Misschien toch de bekende "zeg jij dat je bij mij slaapt, dan zeg ik dat ik bij jou slaap, of we zeggen dat we bij vriendinnummerdrie slapen" truc?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:25 schreef Thedrummer het volgende:
oke.. dit is niet helemaal tof...
die jamie.. die was niet thuis, die was bij een andere vriendin aan het logeren..
Dat bedoelde ik te zeggen jaquote:Op maandag 8 januari 2007 18:41 schreef matthijst het volgende:
[..]
Misschien toch de bekende "zeg jij dat je bij mij slaapt, dan zeg ik dat ik bij jou slaap, of we zeggen dat we bij vriendinnummerdrie slapen" truc?
Zo lastig dat ik er 9 minuten over deed om het te tikken, postte, en toen pas jouw reply lasquote:Op maandag 8 januari 2007 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
Dat bedoelde ik te zeggen ja
Dat was wat lastig
maar hoe heeft die moeder dan kontakt gehad met Jamie?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:44 schreef Thedrummer het volgende:
die jamie komt als het goed is meteen naar haar moeder om ons ook te helpen..
ik snap er geen reet van.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:49 schreef Thedrummer het volgende:
nee we weten ook niet meer precies wat we nu moeten doen..
ffies afwachten wat de politie uit vind bij haar vader.. en ff overleggen wat we nu kunnen doen dan..
Of ze praten allemaal poep, of ze spreken in dat gezin de waarheid: zus gaat met Jamie naar Jamies vader. Vader heeft geen telefoon. Jamie gaat zelf naar andere vriendin. Zus blijft achter bij vader, zonder telefoon (want eigen telefoon ook kwijt)....quote:Op maandag 8 januari 2007 18:54 schreef milagro het volgende:
Je zus is met die Jamie naar Jamies vader gegaan, Jamie zelf is bij een andere vriendin, Pa is onbereikbaar want geen telefoon (althans zo wordt beweerd ), moeder weet niet waar Jamie is blijkbaar, belt haar ook niet op voor jullie, en dan ineens is daar een telefoontje (?) van Jamie naar haar moeder om haar te vertellen dat ze niet bij Pa is maar bij een vriendin?
die moeder praat volgens mij gewoon poep, dat hele gezin praat poep.
afwachten idd dan maar, al had ik allang de auto gepakt en naar pa of ma van die Jamie gereden.
ik weet het ook nietquote:Op maandag 8 januari 2007 19:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
Ik hoop voor TS dat hij weet hoe de vorige vermist reeks hier afliep![]()
idd, zeker als moeder van een weggelopen kind.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:04 schreef FritsBom het volgende:
Ik begrijp eerlijk gezegd niet helemaal waarom jullie er zelf niet heenrijden, maar de donutsetende ambtenaren dit op laten lossen.
ik zou het meer stijlvol doen: zak cemnetquote:Op maandag 8 januari 2007 19:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
Of ze praten allemaal poep, of ze spreken in dat gezin de waarheid: zus gaat met Jamie naar Jamies vader. Vader heeft geen telefoon. Jamie gaat zelf naar andere vriendin. Zus blijft achter bij vader, zonder telefoon (want eigen telefoon ook kwijt)....
Ik zou 't trouwens sowieso wel weten: met een stuk hout in de auto en zelf ff bij die pa gaan kijken wie er nu wel is en wie niet.... Of anders eerst bij die ma het adres halen... Sodemieter op zeg, met die echtelijke kutprobleempjes... 't is gewoon iemands dochter die vermist is![]()
ik vind dat persoonlijk wat onwaarschijnlijk, een meisje van 16 die bij een ouwe sok blijft, terwijl haar vriendin bij een andere vriendin gaat logeren.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
Of ze praten allemaal poep, of ze spreken in dat gezin de waarheid: zus gaat met Jamie naar Jamies vader. Vader heeft geen telefoon. Jamie gaat zelf naar andere vriendin. Zus blijft achter bij vader, zonder telefoon (want eigen telefoon ook kwijt)....
ms nog eens die klasgenoot checken die jullie op het blijkbaar verkeerde spoor gezet heeft.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:14 schreef Thedrummer het volgende:
nee.. wat we in eerste instantie dachten.. maar dat is dus niet waar.. maar die moeder weet ook niet precies wat het allemaal is. maar het adres van die vader hebben we dus ook niet gekregen van de politie, en als die jamie er niet is zit het er niet dik in dat mn zusje daar wel is..
Je zou inderdaad toch (mogen!) verwachten dat een ouder een andere ouder in een geval als dit zo goed en snel mogelijk helpt.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:18 schreef milagro het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom die moeder jullie niet het mobiele nummer van Jamie gegeven heeft direct al, ik neem aan dat dat meisje een gsm heeft
raar verhaal gewoon.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou inderdaad toch (mogen!) verwachten dat een ouder een andere ouder in een geval als dit zo goed en snel mogelijk helpt.
tenzij het meisje in kwestie misschien allerlei vreemde verhalen heeft opgehangen, maar ja dat isquote:Op maandag 8 januari 2007 19:20 schreef Copycat het volgende:
Je zou inderdaad toch (mogen!) verwachten dat een ouder een andere ouder in een geval als dit zo goed en snel mogelijk helpt.
Wat hebben jullie met de politie afgesproken? Zij zouden binnen een aantal uur gaan kijken bij het huis vanquote:Op maandag 8 januari 2007 19:24 schreef Thedrummer het volgende:
mja.. we weten het gewoon ook ff niet
sorry hoor, maar wat ben je nou voor lapzwansquote:Op maandag 8 januari 2007 19:26 schreef Thedrummer het volgende:
we worden gebeld..
Ga gewoon naar waar die moeder van Jamie woont, als je met haar (Jamie bedoel ik) praat ga je er waarschijnlijk meer uit krijgen dan via de telefoon hoor.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:26 schreef Thedrummer het volgende:
we worden gebeld..
Was van t begin af aan al duidelijk medunktquote:Op maandag 8 januari 2007 20:17 schreef koemleit het volgende:
Typisch geval van weglopertje dus.
Komt goed
ja dat riep ik ook al maar dat mag niet gezegd wordenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Was van t begin af aan al duidelijk medunkt
hij geeft er zielsveel om juist door niet zelf te doen, waardoor er alleen meer egzeik van komt. beste met dit soort dingen is echt politie..quote:Op maandag 8 januari 2007 20:38 schreef 16meter het volgende:
Geef je zoveel om je zusje dat je wacht tot de politie 'tijd heeft' om bij die vader langs te gaan i.p.v. zelf met een aantal vrienden die knakker even aan de tand te voelen? Wat is sneller en effectiever en hoe graag wil je je zusje weer terugzien?
lol vroegah was dat heel normaal ook jahquote:Op maandag 8 januari 2007 20:50 schreef Queen_Bee het volgende:
Echt hè.
Doordat je tegenwoordig van alles op tv ziet begint iedereen gelijk maar moord en brand te schreeuwen
Waar is de tijd dat je nog gewoon een paar dagen kon weglopen, dan met hangende pootjes thuis komen, de wind van voren krijgen en dan samen janken
Zonder dat de politie en iedereen die internet gebruikt er iets van weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |