Voetbal Kerst Quiz 2006 [Deadline verlopen]quote:Op zondag 7 januari 2007 21:32 schreef dndiek het volgende:
heb je nog even een linkje naar het topic met de vragen?
Dat klopt inderdaad.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:32 schreef fanneke het volgende:
Die bondscoach was volgens mij toch echt Van der Leck.
Globaal (kijk morgen wel even goed, Messenga heeft die van jou namelijk nagekeken) zie ik snel dat je ook punten kwijt bent bij vraag 27 (mist PSV), vraag 24 (omdat de G na de F komt). Verder denk ik dat Messenga Michael Reiziger bij vraag 47 fout heeft gerekend, omdat dat het eerste antwoord is wat je geeft. Misschien dat deze fout is gerekend, omdat Reiziger nu ook nog in Nederland speelt.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:32 schreef fanneke het volgende:
45 punten? Ben benieuwd welke 5 fouten ik dan heb.
vraag 33 heb ik zelf een verkeerde interpretatie aangegeven, die is dus fout.
Go Ahead heeft geen bijnaam. Alleen een vage Duitse site noem Vick's Chicks.
Dan kom ik tot 3 (eventuele) fouten. Welke 2 nog meer dan?????
Ben ik echt PSV vergeten bij vraag 27???quote:Op maandag 8 januari 2007 00:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Globaal (kijk morgen wel even goed, Messenga heeft die van jou namelijk nagekeken) zie ik snel dat je ook punten kwijt bent bij vraag 27 (mist PSV), vraag 24 (omdat de G na de F komt). Verder denk ik dat Messenga Michael Reiziger bij vraag 47 fout heeft gerekend, omdat dat het eerste antwoord is wat je geeft. Misschien dat deze fout is gerekend, omdat Reiziger nu ook nog in Nederland speelt.
Trouwens waren Kluivert en Davids fout (voor alle andere inzendingen), want die gingen resp. van Nederland --> Italië --> Spanje --> Engeland --> Spanje --> Nederland en Nederland --> Italië --> Spanje --> Italië --> Engeland.
Reiziger voldoet hieraan (Ajax, Milan, Barcelona, Middlesbrough).quote:vraag 47... Noem een Nederlandse speler die in zijn carrière achtereenvolgens in deze landen heeft gespeeld: Nederland, Italië, Spanje, Engeland.
Ten eerste wil ik zeggen dat de manier hoe je reageert een beetje jammerlijk overkomt met al je ????. Fouten (als deze terecht zijn) kunnen natuurlijk gemaakt worden.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:53 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ben ik echt PSV vergeten bij vraag 27???Kan het me niet voorstellen.
Zoek eens op internet. Overal staat bij G-voetbal - Gehandicapten voetbal! En niet alleen bij (het niet altijd betrouwbare) wikipedia.
Er is namelijk ook G-Korfbal en G-Handbal en daar gaan de jeugdteams echt niet tot de F-pupillen.
[..]
Reiziger voldoet hieraan (Ajax, Milan, Barcelona, Middlesbrough).
Waar staat dat ie nu niet in Nederland mag spelen???
Er staat in zijn carriëre en niet tijdens zijn hele carriëre.
quote:Voordat de G-categorie er was liep de indeling van de voetbalcategorieën tot en met F. De F-jes waren de jongste categorie. Toen er een nieuwe categorie benoemd moest worden werd dit dus de G. Er is G-voetbal, G-korfbal, G-schaatsen en G-a zo maar door!
Ja, die had Sandman ook fout.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:14 schreef TerroRobbie het volgende:
De bidoN?
Kut, en hier op papier staat ie wel.quote:Op maandag 8 januari 2007 06:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
En ja, je bent PSV vergeten. Kijk eens in je verzonden PM's. Jouw antwoord: "27 Celtic, Ajax en Manchester United".
Om dezelfde reden als Methodmich. Er waren zo'n 40 vragen te raden de rest was afhankelijk van hoe goed je kunt googlen. Ik hou meer van de directe snelle vragen en antwoorden. Geen kritiek verder. Maar ik hou daar niet zo van.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:58 schreef Suijk het volgende:
Waarom deed jij niet mee dan tong?
van Gaal deed Cantona niet na maar een Italiaan uit de wedstrijd. Simpelquote:Op maandag 8 januari 2007 18:05 schreef VoreG het volgende:
Vraag 32:
De karatetrap van Louis van Gaal is berucht. Welke speler deed Van Gaal na, en op wie werd deze overtreding begaan?
Eric Cantona tegen een toeschouwer
Deze is fout gerekend en waarom?
Fransmanquote:Op maandag 8 januari 2007 18:18 schreef DoorBell het volgende:
[..]
van Gaal deed Cantona niet na maar een Italiaan uit de wedstrijd. Simpel
Die bondscoach was echt van der Leck. Wilkes (eerste betaald buitenlander) heeft nog 2 wedstrijden onder van der Leck gespeeld voordat hij geschorst werd. (Denemarken - Nederland 1-2 met 1 goal van Wilkes, Finland - Nederland 1-4)quote:Op zondag 7 januari 2007 23:32 schreef fanneke het volgende:
45 punten? Ben benieuwd welke 5 fouten ik dan heb.
vraag 33 heb ik zelf een verkeerde interpretatie aangegeven, die is dus fout.
Go Ahead heeft geen bijnaam. Alleen een vage Duitse site noem Vick's Chicks.
Dan kom ik tot 3 (eventuele) fouten. Welke 2 nog meer dan?????
Maak het aantal vragen minder. Er waren er voor iedereen zo'n 40 gelijk te beantwoorden. Het ging om de tien te googlen vragen.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke had ik dan allemaal fout organisatie?
Anyway, ondanks de toch redelijk aantal foutjes/discutabele dingen die erin zaten was het een leuke quiz. Opkomst viel een beetje tegen. Volgende keer vast meer.
Alles is op te zoekenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maak er 25 van en zorg dat de vargen bijna niet te googlen zijn
Dat is vrij lastig natuurlijk. Dan moet je heel ver naar het verleden. Wel had ik vanmiddag de vraag van "Wie was voor Beenhakker technisch directeur bij Ajax?" Maar die wist ik ook vrij snelquote:Op maandag 8 januari 2007 20:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maak het aantal vragen minder. Er waren er voor iedereen zo'n 40 gelijk te beantwoorden. Het ging om de tien te googlen vragen.
Maak er 25 van en zorg dat de vargen bijna niet te googlen zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |