abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 januari 2007 @ 00:22:30 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_45061272
quote:
De omstreden Duitse anatoom Gunther von Hagens, van de tentoonstellingen met opengewerkte lijken, voert live sectie uit op een aantal lichamen.

Hij legt uit hoe allerlei menselijke systemen werken.
Morgen(vandaag) op Talpa/Tien van 21:00 tot 23:10.

Interessant.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_45061384
Zo standaard!!
  zaterdag 6 januari 2007 @ 00:27:29 #3
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_45061413
maar wel lekker
Tot zover de kwaliteitspost
  zaterdag 6 januari 2007 @ 00:27:56 #4
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45061427
Wat een onzintelevisie.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 00:31:35 #5
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_45061539
Ga wel kijken. Vind het wel interessant om te zien.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_45063495
Gaaf, hopen dat ik het niet vergeet.
pi_45064360
Been there, done that

Maar dit is natuurlijk wel ranzige sensatietv van de bovenste plank Echt zoals je alleen ziet bij sbs en nu dus ook bij talpa.
Echt, wat is er mis de de tv in ons land, je kan de tv niet aanzetten of er is een "documentaire" over mannen met een te kleine lul, of een te grote lul, of een afgehakte lul, of sexlessen, of dit soort shit, of andersoortige brute moorden op sbs ofzo. Pleur op en ga goeie tv maken
pi_45064424
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 02:04 schreef Repeat het volgende:
Been there, done that

Maar dit is natuurlijk wel ranzige sensatietv van de bovenste plank Echt zoals je alleen ziet bij sbs en nu dus ook bij talpa.
Echt, wat is er mis de de tv in ons land, je kan de tv niet aanzetten of er is een "documentaire" over mannen met een te kleine lul, of een te grote lul, of een afgehakte lul, of sexlessen, of dit soort shit, of andersoortige brute moorden op sbs ofzo. Pleur op en ga goeie tv maken
Daarom vind ik ook niet dat dit soort shit allemaal maar moet kunnen, ze moeten zo'n vent echt aanpakken, die mensen op sensatievolle manier zo voor amusement gebruikt. Lijkt me niet dat ze zich daarom aan de wetenschap ter beschikking gesteld hebben (of komt hij op een andere manier aan die lijken?)
pi_45064652
Vind 21.00u trouwens ook nog vrij vroeg voor dit soort tv. Maargoed, mn standpunt is nu wel duidelijk me dunkt
pi_45066982
Kan iemand dit digitaal opnemen en ergens downloadbaar maken
Ik steek je moeder in de fik!
  zaterdag 6 januari 2007 @ 08:34:01 #11
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_45067014
Kanalenkiezer: Entertainment -> Talpa TV1 ... voor als je géén Talpa/Tien kunt kijken omdat het niet aangeboden wordt
Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
pi_45067024
Ik ben op dat tijdstip niet in staat om het te kijken opnemen gaat ook niet
Ik steek je moeder in de fik!
  zaterdag 6 januari 2007 @ 09:55:41 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45067485
Filmpjes zijn te vinden op youtube. Helaas niet helemaal. Ze stopten bij het voor mij meest interessante deel (aneurisma's).

Hier.
pi_45067587
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 02:04 schreef Repeat het volgende:
Been there, done that

Wat DJ Hitler zegt.

Aan de andere kant als het niet op tv zou zijn, dan zouden mensen het op internet gaan opzoeken, maarja dit is ook weer een soort van non-documantaire, meer voor sensatie zoekers dan dat mensen er echt iets van op zullen steken.

De reden dat mensen zichzelf aan de wetenschap doneren is dat zo de wetenschap nieuwe dingen kan leren of mensen beter kan opleiden die er zelf ook wat aan hebben, dat is bij dit zeker niet het geval.

Maar goed dooie en bloed verkoopt, dus ja laat ik maar eindigen met talpa
  zaterdag 6 januari 2007 @ 12:08:26 #15
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45069107
Gunther von Hagens, klinkt nogal...nazi achtig
  zaterdag 6 januari 2007 @ 12:46:32 #16
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_45069989
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:29 schreef Steve_I. het volgende:
talpa

..... .....
Wat ben jij toch diep en diep triest.

OT. Ik vraag me af hoe ze deze programma gaan aanpakken. Want wat betreft de binnekant van het menselijk lichaam, kun je ook ziekenhuisprogramma's kijken.

Horrible Cunt!
pi_45070264
Hier kan je iig wegzappen als het saai wordt... in de snijzaal moet je 4 uur met lage rugpijn aan een stinkend lijk bezig blijven
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_45070306
Oeh, ik haat talpa maar dit klinkt tof.
pi_45070353
Ik wil dit zeker bekijken, super interessant!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_45070359
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 02:07 schreef Repeat het volgende:
[..]
Daarom vind ik ook niet dat dit soort shit allemaal maar moet kunnen, ze moeten zo'n vent echt aanpakken, die mensen op sensatievolle manier zo voor amusement gebruikt.
Mja indeed, het gemiddelde Talpa-publiek kan het echt geen bal schelen wat de ligging van de n. laryngeus recurrens ten opzichte van de aortaboog is etc. Dus gewoon sensatie-tv, want wat ze hier 'leren' kan je ook uit een average anatomieboek halen...
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_45070387
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:00 schreef intoxicated het volgende:

[..]

Mja indeed, het gemiddelde Talpa-publiek kan het echt geen bal schelen wat de ligging van de n. laryngeus recurrens ten opzichte van de aortaboog is etc. Dus gewoon sensatie-tv, want wat ze hier 'leren' kan je ook uit een average anatomieboek halen...

Boeken zijn saai...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_45071080
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 02:07 schreef Repeat het volgende:

[..]

Daarom vind ik ook niet dat dit soort shit allemaal maar moet kunnen, ze moeten zo'n vent echt aanpakken, die mensen op sensatievolle manier zo voor amusement gebruikt. Lijkt me niet dat ze zich daarom aan de wetenschap ter beschikking gesteld hebben (of komt hij op een andere manier aan die lijken?)
Er wordt ook wel gezegd dat er wel mensen zijn die zichzelf hiervoor aanmelden, er zou zelfs een wachtlijst te zijn?

Echter, er zijn echter ook ongeidentificeerde lichamen uit het buitenland gebruikt, zeker in het begin. Hij zegt dat het lichamen zijn van mensen die gewoon langs de straat gestorven/gevonden zijn. In China geldt dan de regel dat als er geen nabestaanden gemeld worden, het ter beschikking gesteld mag worden aan de wetenschap. Maar er zijn ook mensen die denken dat het wel eens om gedode politieke gevangenen kan gaan. En we weten allemaal dat bijv. Falun Gong beoefenaars in kampen levend organen worden afgenomen, dus waarom niet het hele lichaam verkopen?
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 13:31:32 #23
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_45071226
Doen ze dit met echte mensen??
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_45071359
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:26 schreef Étoile het volgende:

[..]

Er wordt ook wel gezegd dat er wel mensen zijn die zichzelf hiervoor aanmelden, er zou zelfs een wachtlijst te zijn?
Voor dat programma van hem zeker dan? Want de hoeveelheid mensen die zichzelf afstaan aan de wetenschap zijn nou niet echt bijzonder veel.

Afgelopen jaar waren het er bij het UMC Utrecht om precies te zijn 82 stoffelijk overschotten, dus ik kan me niet voorstellen dat er daar een wachtlijst voor was

Daarnaast, wachtlijst is een beetje een raar woord in dit geheel, ja sorry u bent nummer 132 op de lijst u mag nog niet doodgaan
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:31 schreef B.A.Trix het volgende:
Doen ze dit met echte mensen??
Nee
pi_45071504
Ik bedoel voor het programma/zijn werk idd.
Trouwens, ik begreep van een geneeskunde student dat de lijken waar ze daar mee werken (dus wel echt ihkv wetenschap) juist oud zijn, soms wel 35 jaar.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')