te laten halen door de politie dan of ?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:00 schreef Thedrummer het volgende:
ze staat idd al als vermist opgegeven, maar we gaan twijfelen over de vader, en willen zeker voor mn zusje verstandig doen, dus we gaan met al onze gegevens die we (mede dankzij jullie!) hebben verzameld, om hun mijn zusje te laten halen...
Ja, maar ze hadden het er ook steeds over dat ze alles in eigen hand wilde houden en waren een beetje aan het dralen terwijl de politie vrij snel zulke gegevens kan nazoeken en dergelijke, vandaar nog maar eens de vraag (en ik kon het serieus niet meer terugvinden in de topics (heb echt wel alles gelezenquote:Op maandag 8 januari 2007 15:48 schreef Faat het volgende:
[..]
Troel daar waren ze gisterochtend toch al geweest? Niet alles half/half lezen hè
(Eigenlijk tvp)![]()
Hoezo twijfel je over de vader? Of deze wel betrouwbaar is? Of hoe zie ik dat?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:00 schreef Thedrummer het volgende:
ze staat idd al als vermist opgegeven, maar we gaan twijfelen over de vader, en willen zeker voor mn zusje verstandig doen, dus we gaan met al onze gegevens die we (mede dankzij jullie!) hebben verzameld, om hun mijn zusje te laten halen...
donutsquote:Op maandag 8 januari 2007 16:13 schreef tonks het volgende:
En je wilt wel dat je zusje nog langer bij zo'n vent is? Ik bedoel de politie doet er over een week wel iets aan ofzo maar nu zijn ze vast bezig met flitsen en donuts eten.
ditoquote:Op maandag 8 januari 2007 16:30 schreef NrSiX het volgende:
ik zit ook nonstop te f5en.. ben benieuwd
ook weer in de komende paar uren...jij zit waarschijnlijk: schiet op ga nou bel nou doe nouquote:Op maandag 8 januari 2007 16:34 schreef Thedrummer het volgende:
mn moeder is net terug, ze hebben het adres van de vader achterhaald, en de politie gaat ergens in de komende uren langs, en dan maar hopen dat ze er echt zit..
Pleur op met je donuts. Daar wordt TS niet echt beter vanquote:Op maandag 8 januari 2007 16:36 schreef melluk het volgende:
[..]
ook weer in de komende paar uren...jij zit waarschijnlijk: schiet op ga nou bel nou doe nou
en zij eten eerst rustig donut en lurken koffie...zullen we eens gaan? neuh nog 1 donut
Dat mensen dat ook maar aan blijven halen, die donuts..quote:Op maandag 8 januari 2007 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pleur op met je donuts. Daar wordt TS niet echt beter van
Behalve dat...is het hier geen Amerikaquote:Op maandag 8 januari 2007 16:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat mensen dat ook maar aan blijven halen, die donuts..
Na 1 keer is die grap ook wel geweest
Ik hoop het ook!quote:Op maandag 8 januari 2007 16:57 schreef PM-girl het volgende:
Hoop voor je dat de politie haar vindt daar!
Succes!
gelukkig niet zegquote:Op maandag 8 januari 2007 16:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Behalve dat...is het hier geen Amerika
Loverboys bestaan helemaal niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:47 schreef sentinel_at_home het volgende:
Beetje negatief, om te zeggen dat jullie alles zelf regelen.... Wel eens van Loverboys gehoord?!!
Ken de achtergrond niet.... maar 48 uur kunnen ook maanden en zelfs jaren worden hoor.
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:05 schreef P0rt0 het volgende:
tvp + sterkte.
Oh?quote:
Nee, bedacht door de media.quote:
Same here..niet zo'n slimme actie..quote:Op maandag 8 januari 2007 17:32 schreef LOLBOY het volgende:
Ik zou erg boos zijn maar dat schijnt niet zo goed te zijn, mja
mijn moeder heeft pas na 3 dagen de politie gebeldquote:Op maandag 8 januari 2007 17:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh ja, ik was ook eens weggelopen. Maar mn ouders gingen echt geen politie dr gelijk bij halenopstandige pubers
ik hoop dat het straks goedkomtquote:Op maandag 8 januari 2007 17:24 schreef Thedrummer het volgende:
We gaan ff eten en hopen dat ze snel gehaald wordt en dat ze er echt is.
Ik hou jullie wederom op de hoogte en bedankt voor alle sterkte wensingen, tevens van mijn moeder die stiekem mee leest!
uuuh, hoe weet die moeder dat?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:25 schreef Thedrummer het volgende:
oke.. dit is niet helemaal tof...
die jamie.. die was niet thuis, die was bij een andere vriendin aan het logeren.. Haar moeder heeft net gebeld, en ze gaat ons proberen te helpen met de plaats van mijn zusje te achterhalen..
iemand nog tips nu? we laten de politie wel gaan naar die vader voor de zekerheid mocht er iets niet kloppen aan dat verhaal..
Uitzoeken wie dat vriendinnetje is waar Jamie "supposedly" slaapt. Wellicht dat ze daar met z'n 2en zijn of wellicht dat ze SAMEN de hort op zijn...quote:Op maandag 8 januari 2007 18:25 schreef Thedrummer het volgende:
oke.. dit is niet helemaal tof...
die jamie.. die was niet thuis, die was bij een andere vriendin aan het logeren.. Haar moeder heeft net gebeld, en ze gaat ons proberen te helpen met de plaats van mijn zusje te achterhalen..
iemand nog tips nu? we laten de politie wel gaan naar die vader voor de zekerheid mocht er iets niet kloppen aan dat verhaal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |