Geen idee, dat staat zo op de site van Talpaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:40 schreef SHE het volgende:
en dat is schokkend want?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:40 schreef SHE het volgende:
en dat is schokkend want?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:46 schreef SunChaser het volgende:
Ze hadden het Anatomie Met de Sterren moeten noemen, Dries Roelvink en Jody Bernall opensnijden.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:46 schreef SunChaser het volgende:
Ze hadden het Anatomie Met de Sterren moeten noemen, Dries Roelvink en Jody Bernall die een liijk opensnijden.
Meer grappen alsjeblieft.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:49 schreef SunChaser het volgende:
Wat mje wel leuk lijkt op Talpa is zo'n Manhunt. Een gevangene in een bos voorsprong geven en dan kijken opf hij ontsnapt of dood wordt geschoten. Kunnen ze dáárna weer t lijk opensnijden
Op internet staan er ook best lange filmpjes overquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:13 schreef Livedeejay het volgende:
Kan me goed herinneren dat we 15 jaar geleden met een paar vriendjes heel stiekem Faces of Death 1 huurden, en nu primetime op tvSign of the times
![]()
Het is een Britse miniserie met 4 afleveringen van elk 50 minuten. Talpa lijkt het echter in 1 avond te willen proppen, aangezien er volgende week weer een andere BBC-drama op komt (Hannibal).quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:09 schreef OnlineGokker het volgende:
Is het een eenmalige uitzneding of komen er meer afleveringen?
Lijkt me wel interessant in ieder geval
beter nog: Anatomie van de Sterrenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:46 schreef SunChaser het volgende:
Ze hadden het Anatomie Met de Sterren moeten noemen, Dries Roelvink en Jody Bernall die een liijk opensnijden.
Andersom zou nog leuker zijn geweestquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:46 schreef SunChaser het volgende:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:32 schreef Symer het volgende:
[..]
Het is een Britse miniserie met 4 afleveringen van elk 50 minuten. Talpa lijkt het echter in 1 avond te willen proppen, aangezien er volgende week weer een andere BBC-drama op komt (Hannibal).
Er zal dan wel flink in geknipt zijn lijkt me.
Ik ga iig wel kijken denk ik, Bodies The Exhibition vond ik ook fascinerend![]()
Past dus prima bij Talpa naast Big Brother en de Gouden Kooi..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:32 schreef Iblardi het volgende:
Een luguber soort rariteitenkabinet.
Hebben ze vast voor getekend voor ze dood gingenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:32 schreef Iblardi het volgende:
Hmz, ik zit met gemengde gevoelens te kijken.
Enerzijds interessant, anderzijds een vreemde gedachte dat er nu een show wordt opgevoerd met de restanten van echte mensen. Een luguber soort rariteitenkabinet.
Oh, dan is het ok.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:40 schreef arneaux het volgende:
Het zijn lichamen die gevonden zijn en door niemand opgeëist zijn.
Serieus? Dat vind ik onethisch. Beschikbaar stellen voor de wetenschap, daar kan ik me nog wat bij voorstellen, maar dit?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:40 schreef arneaux het volgende:
Waar vind je zuks dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:40 schreef arneaux het volgende:
Dat lijkt me toch niet.quote:
Ik zet net een schaal worst en kaas op tafel. Haartjes nat en gekamdquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:47 schreef -Mo- het volgende:
Echt een heerlijk feel-good programma waarvoor je met de hele familie op de bank voor gaat zitten.
China oa kwam veel vandaan geloof ik.quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:47 schreef ibaneX het volgende:
talpa moet dood kutzender!
Dan nog moet het niet mogelijk zijn dat deze mensen voor dit soort dingen gebruikt worden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:47 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch niet.
Van een gevangene is de identiteit toch wel bekend lijkt me zo.![]()
Dus dan kan je altijd op zoek gaan naar nabestaanden.
Lijkt me eerder dat het om personen gaat waarvan de identiteit niet vastgesteld kan worden?
Zwervers enzo?
Nee, duh.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dan nog moet het niet mogelijk zijn dat deze mensen voor dit soort dingen gebruikt worden.
Wat een onzin Sun. Je kiest er zélf voor om erna te kijken. Bovendien krijgen álle medische studenten dit sowieso standaard te zien én moeten ze het zelf doen. Gewoon helemaal normaal dus.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:51 schreef SunChaser het volgende:
Maar straks een programma waarin de testen van Mengele nog eens worden overgedaan? Ze kunnen bv wel dingen testen op Frank en Ronald de Boer.
Het moet alleen niet als amusement (mis)gebruikt worden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat een onzin Sun. Je kiest er zélf voor om erna te kijken. Bovendien krijgen álle medische studenten dit sowieso standaard te zien én moeten ze het zelf doen. Gewoon helemaal normaal dus.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat een onzin Sun. Je kiest er zélf voor om erna te kijken. Bovendien krijgen álle medische studenten dit sowieso standaard te zien én moeten ze het zelf doen. Gewoon helemaal normaal dus.
Tsja..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:52 schreef faberic het volgende:
heel nederland hangt aan de buis MAAR NIET OM EEN KIJKJE TE NEMEN IN DE PIEM0L VAN EEN ZWERVER VERDOMME.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:53 schreef Lotjeb het volgende:
Onethisch en goor, maar ik vind het wel erg interessant![]()
Je hoeft er niet naar te kijken. En natuurlijk hóeft Talpa dit niet uit te zenden, maar dit programma hoeft ook niet gemaakt te worden, en zo kun je alles wel weer een stap doorschuiven.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:54 schreef Repeat het volgende:
[..]
Het moet alleen niet als amusement (mis)gebruikt worden.
Want informatieve tv maakt talpa niet, dat weten we allemaal.
Dit is gewoon mierenneukerij natuurlijk. Neem 't op en kijk t dan in 4 keer.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:56 schreef SunChaser het volgende:
Maar dit is dus een serie van 4? Waarom propt Talpa het dan weer in anderhalf uur?
Kunnen ze volgende week weer Jack uitzendenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:56 schreef SunChaser het volgende:
Maar dit is dus een serie van 4? Waarom propt Talpa het dan weer in anderhalf uur?
Ik kijk alleen nog naar Jack Bauerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Kunnen ze volgende week weer Jack uitzenden
Deze?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:58 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Die Duitser zit ook in Raiders of the Lost Ark!
Ach, wie komt er tegenwoordig tot 35?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:59 schreef jdiezrequejo het volgende:
haha, dit is echt erg
stel je voor klein kind zit te zappen en komt langs talpa!
je hoeft er niet naar te kijkenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je hoeft er niet naar te kijken. En natuurlijk hóeft Talpa dit niet uit te zenden, maar dit programma hoeft ook niet gemaakt te worden, en zo kun je alles wel weer een stap doorschuiven.
wat voor studentenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:06 schreef SunChaser het volgende:
Wie zitten er in t publiek eigenlijk? Echte studenten of klapvee?
Ik kan het wel hebben, interesse overwint, maar koekje smaakte net tch echt niet...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:10 schreef arneaux het volgende:
Nee ik ben nu ook afgehaakt. Ik kan een hoop hebben maar dit ff niet.
Ik heb 'm al weer aangezet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:12 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik kan het wel hebben, interesse overwint, maar koekje smaakte net tch echt niet...
Ik kan niet tegen operaties en bevallingen, dus hier al helemaal niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:14 schreef arneaux het volgende:
Waarom kijk je niet Sun?
Het is wel heel erg veel in 1x idd. Misschien hadden ze het beter in 2x kennen doen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:14 schreef pberends het volgende:
2 uur en 10 minuten is wel erg overdreven lang trouwens.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen operaties en bevallingen, dus hier al helemaal niet.
In JAREN ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:15 schreef Ali Salami het volgende:
Het is voor de eerste keer in jaren dat ik naar Talpa kijk
Dit is de 3e. Hoeveel in totaal weet ik niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:23 schreef SunChaser het volgende:
Hoeveel lijken doen ze wel niet?
Ik quote mezelf even hoor... want ben ik nu echt de enige die de stem van de man zo verschrikkelijk eng vind?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik heb 'm al weer aangezet.. Ik vind t toch net iets te interessant.
Ik vind t wel 'logisch' dat een Duitser is.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:25 schreef -skippybal- het volgende:
Die kerel met die hoed is wel eng...
Sorry hoor.quote:
Het leeft toch niet meer..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:29 schreef SuperRembo het volgende:
Ik heb toch 't idee dat ik een slager aan te werk zie. Echt subtiel en nauwkeurig gaat 't niet.
Dat mensen hun lichaam aan de wetenschap geven zodat aankomende artsen praktijkervaring kunnen opdoen is wel iets anders dan er een horrorshow mee te maken, zoals hier gebeurt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:20 schreef Cyan het volgende:
Hartstikke interessant! Dankzij mensen die hun lichaam aan de wetenschap geven na de dood weten we nu wel hoe alles werkt.
En vergeet niet dat al die artsen in het ziekenhuis en chirurgen dit allemaal voor hun studie moeten doen zodat ze jou kunnen helpen mocht je in het ziekenhuis belanden.
Wat is hier horror aan? Jij hebt dezelfde organen als al die lijken die ze nu opensnijden. Dit heb je allemaal bij biologie gehad. Al die organen, bloedvaten en spieren werken 24/7 in jouw lichaam zodat je kan functioneren.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:32 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Dat mensen hun lichaam aan de wetenschap geven zodat aankomende artsen praktijkervaring kunnen opdoen is wel iets anders dan er een horrorshow mee te maken, zoals hier gebeurt.
Wat let je: http://www.koerperwelten.(...)onation_program.htmlquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:20 schreef Cyan het volgende:
Hartstikke interessant! Dankzij mensen die hun lichaam aan de wetenschap geven na de dood weten we nu wel hoe alles werkt.
Indeed.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:32 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Dat mensen hun lichaam aan de wetenschap geven zodat aankomende artsen praktijkervaring kunnen opdoen is wel iets anders dan er een horrorshow mee te maken, zoals hier gebeurt.
Wat is nut daarvan eigenlijk?quote:
Ik heb echt geen flauw idee.quote:
stift in je anus is arousing???quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:42 schreef -skippybal- het volgende:
Mij lijkt het wel grappig als die kerel die de hele tijd word ondergekliederd een harde krijgt door die tekenchick![]()
quote:
Je afrukken zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:48 schreef vw_caddy het volgende:
En de tv gaat uit, krijg opeens pijn bij mn kloten.
Tja, wat is er horror aan een bloederige horrorfilm? Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat sensatiezucht het voornaamste motief voor deze show is. Het inzoomen op glanzende ingewanden die langzaam in het lichaam terugglijden, de shots van het publiek dat met een mengeling van walging en fascinatie zit te kijken, dat suggereert dat men meer bezig is met de kijkcijfers dan met wetenschap.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:39 schreef Cyan het volgende:
[..]
Wat is hier horror aan? Jij hebt dezelfde organen als al die lijken die ze nu opensnijden. Dit heb je allemaal bij biologie gehad. Al die organen, bloedvaten en spieren werken 24/7 in jouw lichaam zodat je kan functioneren.
Ja dus, lijkt mequote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:49 schreef -skippybal- het volgende:
Gaat 'ie ook nog z'n piemel doormidden doen?
Eh op het moment is het niet duidelijk, hij heeft alles er nu uit gehaald.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is t een bloedlul of een vleeslul?
Met Duits accent: take thies piece of tissue ouat.quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:54 schreef buachaille het volgende:
[..]
Met Duits accent: take thies piece of tissue ouat.![]()
Los van het doel dat Talpa met deze show heeft vind ik het geen horror om te zien. Uiteindelijk wordt elk programma gemaakt met het doel om kijkers te trekken. Zonder kijkers geen programma's en zonder programma's geen zender.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:50 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Tja, wat is er horror aan een bloederige horrorfilm? Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat sensatiezucht het voornaamste motief voor deze show is. Het inzoomen op glanzende ingewanden die langzaam in het lichaam terugglijden, de shots van het publiek dat met een mengeling van walging en fascinatie zit te kijken, dat suggereert dat men meer bezig is met de kijkcijfers dan met wetenschap.
Ja dus?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:39 schreef Cyan het volgende:
[..]
Jij hebt dezelfde organen als al die lijken die ze nu opensnijden. Dit heb je allemaal bij biologie gehad. Al die organen, bloedvaten en spieren werken 24/7 in jouw lichaam zodat je kan functioneren.
jij hebt patty's posse niet gezienquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:57 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ja dus?
Schijten is ook volkomen natuurlijk. Heb je ook bij biologie gehad.
Gaan we dat nu ook op TV uitzenden? Lekkere close up van iemand die een fikse drol uit z'n anus perst?
Die van mij voor de uitzending ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:57 schreef -skippybal- het volgende:
M'n piemel is dus gewoon twee keer zo lang![]()
Nu een vrouwquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:59 schreef Qunix het volgende:
Ik kan nu een hap chips eten...
Er zit een knopje op je tv. Daarmee kun je 'em uitzetten. En je kan waarschijnlijk ook gewoon verder zappen als je een afstandsbediening hebt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:57 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ja dus?
Schijten is ook volkomen natuurlijk. Heb je ook bij biologie gehad.
Gaan we dat nu ook op TV uitzenden? Lekkere close up van iemand die een fikse drol uit z'n anus perst?
Van die vent. Niet van het snijdenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:59 schreef SunChaser het volgende:
Wie van jullie gaat nachtmerries krijgen?
quote:
Je haren groeien nog door als je dood bentquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:00 schreef pberends het volgende:
Scheren is niet de sterkste kant van onze patienten...
nee, je huid trekt zich terug waardoor het lijkt alsof het doorgroeitquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je haren groeien nog door als je dood bent![]()
Ja, 2 dagen ofzo.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders als de kamasutraquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:02 schreef pberends het volgende:
Zitten er ook nog stelletjes in het publiek... veel plezier vanavond!
Daar krijg je niet zomaar een snor van ineens. Zelfde voor nagelsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:02 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
nee, je huid trekt zich terug waardoor het lijkt alsof het doorgroeit
Als jij flink ziek bent ga je toch niet om de paar dagen je schaamhaar scherenquote:
En de nagels neem aan dat die ook nog groeien?quote:
Daarom ben ik helemaal voor ontharen d.m.v. laser. Moet er niet aan denken om met een behaarde kut in mijn graf te liggen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Je huid trekt terug waardoor je nagels langer lijkenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En de nagels neem aan dat die ook nog groeien?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Daarom ben ik helemaal voor ontharen d.m.v. laser. Moet er niet aan denken om met een behaarde kut in mijn graf te liggen.
Dan hebben die wormpjes meer moeite om je liefdesgrot te enterenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Daarom ben ik helemaal voor ontharen d.m.v. laser. Moet er niet aan denken om met een behaarde kut in mijn graf te liggen.
Ik heb nog geen seconde van dit hele programma gekeken, en ik ben het ook niet van plan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
Er zit een knopje op je tv. Daarmee kun je 'em uitzetten. En je kan waarschijnlijk ook gewoon verder zappen als je een afstandsbediening hebt.
Nou nee, want wat mij betreft zijn er bepaalde grenzen aan de sensatiezucht. John de Mol zendt dit heus niet uit omdat het zo educatief is.quote:Als jij het interessant vind om te zien hoe iemand een drol uit zijn anus perst moet je even een mailtje sturen naar John de Mol. Misschien kan ie een nieuwe reeks maken met schijten met sterren?
Dat kun je toch niet loskoppelen? Het gaat juist om de intentie. Een horrorshow heeft tot doel mensen te laten walgen, gruwelen etc., en dat is precies wat hier gebeurt. Je kunt mensen ook op een meer integere manier iets over anatomie leren, daar is zo'n show niet voor nodig.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:57 schreef Cyan het volgende:
[..]
Los van het doel dat Talpa met deze show heeft vind ik het geen horror om te zien. Uiteindelijk wordt elk programma gemaakt met het doel om kijkers te trekken. Zonder kijkers geen programma's en zonder programma's geen zender.
Als dit zelfde programma uitgezonden zou worden op Discovery zou iedereen spreken over een documentaire. Nu het op Talpa wordt uitgezonden is het opeens een horrorshow.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:05 schreef arneaux het volgende:
Huisgenoot :"Je bent echt fuckin ziek dat je dit nog steeds zit te kijken. Wel lekkere tietjes opzich.".
dat misschien wel .. maar voor de duitsehoed is het bittere ernst.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:06 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ik heb nog geen seconde van dit hele programma gekeken, en ik ben het ook niet van plan.
[..]
Nou nee, want wat mij betreft zijn er bepaalde grenzen aan de sensatiezucht. John de Mol zendt dit heus niet uit omdat het zo educatief is.
Die zijn tegen ingewandenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:07 schreef Cerubo het volgende:
Wat zou de ChristenUnie van dit programma vinden?
Toch nog een positieve boodschap: wat is de mensheid toch geweldig!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:10 schreef -skippybal- het volgende:
Sat was het dan. Saai einde
Wat hoopte je dan? Dattie zn assistent open ging snijden?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:10 schreef -skippybal- het volgende:
Sat was het dan. Saai einde
Ja weet ik veel. Hersens en en teelballetjes het publiek in gooien ofzoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat hoopte je dan? Dattie zn assistent open ging snijden?
Martini + zon vlaggetje en dan een teelbal erin?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Hersens en en teelballetjes het publiek in gooien ofzo
Ja je kan idd een animatie maken maar waarom zou je geen gebruik maken van echte lijken? Omdat dat zielig is? Of omdat dat walgelijk is om te zien? Je hoeft er niet naar te kijken. Ze hebben die lijken heus niet opgegraven of uit een mortuarium gepikt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:06 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet loskoppelen? Het gaat juist om de intentie. Een horrorshow heeft tot doel mensen te laten walgen, gruwelen etc., en dat is precies wat hier gebeurt. Je kunt mensen ook op een meer integere manier iets over anatomie leren, daar is zo'n show niet voor nodig.
Oeh goodiesquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:13 schreef arneaux het volgende:
[..]
Martini + zon vlaggetje en dan een teelbal erin?.
Ik ben het zeker met je eens. Als het idd bij Discovery was gekomen had t onder de noemer interessant gevallen. De Mol heeft tegen dat hij alles tegen heeftquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:13 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja je kan idd een animatie maken maar waarom zou je geen gebruik maken van echte lijken? Omdat dat zielig is? Of omdat dat walgelijk is om te zien? Je hoeft er niet naar te kijken. Ze hebben die lijken heus niet opgegraven of uit een mortuarium gepikt.
En ik blijf er bij dat als deze show op Discovery werd uitgezonden, mensen het zouden zien als een interessante documentaire. Dan heeft het wel een educatieve waarde maar nu het op Talpa wordt uitgezonden is het opeens een horrorshow.
Anyway, John de Mol heeft zijn doel bereikt. Mensen discussiëren erover en kijken er naar.
Mee eens.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:13 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja je kan idd een animatie maken maar waarom zou je geen gebruik maken van echte lijken? Omdat dat zielig is? Of omdat dat walgelijk is om te zien? Je hoeft er niet naar te kijken. Ze hebben die lijken heus niet opgegraven of uit een mortuarium gepikt.
En ik blijf er bij dat als deze show op Discovery werd uitgezonden, mensen het zouden zien als een interessante documentaire. Dan heeft het wel een educatieve waarde maar nu het op Talpa wordt uitgezonden is het opeens een horrorshow.
Anyway, John de Mol heeft zijn doel bereikt. Mensen discussiëren erover en kijken er naar.
Je hebt duidelijk niet gekeken iig Sun.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:15 schreef SunChaser het volgende:
Ze kunnen de resten wel schenken aan de voedselbanken
Geef jij je FB-topic weer even een schop?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:15 schreef SunChaser het volgende:
Het was inderdaad gewoon een beetje at rondom lijken snijden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:20 schreef Cheiron het volgende:
What the hell. Zit ik vanavond een beetje te zappen kom ik dit tegen. Is dit de vernieuwende Talpa televisie? Lijken snijden op zaterdagavond?! Echt debiel
Gaat heen met je smiley. Het is gewoon vreemde TV voor een commerciele omroep als Talpa op een zaterdagavond.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het was inderdaad gewoon een beetje at rondom lijken snijden..
idd, toen ie die klomp zo op dat dienblad zette had ik even iets van "half uurtje op 220 graden in de grill".. hmz...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:15 schreef SunChaser het volgende:
Hokjesdenken is inderdaad veel makkelijker, das waar.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:27 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Gaat heen met je smiley. Het is gewoon vreemde TV voor een commerciele omroep als Talpa op een zaterdagavond.
Wat de neuk heeft dit nou weer met hokjesdenken te maken? Hou toch op..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hokjesdenken is inderdaad veel makkelijker, das waar.
Ja, inderdaad, daar is de hele inrichting van de commerciele omroepen op gericht...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hokjesdenken is inderdaad veel makkelijker, das waar.
Volgens mij las ik ergens dat jij t programma niet hebt gekeken dus ik vraag me af wat je hier doet? t Is nu wel duidelijk dat je t er niet mee eens bent.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:29 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Wat de neuk heeft dit nou weer met hokjesdenken te maken? Hou toch op..
Nou dat valt ook wel allemaal mee. Zo denk ik niet dat de 8ste re-run van the A Team op SBS6 als doel heeft geld op te brengen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:29 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, daar is de hele inrichting van de commerciele omroepen op gericht...
Oh sorry, ik dacht dat dit een discussieforum was.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij las ik ergens dat jij t programma niet hebt gekeken dus ik vraag me af wat je hier doet? t Is nu wel duidelijk dat je t er niet mee eens bent.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:32 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat dit een discussieforum was.
My bad.
Het is ook een discussieforum maar als je het programma niet hebt gezien kan je ook niet oordelen over de inhoud van het programma en je kan ook geen mening vormen over wat er is uitgezonden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:32 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat dit een discussieforum was.
My bad.
Nee, dat is tijdsopvulling omdat er op dinsdagmiddag om half 5 alleen een verdwaald kind / huisvrouw de tv aan heeft. Lekker goedkoop. Dit is een stuk beter bekeken zendtijd over het algemeen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel allemaal mee. Zo denk ik niet dat de 8ste re-run van the A Team op SBS6 als doel heeft geld op te brengen.
Je kan ook gewoon testbeeld uitzenden, dat is nóg goedkoper. Ik snap je afkeer echt niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nee, dat is tijdsopvulling omdat er op dinsdagmiddag om half 5 alleen een verdwaald kind / huisvrouw de tv aan heeft. Lekker goedkoop. Dit is een stuk beter bekeken zendtijd over het algemeen.
Ben het volkomen met je eens. Je hoeft er niet naar te kijken als je het niet wilt zien. Er zijn zoveel andere zenders en andere programma's op tv.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:38 schreef Chevalric het volgende:
Ik snap alle ophef hier niet echt, het programma werd redelijk sober gebracht en had duidelijk tot doel om mensen iets bij te brengen. En zoals hier al meer gezegd is, op medische opleidingen gebeurt dit allemaal net zo goed, en daar worden exact dezelfde soort lijken voor gebruikt (dus gedoneerd aan de medische wetenschap, of lichamen die niet opgeeist zijn, etc.)
Het is niet alsof die man daar met een sensationeel enthousiasme a la Steve Irwin vanalles stond te vertellen. Al moet ik zeggen dat het uiterlijk en accent van de beste man wel een beetje rare associaties opwekte
Ik vond 't in ieder geval erg interessant om te zien.
Als die mensen tijdens hun leven expliciet toestemming hebben gegeven om op tv te worden gevierendeeld voor ons aller vermaak, dan is dat wat mij betreft prima. Maar dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:13 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je mijn punt van kritiek niet begrijpt. Zoals ik al zei gaat het om de intentie. Dit is niet een docent die een lichaam ontleedt voor een zaal studenten, het is een amusementsprogramma. Als je op tv laat zien hoe een penis voor een 'live' publiek wordt opengesneden weet je dat daarop heftig wordt gereageerd. Als Discovery dit zou hebben uitgezonden, had dat ook gegolden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:13 schreef Cyan het volgende:
Ik ben het niet met je eens. Ik ben van mening dat als Discovery dit programma had uitgezonden, mensen dit hadden gezien als een leerzame documentaire. En nee het was inderdaad geen docent die lichamen ontleden maar wel een pathaloog anatoom.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:41 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Als die mensen tijdens hun leven expliciet toestemming hebben gegeven om op tv te worden gevierendeeld voor ons aller vermaak, dan is dat wat mij betreft prima. Maar dat betwijfel ik.
[..]
Nee, ik denk dat je mijn punt van kritiek niet begrijpt. Zoals ik al zei gaat het om de intentie. Dit is niet een docent die een lichaam ontleedt voor een zaal studenten, het is een amusementsprogramma. Als je op tv laat zien hoe een penis voor een 'live' publiek wordt opengesneden weet je dat daarop heftig wordt gereageerd. Als Discovery dit zou hebben uitgezonden, had dat ook gegolden.
Zo dat is heel wijs!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:47 schreef arneaux het volgende:
t Probleem in deze discussie is dat de tegenstanders met ethische punten komen waarbij de voorstanders alleen met praktische punten komen. Daarom denk ik dat we kunnen stellen dat we geen gulden middenweg zullen vinden.
Nou is dat niet even wijs gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |