgende:
[..]
klopt, sterker nog als je niet wegloopt ben je geen gezonde puber!![]()
dat staat allemaal in dit topicquote:Op maandag 8 januari 2007 21:25 schreef Rorata het volgende:
is er nog nieuws?
zoals ik al zei, ik ken er geen een in mijn omgeving, nu niet, destijds niet, en ik ken genoeg dwarse pubers, was er zelf 1, ben het nu nogquote:Op maandag 8 januari 2007 21:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou nou nou, ik noem het niet dood normaal, maar wel redelijk normaal jaAlleen als je t tegenwoordig doet zie je jezelf gelijk op tv en zit alle politie achter je aan
Pubers doen dat ja. Je ouders haten je, de wereld is tegen jeNou dan loop je toch lekker weg!! Om dan te merken dat dat toch niet zo prettig is en t thuis wel meevalt
Kom op zeg
mja, zonder kinderen is het zo makkelijk praten.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:27 schreef milagro het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ik ken er geen een in mijn omgeving, nu niet, destijds niet, en ik ken genoeg dwarse pubers, was er zelf 1, ben het nu nog
en ouders die rustig 2 dagen afwachten omdat het toch doodnormaal is, want "die meid komt heus wel terug", dįt is niet normaal .
zoals dit hele verhaal dat ook niet is
Ik zeg niet rustig afwachten.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:27 schreef milagro het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ik ken er geen een in mijn omgeving, nu niet, destijds niet, en ik ken genoeg dwarse pubers, was er zelf 1, ben het nu nog
en ouders die rustig 2 dagen afwachten omdat het toch doodnormaal is, want "die meid komt heus wel terug", dįt is niet normaal .
zoals dit hele verhaal dat ook niet is
en eigen recentelijke geboorte zal ook niet helpenquote:Op maandag 8 januari 2007 21:29 schreef releaze het volgende:
[..]
mja, zonder kinderen is het zo makkelijk praten.
wow dat is wel heel smerigquote:Op maandag 8 januari 2007 21:37 schreef RedBitch het volgende:
en het ergste van al was, mijn vriendje ging iedere dag braaf naar mijn ouders checken of ze al iets gehoord hadden van me. Terwijl ik doodleuk bij hem thuis zat.
en uiteindelijk getrouwd met die flip?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:37 schreef RedBitch het volgende:
Ik ben zelf als rebelse puber ook ooit weggelopen en pas als je zelf kinderen hebt besef je wat je je ouders toendertijd heb aangedaan. Ikzelf zat nog geen kilometer van ze vandaan bij mijn toenmalig meerderjarig vriendje (zijn ouders waren op vakantie) en het ergste van al was, mijn vriendje ging iedere dag braaf naar mijn ouders checken of ze al iets gehoord hadden van me. Terwijl ik doodleuk bij hem thuis zat. Als ik er nu aan terugdenk en mijn kids zouden me zoiets flikken, dan wacht hen geen fijne thuiskomst, dat kan ik ze nu al garanderen. Ondanks dat ik ooit mijn eigen ouders ook zoiets geflikt heb, ik ben al ongerust als ze niet laten weten na school ff bij een vriendin langs te gaan voor de rest van de middag.
Achteraf gezien wel, maar daar denk je op dat moment niet bij na. Mijn jongere zusje zat ook in het complot en die wist ook braaf haar mond te houden. Achteraf ga je pas nadenken over zulke streken en moet je er niet aan denken dat je eigen kinderen je zoiets flikken.quote:
Absoluut niet, hij bleek toch niet de ware te zijn...quote:Op maandag 8 januari 2007 21:44 schreef ASroma het volgende:
[..]
en uiteindelijk getrouwd met die flip?
Wel flink uitgerekt ?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:46 schreef RedBitch het volgende:
[..]
Absoluut niet, hij bleek toch niet de ware te zijn...
holy crap!quote:Op maandag 8 januari 2007 21:37 schreef RedBitch het volgende:
Ik ben zelf als rebelse puber ook ooit weggelopen en pas als je zelf kinderen hebt besef je wat je je ouders toendertijd heb aangedaan. Ikzelf zat nog geen kilometer van ze vandaan bij mijn toenmalig meerderjarig vriendje (zijn ouders waren op vakantie) en het ergste van al was, mijn vriendje ging iedere dag braaf naar mijn ouders checken of ze al iets gehoord hadden van me. Terwijl ik doodleuk bij hem thuis zat. Als ik er nu aan terugdenk en mijn kids zouden me zoiets flikken, dan wacht hen geen fijne thuiskomst, dat kan ik ze nu al garanderen. Ondanks dat ik ooit mijn eigen ouders ook zoiets geflikt heb, ik ben al ongerust als ze niet laten weten na school ff bij een vriendin langs te gaan voor de rest van de middag.
Och, wat is oude mannen? Ik was 15, hij was 18 en nee van sex was geen sprake als je dat soms bedoelt. Wat dat betreft heb ik zelfrespect genoeg, alleen toendertijd geen respect voor mijn ouders. Mijn ouders hebben na ontdekking van mijn "schuilplaats" wel gedreigd hem aan te geven wegens een relatie met een minderjarige, maar daar is het nooit van gekomen omdat ik na een poosje zelf wel inzag wat een lamlul het was.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wel flink uitgerekt ?
Op jonge leeftijd met oude mannen omgaan getuigd van geen zelfrespect. Je moet erg vies zijn......![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:47 schreef Thedrummer het volgende:
nope geen nieuws..
dat je ouders er nog van opkijkenquote:Op maandag 8 januari 2007 21:49 schreef releaze het volgende:
heel verhaal
nee, jij bent (was?) lekkerquote:Op maandag 8 januari 2007 21:53 schreef RedBitch het volgende:
omdat ik na een poosje zelf wel inzag wat een lamlul het was.
O, ik geef grif mijn fouten uit mijn pubertijd toe, daar heb ik echt geen moeite mee. Gelukkig kan ik er achteraf met mijn ouders er goed over praten en snap ik dondersgoed wat ik hen toendertijd heb aangedaan. Wil niet zeggen dat ik het nu goed zou keuren van mijn eigen kids als ze me zoiets zouden flikken.quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:28 schreef milagro het volgende:
de X factor is zo afgelopen , dus even geduld
jah, had het opstaan... vond dr niets aan, kdacht, ga maar es op fokquote:Op maandag 8 januari 2007 22:28 schreef milagro het volgende:
TS ??????quote:Op maandag 8 januari 2007 21:51 schreef Tha_Flash het volgende:
je zou Scum ( jongerencentrum ) in katwijk nog kunnen bellen, misschien dat ze daar rondhangt ???
Mede omdat ze in Valkenburg is gespot en haar leeftijd.
SCUM KATWIJK.nl Contact
Bezoek adres
Jongerencentrum Scum Katwijk
Noordduinseweg 3
2221 BJ Katwijk ZH
Post adres
Jongerencentrum Scum Katwijk
Postbus 2022
2220 BA Katwijk ZH
Telefoon: 071 - 40 27968
Fax: 071 - 40 18013
Ik moestquote:Op maandag 8 januari 2007 22:28 schreef milagro het volgende:
verkapt ik-wil-daten-met-je-dochter-postquote:Op maandag 8 januari 2007 23:03 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik moest![]()
![]()
en, maar vind 't stiekem ook wel zielig!
tjaquote:Op maandag 8 januari 2007 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar is TS dan? Ik had gehoopt op een goede afloop voor ik ga slapen![]()
Hopelijk heeft ie geen tijd om te posten, omdat ze met het hele gezin zusje aan het uitkafferen zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |