Ik heb voor het eerst op die spam van je geklikt, en ik moet zeggen: dat is wel een heel erg niet-toeristische foto om mee te beginnen. Zo'n stuk bouwgrond met dan zo'n skyline. Niet erg uitnodigend. De andere pagina's zien er beter uit.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:33 schreef flipsen het volgende:
Ik kan Argentinië aanraden
Straks ook voor golf-, fiets- en wandelvakanties en individuele reizen
'k Kom er nu pas achter dat het het vorige deel al een officiële slowchat was, en niet een in onzin gestrand topicje...quote:Op maandag 8 januari 2007 07:22 schreef DutchTrain het volgende:
Welkom in de slowchat van TRV..
Het vervolg van het vorige deel
quote:Op maandag 8 januari 2007 07:22 schreef DutchTrain het volgende:
Naar de vakantiebeurs? => www.vakantiebeurs.nl
Naar de vakantie-expo? => www.vakantie-expo.nl
Naar de TRV-meet? => TRV MEET - 26 januari Rotterdam
Ik voel me nooit zo tot de massa-trends aangetrokken, dus...ik vrees dat dat niet gaat lukken...quote:Op maandag 8 januari 2007 07:22 schreef DutchTrain het volgende:De trends voor 2007 voorspellen? => [2007] De TRV hot en not-so-hot list
Op reis? Graag!!!!!quote:Op maandag 8 januari 2007 07:22 schreef DutchTrain het volgende:Op reis? => [2007] Wat zijn jouw reisplannen voor dit jaar
Zo beterquote:Op maandag 8 januari 2007 13:19 schreef Bora-Bora het volgende:
'k Kom er nu pas achter dat het het vorige deel al een officiële slowchat was, en niet een in onzin gestrand topicje...[afbeelding] dus ik weet niet of dat met deze topic titel voor nieuwkomers nou echt wél onmiddellijk in het oog gaat springen
quote:Op maandag 8 januari 2007 12:53 schreef UIO_AMS het volgende: Ik heb voor het eerst op die spam van je geklikt, en ik moet zeggen: dat is wel een heel erg niet-toeristische foto om mee te beginnen. Zo'n stuk bouwgrond met dan zo'n skyline. Niet erg uitnodigend.
Oh, okee!quote:Op maandag 8 januari 2007 13:23 schreef DutchTrain het volgende: we wachten nog op de suggestie van de meest geniale topictitelbedenker prof. dr. ir. flipsen...
Scary thought...quote:Op maandag 8 januari 2007 12:53 schreef UIO_AMS het volgende:
En je kantoor in Amsterdam zit bij mij om de hoek.
Hmmpf..quote:Op maandag 8 januari 2007 13:30 schreef flipsen het volgende: En het is geen stuk bouwgrond! Het is het Reserva Ecologica
De nieuwe foto is in ieder geval een stuk kleurrijker en uitnodigender.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:30 schreef flipsen het volgende:
Ik weet dat jullie gelijk hebben, bij de volgende update komt ook een andere, meer toeristische foto...
En het is geen stuk bouwgrond! Het is het Reserva Ecologica
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:38 schreef Bora-Bora het volgende:
Oh, zou iemand mij kunnen vertellen wat tvp nou eigenlijk betekent?...[afbeelding]
Oooohhhh!!! Thanks!quote:Op maandag 8 januari 2007 14:39 schreef Jaguarized het volgende:
TerugVindPost.
Ja, da'haddik wellal door...quote:Op maandag 8 januari 2007 14:39 schreef Jaguarized het volgende:Als je alleen tvp in een topic zet dan moet je oppassen. Plaats je er nog een zinvolle opmerking bij, dan heb je niets te vrezen.
Hey Jag.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:42 schreef Jaguarized het volgende:
Ik signaleer dat k_man weer terug is!Welkom k_man!
Waar ga je heen?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:57 schreef ultra_ivo het volgende:
reisplannen bedenken? Geen probleem bij mij. Ticket voor volgende week ligt al in de la.
Hoe was je Tunesië-trip k_man?quote:
In het kader van de Esperanto-contacten, of ga je een stuk fietsen? Lijkt me erg koud nu.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:01 schreef ultra_ivo het volgende:
Moskou en Nizhnij Novgorod, is een weekje maar.
Heerlijk een beetje kou.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In het kader van de Esperanto-contacten, of ga je een stuk fietsen? Lijkt me erg koud nu.
Je moest eens weten.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe was je Tunesië-trip k_man?Warm?
Het zuiden lijkt mij inderdaad niet echt warm 's nachts, maar dat is inderdaad een algemene misvatting.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:46 schreef k_man het volgende:
Dat is het eerste dat iedereen opmerkt als je vertelt dat je naar Tunesië gaat: 'oh lekker, lekker warm!'. Nou, niet dus!
Vertellen over je reis naar Thailand. En andere reisplannen. En zo.quote:
Nu wordt je hier welkom geheten door DT.quote:
Ahum!quote:Op maandag 8 januari 2007 17:13 schreef Jaguarized het volgende:
Nu wordt je hier welkom geheten door DT.![]()
Dan issie waarschijnlijk half weggevroren daar...quote:Op maandag 8 januari 2007 16:49 schreef DutchTrain het volgende: Het zuiden lijkt mij inderdaad niet echt warm 's nachts, maar dat is inderdaad een algemene misvatting.
We zijn uiteraard benieuwd naar het kampeerverhaal in de woestijn![]()
mag zeker niet copy-pastenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vertellen over je reis naar Thailand. En andere reisplannen. En zo.
Hoi Jagquote:Op maandag 8 januari 2007 17:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nu wordt je hier welkom geheten door DT.![]()
Een kampvuurtje en een goede slaapzak helpen een hoop.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:19 schreef Bora-Bora het volgende:
Dan issie waarschijnlijk half weggevroren daar...![]()
Vrienden bezoeken (esperantisten) en ff kijken of ik daar wat kan schaatsen.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In het kader van de Esperanto-contacten, of ga je een stuk fietsen? Lijkt me erg koud nu.
Nee. Een fietsmaat van me wel, die is door het Amazonegebied gefietst en ook door de Andes. Heb er dus veel verhalen over gehoord.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:50 schreef flipsen het volgende:
Ivo, heb je wel eens in Zuid Amerika gefietst?
Waar ga je heen?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:55 schreef Jaguarized het volgende:
Als het goed is kan ik in februari weer een vlucht op m'n naam zetten.![]()
En dat ga je met het vliegtuig doenquote:
Jazeker. Keer wat anders dan de trein.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat ga je met het vliegtuig doen
Dat helemaal natuurlijkquote:Op maandag 8 januari 2007 19:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jazeker. Keer wat anders dan de trein.![]()
En dan weet ik zeker dat ik een zitplaats heb.quote:
De ns heeft nog geen vliegtuigen neequote:Op maandag 8 januari 2007 19:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dan weet ik zeker dat ik een zitplaats heb.![]()
Ow, nog niet gezien, kon eerder nog niet. En ze gaan nu ook Rotterdam - Manchester rechtstreeks vliegenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:06 schreef Douwe het volgende:
Je kunt op hun site in ieder geval gewoon Groningen-Amsterdam en v.v. boeken
Nope.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch ook het stukje naar London erbij nemen? Of ga je niet met VLM?
50 minuten vliegenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:55 schreef Jaguarized het volgende:
Nope.Je kan voor 70 euro een enkeltje Amsterdam - Groningen boeken. Kan ik eens wat langer in Amsterdam blijven.
Alleen wel jammer dat het 50 minuten vliegen is. Gaan die Fokkers dan zooo langzaam?
[aangeboden] Kopje koffie ?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:09 schreef Dizer het volgende:
Ik moest posten, want ik lurkte en dat mag dus niet zo maar.
Nee, vertel, waar denk je naar toe te gaan in de VS?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:19 schreef Dizer het volgende:
Ik hoop dat ik volgend emaand al kan gaan boeken voor vakantie. Amerika weer
.
Of is dit offtopic hier?
Weet je hoe vroeg sterling vanaf Amsterdam vertrekt?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:10 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
50 minuten vliegenNaar London vanaf hier is korter.
Voor 47 euro boek je overigens een enkeltje Amsterdam - Kopenhagen met www.sterlingticket.com. Dan kom je ook over Groningen![]()
Ik ben van plan om weer naar NY te gaan. Maar goed, de vorige keer dat ik in de VS was, heb ik een paar familieleden en vrienden niet bezocht en nu moet ik dat dus wel doenquote:Op maandag 8 januari 2007 21:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, vertel, waar denk je naar toe te gaan in de VS?
Om 9.00 en 19.10. En anders neem je de vlucht naar Oslo, die vertrekt om 20.25quote:Op maandag 8 januari 2007 21:21 schreef Jaguarized het volgende:
Weet je hoe vroeg sterling vanaf Amsterdam vertrekt?![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Om 9.00 en 19.10. En anders neem je de vlucht naar Oslo, die vertrekt om 20.25
Ik had ooit eens een vlucht met vier stewards van Sterlingquote:Op maandag 8 januari 2007 21:30 schreef Douwe het volgende:
SterlingNog nooit zo'n streng kijkendende stewardess gezien als daar
Dat is inderdaad een leuke afwisselende reis. Inderdaad is het goed om snel te boeken, want tickets naar New York (en de rest van de VS ook wel) stijgen vrij snel in prijs voor de zomermaanden.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:28 schreef Dizer het volgende:
Ten eerste wil ik een paar vrienden (waarvan een ex-collega) bezoeken in NY (en voor mijnzelf weer lekker shoppen en genieten van de toerisitische gelegenheden).
Daarna wil ik richting mijn oom en tante gaan die in Detroit, Michigan wonen in een enorme villa. Ik hoop dat er wat te doen is daar
.
En dan tot slotte naar Phoenix om een paar vrienden te ontmoeten. Lekker naar het strand en de woestijn of zo.
Wat moet ik nou weer in Oslo?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Om 9.00 en 19.10. En anders neem je de vlucht naar Oslo, die vertrekt om 20.25
In de parkeergarage van Gardermoen en op Aker Brygge en in de wijk Frogner dikke autos spotten bijvoorbeeld?quote:
Da's op zich al een hele opgave, heb op 5 verschillende plekken gewoond.quote:
Een medewerker van de Nederlandse ambassade in Oslo kwam aanrijden in een Ford Focusquote:Op maandag 8 januari 2007 21:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
In de parkeergarage van Gardermoen en op Aker Brygge en in de wijk Frogner dikke autos spotten bijvoorbeeld?
Parkeergarages zijn vaak bewaakt, vooral op vliegvelden.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
In de parkeergarage van Gardermoen en op Aker Brygge en in de wijk Frogner dikke autos spotten bijvoorbeeld?
Rei-service?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:40 schreef Fogel het volgende:
Op het werk hebben we nu een nieuwe online reiservice!
Nu kan ik (of de secretaresse natuurlijk) alles direct via amadeus boeken, ook low cost carriers. (voor vandaag alleen SAS tickets op ons bedrijfstarief). Nu kan ik dus misschien ook zo'n hoe kom ik van A naar B guru worden
Ieegh... auto en Dizer in het buitenland gaan niet samenquote:Op maandag 8 januari 2007 21:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een leuke afwisselende reis. Inderdaad is het goed om snel te boeken, want tickets naar New York (en de rest van de VS ook wel) stijgen vrij snel in prijs voor de zomermaanden.
Binnen de VS kun je goedkoop vliegen, mits je ook vroeg boekt. Met de auto lijkt me dit wat teveel
Op Gardermoen kan je zonder problemen de parkeergarages inlopen. De bewaking zit een paar honderd meter verderop en hebben net zoveel recht om je vast te houden dan jij recht hebt om hun vast te houdenquote:Op maandag 8 januari 2007 21:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Parkeergarages zijn vaak bewaakt, vooral op vliegvelden.![]()
Ei service ja, kan je kiezen of die hard, medium of zacht gekookt moet wordenquote:Op maandag 8 januari 2007 21:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Rei-service?
Voor het a-b topic moet je wel jarenlange ervaring hebben.![]()
Helsinki? Lapland? Rovaniemi?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:56 schreef Jaguarized het volgende:
Onlangs dat het niks wordt met een Fins meisje heb ik Finland en Londen voor dit jaar op m'n lijstje staan. Uiteraard onder voorbehoud.
Jyväskylä.quote:
Ik heb hele leuke fietsroutes/vakanties die in mijn programma komen... Bijvoorbeeld van Pacific naar Atlantic, dwars door de Andes en Patagonie! Voordeeltje: wind meequote:Op maandag 8 januari 2007 18:27 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Nee. Een fietsmaat van me wel, die is door het Amazonegebied gefietst en ook door de Andes. Heb er dus veel verhalen over gehoord.
Voor dit jaar ben ik al volgeboekt. En voor volgend jaar denk ik aan een hernieuwd bezoek aan Siberië. Volgende week met een Russische fietsmaat van me overleggen hierover.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:58 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik heb hele leuke fietsroutes/vakanties die in mijn programma komen... Bijvoorbeeld van Pacific naar Atlantic, dwars door de Andes en Patagonie! Voordeeltje: wind meeInteresse?
Rovaniemi. Daar verbleef ik ooit in het Santa Claus Hotel.quote:
Behalve dat dwars door de Andes klinkt dat best ineterssant.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:58 schreef flipsen het volgende:
Ik heb hele leuke fietsroutes/vakanties die in mijn programma komen... Bijvoorbeeld van Pacific naar Atlantic, dwars door de Andes en Patagonie! Voordeeltje: wind meeInteresse?
Mijn lichaamsbouw leent zich niet zo voor fietsen door de bergen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:47 schreef ultra_ivo het volgende:
Dwars door de Andes lijkt mij juist het interesantste deel
Oh heb jij dat ook?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:21 schreef Fogel het volgende: Of een user die zijn/haar user icon had aangepast waardoor ik de kluts kwijt ben
Ik dwaal hier alweer een tijdje rond, maar voel me nog steeds een newbee...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:22 schreef Fogel het volgende:
Hey Bora-Bora... ben jij ook nieuw hier? (of heb ik gewoon een slecht geheugen?)
thxquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:21 schreef Fogel het volgende:
Welkom bij HTL!
Je had ook een oldbie kunnen zijn die opeens terug was gekeerdOf een user die zijn/haar user icon had aangepast waardoor ik de kluts kwijt ben
Grinnn, gelijk heb je!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:21 schreef Fogel het volgende:
Ja, daarom is het ook beter om gewoon geen user icon te hebben
Een oud lid dat terugkomt uit een andere (virtuele) dimensie...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:23 schreef marcb1974 het volgende:En wanneer ben je een oldbie
Ik heb gewoon een mooiequote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:24 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Grinnn, gelijk heb je! [afbeelding]
Als je sinds 1997 geregistreerd bent ofzoquote:
Nee, dan ben jij meer oldbie dan ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je sinds 1997 geregistreerd bent ofzo
Da's dus voordat het forum bestond
Of denk je er zo niet over, achteraf gezien?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
Toen had ik gelukkig nog nooit van fok gehoord
het heeft zijn voor en nadelen he. Maar kan zeker heel leuk zijn,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of denk je er zo niet over, achteraf gezien?
In tegenstelling tot sommige anderen heb ik in ieder geval het fatsoen om het aangepaste deel cursief te plaatsen.quote:
Dat hoeft ook niet altijd hoor, ligt er maar aan wat je doet en waaromquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommige anderen heb ik in ieder geval het fatsoen om het aangepaste deel cursief te plaatsen.![]()
Kan je het nog aan de druktequote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:32 schreef DutchTrain het volgende:
Gezellig hier...
Wie moet ik vanavond welkom heten
Waar ben je heen geweest?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Valt wel mee vandaag... moet nog even een reisverslag afmaken...
Hoiquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:35 schreef Jaguarized het volgende:
Hoi marc en Fogel!
Alvast een gelukkige woensdag!
Nee, maar op zich wel een OK TT voor de volgendequote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:40 schreef DutchTrain het volgende:
Heet dit topic soms het gelukkige zwaaitopic?
Je vergat te zwaaienquote:
Nog niet, maar daar kan je wat aan doenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:40 schreef DutchTrain het volgende:
Heet dit topic soms het gelukkige zwaaitopic?
Nou dan moeten we nog maar even flink doorzwaaien om daar achter te komen!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:29 schreef Fogel het volgende: Nee, maar op zich wel een OK TT voor de volgende![]()
Ik neem aan dat je ook nog één van de tips uit Utrecht ! Tips gaat opvolgenquote:Op woensdag 10 januari 2007 08:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik reis vanavond naar Utrecht om bij een volslagen onbekende een studentenhap te gaan eten. Alle eerdere gastheren en gastvrouwen had ik al eens ontmoet. RAOK LEF: help UIO de winter door
quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:34 schreef Hik het volgende:
Gaan er nog mensen naar de vakantiebeurs? Ik ben er nog nooit geweest en ben wel benieuwd.
Inderdaad nog nooit geweest, ben natuurlijk ook niet zo van de georganiseerde vakanties, maar misschien wel leuk om eens een kijkje te nemen. Het lijkt wel wat meer dan alleen heel veel reclamefolders van reisbureaus...quote:Op zondag 7 januari 2007 13:59 schreef flipsen het volgende:
Gaan er trouwens nog mensen naar Utrecht komende week?
Vrijdag het eerste verjaardagsfeestje in Rotterdam en daarna de rest van het jaar in de rest van de wereld...quote:Voorlopig ga ik eerst mijn verjaardag vieren met een Comida Mexicana (ook heel TRV )
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:04 schreef Fogel het volgende:
Mhh, de klusjesman is hier het voetbalveld in een schaatsbaan aan het omtoveren.
Geheel correct, u gaat door voor de magnetronquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:11 schreef Douwe het volgende:
Voor de informatie, Fogel schijnt in Trondheim te resideren
Ah oke, die informatie is wel nuttig jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:11 schreef Douwe het volgende:
Wie?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:11 schreef Douwe het volgende:
Ik.quote:
Zit je daar voor je werk of studie?quote:
Bevalt het?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:34 schreef Fogel het volgende:
Werk (en vrouw en kinderen)
Ja, in juli weerquote:
Goede vooruitzichten dusquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, in juli weer![]()
Ik woon al sinds 2000 in Noorwegen en wil echt niet meer terug naar Nederland
Da's goed voor het gras!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:12 schreef Fogel het volgende:
Niet overdekt nee. Gewoon een normaal (klein) voetbalveld wat tussen de apartementen in ligt. Heeft hij met bielzen en zand afgebakend en is daar nu water op aan het spuiten. De natuur doet de rest
Das toch een graad of 13 kouder dan hierquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:19 schreef Fogel het volgende:
Het is maar -2 hier, valt erg mee dus.
Die beesten zijn daar voor ontworpen...quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:25 schreef Douwe het volgende:
Je konijn moet buiten slapen met dat gure weer?
Volgens mij heb jij op hele andere dingen gelet tijdens biologie.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:30 schreef Douwe het volgende:
Maar serieus, een konijn kan toch niet ongelimiteerd tegen die sneropende kou? Of heb ik niet goed opgelet bij biologie?
Vanwege dat honingzoete gezwaai van ons.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom grinnn?
Als dat beest een fatsoenlijk hok heeft met waar het uit de wind kan gaan zitten met zat stro oid erin zou het toch wel moeten kunnen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:30 schreef Douwe het volgende:
Maar serieus, een konijn kan toch niet ongelimiteerd tegen die sneropende kou? Of heb ik niet goed opgelet bij biologie?
Daar is dit topic voor he, zie de TT maarquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:33 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Vanwege dat honingzoete gezwaai van ons.![]()
![]()
Ik heb een paar jaar een knappe jonge vrouw, Mevrouw Sewsaran als lerares Biologie gehad, de andere jaren had ik een oversexte vijftiger, in wiens kantoor een hele stapel Playboys lagquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij op hele andere dingen gelet tijdens biologie.![]()
Dus je kreeg alleen maar les over voortplanting van die oude bok? (en hij wilde vast bij voorkeur praktijklessen geven aan de meiden in de klas?)quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:34 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar een knappe jonge vrouw, Mevrouw Sewsaran als lerares Biologie gehad, de andere jaren had ik een oversexte vijftiger, in wiens kantoor een hele stapel Playboys lag
En nog een graadje meer vergeleken met hier...quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:20 schreef marcb1974 het volgende: Das toch een graad of 13 kouder dan hier
Oja, dan heb je het inderdaad wel goed uitgezocht!quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:45 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een hekel aan temperaturen boven de 20 graden, dus ik zit goed hier
Op de kleding afgaand van de potentiele bezoekers van de Vakantiebeurs, zou ik wel eens gelijk gaan krijgen met mijn voorspelling over reiskleding in: [2007] De TRV hot en not-so-hot listquote:
Hoe ziet een safari-jasje eruit?quote:
Ik twijfel nog een beetje dan hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:29 schreef Fogel het volgende:
Ik ben een keer naar Luxemburg stad gereden, heb daar een ijsje gekocht en ben toen weer naar Nederland gegaan (via Frankrijk en Duitsland, wilde niet nog een keer door Belgie na op de heenweg 5 keer geflitst te zijn bij Luik in de buurt). Ken ik het dan goed genoeg?
Doet me denken aan de "hunter" uit Jumanji. (een film)quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:44 schreef Fogel het volgende:
Ziet eruit als een beige overhemd met grote knopen en een riem... met deze erbij [afbeelding] is het feest compleet.
Luxemburg stad ken ik ondertussen wel, zoek juist dingen er buiten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:54 schreef Fogel het volgende:
Nee, wacht, ik heb ook nog in zo'n supertoeristisch treintje gezeten en ben daarmee naar die burcht gereden.
Stad is in ieder geval de moeite waard om beter te bekijken dan wat ik gedaan heb.
Yep, met Robin Williamsquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:55 schreef Fogel het volgende:
Jumanji, is dat niet zo'n film waar mensen een bordspel spelen en dan opeens aangevallen worden door olifanten ofzo?
Getverdemme Douwe. Een fles wijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:59 schreef Douwe het volgende:
Heerlijke baggerfilm
Zo, nu maar eens een fles wijn opentrekken en me bezatten
Niks mis met een fatsoenlijke fles rode wijn hoor.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Getverdemme Douwe. Een fles wijn.![]()
Met een fles uit deze collectie moet dat wel lukkenquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:04 schreef Fogel het volgende:
Jij kan je bezatten met 1 fles wijn?
Jenever is voor oude mensen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:12 schreef Douwe het volgende:
Er is ook bier. Maar daar had ik geen zin in. En jenever. Maar dat is goor.
T is en leuk beginquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Met een fles uit deze collectie moet dat wel lukken
[afbeelding]
* DutchTrain vorige week weer naar wijnproeverij geweest is
Jawel maar dat was wijn met bubbels.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:13 schreef Fogel het volgende:
Dan heb jij waarschijnlijk nog nooit goede wijn op...
Als je pas rode wijn gaat drinken als al het andere op is en dan de volgende middag pas wakker wordt met een hamer in je hoofd en een enorme droge bek.... dan ben je fout bezig als je daar de wijn de schuld van geeftquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jawel maar dat was wijn met bubbels.En gewone rode wijn, maar toen was de rest van de drank op.
![]()
Ik wil ook nog steeds een keer naar een wijnproeverij... had de stille hoop dat er in Valladolid wat georganiseerd was, maar helaas (wel genoeg wijn op daar niet van).quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Met een fles uit deze collectie moet dat wel lukken
[afbeelding]
* DutchTrain vorige week weer naar wijnproeverij geweest is
Neuh, we maakten shotjes van de wijn dus zoveel hebben we er niet van geproefd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je pas rode wijn gaat drinken als al het andere op is en dan de volgende middag pas wakker wordt met een hamer in je hoofd en een enorme droge bek.... dan ben je fout bezig als je daar de wijn de schuld van geeft![]()
Wijnmisbruik!quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Neuh, we maakten shotjes van de wijn dus zoveel hebben we er niet van geproefd.![]()
![]()
Het moest toch op.quote:
Het staat in de krant wat daar gespot wordt?quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:23 schreef Fogel het volgende:
Niks moet!
Oh, en voor je autospothobby: de duurste auto die in de Trondheim-regio geregistreerd is, is een Mercedes-Benz SL65 cabrio (stond vandaag in de krant).
We organiseren het zelf met wat collega's en iemand die er verstand van heeft. Meestal rond een bepaald thema, maar door de combinatie met champagne was dat dit keer wat moeilijk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:17 schreef Fogel het volgende:
Ik wil ook nog steeds een keer naar een wijnproeverij... had de stille hoop dat er in Valladolid wat georganiseerd was, maar helaas (wel genoeg wijn op daar niet van).
Interessant artikel.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:25 schreef Fogel het volgende:
http://www.adressa.no/nyheter/okonomi/article783189.ece
Klinkt leuk! Om welk reisagentschap gaat het, als ik vragen mag?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:35 schreef Fogel het volgende:
Ik las vanmiddag over een nieuw Noors reisagentschap wat 200 gratis reizen weggeeft. Enige tegenprestatie is een uitgebreid verslag maken over hoe je de reis beleefd hebt. Misschien een idee voor jou flipsen? Eerst een groep 'pioniers' op pad sturen, gratis (dit wordt automatisch door de media opgepikt en dan krijg je bakken gratis reclame) :p
Je hebt wel zin in een gratis reis?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:19 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Om welk reisagentschap gaat het, als ik vragen mag?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:26 schreef Douwe het volgende: Je hebt wel zin in een gratis reis?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:31 schreef Douwe het volgende:
[afbeelding]
Mijn wijnkaart is een stuk beperkter
Da's toch niet zo'n probleem?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:39 schreef Douwe het volgende:
Maar dan moet je wel eerst in Trondheim zien te geraken
Zolang het verslag maar niet in het Noors hoeft?...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:39 schreef Douwe het volgende:
Maar dan moet je wel eerst in Trondheim zien te geraken
Yep! Want dan weet je in ieder geval zeker dat er geen kunstmatige toevoegingen inzitten. Dus minder risico op een Château de la Migraine A.O.C.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:45 schreef Douwe het volgende:
Ik verorber nu trouwens een fles die bijdraagt aan de economie van het land van je partner. Is dat geen geruststelling?![]()
Jij bent ook niet zo hip als DT.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:31 schreef Douwe het volgende:
[afbeelding]
Mijn wijnkaart is een stuk beperkter
We zullen de huidige TT wel gaan missen...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:54 schreef Douwe het volgende:
Volgende TT:
HTL #95 - Met een hippe Jag en Douwe
Daar ben ik het dan weer niet mee eens.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:53 schreef Douwe het volgende:
Ach man rot op, ik ben 10x hipper dan DT
Daar dan weer wel.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:54 schreef Douwe het volgende:
Volgende TT:
HTL #95 - Met een hippe Jag en Douwe
Geen verklaring eigenlijk. Ik geniet er gewoon niet van. Dus ik blijf maar regelmatig proeven; misschien komt het dan ooit nog eens vanzelf...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:43 schreef Douwe het volgende:
De motivatie achter het niet drinken is me nog steeds niet geheel duidelijk, zeker gezien onderzoeken uitwijzen dat twee glazen wijn of 3 glazen bier per avond hart en vaatziekten voorkomt.
Dus, verklaar je nader
Daarvoor zijn de kosten te hoog voor een tripje Argentinie ben ik bang, dat red je nooit. Hoewel het voor de golfreizen wel een idee is om een verslaggever van Golf Magazine (ofzo) gratis te laten komen, daar zie ik meer in...quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:35 schreef Fogel het volgende:
Ik las vanmiddag over een nieuw Noors reisagentschap wat 200 gratis reizen weggeeft. Enige tegenprestatie is een uitgebreid verslag maken over hoe je de reis beleefd hebt. Misschien een idee voor jou flipsen? Eerst een groep 'pioniers' op pad sturen, gratis (dit wordt automatisch door de media opgepikt en dan krijg je bakken gratis reclame) :p
Jammer dat het er zo warm is in de zomer.quote:
Go (now) heet het. http://www.gonow.no/quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:19 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Om welk reisagentschap gaat het, als ik vragen mag?
Zeg je nou dat ik dat topic geen recht aan doe, of kun je niet tellenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:41 schreef Jaguarized het volgende:
Jezus flipsen, als het je gewoon niet boeit, reageer dan gewoon niet.6 reacties in dit topic en 3 die het weer moeten verneuken. Doe gewoon niet he?
flipsen - vrijdag 12 januari 2007 @ 02:27quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik dat topic geen recht aan doe, of kun je niet tellen
PS Posts in een topic zijn gratis andachtskickjes, maak er dus gebruik van
Ow, okeequote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:52 schreef Jaguarized het volgende:
flipsen - vrijdag 12 januari 2007 @ 02:27
Jaguarized - vrijdag 12 januari 2007 @ 02:31
flipsen - vrijdag 12 januari 2007 @ 10:25
Jaguarized - vrijdag 12 januari 2007 @ 11:41
4 van de 6 zelfs. Beetje jammer.
Je hebt een delete knop. Gebruik hem dan ook naar eigen welbevinden.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:01 schreef DutchTrain het volgende:
Natuurlijk is dat mogelijk. Ik heb het UIO gevraagd
UIO?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je hebt een delete knop. Gebruik hem dan ook naar eigen welbevinden.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Je hebt een delete knop. Gebruik hem dan ook naar eigen welbevinden.
Ik was op zoek naar een plaatje en toen kwam ik dit tegen!quote:
Wat een gelul! Ik maakte één opmerking, omdat ik dat een grappig stukje in je verhaal vond. Tweede post was een reactie/verklaring daarvoor en een 'op naar deel 2' omdat ik het WEL een leuk verslagje vond. Er werd toch niet genoeg gereageerd op reisverslagen? Doe je het een keer is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:56 schreef Jaguarized het volgende:
Dit is verwijderen op verzoek omdat het topic-verbaggering is.
Ik vond er maar weinig grappigs aan. Zal wel komen door de manier waarop je het bracht.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:19 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wat een gelul! Ik maakte één opmerking, omdat ik dat een grappig stukje in je verhaal vond. Tweede post was een reactie/verklaring daarvoor en een 'op naar deel 2' omdat ik het WEL een leuk verslagje vond. Er werd toch niet genoeg gereageerd op reisverslagen? Doe je het een keer is het weer niet goed.
Ik blijf voortaan wel weg uit je topics, ok?
Edit: Ik wacht uiteraard nog wel op de vertaling van Checkpoint Charly, Freedom Bridge en Bell Tower...
Wellicht, maar daar kunnen we niet meer over oordelen, omdat een overijverige mod het al gedelete heeftquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vond er maar weinig grappigs aan. Zal wel komen door de manier waarop je het bracht.![]()
Helemaal niet overijverig. Hoe zou jij het vinden als ik in een reisverslag van jou een semi-grappige-matige-grap ging neerzetten?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:47 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wellicht, maar daar kunnen we niet meer over oordelen, omdat een overijverige mod het al gedelete heeft![]()
Nee hoor, heb het hele verhaal gelezen, omdat ik het leuk vind om reisverlagen te lezen (op z'n tijd)...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:50 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens mij kwam flipsen bij de 1e reactie niet verder dan regel 5 ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |