Mijn lichaamsbouw leent zich niet zo voor fietsen door de bergen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:47 schreef ultra_ivo het volgende:
Dwars door de Andes lijkt mij juist het interesantste deel
Oh heb jij dat ook?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:21 schreef Fogel het volgende: Of een user die zijn/haar user icon had aangepast waardoor ik de kluts kwijt ben
Ik dwaal hier alweer een tijdje rond, maar voel me nog steeds een newbee...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:22 schreef Fogel het volgende:
Hey Bora-Bora... ben jij ook nieuw hier? (of heb ik gewoon een slecht geheugen?)
thxquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:21 schreef Fogel het volgende:
Welkom bij HTL!
Je had ook een oldbie kunnen zijn die opeens terug was gekeerdOf een user die zijn/haar user icon had aangepast waardoor ik de kluts kwijt ben
Grinnn, gelijk heb je!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:21 schreef Fogel het volgende:
Ja, daarom is het ook beter om gewoon geen user icon te hebben
Een oud lid dat terugkomt uit een andere (virtuele) dimensie...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:23 schreef marcb1974 het volgende:En wanneer ben je een oldbie
Ik heb gewoon een mooiequote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:24 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Grinnn, gelijk heb je! [afbeelding]
Als je sinds 1997 geregistreerd bent ofzoquote:
Nee, dan ben jij meer oldbie dan ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je sinds 1997 geregistreerd bent ofzo
Da's dus voordat het forum bestond
Of denk je er zo niet over, achteraf gezien?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
Toen had ik gelukkig nog nooit van fok gehoord
het heeft zijn voor en nadelen he. Maar kan zeker heel leuk zijn,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of denk je er zo niet over, achteraf gezien?
In tegenstelling tot sommige anderen heb ik in ieder geval het fatsoen om het aangepaste deel cursief te plaatsen.quote:
Dat hoeft ook niet altijd hoor, ligt er maar aan wat je doet en waaromquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommige anderen heb ik in ieder geval het fatsoen om het aangepaste deel cursief te plaatsen.![]()
Kan je het nog aan de druktequote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:32 schreef DutchTrain het volgende:
Gezellig hier...
Wie moet ik vanavond welkom heten
Waar ben je heen geweest?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Valt wel mee vandaag... moet nog even een reisverslag afmaken...
Hoiquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:35 schreef Jaguarized het volgende:
Hoi marc en Fogel!
Alvast een gelukkige woensdag!
Nee, maar op zich wel een OK TT voor de volgendequote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:40 schreef DutchTrain het volgende:
Heet dit topic soms het gelukkige zwaaitopic?
Je vergat te zwaaienquote:
Nog niet, maar daar kan je wat aan doenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:40 schreef DutchTrain het volgende:
Heet dit topic soms het gelukkige zwaaitopic?
Nou dan moeten we nog maar even flink doorzwaaien om daar achter te komen!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:29 schreef Fogel het volgende: Nee, maar op zich wel een OK TT voor de volgende![]()
Ik neem aan dat je ook nog één van de tips uit Utrecht ! Tips gaat opvolgenquote:Op woensdag 10 januari 2007 08:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik reis vanavond naar Utrecht om bij een volslagen onbekende een studentenhap te gaan eten. Alle eerdere gastheren en gastvrouwen had ik al eens ontmoet. RAOK LEF: help UIO de winter door
quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:34 schreef Hik het volgende:
Gaan er nog mensen naar de vakantiebeurs? Ik ben er nog nooit geweest en ben wel benieuwd.
Inderdaad nog nooit geweest, ben natuurlijk ook niet zo van de georganiseerde vakanties, maar misschien wel leuk om eens een kijkje te nemen. Het lijkt wel wat meer dan alleen heel veel reclamefolders van reisbureaus...quote:Op zondag 7 januari 2007 13:59 schreef flipsen het volgende:
Gaan er trouwens nog mensen naar Utrecht komende week?
Vrijdag het eerste verjaardagsfeestje in Rotterdam en daarna de rest van het jaar in de rest van de wereld...quote:Voorlopig ga ik eerst mijn verjaardag vieren met een Comida Mexicana (ook heel TRV )
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:04 schreef Fogel het volgende:
Mhh, de klusjesman is hier het voetbalveld in een schaatsbaan aan het omtoveren.
Geheel correct, u gaat door voor de magnetronquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:11 schreef Douwe het volgende:
Voor de informatie, Fogel schijnt in Trondheim te resideren
Ah oke, die informatie is wel nuttig jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:11 schreef Douwe het volgende:
Wie?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:11 schreef Douwe het volgende:
Ik.quote:
Zit je daar voor je werk of studie?quote:
Bevalt het?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:34 schreef Fogel het volgende:
Werk (en vrouw en kinderen)
Ja, in juli weerquote:
Goede vooruitzichten dusquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, in juli weer![]()
Ik woon al sinds 2000 in Noorwegen en wil echt niet meer terug naar Nederland
Da's goed voor het gras!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:12 schreef Fogel het volgende:
Niet overdekt nee. Gewoon een normaal (klein) voetbalveld wat tussen de apartementen in ligt. Heeft hij met bielzen en zand afgebakend en is daar nu water op aan het spuiten. De natuur doet de rest
Das toch een graad of 13 kouder dan hierquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:19 schreef Fogel het volgende:
Het is maar -2 hier, valt erg mee dus.
Die beesten zijn daar voor ontworpen...quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:25 schreef Douwe het volgende:
Je konijn moet buiten slapen met dat gure weer?
Volgens mij heb jij op hele andere dingen gelet tijdens biologie.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:30 schreef Douwe het volgende:
Maar serieus, een konijn kan toch niet ongelimiteerd tegen die sneropende kou? Of heb ik niet goed opgelet bij biologie?
Vanwege dat honingzoete gezwaai van ons.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom grinnn?
Als dat beest een fatsoenlijk hok heeft met waar het uit de wind kan gaan zitten met zat stro oid erin zou het toch wel moeten kunnen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:30 schreef Douwe het volgende:
Maar serieus, een konijn kan toch niet ongelimiteerd tegen die sneropende kou? Of heb ik niet goed opgelet bij biologie?
Daar is dit topic voor he, zie de TT maarquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:33 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Vanwege dat honingzoete gezwaai van ons.![]()
![]()
Ik heb een paar jaar een knappe jonge vrouw, Mevrouw Sewsaran als lerares Biologie gehad, de andere jaren had ik een oversexte vijftiger, in wiens kantoor een hele stapel Playboys lagquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij op hele andere dingen gelet tijdens biologie.![]()
Dus je kreeg alleen maar les over voortplanting van die oude bok? (en hij wilde vast bij voorkeur praktijklessen geven aan de meiden in de klas?)quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:34 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar een knappe jonge vrouw, Mevrouw Sewsaran als lerares Biologie gehad, de andere jaren had ik een oversexte vijftiger, in wiens kantoor een hele stapel Playboys lag
En nog een graadje meer vergeleken met hier...quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:20 schreef marcb1974 het volgende: Das toch een graad of 13 kouder dan hier
Oja, dan heb je het inderdaad wel goed uitgezocht!quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:45 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een hekel aan temperaturen boven de 20 graden, dus ik zit goed hier
Op de kleding afgaand van de potentiele bezoekers van de Vakantiebeurs, zou ik wel eens gelijk gaan krijgen met mijn voorspelling over reiskleding in: [2007] De TRV hot en not-so-hot listquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |