quote:Foute 90's met Maurice Verschuuren op Slam!FM
Maurice Verschuuren presenteert voortaan twee keer per week 'Foute 90's' op Slam!FM. Elke maandag en woensdag draait hij alleen maar 90's muziek in zijn programma tussen 21:00 en 0:00 uur.
In zijn programma heeft Maurice diverse gasten uit de jaren 90 te gast. Onder meer Charly Lownoise & Mental Theo, DJ Paul Elstak, Rednex, T-Spoon en 2 Brothers On The 4th Floor komen de komende uitzendingen langs.
Volgens de zogenaamde muziekkenners 'mag' je de (commerciële) muziek van toen niet leuk vinden. Jaren 90-muziek is een soort van guilty pleasure aan het worden. Een aantal jaar geleden gold het nog voor de jaren 80.quote:
De meeste commerciële muzik van de 90's vind ik ook niet zo leuk, de alternatieve wel heel erg. Ik hoop dat daar ook naar gekeken.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:49 schreef postinggirl het volgende:
[..]
Volgens de zogenaamde muziekkenners 'mag' je de (commerciële) muziek van toen niet leuk vinden. Jaren 90-muziek is een soort van guilty pleasure aan het worden. Een aantal jaar geleden gold het nog voor de jaren 80.
Nee, ik gok er ook niet op. Maar ach, die happy hardcore enzo was ook wel geinigquote:Op maandag 8 januari 2007 14:53 schreef postinggirl het volgende:
Het is Slam FM, dat zal dus wel niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |