Yep! Want dan weet je in ieder geval zeker dat er geen kunstmatige toevoegingen inzitten. Dus minder risico op een Château de la Migraine A.O.C.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:45 schreef Douwe het volgende:
Ik verorber nu trouwens een fles die bijdraagt aan de economie van het land van je partner. Is dat geen geruststelling?![]()
Jij bent ook niet zo hip als DT.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:31 schreef Douwe het volgende:
[afbeelding]
Mijn wijnkaart is een stuk beperkter
We zullen de huidige TT wel gaan missen...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:54 schreef Douwe het volgende:
Volgende TT:
HTL #95 - Met een hippe Jag en Douwe
Daar ben ik het dan weer niet mee eens.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:53 schreef Douwe het volgende:
Ach man rot op, ik ben 10x hipper dan DT
Daar dan weer wel.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:54 schreef Douwe het volgende:
Volgende TT:
HTL #95 - Met een hippe Jag en Douwe
Geen verklaring eigenlijk. Ik geniet er gewoon niet van. Dus ik blijf maar regelmatig proeven; misschien komt het dan ooit nog eens vanzelf...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:43 schreef Douwe het volgende:
De motivatie achter het niet drinken is me nog steeds niet geheel duidelijk, zeker gezien onderzoeken uitwijzen dat twee glazen wijn of 3 glazen bier per avond hart en vaatziekten voorkomt.
Dus, verklaar je nader
Daarvoor zijn de kosten te hoog voor een tripje Argentinie ben ik bang, dat red je nooit. Hoewel het voor de golfreizen wel een idee is om een verslaggever van Golf Magazine (ofzo) gratis te laten komen, daar zie ik meer in...quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:35 schreef Fogel het volgende:
Ik las vanmiddag over een nieuw Noors reisagentschap wat 200 gratis reizen weggeeft. Enige tegenprestatie is een uitgebreid verslag maken over hoe je de reis beleefd hebt. Misschien een idee voor jou flipsen? Eerst een groep 'pioniers' op pad sturen, gratis (dit wordt automatisch door de media opgepikt en dan krijg je bakken gratis reclame) :p
Jammer dat het er zo warm is in de zomer.quote:
Go (now) heet het. http://www.gonow.no/quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:19 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Om welk reisagentschap gaat het, als ik vragen mag?
Zeg je nou dat ik dat topic geen recht aan doe, of kun je niet tellenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:41 schreef Jaguarized het volgende:
Jezus flipsen, als het je gewoon niet boeit, reageer dan gewoon niet.6 reacties in dit topic en 3 die het weer moeten verneuken. Doe gewoon niet he?
flipsen - vrijdag 12 januari 2007 @ 02:27quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik dat topic geen recht aan doe, of kun je niet tellen
PS Posts in een topic zijn gratis andachtskickjes, maak er dus gebruik van
Ow, okeequote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:52 schreef Jaguarized het volgende:
flipsen - vrijdag 12 januari 2007 @ 02:27
Jaguarized - vrijdag 12 januari 2007 @ 02:31
flipsen - vrijdag 12 januari 2007 @ 10:25
Jaguarized - vrijdag 12 januari 2007 @ 11:41
4 van de 6 zelfs. Beetje jammer.
Je hebt een delete knop. Gebruik hem dan ook naar eigen welbevinden.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:01 schreef DutchTrain het volgende:
Natuurlijk is dat mogelijk. Ik heb het UIO gevraagd
UIO?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je hebt een delete knop. Gebruik hem dan ook naar eigen welbevinden.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Je hebt een delete knop. Gebruik hem dan ook naar eigen welbevinden.
Ik was op zoek naar een plaatje en toen kwam ik dit tegen!quote:
Wat een gelul! Ik maakte één opmerking, omdat ik dat een grappig stukje in je verhaal vond. Tweede post was een reactie/verklaring daarvoor en een 'op naar deel 2' omdat ik het WEL een leuk verslagje vond. Er werd toch niet genoeg gereageerd op reisverslagen? Doe je het een keer is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:56 schreef Jaguarized het volgende:
Dit is verwijderen op verzoek omdat het topic-verbaggering is.
Ik vond er maar weinig grappigs aan. Zal wel komen door de manier waarop je het bracht.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:19 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wat een gelul! Ik maakte één opmerking, omdat ik dat een grappig stukje in je verhaal vond. Tweede post was een reactie/verklaring daarvoor en een 'op naar deel 2' omdat ik het WEL een leuk verslagje vond. Er werd toch niet genoeg gereageerd op reisverslagen? Doe je het een keer is het weer niet goed.
Ik blijf voortaan wel weg uit je topics, ok?
Edit: Ik wacht uiteraard nog wel op de vertaling van Checkpoint Charly, Freedom Bridge en Bell Tower...
Wellicht, maar daar kunnen we niet meer over oordelen, omdat een overijverige mod het al gedelete heeftquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vond er maar weinig grappigs aan. Zal wel komen door de manier waarop je het bracht.![]()
Helemaal niet overijverig. Hoe zou jij het vinden als ik in een reisverslag van jou een semi-grappige-matige-grap ging neerzetten?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:47 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wellicht, maar daar kunnen we niet meer over oordelen, omdat een overijverige mod het al gedelete heeft![]()
Nee hoor, heb het hele verhaal gelezen, omdat ik het leuk vind om reisverlagen te lezen (op z'n tijd)...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:50 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens mij kwam flipsen bij de 1e reactie niet verder dan regel 5 ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |