De naam van het topic is duidelijk: Wat is jouw kortste vlucht?
(en waarom nam je die vlucht in plaats van bijvoorbeeld een auto of boot?).
Alleen vluchten onder 400km tellen mee (want als je maar 1 keer gevlogen hebt en dat was naar Hong Kong is dat natuurlijk wel jouw kortste vlucht, maar geen korte vlucht)Zet er ook meteen het aantal kilometers bij, dat kan je makkelijk vinden vinden op
http://gc.kls2.com/ (met dank aan Douwe voor de link), en bij voorkeur alleen point-to-point vlucht, dus geen rondvluchten.
Mijn kortste vluchten:
1) Dusseldorf-Amsterdam (en terug). 111 miles
2) Seattle-Vancouver (enkele reis). 127 miles
De reden voor de eerste is dat het goedkoper was om in Dusseldorf te starten dan direct in Amsterdam, om vervolgens verder te vliegen naar USA.
De reden voor die andere korte vlucht is dat ik simpelweg geen zin had om het risico te nemen dat de weg tussen Seattle en Vancouver overstroomd zou zijn (was rond kerst 1999 een groot risico voor), waardoor ik mijn vlucht van Vancouver terug dan zou missen.
[ Bericht 10% gewijzigd door Fogel op 08-01-2007 22:45:21 ]
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan