Op internet staan er ook best lange filmpjes overquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:13 schreef Livedeejay het volgende:
Kan me goed herinneren dat we 15 jaar geleden met een paar vriendjes heel stiekem Faces of Death 1 huurden, en nu primetime op tvSign of the times
![]()
Het is een Britse miniserie met 4 afleveringen van elk 50 minuten. Talpa lijkt het echter in 1 avond te willen proppen, aangezien er volgende week weer een andere BBC-drama op komt (Hannibal).quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:09 schreef OnlineGokker het volgende:
Is het een eenmalige uitzneding of komen er meer afleveringen?
Lijkt me wel interessant in ieder geval
beter nog: Anatomie van de Sterrenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:46 schreef SunChaser het volgende:
Ze hadden het Anatomie Met de Sterren moeten noemen, Dries Roelvink en Jody Bernall die een liijk opensnijden.
Andersom zou nog leuker zijn geweestquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:46 schreef SunChaser het volgende:
Ze hadden het Anatomie Met de Sterren moeten noemen, Dries Roelvink en Jody Bernall die een liijk opensnijden.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:32 schreef Symer het volgende:
[..]
Het is een Britse miniserie met 4 afleveringen van elk 50 minuten. Talpa lijkt het echter in 1 avond te willen proppen, aangezien er volgende week weer een andere BBC-drama op komt (Hannibal).
Er zal dan wel flink in geknipt zijn lijkt me.
Ik ga iig wel kijken denk ik, Bodies The Exhibition vond ik ook fascinerend![]()
Past dus prima bij Talpa naast Big Brother en de Gouden Kooi..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:32 schreef Iblardi het volgende:
Een luguber soort rariteitenkabinet.
Hebben ze vast voor getekend voor ze dood gingenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:32 schreef Iblardi het volgende:
Hmz, ik zit met gemengde gevoelens te kijken.
Enerzijds interessant, anderzijds een vreemde gedachte dat er nu een show wordt opgevoerd met de restanten van echte mensen. Een luguber soort rariteitenkabinet.
Oh, dan is het ok.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:40 schreef arneaux het volgende:
Het zijn lichamen die gevonden zijn en door niemand opgeëist zijn.
Serieus? Dat vind ik onethisch. Beschikbaar stellen voor de wetenschap, daar kan ik me nog wat bij voorstellen, maar dit?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:40 schreef arneaux het volgende:
Waar vind je zuks dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:40 schreef arneaux het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |