waar vind je die gemakkelijk?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:09 schreef Jaguarized het volgende:
Misschien ook tof als iedereen de kilometers erbij zet en dat rond/tourvluchten niet mogen?Offeh...
Douwe toch.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:18 schreef Douwe het volgende:
Great Circle Mapper
En verander inderdaad de limiet even naar 400 kilometer
Ik heb er ook zo één:quote:
Same here...Curacao Bonaire dan weer wel met een boot gedaan maar dat kun je ook vliegenquote:Op maandag 8 januari 2007 22:15 schreef -skippybal- het volgende:
Aruba naar Curacao. Kilometertje of 115
Ik heb met deze lijndienst dus werkelijk gevlogen, was wel grappig. ze zeiden dat het 16 km was en we deden er exact 10 min over incl. landen en opstijgen. nederland - Tahiti is inderdaad een pokke eind ja, totaal hing ik 25 uur in de lucht!quote:Op maandag 8 januari 2007 23:21 schreef Bora-Bora het volgende:
't Was even zoeken welke afstand nu precies de allerkortste was, maar ik geloof dat ik eruit ben:
Papeete (PPT) - Moorea (MOZ) = 18km... [afbeelding]
(Frans Polynesië)
Maarreh,
Europa --> Tahiti... HALLoooo, wat een pokke-end (zullen we daar ook een topicje over openen, over de allerlangste vliegafstanden?)
Ja ik dus ook.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:13 schreef Eggos het volgende: Ik heb met deze lijndienst dus werkelijk gevlogen,
Maarreh, je bent vast met me eens dat het zoooooooooo de moeite waard is?!!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:13 schreef Eggos het volgende: was wel grappig. ze zeiden dat het 16 km was en we deden er exact 10 min over incl. landen en opstijgen. nederland - Tahiti is inderdaad een pokke eind ja, totaal hing ik 25 uur in de lucht!
Ik was in dec 2004 aan het rondtrekken door nieuw zeeland, zijn toen half januari 2005 naar Tahiti gevlogen om een weekje op Moorea bij te komen op het strand! ben dus alleen op Moorea geweest! echt de moeite waard dat Moorea, zo ontzetend mooi! vooral dat snorkelen / duiken! Welk hotel heb jij gezeten? ik heb op Moorea in Les Tipaniers gezeten! van die o zo mooie strandbungalows waren dat!!!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:54 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ja ik dus ook.![]()
[..]
Maarreh, je bent vast met me eens dat het zoooooooooo de moeite waard is?!!![]()
(Wij hoooopen er dit jaar weer naartoe te gaan....)
Ben je trouwens ook naar Tetiaroa geweest, het (inmiddels: vroegere) eiland van Marlon Brando?
Dat is bloedje mooi!!![]()
![]()
Das een makkelijke keuze.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:21 schreef Blik het volgende:
Eindhoven - Amsterdam met een KLM cityhopper, is ongeveer 100 km. We hadden een reis geboekt en we konden kiezen, of een taxi naar Schiphol of met het vliegtuig naar Schiphol
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |