Het heeft even geduurd, maar we zijn eruit. De uitslag van de VBL kerst quiz zal in enkele regels volgen.
Eerst wil ik alle deelnemers van de quiz even bedanken dat ze de moeite hebben genomen om de quiz in te vullen. Ook FOK! Sport verdient een bedankje, zij hebben de quiz wat extra gepromoot.
Dan zal ik nu wat leuke feitjes opnoemen:
Ik las vanmiddag de quiz antwoorden van Baraja, en kreeg vraag 4 voor me. Inderdaad een lastigere vraag, omdat matige voorzet relatief is. Zijn antwoord :
Dit is geen feitelijke vraag, zodat ieder antwoord mogelijk is en goed gerekend dient te worden. Zolang de betreffende speler maar voldoet aan drie criteria: hij heeft bestaan, was een verdediger en speelde voor Ajax. In de jaren voor de Eerste Wereldoorlog zou ik Chris Holst nomineren. Of anders Fons Pelser. Uit het epoque 1920-1950 dienen Dolf van Kol, Jan Hassink en Dick Been te worden genoemd. In de meer recente historie mogen de namen van Hatem Trabelsi en Wim Suurbier niet onverlet blijven, al is alles relatief. Ook Eli Louhenapessy ontbeerde het meermaals aan accuratesse, maar wegens diens andere gebreken bleef dit euvel onder de oppervlakte.
Mijn mond viel open. Tig namen die ik niet kende. Het goede antwoord zat ertussen, maar helaas niet de eerste.
Dan wil ik het toch even over Da_Sandman hebben. Hij heeft echt zijn best gedaan, maar op 1 ding kwam hij maar niet, waar schopte Van der Sar nou tegen na de wedstrijd tegen Ierland?! de volgende dialoog startte :
Da_Sandman zegt:
fuck waar schopte Sar ook weer tegen
Da_Sandman zegt:
grom
Da_Sandman zegt:
het was geen waterzak
Messenga zegt:
geeeeeeeeeeen idee.
Da_Sandman zegt:
geen bidon
Da_Sandman zegt:
![]()
.
Messenga. zegt:
ja ik weet et niet
Da_Sandman zegt:
je weet het wel
![]()
.
Da_Sandman zegt:
godverdegodverdegodver
Messenga zegt:
watist
Da_Sandman zegt:
ja ik kan het van Sar niet vinden
Messenga zegt:
![]()
Dat waren voor mij toch wel de meest opvallende feitjes.
Dan zal ik het nu maar kort houden, de uitslag.
Ondanks de bidon, kunnen we Da_Sandman feliciteren. Hij heeft met 48 van de 50 vragen goed deze eerste editie van de quiz gewonnen, en mag zich FOK!'s Voetbal Kenner noemen.
De volledige uitslag:
Sandman = 48
Helly 47.5
Fanneke= 47
Beschouw= 46,5
DoorBell = 44,5
J O N A S = 44
Stammies = 43.5
Golfer = 41.5
Baraja = 41.5
VoreG = 40
Menno = 39.9
tha_dark 38.5
TerroRobbie = 37
-Vaduz- = 26
We hopen dat jullie het leuk vonden, en hopen dat er bij de volgende quiz meer inzendingen zijn, voor nog meer strijd! wie weet win jij het dan wel van Da_Sandman.
[ Bericht 0% gewijzigd door RayMania op 08-01-2007 22:41:11 ]