quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:10 schreef WeebI het volgende:
[afbeelding]
"...en toen kwam ik er dus achter dat mijn rode haarband was verkleurd."
quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:44 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Ronaldinho: "Die Frans Bauer is zoooooo goed, hè?"
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:52 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Sterk spul hé, die fisherman's friends
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:53 schreef SocialDisorder het volgende:
Zo, na wat gebrek aan tijd, kom ik deze geweldige reeks weer eens tegen!
[afbeelding]
Ronaldhino: "Ik mis Henk nog steeds."
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:02 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Reactie Ronaldinho op:[afbeelding]
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:12 schreef poedelprijsvitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
De Gouden Bal loop ik al mis en nu ook al de wereldcup :'( , iedereen kan toch zien dat ik de beste ben
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:24 schreef ruud_fr het volgende:
2e![]()
[afbeelding]
Transfer Ronaldinho naar RBC afgeketst
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:01 schreef Zjakkie het volgende:
[afbeelding]
Winnaar Ronaldinho look-alike contest vertoont slechts één mankement: hij lacht niet
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Ronaldinho: "Waarom wil Colgate mij nou niet voor die reclamespot?"
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:57 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Ronaldinho teleurgesteld over het verdwijnen van zijn strip in Algemeen Dagblad
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:58 schreef AirRaid het volgende:
[afbeelding]
Ronaldinho: Nee hoor ik huil niet, er zit alleen iets in mijn oog.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Christiano Ronaldo doet poging imago op te vijzelen middels een zonnebankkuur
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
"Mama, hij noemde mij een stommerd!"
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:12 schreef poedelprijsvitessezuid113 het volgende:
jewel , mijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je hebt zelf nog niks ingestuurd hè?
o dus daarom zet je dat teken niet rechtquote:poedelprijsvitessezuid113
nu wel. was het inderdaad vergetenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je hebt zelf nog niks ingestuurd hè?
Ik snap je niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
jewel , mijntekentje moet er nog in , maar ik interperteerde die foto met de tekst voor morgen anders
![]()
[..]
o dus daarom zet je dat teken niet recht![]()
quote:Beschouw
Ronaldinho: "Die Frans Bauer is zoooooo goed, hè?"
quote:WeebI
"...en toen kwam ik er dus achter dat mijn rode haarband was verkleurd."
quote:TheVulture
Ronaldinho: "Waarom wil Colgate mij nou niet voor die reclamespot?"
-2ptquote:existenz
Ik wil oook punten
Positieve, niet negatievequote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
2pt
[..]
[afbeelding]
3pt
[..]
[afbeelding]
5pt
[..]
[afbeelding]
[..]
-2pt
Opmaak
quote:
Ik dacht ff dat dat nog over het vorige topic ging toen zei ik dat ook , maar het ging dus over iemand die dacht lolig te zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik snap je niet.
Ga nu aan de uitslag, maar dat kan wat langer duren ivm eten.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat dat nog over het vorige topic ging toen zei ik dat ook , maar het ging dus over iemand die dacht lolig te zijn![]()
30 juni wordt de volgende Award uitgereikt.quote:De winnaar van dit klassement ontvangt aan het einde van het jaar de VBL-Onderschrift Award.
Ik dacht dat de winnaar mocht zoekenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:29 schreef methodmich het volgende:
Die van de paus was het toch??
NEEquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:29 schreef methodmich het volgende:
De paus heeft toch geen reet met voetbal te makenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:29 schreef methodmich het volgende:
Nooit van Andre Paus gehoord?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:44 schreef WeebI het volgende:
[..]
De paus heeft toch geen reet met voetbal te maken
Bwaha, scherpquote:Op zondag 7 januari 2007 15:07 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Zelfs met extra lange tenen kan Holman niet bij de bal.
zie de achterste voet van Holman
quote:-Vaduz-
Danspaar 19 nog niet afgetikt door oplettend jurylid
quote:Toma
Zelfs met extra lange tenen kan Holman niet bij de bal
Stam: "Toch link om die Holman aan de binnenkant te dekken"
-2ptquote:numero_uno
Wow dus dat is nou zo'n bal
Deze goed genoeg?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beschouw, zoek even een inspirerendere foto
weet ik, maar dit is toch leukerquote:Op zondag 7 januari 2007 22:05 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je had er al hoor. Van het meedoen.
Aaaargh die wou ik nét doenquote:Op maandag 8 januari 2007 11:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Ben ík dan toch misschien zo dom??
Sorry Mwana!quote:Op maandag 8 januari 2007 11:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Aaaargh die wou ik nét doen![]()
("Van Gaal moet soms ook even nadenken of hij nou zo slim is of zij nou zo dom")
Naja, verder maar weer, maar alle leuke zijn al gescoord denk ik.
Geeft niet fritsquote:Op maandag 8 januari 2007 12:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sorry Mwana!![]()
Maar trouwens, alles goed met de kleine??
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:08 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[afbeelding]
Zou ik dan toch gek zijn?
Mediamarktreclamedie hij deed: ik ben toch niet gek
plagiaatquote:Op maandag 8 januari 2007 11:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Ben ík dan toch misschien zo dom??
Ja jaquote:Op maandag 8 januari 2007 16:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Das niet hetzelfde hoor, de ene komt van een reclame, de ander van een veelgehoorde uitspraak van vGaal uit persconferenties.
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Das niet hetzelfde hoor, de ene komt van een reclame, de ander van een veelgehoorde uitspraak van vGaal uit persconferenties.
Jawel Beschouw, het is echt waar! And you know it!quote:
Wat weet ik? Niet veel hoor!quote:Op maandag 8 januari 2007 17:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Jawel Beschouw, het is echt waar! And you know it!![]()
maar als je naar de 1ste inzending kijktquote:Op maandag 8 januari 2007 16:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar dat heeft weer niets met mijn onderschrift te makenquote:Op maandag 8 januari 2007 18:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
maar als je naar de 1ste inzending kijkt![]()
3 woordjes maarquote:Op maandag 8 januari 2007 18:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar dat heeft weer niets met mijn onderschrift te maken
'Ik ben toch'quote:Op maandag 8 januari 2007 18:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
3 woordjes maar![]()
maar die van jou lijkt er idd minder op
LOLquote:Op maandag 8 januari 2007 19:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
'Ik ben toch'
NooooooooooooohWat een crimineel! Zonder die van jou zou hij hier natuurlijk NOOIT opgekomen zijn!
![]()
neequote:Op maandag 8 januari 2007 19:14 schreef Beschouw het volgende:
Zijn er nog onderschriften onderweg?
quote:~TheVulture~
~Van Gaal: "mwah, 5000 is niet veel voor die keuken"~
quote:~vitessezuid113~
~Ik ben toch niet gek ! ~
quote:~toma~
~Van Gaal kijkt of er genoeg ruimte is voor een karate-trap~
Opmaakquote:~AirRaid~
~Kom op Louis, niet laten merken dat je net een natte scheet hebt gelaten.~
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:19 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Dick Jol denkt er bij prijsuitreiking het zijne van : "Wie worst eet of een weduwe trouwt, weet niet wat er in is gedouwd"
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:19 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Dick Jol denkt er bij prijsuitreiking het zijne van : "Wie worst eet of een weduwe trouwt, weet niet wat er in is gedouwd"
quote:AirRaid
Jol: "zeg kan ik bij jouw dadelijk effe de toto invullen, mijn groenteman is verhuist."
quote:dramslag
Terechte winnaar worstenwedstrijd naast zijn creatie: Dick Jol.
-2ptquote:Zjakkie
Nadat Jol al maandenlang geen wedstrijd meer toegewezen kreeg is hij zich gaan richten op het maken van worsten
ga maar snel een nieuwe luier halen danquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:02 schreef Bjoro het volgende:
de grote wijzer staat op de 12 en de kleine op de 8.
Ik houd het niet meer![]()
Ik ben nog luier dan een pamper....kun je er 1 voor me pakkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:05 schreef toma het volgende:
ga maar snel een nieuwe luier halen dan
Ik vond hem ook niet bestquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:35 schreef Zjakkie het volgende:
PoedelprijsMja zat er wel in eigelijk...
quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Ajax nog steeds druk bezig om de drank voorraad van danny blind weg te werken
quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Ajax nog steeds druk bezig om de drank voorraad van danny blind weg te werken
quote:~vrolijke-frits~
~ Ten Cate checkt smsje:"Hahaha, wij Charisteas, jullie Leonardo! Fair trade tochgroetjes Erwin"~
quote:~ WeebI ~
~"Ronaldo zei dat ik het in één keer achterover moest slaan..."~[/~[/~
quote:~ gebruikersnaam ~
~ Ajax nog steeds druk bezig om de drank voorraad van danny blind weg te werken ~
Opmaakquote:~Eb~
~ wie op dit moment in Leonardo's hoofd kon kijken, zag![]()
![]()
~
was het weer eens vechten met de opmaakquote:~"Ronaldo zei dat ik het in één keer achterover moest slaan..."~[/~[/~
al met al een goede uitslag met een meer dan terechte winnaar.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:10 schreef Beschouw het volgende:
Mwah. Blijft moeilijk, vooral met die klotesmilies dit keer.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
XD Ouwe lullen en moderne taal/tags...
Klein olifantje danquote:
De nummer 3 daarentegenquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:54 schreef Linkmiegel het volgende:
de nummer 2 vond ik echt bar slecht! hoezo 2e? :S
die kon ermee door jaquote:
Ja ik vond die ook niet grappig. Maar goed daar zal de jury wel een goed argument voor hebben, ieder zijn mening toch!quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:18 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
die kon ermee door jadaar kan ik nog wel een top 3 plaats bij indenken.. wat vond jij van de nummer 2 dan? het is dvdk niet ben anders zou ik iedereen betichten van vriendjespolitiek
![]()
Klote hè, als iemand op dezelfde gedachtengang zit als jijquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:44 schreef Linkmiegel het volgende:
hmm laat maar ik zie dat er al 1 over ballet is.. ik verzin wel een andere
Heb die van mij ook maar veranderd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:44 schreef Linkmiegel het volgende:
hmm laat maar ik zie dat er al 1 over ballet is.. ik verzin wel een andere
Kijk ff op de vorige pagina LinkMiegel. Even scrollen naar mijn postquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:56 schreef Linkmiegel het volgende:
[afbeelding]
Finale soundmixshow wordt gewonnen door Materazzi met zijn versie van het nummer "I believe I can fly" van R Kelly.
godverdegodver! ja sorry ik lees de voorgaande onderschriften bijna nooit.. heel vervelend.. waarom ligt r kelly wo voor de hand?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kijk ff op de vorige pagina LinkMiegel. Even scrollen naar mijn postLijkt verdacht veel op elkaar toch?!
Weer een nieuwe verzinnen!
nee, 1 inzending per keerquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:53 schreef rompompom het volgende:
Zijn twee pogingen toegestaan, eigenlijk?
Jammer de bammer dan, dan laat ik het bij die nu staat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee, 1 inzending per keer
1 poging inderdaad.. het is neit zo dat als je denkt: "hee ik heb nu een leukere zal ik deze maar nemen" dat je die niet mag plaatsen.. maar ik heb er nu 2x 1 geplaatst die bijna hetzelfde zijn als mn voorgangers.. ik neem aan dat je ze dan wel mag/moet veranderen zonder consequentiesquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jammer de bammer dan, dan laat ik het bij die nu staat.
Misschien wel een idee om dat ook in de OP te zetten?
veranderen mag altijd tot dat de uitslag er staat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:05 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
1 poging inderdaad.. het is neit zo dat als je denkt: "hee ik heb nu een leukere zal ik deze maar nemen" dat je die niet mag plaatsen.. maar ik heb er nu 2x 1 geplaatst die bijna hetzelfde zijn als mn voorgangers.. ik neem aan dat je ze dan wel mag/moet veranderen zonder consequenties
ow ik dacht dat het niet mocht tenzij je bijna dezelfde hebt als een voorganger. ik vind dat als je er 1 hebt geplaatst je het niet meer mag veranderen.. je kan je namelijk ook laten beinvloeden door andere inzendingen..quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
veranderen mag altijd tot dat de uitslag er staat.
Consequenties krijg je niet, want ik geef de poedelprijs toch altijd standaard aan vitessezuid
Heb je nou al wat nieuws verzonnen? Of wil je mijn ingeving van zojuist kopen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:16 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
ow ik dacht dat het niet mocht tenzij je bijna dezelfde hebt als een voorganger. ik vind dat als je er 1 hebt geplaatst je het niet meer mag veranderen.. je kan je namelijk ook laten beinvloeden door andere inzendingen..
ja heb een nieuwe geplaatst.. zal iig niet in de prijzen vallen! scrol maar naar bovenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb je nou al wat nieuws verzonnen? Of wil je mijn ingeving van zojuist kopen?
Ik vond de tweede anders wel goed.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:18 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
die kon ermee door jadaar kan ik nog wel een top 3 plaats bij indenken.. wat vond jij van de nummer 2 dan? het is dvdk niet ben anders zou ik iedereen betichten van vriendjespolitiek
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:38 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik vond de tweede anders wel goed.
je doelt op dronken vedettes? dat was robinho niet ronaldoquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
( als mensen het nieuws volgen dan snapen ze hem wel )
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:16 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
je doelt op dronken vedettes? dat was robinho niet ronaldo
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:16 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
je doelt op dronken vedettes? dat was robinho niet ronaldo
en op de training was robinho dronken.. anyway ik dachtdat dat ermee bedoelt werd, still not funny maar das mijn meningquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:44 schreef toma het volgende:
[..]
ronaldo gaf robinho een rondleiding in het nachtleven van madrid.
leg uitquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[afbeelding]
Michael Materazzi heeft zijn rebound bijna binnen
vandaar, ik hou t gewoon op voetbal (en wielrennen)quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:30 schreef rompompom het volgende:
Michael Jordan speelde altijd met nummer 23.
of nr. 3quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nummer 2 zou kunnen jureren.
doe jij het anders ff, pak je de poedelprijs ook nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zit de jury naar de ijschows te kijken ofzo![]()
die heb ik dit jaar nog niet gepaktquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:07 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
doe jij het anders ff, pak je de poedelprijs ook niet![]()
Hoe komt het nou dat iedereen vitessezuid113 associeert met poedelprijzenquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
die heb ik dit jaar nog niet gepakt![]()
Oude legendes en van vader op zoon overgedragen verhalen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:28 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hoe komt het nou dat iedereen vitessezuid113 associeert met poedelprijzen![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Oude legendes en van vader op zoon overgedragen verhalen.
Heeft jouw vader dat verhaal niet ook een keer verteld op een stormachtige winteravond? Bij ons is het een klassieker.
Dan is het je vergeven.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
uitslag komt eraan. ik had een gevalletje stormschade.
tja gelukkig geen eigen geld, maar een dakpan door de ruit van mijn lease auto, eer die rommel was opgeruimd en gerepareerdquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ai, balen gebruikersnaam.
Stormschade hier ook. Bij mij zijn de schroten van de gevel gewaaid.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
tja gelukkig geen eigen geld, maar een dakpan door de ruit van mijn lease auto, eer die rommel was opgeruimd en gerepareerd
ik waaide vandaag bijna van mn fietsquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:08 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Stormschade hier ook. Bij mij zijn de schroten van de gevel gewaaid.![]()
Was je bijna aan het luchtfietsenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:13 schreef toma het volgende:
[..]
ik waaide vandaag bijna van mn fiets![]()
![]()
quote:HPayne
The Ball, The Bad & The Ugly
quote:EnGCatjuh
Nieuwe Superman Ribery komt niet van de grond
quote:pos
"Fame! I Wanna Live Forever!!"
-2ptquote:rompompom
Ribéry: "FOOOOOOOOORE!"
Hoort er bij Vaduz.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat gezeur na afloop is wat jammer altijd.
Dan moet jij de volgende keer het leukste onderschrift verzinnen, dan mag jij in de juryquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:17 schreef toma het volgende:ik vond dat er wel betere tussen zaten.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:18 schreef Beschouw het volgende:
Het Avatar zal het hem wel doen![]()
Gefeliciteerd pos!
ik vind onderschriften over Fame sowiezo al voor ouwe lullenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Dan moet jij de volgende keer het leukste onderschrift verzinnen, dan mag jij in de jury
Een aantal waren heel voorspelbaar , en daarom koos ik die niet.
Dat is nu net het verschil tussen bijvoorbeeld een onderschrift over het zwanemeer of fame.
en de poedelprijsonderschrift begreep ik gewoon echt niet.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:53 schreef toma het volgende:
[..]
ik vind onderschriften over Fame sowiezo al voor ouwe lullen![]()
Zo zijn we allemaal begonnenquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:03 schreef rompompom het volgende:
FORE is een golf-term: Flying Object Reaching Earth. Het is een waarschuwing als een golfbal richting mensen wordt gemept. Ik vond 'm wel ok, maar het is een leuke start zo in deze reeks
quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
pos ligt allang op z'n nest natuurlijk.
pos is een dame. Als ze al slaapt, ligt ze in een hemelbed.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
pos ligt allang op z'n nest natuurlijk.
daar slaap ik pas als ik dood ben.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
pos is een dame. Als ze al slaapt, ligt ze in een hemelbed.
Rookie mistakequote:Op donderdag 11 januari 2007 23:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
pos is een dame. Als ze al slaapt, ligt ze in een hemelbed.
wat een fake ajax shirt, hummelquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:04 schreef Beschouw het volgende:
Doen we het dan maar met deze foto, of wachten we tot pos weer verschijnt?
[afbeelding]
of je kijkt effe naar de url van de fotoquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:23 schreef dvdk het volgende:
wat heeft deze foto nou weer met voetballen te maken? ik zie 1 of ander wijf in d'r vrije tijd kleding op een veld staan, kan net zo goed een hockey wedstrijd zijn. Andere foto!
het ligt waarschijnlijk aan het soort vrouwen waarmee jij om gaat, want ik ken geen één vrouw die zo'n shirt aan zal doen buiten het sporten.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:23 schreef dvdk het volgende:
wat heeft deze foto nou weer met voetballen te maken? ik zie 1 of ander wijf in d'r vrije tijd kleding op een veld staan, kan net zo goed een hockey wedstrijd zijn. Andere foto!
Hij leeftquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:23 schreef dvdk het volgende:
Hij was al een tijdje niet meer gesignaleerd vandaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |