Hij staat hier sinds vandaag ook in het mapje films divx.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:07 schreef pascalheister het volgende:
The Illusionist, wat een film
en die ass van Jessica Biel![]()
mijn mapje is nog aardig volquote:Op zondag 7 januari 2007 18:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hij staat hier sinds vandaag ook in het mapje films divx.
[afbeelding]
Deze moet ik ook nog zien, lijken me wel tof.
nog niet gezien, staat nog wel op het lijstje om ooit een keer te zien, dat zal alleen voor Penelope Cruz en Salma Hayek zijn ben ik bang, van de film verwacht ik niksquote:Op zondag 7 januari 2007 18:14 schreef Bluezz het volgende:
Pascal, hoe vond jij bandidas?
Het enige leuke is denk ik de bitchfight, daarna heb ik hem uitgezet en weggeflikkertquote:Op zondag 7 januari 2007 18:18 schreef pascalheister het volgende:
nog niet gezien, staat nog wel op het lijstje om ooit een keer te zien, dat zal alleen voor Penelope Cruz en Salma Hayek zijn ben ik bang, van de film verwacht ik niks
Wie?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dag Bos81![]()
Dalijk even kijken hoe Mighty Mike gooit.
Bandidas is inderdaad niet top, maar vanwege de dames toch geen straf om te kijkenquote:Op zondag 7 januari 2007 18:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nog niet gezien, staat nog wel op het lijstje om ooit een keer te zien, dat zal alleen voor Penelope Cruz en Salma Hayek zijn ben ik bang, van de film verwacht ik niks
Wat een sportman hequote:
Ik ga mn best eens doen om em voor 9 uur te posten.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:13 schreef golfer het volgende:
Is de uitslag van de VBL-kerstquiz al ergens te vinden?
niet meer naar West Brom geweest?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:34 schreef SCH het volgende:
Lukte niet bij Chelsea, heb uiteindelijk lekker Liverpool -Arsenal in de kroeg gekeken, altijd prijs daar als Nederlander bij zo'n wedstrijd.
Ik heb als een soort Judas maar gedaan alsof ik Ajax best okay vindt omdat ik in gesprek raakte met een Engelsman die in Duivendrecht had gewoond
Ok, ze hebben antwoord.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:33 schreef SCH het volgende:
Bluezz, de Telegraaf vroeg naar je email-adres, heb het maar gegeven
Nee man, veuls te ver.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:32 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
niet meer naar West Brom geweest?
Ja, dat is wel waarquote:Op zondag 7 januari 2007 20:07 schreef clauwheee het volgende:
Maar ze is wel dom Bos. Wie wil er nou in vredesnaam naast zo'n engerd wakker worden.
Wat een engerd inderdaad, die maniertjes ook, vast een fascistquote:Op zondag 7 januari 2007 20:07 schreef clauwheee het volgende:
Maar ze is wel dom Bos. Wie wil er nou in vredesnaam naast zo'n engerd wakker worden.
Mietje.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:25 schreef SCH het volgende:
Dan slapen wij allemaal al, bovendien is het gelijk met TMOTD
*BURP*quote:
Dat geeft zo'n rotzooiquote:
Doe maarquote:
net5, die schone dame met de donkere harenquote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:04 schreef Bos81 het volgende:
Die derde is het mooist
Lekker kruis jaquote:Op zondag 7 januari 2007 21:04 schreef Bos81 het volgende:
Die derde is het mooist
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:17 schreef RayMania het volgende:
voor iedereen die niet heeft meegedaan aan de voetbalquiz.
sorryquote:Op zondag 7 januari 2007 21:17 schreef RayMania het volgende:
sorry had wat beters te doenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:17 schreef RayMania het volgende:
DVD's kijken zekerquote:
VBL mods konden niet meedoenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:17 schreef RayMania het volgende:
JIj was op 2 januari om 23.59 nog niet blauw.quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:35 schreef Eilanden het volgende:
Als Bossie de derde het mooiste vindt, dan is 'ie een tietenman
Wat heeft februari ermee te makenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
JIj was op 2 februari om 23.59 nog niet blauw.![]()
wat verwacht jijquote:Op zondag 7 januari 2007 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
JIj was op 2 februari om 23.59 nog niet blauw.![]()
een billenman dus?quote:
Binnen een maand ben je FAquote:
Passoaatje graag!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:34 schreef borisz het volgende:
rondje van Sandje
dat meer dan de borsten, maar naast het innerlijk vind ik het kopske ook belangrijk.quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
dat meer dan de borsten, maar naast het innerlijk vind ik het kopske ook belangrijk.
waar is dat nou weer uitgelektquote:
Natuurlijk kijk je eerst naar het uiterlijk. Maar daar val ik toch meer op de kop dan op de kont of voorgevel.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar over het innerlijk hadden we het niet
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Natuurlijk kijk je eerst naar het uiterlijk. Maar daar val ik toch meer op de kop dan op de kont of voorgevel.
Excuses daarvoorquote:
Mwa, vind ik wel meevallen. Klinkt beter dan hoofd of gezicht, eigenlijk zeg ik kupske maar dat zal meer dan de helft hier wel niet begrijpen.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]kop? da's wel erg respectloos hoor Bos.
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa, vind ik wel meevallen. Klinkt beter dan hoofd of gezicht, eigenlijk zeg ik kupske maar dat zal meer dan de helft hier wel niet begrijpen.
Vandaar dat het zo lang duurde voordat we Golfer online zagenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:03 schreef Bluezz het volgende:
Ze heeft behoorlijk dooie ogen als ik het ff mag zeggen
Vannacht leuke film gezien, met Viggo Mortensen (Aragorn) in de hoofdrol, met als broer William Hurt.
Overdosis Testosteron gehad dus
Hou jij je nou maor gewoon bij je moerstaol joggie ;Dquote:Op zondag 7 januari 2007 22:21 schreef Eilanden het volgende:
Of op z'n Bossie's: Boske is meer een bilskeman dan een tetskeman
Of zoiets
Wat wil je wetenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:25 schreef RayMania het volgende:
Lost aflevering 1 t/m 6 binnen. Alleen geen tijd om te kijken nu.
Wat dachie wat weiffie!quote:Op zondag 7 januari 2007 22:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hou jij je nou maor gewoon bij je moerstaol joggie ;D
Zoiets jaquote:Op zondag 7 januari 2007 22:21 schreef Eilanden het volgende:
Bos, naar het gezicht wordt door iedereen gekeken... maar Bos is dan meer een billenman dan tietenman
Of op z'n Bossie's: Boske is meer een bilskeman dan een tetskeman
Of zoiets
Passoa?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:13 schreef Gollemrulez het volgende:
Bier?
Ja, ik zag het al in het PD topic. Echt geweldig hoe ze misslaanquote:Op zondag 7 januari 2007 23:22 schreef borisz het volgende:
een vechtpartij van zaterdag avond bij Real Zaragoza - Sevilla http://www.youtube.com/watch?v=4a-qi0mSPfY&mode=related&search=![]()
het was net ook in de wedstrijden, nu nog FA cup samenvattingen maar die heb ik al gezienquote:Op zondag 7 januari 2007 23:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zag het al in het PD topic. Echt geweldig hoe ze misslaan
Klopt. Staat hier ook opquote:Op zondag 7 januari 2007 23:26 schreef borisz het volgende:
[..]
het was net ook in de wedstrijden, nu nog FA cup samenvattingen maar die heb ik al gezien
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:13 schreef Gollemrulez het volgende:
Bier?
Weltrusten.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:43 schreef Bos81 het volgende:
Zo flesje bier is weer veranderd in een bierfles, dus tijd om te gaan
tot morgen![]()
Ik zag het, maar we gaan hier nog even een nachtfilmpje uit onze collectie bekijken.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:01 schreef maril het volgende:
Op ned. 3 is nu ook een goede serie bezig , spooks heet het.
Misschien dan maar alvast welterusten.quote:
Je hebt iets goeds gemist.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zag het, maar we gaan hier nog even een nachtfilmpje uit onze collectie bekijken.
idemquote:Op maandag 8 januari 2007 00:47 schreef dndiek het volgende:
Ik ga ook maar eens de binnenkant van mijn ogen bekijken
leg even wat extra kussens bij Freire op de kamer, hij heeft nogal last van zn achterste gehad afgelopen seizoen.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:23 schreef VoreG het volgende:
en weer aan de arbeid..
Overmorgen komt het rabobank team inchecken, net al de sleutels aangemaakt voor menchov en freire.
Daar word ik niet voor betaald, daar is de housekeeping voorquote:Op maandag 8 januari 2007 02:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leg even wat extra kussens bij Freire op de kamer, hij heeft nogal last van zn achterste gehad afgelopen seizoen.
Ja daar hoopte ik ook op, maar er waren meer mensen die er zo over dachten...quote:Op maandag 8 januari 2007 07:18 schreef Againzender het volgende:
goedemorgen
Voor het eerst met de auto naar het werk, gelukkig voor de echte drukte uit gereden.
het is voor mij maar 10 minuutjes rijden, dus zoveel kans op oponthoud heb iki nietquote:Op maandag 8 januari 2007 07:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja daar hoopte ik ook op, maar er waren meer mensen die er zo over dachten...
Maar goed maandag ochtend en slecht weer...
het wordt uiteindelijk wel droog vandaag, maar gaat nog eventjes duren zo te zien.quote:Op maandag 8 januari 2007 08:00 schreef Suijk het volgende:
Ik moet fietsen maar ik wil niet. Kan het niet gewoon een keertje droog worden hier?
10 min maar ?? ik doe er 75 min overquote:Op maandag 8 januari 2007 07:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is voor mij maar 10 minuutjes rijden, dus zoveel kans op oponthoud heb iki niet
Vanmiddag wel nog heen-en-weer naar Utrecht, dat gaat vrijwel zeker op files uitdraaien....
Hup niet zeiken en regenpak aantrekkenquote:Op maandag 8 januari 2007 08:00 schreef Suijk het volgende:
Ik moet fietsen maar ik wil niet. Kan het niet gewoon een keertje droog worden hier?
ik hoop niet dat wij hetzelfde traject rijden danquote:Op maandag 8 januari 2007 08:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
10 min maar ?? ik doe er 75 min over
de zon breekt al doorquote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 08:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik hoop niet dat wij hetzelfde traject rijden dan
quote:
Wordt je coördinatie daar ook minder vanquote:Op maandag 8 januari 2007 10:35 schreef tong80 het volgende:
Terub vam be tandarts, nieuwe vullinm en een stijbe wang vam de bedoving
Ja ik ben eem bietjequote:Op maandag 8 januari 2007 10:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wordt je coördinatie daar ook minder van?
Verdoving bij een vulling.
in den beginne (onderbouw tot groep 6) zijn de traktaties wel orgineel maar daarna is het meestal chips. Let op mijn woordenquote:Op maandag 8 januari 2007 11:03 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh![]()
Ik ben aan het zweten met de traktaties voor morgen, maar ze worden wel mooi (al zeg ik het zelf).
Maak er eens een foto vanquote:Op maandag 8 januari 2007 11:03 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh![]()
Ik ben aan het zweten met de traktaties voor morgen, maar ze worden wel mooi (al zeg ik het zelf).
Vullingenquote:Op maandag 8 januari 2007 10:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wordt je coördinatie daar ook minder van?
Verdoving bij een vulling.
Ik had er afgelopen maand voor het eerst één. Of eigenlijk meteen drie tegelijk. Het was wel even doorbijten iigquote:
Dan kan de tandarts toch niet zijn/haar werk doen, als je doorbijtquote:Op maandag 8 januari 2007 11:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik had er afgelopen maand voor het eerst één. Of eigenlijk meteen drie tegelijk. Het was wel even doorbijten iig.
Die woordkeuze was expres natuurlijk, ik wilde er ook nog iets indoen als 'voor de kiezen krijgen', maar dat zou té flauw zijn geweestquote:Op maandag 8 januari 2007 11:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan kan de tandarts toch niet zijn/haar werk doen, als je doorbijt.
Inderdaad, dan heb je nu het juiste gekiest gekozen.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die woordkeuze was expres natuurlijk, ik wilde er ook nog iets indoen als 'voor de kiezen krijgen', maar dat zou té flauw zijn geweest.
middagquote:Op maandag 8 januari 2007 11:44 schreef clauwheee het volgende:
Wat een vrolijkheid pascal, op de maandagochtend!
profielwerkstuk of wat?quote:
wat maak je?quote:Op maandag 8 januari 2007 11:03 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh![]()
Heerlijk ja, hier ookquote:
Dat zal de komende maanden - m.u.v. schoolvakanties en de vrijdagochtend - wel niet anders zijnquote:
tuurlijk ik heb geen last van de filesquote:Op maandag 8 januari 2007 11:44 schreef clauwheee het volgende:
Wat een vrolijkheid pascal, op de maandagochtend!
Clauwiequote:
Lijkt wel lentequote:
Amersfoort aan zee lijkt je wel wat?quote:Op maandag 8 januari 2007 12:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lijkt wel lentemorgen nog warmer!!
Gaat lekker de opwarming, ik zie alleen maar voordelen
quote:Op maandag 8 januari 2007 12:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lijkt wel lentemorgen nog warmer!!
Gaat lekker de opwarming, ik zie alleen maar voordelen
quote:
Volgens de berekeningen komende de volgende eeuw 4 tochtenquote:
2112, 2136, 2176 en 2191.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgens de berekeningen komende de volgende eeuw 4 tochten
Paul op vakantie?quote:
Idd bijna m'n regenpak aangetrokken, moet ik m'n korte broek aanquote:
*Raymania gooide net een euro in de jukebox voor de boomtown ratsquote:Op maandag 8 januari 2007 14:44 schreef RayMania het volgende:
Wat een schijtdag. Alles, maar dan ook al-les zit tegen.
I don't like mondays![]()
![]()
.
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:44 schreef RayMania het volgende:
Wat een schijtdag. Alles, maar dan ook al-les zit tegen.
I don't like mondays![]()
![]()
.
Watte??quote:Op maandag 8 januari 2007 14:24 schreef borisz het volgende:
Clau wat weet jij van de bond tegen de harry's?![]()
Tsja...quote:Op maandag 8 januari 2007 15:34 schreef borisz het volgende:
[..]
een rap band uit Grunn, hun FC lied schijnt populair te zijn dus ik vroeg me af of jij er wat van af wist![]()
De FC
op 3fm was er een spelletje met ze voor kaarten voor noorderslag
DAN MAAK JE MAAR ZINquote:Op maandag 8 januari 2007 16:23 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik heb geen zin.
Belachelijk natuurlijk dat je als 2e kamerlid dit soort dingen gaat doen. Hoop dat ze haar lang vasthoudenquote:Op maandag 8 januari 2007 15:46 schreef Bluezz het volgende:
Krista van Velsen opgepakt
Topwijf
Leest.
Wat doet dat mens in Schotland terwijl er hier goudvissen hun leven lang in een glazen kom rondzwemmen zonder ook maar ooit één soortgenoot te ontmoeten.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind zulke dingen ook overdreven, zo van: 'kijk mij eens iets goeds doen en laten zien waar ik voor sta'.
Maak voor mij ook nog een beetje zinquote:
Dank je!quote:Op maandag 8 januari 2007 17:14 schreef borisz het volgende:
sjimz er is vandaag weer poker22.50
met BNners
kan tong het ook leren![]()
Ze voert al haar leven lang akties.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:51 schreef VoreG het volgende:
Belachelijk natuurlijk dat je als 2e kamerlid dit soort dingen gaat doen. Hoop dat ze haar lang vasthouden
Ik zou ook weer vanavond, maar m'n sportmaatje had ineens een verjaardag. Nu gaan we morgen op herkansingquote:Op maandag 8 januari 2007 17:26 schreef appelsientje het volgende:
Burp en dat was het avond etenvanavond ga ik sinds lange tijd maar weer eens sporten...
Is wel eens nodig..
Ja. Wel als je door het volk betaald wordt en je als partij grote plannen hebt om het land te verbeteren en dat het anders moet.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze voert al haar leven lang akties.
Moet je je idealen opzij zetten en een grijze keurig in de pas lopende vrouw worden omdat je toevallig in de kamer zit? Dat vind ik belachelijk
Als je een bepaalde functie hebt, in dit geval Kamerlid, kan je sommige dingen gewoon niet doen.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze voert al haar leven lang akties.
Moet je je idealen opzij zetten en een grijze keurig in de pas lopende vrouw worden omdat je toevallig in de kamer zit? Dat vind ik belachelijk
Kom maar een keer naar Amsterdam.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:35 schreef Messenga het volgende:
Wie helpt mij eens met het leren van poker, zonder dat et geld kost?
nee dat is deze The Cincinnati Kidquote:Op maandag 8 januari 2007 17:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Eindelijk Sien!
En de hele avond is pokeravond bij Veronica, beginnend met DE pokerfilm bij uitstek. (toch Pascal?)
Kan dat niet via partypoker?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kom maar een keer naar Amsterdam.
Leer ik het je gratis
Ja zucht, ik moet et eerst leren voordat ik irl tegenstanders heb.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
NeeIs toch niet gezellig.
Poker + Whiskey + sigaren + louche sfeer =
Zorg gewoon dat je dan niet verliestquote:Op maandag 8 januari 2007 17:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja zucht, ik moet et eerst leren voordat ik irl tegenstanders heb.
* Messenga kan niet zo goed tegen zijn verlies
* sjimzquote:Op maandag 8 januari 2007 17:45 schreef Suijk het volgende:
Ik stel een keer een poker meet voor. Er zijn genoeg gegadigden! Allemaal wat drank mee, sigaren, 10 euro inzet. Ik heb een zo'n koffertje, iemand anders vast ook nog wel.
Ja, dan moet ik et toch eerst lerenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zorg gewoon dat je dan niet verliest
gewoon altijd bluffen!quote:Op maandag 8 januari 2007 17:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik et toch eerst leren
Via msn ken ik et wel.
Dan win ik in ieder geval van jou.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
gewoon altijd bluffen!
dan ga ik lekker mee
Nee want ik had betere kaarten!quote:Op maandag 8 januari 2007 17:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan win ik in ieder geval van jou.
Bedoel je deze?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:51 schreef Suijk het volgende:
Hey bluezz, wat vind je van die nieuwe reclame van de Burger King?
Nee, die op tv. Waar ze wat koeien laten zien, die vallen om en er verschijnt dan zo'n lekkere hamburger overheen.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
Gezinnetje genaaid door de Burger King
Daar moeten we gewoon werk van maken.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:45 schreef Suijk het volgende:
Ik stel een keer een poker meet voor. Er zijn genoeg gegadigden! Allemaal wat drank mee, sigaren, 10 euro inzet. Ik heb een zo'n koffertje, iemand anders vast ook nog wel.
een VBL/Hools pokermeet of gewoon een algemene Fok! pokermeet?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar moeten we gewoon werk van maken.![]()
Maakt me niet uit. Maar dit lijkt me wel leuk. Zo'n zuipmeet met de FA Cup is ook wel leuk, maar daar ga ik altijd met verlies weg.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
een VBL/Hools pokermeet of gewoon een algemene Fok! pokermeet?
Anders kunnen wij nog duel spelenquote:Op maandag 8 januari 2007 18:19 schreef Suijk het volgende:
Eerst maar eens kijken of er meer mensen uberhaupt willen.![]()
Er wordt flink gepokerd bij de politie?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik speel vaak met collega's pokertoernooien.
off the recordquote:Op maandag 8 januari 2007 18:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Er wordt flink gepokerd bij de politie?
Je leert het ook wel snel hoor. Binnen 15 minuten heb je het door.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:24 schreef Messenga het volgende:
Vaduz, kom es op msn
Lijkt me ook wel eens leuk, zo'n meet. Als ik het kan dan hé
Soort yathzee zonder kleine straat en chancequote:Op maandag 8 januari 2007 18:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je leert het ook wel snel hoor. Binnen 15 minuten heb je het door.
Ik wil ook een beetje rendabel spelen.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je leert het ook wel snel hoor. Binnen 15 minuten heb je het door.
'It takes a moment to learn Poker but a lifetime to master it'quote:Op maandag 8 januari 2007 18:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik wil ook een beetje rendabel spelen.
Misschien ben ik wel een snelle leerlingquote:Op maandag 8 januari 2007 18:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
'It takes a moment to learn Poker but a lifetime to master it'
Ik lees het veel te laat en ga zo over twee minuten weg om hard te lopen, maybe later vanavond dus weer online.quote:
Okidokiquote:Op maandag 8 januari 2007 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik lees het veel te laat en ga zo over twee minuten weg om hard te lopen, maybe later vanavond dus weer online.
Nee, daar ben ik nog niet mee begonnen. Zal niet lang meer duren. Pokeren op pokerroom.com bevalt me wel, toffe lay-out en dergelijke.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:23 schreef Suijk het volgende:
Speel je ook voor geld Vaduz? Bij welke site?
Same here ... poker soms voor fun bij Pokerstars, maar nog niet voor pecuniaquote:Op maandag 8 januari 2007 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik nog niet mee begonnen. Zal niet lang meer duren. Pokeren op pokerroom.com bevalt me wel, toffe lay-out en dergelijke.
Echt pokeren is toch leuker. Kan je ook een beetje spel/mensenkennis opdoen.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik nog niet mee begonnen. Zal niet lang meer duren. Pokeren op pokerroom.com bevalt me wel, toffe lay-out en dergelijke.
Ze hebben steeds jonger een mobielquote:Op maandag 8 januari 2007 18:58 schreef tong80 het volgende:
Net gebeld door mijn nichtje van 3. Wanneer ik weer frietjes kom eten. Mijn dag is weer goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |