Het leeft toch niet meer..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:29 schreef SuperRembo het volgende:
Ik heb toch 't idee dat ik een slager aan te werk zie. Echt subtiel en nauwkeurig gaat 't niet.
Dat mensen hun lichaam aan de wetenschap geven zodat aankomende artsen praktijkervaring kunnen opdoen is wel iets anders dan er een horrorshow mee te maken, zoals hier gebeurt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:20 schreef Cyan het volgende:
Hartstikke interessant! Dankzij mensen die hun lichaam aan de wetenschap geven na de dood weten we nu wel hoe alles werkt.
En vergeet niet dat al die artsen in het ziekenhuis en chirurgen dit allemaal voor hun studie moeten doen zodat ze jou kunnen helpen mocht je in het ziekenhuis belanden.
Wat is hier horror aan? Jij hebt dezelfde organen als al die lijken die ze nu opensnijden. Dit heb je allemaal bij biologie gehad. Al die organen, bloedvaten en spieren werken 24/7 in jouw lichaam zodat je kan functioneren.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:32 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Dat mensen hun lichaam aan de wetenschap geven zodat aankomende artsen praktijkervaring kunnen opdoen is wel iets anders dan er een horrorshow mee te maken, zoals hier gebeurt.
Wat let je: http://www.koerperwelten.(...)onation_program.htmlquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:20 schreef Cyan het volgende:
Hartstikke interessant! Dankzij mensen die hun lichaam aan de wetenschap geven na de dood weten we nu wel hoe alles werkt.
Indeed.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:32 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Dat mensen hun lichaam aan de wetenschap geven zodat aankomende artsen praktijkervaring kunnen opdoen is wel iets anders dan er een horrorshow mee te maken, zoals hier gebeurt.
Wat is nut daarvan eigenlijk?quote:
Ik heb echt geen flauw idee.quote:
stift in je anus is arousing???quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:42 schreef -skippybal- het volgende:
Mij lijkt het wel grappig als die kerel die de hele tijd word ondergekliederd een harde krijgt door die tekenchick![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |