Moet dat ook niet zijn voor MaJo, Lieke_K en Lienelien? - tvpquote:Op zondag 7 januari 2007 16:19 schreef lienelien het volgende:
Welkom bij alweer het vierde deel van I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor
Van MaJo, Lieke_K en Lienelien
Oja? Ik dacht toch echt dat het ons juich-hier-over-aanstaande-concerten-stuiter-daarna-hier-na-en-kwijl-op-bandleden-topic was?quote:Op zondag 7 januari 2007 16:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Moet dat ook niet zijn voor MaJo, Lieke_K en Lienelien? - tvp
plekje waar?quote:Op zondag 7 januari 2007 16:22 schreef MaJo het volgende:
Goover heeft inmiddels ook wel een plekje verdient toch?
dat zeg ik...quote:Op zondag 7 januari 2007 16:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oja? Ik dacht toch echt dat het ons juich-hier-over-aanstaande-concerten-stuiter-daarna-hier-na-en-kwijl-op-bandleden-topic was?![]()
Die is geloof ik een beetje van de indie afquote:Op zondag 7 januari 2007 16:26 schreef Lieke_K het volgende:
Heeft Asmodian eigenlijk nog enige indieactiviteiten, of koopt hij nu zelfs al geen kaartjes meer?![]()
Nah, ik heb de lijst met 'regelmatige bezoekers' maar uit de op gehaald, ook omdat er weer iemand gaat janken dat 'ie er ook in wil. En verder zijn Newbie en LMK gewoon vriendjes-van-het-topic, en wij 3en zijn natuurlijk de ongekroonde indie-koninginnenquote:
Oja, waar had ik die ook alweer eerder gepost?quote:Op zondag 7 januari 2007 16:30 schreef MaJo het volgende:
Gooi die foto van Paul er gelijk ook maar in dan
Oh, eerst Carl:quote:Op zondag 7 januari 2007 16:30 schreef MaJo het volgende:
Gooi die foto van Paul er gelijk ook maar in dan
quote:Op zondag 7 januari 2007 16:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nah, ik heb de lijst met 'regelmatige bezoekers' maar uit de op gehaald, ook omdat er weer iemand gaat janken dat 'ie er ook in wil. En verder zijn Newbie en LMK gewoon vriendjes-van-het-topic, en wij 3en zijn natuurlijk de ongekroonde indie-koninginnen![]()
Ikquote:
Behalve dat Johnny lelijk en arrogant is kan hij ook niet spellenquote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 16:31 schreef Breuls het volgende:
Over een week the Automatic, in februari Razorlight.. mijn agenda is nog een beetje leeg...
Ze vallen best een beetje tegen live... En wie is Rob, de zanger?quote:Op zondag 7 januari 2007 16:34 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
![]()
Ik wil ook naar The Automatic. Rob moet me namelijk nog ten huwelijk vragen.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 16:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Behalve dat Johnny lelijk en arrogant is kan hij ook niet spellen![]()
Jaquote:Op zondag 7 januari 2007 16:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze vallen best een beetje tegen live... En wie is Rob, de zanger?
Ik wil heulemaal geen love from johhnyquote:Op zondag 7 januari 2007 16:36 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
![]()
Daarom heb ik het maar voorgespeld, nouja hij keek me aan alsof hij zeggen wou "Ken je da ete?" En bij mij staat er wel love from, of is dat bij jou gewoon onleesbaar?
Ja, maar dat is wél mooiquote:Op zondag 7 januari 2007 16:46 schreef Lieke_K het volgende:
Nee, alleen foto's van zijn ontblote torso.Je bent gewoon jaloers!
![]()
je zwerft hier alleen slechts 5 delen rondquote:Op zondag 7 januari 2007 16:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk hoor ik ook helemaal niet thuis in dit topic
Dat is nou een van de weinige zangers die ik níét leuk vind. En je weet dat ik net als Lien op alles val wat een gitaar danwel een microfoon kan hanterenquote:
toen ik die foto's in het Razorlight topic plaatste had ik het eerst al gezegd, dus daar leek het me duidelijk waarop ik doelde. Ik dacht dat deze OP wel wat extra's kon gebruiken, en dus, vandaarquote:
Tja, die huisgenoot van jou speelt ook gitaar, en ik zag er zelfs 3 (!!) staan, dus jah..quote:Op zondag 7 januari 2007 17:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is nou een van de weinige zangers die ik níét leuk vind. En je weet dat ik net als Lien op alles val wat een gitaar danwel een microfoon kan hanteren
Nee, link enzo?quote:Op zondag 7 januari 2007 17:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Trouwens, (ik heb het hier en in het Infadels-topic niet altijd gevolgd, maar) zijn de liefhebbers bekend met Cublicle van Rinocerose? Met Bnann featuring op vocalen?
Daar heb ik de helft van m'n past sexlife aan te danken, volgen mijquote:Op zondag 7 januari 2007 17:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is nou een van de weinige zangers die ik níét leuk vind. En je weet dat ik net als Lien op alles val wat een gitaar danwel een microfoon kan hanteren
Aan MaJo?quote:Op zondag 7 januari 2007 17:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar heb ik de helft van m'n past sexlife aan te danken, volgen mij
Nooit van gehoordquote:Op zondag 7 januari 2007 17:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Trouwens, (ik heb het hier en in het Infadels-topic niet altijd gevolgd, maar) zijn de liefhebbers bekend met Cublicle van Rinocerose? Met Bnann featuring op vocalen?
Speel je gitaar newbie?quote:Op zondag 7 januari 2007 17:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar heb ik de helft van m'n past sexlife aan te danken, volgen mij
Ja dat mag best hoorquote:Op zondag 7 januari 2007 17:04 schreef Lieke_K het volgende:
Mag ik het nog terugnemen?
[afbeelding]
Rob Hawkins, bassist & zanger van The Automatic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |