Hoe ziet een safari-jasje eruit?quote:
Ik twijfel nog een beetje dan hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:29 schreef Fogel het volgende:
Ik ben een keer naar Luxemburg stad gereden, heb daar een ijsje gekocht en ben toen weer naar Nederland gegaan (via Frankrijk en Duitsland, wilde niet nog een keer door Belgie na op de heenweg 5 keer geflitst te zijn bij Luik in de buurt). Ken ik het dan goed genoeg?
Doet me denken aan de "hunter" uit Jumanji. (een film)quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:44 schreef Fogel het volgende:
Ziet eruit als een beige overhemd met grote knopen en een riem... met deze erbij [afbeelding] is het feest compleet.
Luxemburg stad ken ik ondertussen wel, zoek juist dingen er buiten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:54 schreef Fogel het volgende:
Nee, wacht, ik heb ook nog in zo'n supertoeristisch treintje gezeten en ben daarmee naar die burcht gereden.
Stad is in ieder geval de moeite waard om beter te bekijken dan wat ik gedaan heb.
Yep, met Robin Williamsquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:55 schreef Fogel het volgende:
Jumanji, is dat niet zo'n film waar mensen een bordspel spelen en dan opeens aangevallen worden door olifanten ofzo?
Getverdemme Douwe. Een fles wijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:59 schreef Douwe het volgende:
Heerlijke baggerfilm
Zo, nu maar eens een fles wijn opentrekken en me bezatten
Niks mis met een fatsoenlijke fles rode wijn hoor.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Getverdemme Douwe. Een fles wijn.![]()
Met een fles uit deze collectie moet dat wel lukkenquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:04 schreef Fogel het volgende:
Jij kan je bezatten met 1 fles wijn?
Jenever is voor oude mensen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:12 schreef Douwe het volgende:
Er is ook bier. Maar daar had ik geen zin in. En jenever. Maar dat is goor.
T is en leuk beginquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Met een fles uit deze collectie moet dat wel lukken
[afbeelding]
* DutchTrain vorige week weer naar wijnproeverij geweest is
Jawel maar dat was wijn met bubbels.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:13 schreef Fogel het volgende:
Dan heb jij waarschijnlijk nog nooit goede wijn op...
Als je pas rode wijn gaat drinken als al het andere op is en dan de volgende middag pas wakker wordt met een hamer in je hoofd en een enorme droge bek.... dan ben je fout bezig als je daar de wijn de schuld van geeftquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jawel maar dat was wijn met bubbels.En gewone rode wijn, maar toen was de rest van de drank op.
![]()
Ik wil ook nog steeds een keer naar een wijnproeverij... had de stille hoop dat er in Valladolid wat georganiseerd was, maar helaas (wel genoeg wijn op daar niet van).quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Met een fles uit deze collectie moet dat wel lukken
[afbeelding]
* DutchTrain vorige week weer naar wijnproeverij geweest is
Neuh, we maakten shotjes van de wijn dus zoveel hebben we er niet van geproefd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je pas rode wijn gaat drinken als al het andere op is en dan de volgende middag pas wakker wordt met een hamer in je hoofd en een enorme droge bek.... dan ben je fout bezig als je daar de wijn de schuld van geeft![]()
Wijnmisbruik!quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Neuh, we maakten shotjes van de wijn dus zoveel hebben we er niet van geproefd.![]()
![]()
Het moest toch op.quote:
Het staat in de krant wat daar gespot wordt?quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:23 schreef Fogel het volgende:
Niks moet!
Oh, en voor je autospothobby: de duurste auto die in de Trondheim-regio geregistreerd is, is een Mercedes-Benz SL65 cabrio (stond vandaag in de krant).
We organiseren het zelf met wat collega's en iemand die er verstand van heeft. Meestal rond een bepaald thema, maar door de combinatie met champagne was dat dit keer wat moeilijk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:17 schreef Fogel het volgende:
Ik wil ook nog steeds een keer naar een wijnproeverij... had de stille hoop dat er in Valladolid wat georganiseerd was, maar helaas (wel genoeg wijn op daar niet van).
Interessant artikel.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:25 schreef Fogel het volgende:
http://www.adressa.no/nyheter/okonomi/article783189.ece
Klinkt leuk! Om welk reisagentschap gaat het, als ik vragen mag?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:35 schreef Fogel het volgende:
Ik las vanmiddag over een nieuw Noors reisagentschap wat 200 gratis reizen weggeeft. Enige tegenprestatie is een uitgebreid verslag maken over hoe je de reis beleefd hebt. Misschien een idee voor jou flipsen? Eerst een groep 'pioniers' op pad sturen, gratis (dit wordt automatisch door de media opgepikt en dan krijg je bakken gratis reclame) :p
Je hebt wel zin in een gratis reis?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:19 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Om welk reisagentschap gaat het, als ik vragen mag?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:26 schreef Douwe het volgende: Je hebt wel zin in een gratis reis?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:31 schreef Douwe het volgende:
[afbeelding]
Mijn wijnkaart is een stuk beperkter
Da's toch niet zo'n probleem?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:39 schreef Douwe het volgende:
Maar dan moet je wel eerst in Trondheim zien te geraken
Zolang het verslag maar niet in het Noors hoeft?...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:39 schreef Douwe het volgende:
Maar dan moet je wel eerst in Trondheim zien te geraken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |