En zo is dat!quote:
Oh jaquote:
Preciesquote:
Kwam ik zomaar op. Raar héquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:39 schreef broer het volgende:
Deel tong80. Fantastische ingeving, Ole.
Nee. Maar ik heb wel elke keer als ik in de auto mijn headsetje in mijn telefoon plug een Mr. X in mijn achterhoofd die roept: "Haaaaaands free, makker!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:40 schreef Arcee het volgende:
Hebben jullie ook wel 'es dat je de hele dag "De familie Knots, de familie Knots, de familie Knoooooooots! K-noh! K-noh! K-noh!" in je hoofd hebt?
Hoor je wel vaker stemmen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:40 schreef Arcee het volgende:
Hebben jullie ook wel 'es dat je de hele dag "De familie Knots, de familie Knots, de familie Knoooooooots! K-noh! K-noh! K-noh!" in je hoofd hebt?
Fijn!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=IvEL7J0sVrs
Trusten heldquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:44 schreef Arcee het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel moe.
Truste, semi-bikkels.
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:44 schreef Arcee het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel moe.
Truste, semi-bikkels.
De familie Knots, de familie Knots, de familie Knoooooooots!quote:
Snel nog eenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:46 schreef Arcee het volgende:
De familie Knots, de familie Knots, de familie Knoooooooots!K-noh! K-noh! K-noh!
*weg is*
Nee, heel goed! Tong verdient wel eens een topic met zijn naam in de titel waarin nu eens niet wordt gevraagd of hij wel werk / hobby's / een vriendin / een leven heeft.quote:
Ja, dat vond ik ook al.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, die is eigenlijk beter.
Is gecorrigeerd. En hier had ik 't wel goed geschrevenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En zo is dat!![]()
Anders komt Shmoopy de boel wel eventjes opruimen.
Nee, dat lijkt me compleet nutteloos. Smileys en PI's zijn er trouwens alleen om je tekst kracht bij te zetten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:52 schreef broer het volgende:
Ja, dat vond ik ook al.
Gaan we nu de hele nacht smileys posten?
Ik was het wel zo van plan. Of je moet zin hebben in een goed gesprek?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:56 schreef broer het volgende:
Maar als we geen smileys mogen posten, dan moet we het ergens over hebben.
Is de rest al naar bed?
Nee, ik heb eigenlijk alleen maar zin in een smiley-conversatie. Dat lijkt me veel veiliger.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:57 schreef Biene het volgende:
Of je moet zin hebben in een goed gesprek?![]()
Jij hebt 'voorbereidingen' nodig om te gaan slapen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:57 schreef Ole het volgende:
Bijna, ben bezig met laatste voorbereidingen
Ik zou moe moeten zijn, maar om de een of andere reden lukt me dat al een paar jaar niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:58 schreef Wickedangel het volgende:
Ik blijf niet zo lang want ik ben moe van mijn week.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:59 schreef broer het volgende:
Nee, ik heb eigenlijk alleen maar zin in een smiley-conversatie. Dat lijkt me veel veiliger.
Omdat je een nutteloze van de nacht bentquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:00 schreef broer het volgende:
Ik zou moe moeten zijn, maar om de een of andere reden lukt me dat al een paar jaar niet.
Ik laat me niet naar bed sturenquote:Maar als je moe bent, moet je gaan slapen. Het is heel eenvoudig.
Deze, de meest nutteloze van allemaal:quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:01 schreef Biene het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welnu, welke smiley zit er niet bij?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:03 schreef Biene het volgende:
[..]
Een vrouw die weet wat ze wil. Jij komt er wel!![]()
Okee, dan was ik die vergeten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
Deze, de meest nutteloze van allemaal:![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:01 schreef Biene het volgende:
Welnu, welke smiley zit er niet bij?
"Maar als je moe bent, zou je kunnen gaan slapen."quote:
O, fout gegokt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
Die zat er wel bij.
Het was een grapje. Zo van 'hahaha'.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:05 schreef broer het volgende:
[..]
"Maar als je moe bent, zou je kunnen gaan slapen."
Jeumig, moet ik om drie uur 's nachts nog zó op mijn woorden letten?
Geeft niets, je krijgt ondanks dat toch een stickertje.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:06 schreef broer het volgende:
O, fout gegokt.
En een zoen van de juffrouw, toch?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:07 schreef Biene het volgende:
[..]
Geeft niets, je krijgt ondanks dat toch een stickertje.![]()
O, pardon. Ik ben niet zo goed in grapjes.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
Het was een grapje. Zo van 'hahaha'.
Die enter toets zit nu vast.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:07 schreef broer het volgende:
We zijn er allebei lekker snel bij om het te ontkrachten, nietwaar?
Ik blijkbaar ook nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:08 schreef broer het volgende:
[..]
O, pardon. Ik ben niet zo goed in grapjes.
Dat was nou net het hele punt...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:08 schreef Wickedangel het volgende:
En een zoen van de juffrouw, toch?
Ik krijg er jeuk van onder mijn oksel, telt dat ook?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
Het was een grapje. Zo van 'hahaha'.
Weljaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:09 schreef Biene het volgende:
[..]
Ik krijg er jeuk van onder mijn oksel, telt dat ook?
Ik ben op dit moment gelukkig. Jij?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
Misschien moet je dan niet zo veel drinken![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:18 schreef broer het volgende:
Ik ben op dit moment gelukkig. Jij?
Goed om te horen!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:18 schreef broer het volgende:
Ik realiseer me nu dat ik gelukkig zal zijn als ik eenmaal in mijn bedje lig. Maar dat heb ik dus zélf beslotenquote:
Wat een foute versiertruc zeg.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:18 schreef broer het volgende:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:22 schreef broer het volgende:
Voor wie het interesseert: de kat is binnen.
De middelste.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:24 schreef broer het volgende:
Ik kan niet zien welke van de twee je quote.
Slaap lekker, Wickedangel.
Ik geloof dat die lummel hier op de bank het allemaal niet zo interessant vindt. Hij zit aan zijn anus te likken. Kennelijk is dat prettiger.quote:
Hij was altijd al de intelligentste van het stel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:29 schreef broer het volgende:
Ik geloof dat die lummel hier op de bank het allemaal niet zo interessant vindt. Hij zit aan zijn anus te likken. Kennelijk is dat prettiger.
Daar zijn dan ook meerdere poses aan vooraf gegaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:30 schreef broer het volgende:
Desondanks vind ik het een mooie foto. Mooier dan die telefoon-snapshot die ik eruit wist te persen.
Wat mooi gemaakt!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:30 schreef Crazykill het volgende:
bla
blabla
blablabla
blablablabla
blablablablabla
blablablablablabla
blablablablablablabla
blablablablablablablabla
blablablablablablablablabla
blablablablablablablablablabla
blablablablablablablablabla
blablablablablablablabla
blablablablablablabla
blablablablablabla
blablablablabla
blablablabla
blablabla
blabla
bla
Zeg dat nou niet. Het arme beest hééft het al zo hoog in de bol.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:30 schreef Biene het volgende:
Hij was altijd al de intelligentste van het stel.![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:31 schreef Biene het volgende:
Daar zijn dan ook meerdere poses aan vooraf gegaan.
nee naar Hitcher IIquote:
Met Rutger Haquer ? Of haal ik film,s door elkaar ?quote:
ik denk het welquote:Op zondag 7 januari 2007 01:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met Rutger Haquer ? Of haal ik film,s door elkaar ?
Nee, moet met een kleine s.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
Is gecorrigeerd. En hier had ik 't wel goed geschreven![]()
voor mij is dit echt bikkeltijd hoorquote:
Shit ja je hebt gelijk, vanaf 2 uur pas toch ?quote:
Quoot. Taalfoutje, broer. Ben ik niet van je gewend.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:24 schreef broer het volgende:
Ik kan niet zien welke van de twee je quote.
Zij begonnen. *wijst*quote:Op zondag 7 januari 2007 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
WhateverJij post hier nu ook te vroeg.
En dat noem zich modquote:
Drank.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:39 schreef Arcee het volgende:
Quoot. Taalfoutje, broer. Ben ik niet van je gewend.
Ja, het is allemaal de schuld van Tong. Dat krijg je nou met zo'n TT.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
En het is Tongs schuld, Arcee.
Dat verdienen jullie natuurlijk wel, dat we jullie nog zes minuten laten bungelen.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:50 schreef broer het volgende:
Ik was even bang dat iedereen zich alsnog aan die twee-uur-regel ging houden.
Voelt dat machtig?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
Dat verdienen jullie natuurlijk wel, dat we jullie nog zes minuten laten bungelen.
quote:Op zondag 7 januari 2007 02:02 schreef tong80 het volgende:
Broer breekt hier en daar door bij wickedangel.
quote:Op zondag 7 januari 2007 02:02 schreef tong80 het volgende:
Dit is het weer van 2 uur. Hier een daar een Arcee bij plaatselijke posts. Broer breekt hier en daar door bij wickedangel.
Van wie ?quote:Op zondag 7 januari 2007 02:15 schreef Wickedangel het volgende:
En ik maar denken dat Tong een beetje adhd't over dit forum en verder nooit wat in de gaten heeft.
Maar hij leest alles, hoorde ik al uit zeer betrouwbare bron![]()
Rood haar ?quote:Op zondag 7 januari 2007 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeer betrouwbare bronJij leest toch zo goed
![]()
Weet ik veel? Heeft shmoopy rood haar? Ik kom haar zelden tegen.quote:
Heb jij direct contact met shmoopy? Geluksvogel!quote:Op zondag 7 januari 2007 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
Weet ik veel? Heeft shmoopy rood haar? Ik kom haar zelden tegen.
Ach, alsof het jou nog niet duidelijk was, allemaal.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, ze gooien wat in de groep en wij zitten met de gebakken peren.
Niet echtquote:Op zondag 7 januari 2007 02:25 schreef broer het volgende:
[..]
Ach, alsof het jou nog niet duidelijk was, allemaal.
Sorry. Ik zag jou hier posten, en toen dacht ik: dat wil ik ook.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:28 schreef JAM het volgende:
broer, ook jij hier?
De vraag is, namens tong: wie dan wel?quote:Op zondag 7 januari 2007 02:29 schreef Wickedangel het volgende:
Voor de duidelijkheid: shmoopy is mijn bron niet.
Al reis ik door naar Barcelona of Praag? Al reis ik door naar het eind van de wereld?quote:Op zondag 7 januari 2007 02:31 schreef JAM het volgende:
Ik volg broer overal en nergens. Al is het naar de AFGROND.
Overal en nergens, dat is mijn ondertiteltje. Plagiaat!quote:Op zondag 7 januari 2007 02:31 schreef JAM het volgende:
Ik volg broer overal en nergens. Al is het naar de AFGROND.
broer,.
Oh, daar zou ik graag allebei weer eens naartoe willen. Mijn eerstvolgende vakantie gaat trouwens naar Milaan. Milaan of Japan, maar Japan, dat is niet echt vakantie.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:32 schreef broer het volgende:
[..]
Al reis ik door naar Barcelona of Praag? Al reis ik door naar het eind van de wereld?
Nu je 't zegt, nu je 't zegt.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Overal en nergens, dat is mijn ondertiteltje. Plagiaat!![]()
Dat zeg ik lekker niet. Bronnen dien je geheim te houden. Desnoods ga ik naar de gevangenisquote:
Dat betekent dus wéér chocoladeletters op de voorkant van die ene krant.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
Dat zeg ik lekker niet. Bronnen dien je geheim te houden. Desnoods ga ik naar de gevangenis![]()
Ja, het leek intiem tussen jou en broer te worden.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:16 schreef broer het volgende:
Ik vind dat tong en Arcee zich nu wel heel stil houden, trouwens.
Dat klinkt heel erg engquote:Op zondag 7 januari 2007 02:42 schreef broer het volgende:
Is dat het keldertje van Danny?
Elke nacht, Arcee. Elke nacht.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:43 schreef Arcee het volgende:
Ja, het leek intiem tussen jou en broer te worden.
Dat was expres.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:45 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zal je maar niet quoten, Arcee, dan kun je je post nog aanpassen (de naam)
Wat? Ik ben niet kaal!quote:Op zondag 7 januari 2007 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
Jezus, broer.
Volgens mij niet. Arceequote:
Nee, dat sloeg niet daarop. Ik quootte Arcee expres niet en jij wel.quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 02:45 schreef broer het volgende:
Elke nacht, Arcee. Elke nacht.
Volgens mij bezigde Arcee de over het algemeen bijzonder leuke, maar toch zeer moeilijk herkenbare humorvorm 'ironie'.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
Volgens mij niet.
Ik heb het alleen maar van horen zeggen.quote:Oh, en ik blijf maar weg uit dat keldertje. Je zal Danny daar toch maar in zo'n leren stoeipakje tegenkomen![]()
Dan quoot ik deze van jou ook niet zodat je je taalfout nog aan kunt passen.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
Hij moet 't maar zeggen.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:51 schreef broer het volgende:
Volgens mij bezigde Arcee de, over het algemeen bijzonder leuke, maar toch zeer moeilijk herkenbare humorvorm 'ironie'.
Jij post daarquote:Ik heb het alleen maar van horen zeggen.
Ik heb er een o bij gezet, maar ik weet 't niet meerquote:Op zondag 7 januari 2007 02:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan quoot ik deze van jou ook niet zodat je je taalfout nog aan kunt passen.
Dat is dan toch wel een opluchtingquote:Op zondag 7 januari 2007 02:54 schreef broer het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het écht alleen maar van horen zeggen.
Ik hou niet van geheime subfora. Doet me denken aan vrijmetselaars, sektes, satanistenquote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 03:03 schreef broer het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij rond deze tijd net wakker werd.
Ik wil geen lid worden van een clubje dat mij als lid accepteert.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:02 schreef broer het volgende:
Je kunt je er ook gewoon voor aanmelden, natuurlijk.
Dat scheelt behoorlijk in het geheim-gehalte.
quote:Op zondag 7 januari 2007 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wil geen lid worden van een clubje dat mij als lid accepteert.
Vrij naar Groucho Marx
Hai Ole![]()
Dat noemen wij bindingsangst, Wickedangel.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wil geen lid worden van een clubje dat mij als lid accepteert.
Dag Olequote:
Hoi Canisfirequote:
Ik zie je altijd posten, maar ik tref je nooitquote:
Moet toch ergens posten in show slapen ze alquote:Op zondag 7 januari 2007 03:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Hoi Canisfire
Het wordt nog gezellig hier![]()
Ja, hang er maar weer een labeltje aanquote:Op zondag 7 januari 2007 03:11 schreef broer het volgende:
Dat noemen wij bindingsangst, Wickedangel.
quote:Op zondag 7 januari 2007 03:13 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Moet toch ergens posten in show slapen ze al![]()
Bar_relquote:Op zondag 7 januari 2007 03:14 schreef Ole het volgende:
[..]mietjes
Was het vandaag weer gezellig daar? Gister was het wel feest!
Gezellig!quote:Op zondag 7 januari 2007 03:13 schreef Ole het volgende:
Nu ben ik er hoor!
Is het daar een beetje gezelligquote:Op zondag 7 januari 2007 03:13 schreef Canisfire het volgende:
Moet toch ergens posten in show slapen ze al![]()
Vroeger was het leuker zo als bij alle reeksen hoe hoger het topic getal hoe lager de gezeligheidquote:
Dan komen de kleine irritaties en zoquote:Op zondag 7 januari 2007 03:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Vroeger was het leuker zo als bij alle reeksen hoe hoger het topic getal hoe lager de gezeligheid![]()
Dat punt zijn ze daar al lang voorbijquote:
Ik mag graag labelen. Dat maakt de wereld duidelijk.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:14 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, hang er maar weer een labeltje aan![]()
'Wij'?
Ah, dan moeten we hier ook maar niet zo hard gaanquote:Op zondag 7 januari 2007 03:18 schreef Canisfire het volgende:
Vroeger was het leuker zo als bij alle reeksen hoe hoger het topic getal hoe lager de gezeligheid![]()
Ik dacht ik druk het een beetje voorzichtig uitquote:Op zondag 7 januari 2007 03:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat punt zijn ze daar al lang voorbij
In kpd staat er een in de steigers maar het wil nog niet echt lukken![]()
Ja, maar dit is semi-bikkeltijd. Dit is de reeks die geen reeks is, en ook geen slowchat. En maar een paar uur per dag openquote:Op zondag 7 januari 2007 03:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ah, dan moeten we hier ook maar niet zo hard gaan![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 03:21 schreef tong80 het volgende:
Ole MSN ligt eruit.Durf m'n PC niet op nieuw op te starten
Voor jou, ja.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:19 schreef broer het volgende:
Ik mag graag labelen. Dat maakt de wereld duidelijk.
Dat noemen wij megalomaniequote:En wij mogen graag in koninklijk meervoud spreken. Dan voelen wij ons belangrijk.
Precies. Het mysterieuze topic dat overal tussenin hangtquote:Op zondag 7 januari 2007 03:21 schreef Ole het volgende:
Ja, maar dit is semi-bikkeltijd. Dit is de reeks die geen reeks is, en ook geen slowchat. En maar een paar uur per dag open
Yup! En het bestaat al heel lang, en toch pas deel 81quote:Op zondag 7 januari 2007 03:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies. Het mysterieuze topic dat overal tussenin hangt![]()
Misschien maakt het voor jou ook wel iets duidelijk.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:23 schreef Wickedangel het volgende:
Voor jou, ja.
Ik open binnenkort een keldertje. Zin om langs te komen?quote:Dat noemen wij megalomanie![]()
Je had 2003 moeten zien toen ik begonquote:Op zondag 7 januari 2007 03:24 schreef Ole het volgende:
Ach, gewoon een beetje selectief subfora en topics kiezen. Dan valt het best mee. Maar het baggergehalte in ONZ is wel erg hoog op dit moment..
Dat was onder een andere naam!quote:Op zondag 7 januari 2007 03:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je had 2003 moeten zien toen ik begon![]()
Nee, 80 plus 1quote:Op zondag 7 januari 2007 03:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Yup! En het bestaat al heel lang, en toch pas deel 81
Daar is het te laat voor. Het tijdstip, bedoel ikquote:Op zondag 7 januari 2007 03:25 schreef broer het volgende:
Misschien maakt het voor jou ook wel iets duidelijk.
Ha. En jij dacht dat ik dat wel durfquote:Ik open binnenkort een keldertje. Zin om langs te komen?
Dat was zeker onder een andere naamquote:Op zondag 7 januari 2007 03:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat was onder een andere naam!
Ik begon in 2002
linkje?quote:Op zondag 7 januari 2007 03:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat was zeker onder een andere naam![]()
btw: die posts en Views![]()
posts views
KPD [SC] En het wachten beginti 261 3290
quote:Op zondag 7 januari 2007 03:32 schreef Canisfire het volgende:
Ga je de slowchat redden :
[SC] En het wachten begint...
Ik was toen 15 en nog al puberaal aanwezigquote:Op zondag 7 januari 2007 03:33 schreef Ole het volgende:
[..]heb geen toegang.
Maar ik heb ook heel 2003 slowchattend doorgebracht geloof ik
quote:Op zondag 7 januari 2007 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb er een o bij gezet, maar ik weet 't niet meer![]()
Ja, voor mij ook. Ik weet nu al niet meer waar dit ook alweer over ging.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:28 schreef Wickedangel het volgende:
Daar is het te laat voor. Het tijdstip, bedoel ik![]()
Nee. Maar zoals een wijs jager ooit zei: niet geschoten is altijd mis.quote:Ha. En jij dacht dat ik dat wel durf
ach, we zijn allemaal 15 geweestquote:Op zondag 7 januari 2007 03:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik was toen 15 en nog al puberaal aanwezig![]()
![]()
Wie was je?quote:Op zondag 7 januari 2007 03:21 schreef Canisfire het volgende:
Vroeger was ik echt een kut user maar een naamtopics dat ik had.
de hamburgerquote:
k heb ook moeite om de boel bij te houdenquote:Op zondag 7 januari 2007 03:35 schreef broer het volgende:
Ja, voor mij ook. Ik weet nu al niet meer waar dit ook alweer over ging.
quote:Nee. Maar zoals een wijs jager ooit zei: niet geschoten is altijd mis.
Ja, nu het antwoord nog.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:41 schreef Wickedangel het volgende:
Deze vraag komt me bekend voor.
Dat was jouw plaatje toch?quote:
goed zo!quote:
die dusquote:Op zondag 7 januari 2007 03:35 schreef Canisfire het volgende:
Martinuhhh! Frenzy2003 _bigmac_ el_bartos chriz2k van dat kliekje was ik![]()
We werden dan ook om de maand standaard van het forum afgetieftquote:Op zondag 7 januari 2007 03:48 schreef Ole het volgende:
OK.. dat kliekje zocht ik denk ik nooit zo op
Toen bestond het banmeldtopic nog niet zeker Nu zie je sommige namen wekelijks voorbijkomenquote:Op zondag 7 januari 2007 03:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
We werden dan ook om de maand standaard van het forum afgetieft![]()
Volgens mij wel toch.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:50 schreef Ole het volgende:
[..]
Toen bestond het banmeldtopic nog niet zeker Nu zie je sommige namen wekelijks voorbijkomen
Nee, ik ben aan het AKQ-en. Hoezo?quote:Op zondag 7 januari 2007 03:56 schreef broer het volgende:
Is Wickedangel al gaan slapen?
Die zit in de kenniskwisquote:Op zondag 7 januari 2007 03:56 schreef broer het volgende:
Is Wickedangel al gaan slapen?
Ik vind dat ze het supergoed doen. Maar de muziek spreekt mij voor geen meter aan. Beetje dubbel, dus.quote:Op zondag 7 januari 2007 04:04 schreef tong80 het volgende:
Wat vind je van Korn broer ?
Inmiddels ben ik wel uitgekenniskwist, dus ik ben weer één en al aandacht.quote:
Ah, mooi. Waar hadden we het over? Het was iets met een kelder, geloof ik.quote:Op zondag 7 januari 2007 04:10 schreef Wickedangel het volgende:
Inmiddels ben ik wel uitgekenniskwist, dus ik ben weer één en al aandacht.
Waar ik niet durf te komenquote:Op zondag 7 januari 2007 04:11 schreef broer het volgende:
[..]
Ah, mooi. Waar hadden we het over? Het was iets met een kelder, geloof ik.
O, jammer. Dat is namelijk de enige plek waar ik wél durf te komen.quote:
Lijkt me best spannend die kelder maarja ik mag natuurlijk nietquote:Op zondag 7 januari 2007 04:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waar ik niet durf te komenBang wat ik daar aantref.
quote:Op zondag 7 januari 2007 04:16 schreef broer het volgende:
[..]
O, jammer. Dat is namelijk de enige plek waar ik wél durf te komen.
Misschien moest ik dan maar gaan slapen. Is wel een goed idee, denk ik.
quote:Op zondag 7 januari 2007 05:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
Maar hoe is het met tong? Nog goeie cassettebandjes gevonden?
Aha, ja ik heb er ook nog onbeluisterd liggen... meestal geen parreltjes maar soms wel. Laatst weer een met een vreemde die zichzelf had opgenomen, altijd leuk.quote:Op zondag 7 januari 2007 05:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben bijna klaar met afluisteren nog en stuk of 50.
Zaten erg leuke tussen zoals verukkelijke 15. Is meer dan 20 jaar geleden.
Nu je het zegt, ik moet er ergens nog hebben liggen met zelf gemaakte "prank calls" van een jaartje of 12 terug.quote:Op zondag 7 januari 2007 05:21 schreef tong80 het volgende:
Zaten ook zelf opgenomen bandjes tussen zoals van een vakantie op Terschelling
Jaquote:Op maandag 8 januari 2007 04:55 schreef Lyr het volgende:
Goeiemorgen. Waar is deze reeks voor. Nachtelijke slowchat zonder slotje?
Ik bedoel, ik heb er voor betaald,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:49 schreef Ole het volgende:
die is er soms ook wel, maar die is nu druk met mevrouw baboon, of met studie, of met andere dingen!![]()
Maar hij is er wel soms hoor! Echt waar!
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:51 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik heb er voor betaald,.
En nu wil je hem kapotstampen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:51 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik heb er voor betaald,.
Nou nee, niet voor 71 euro,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |