Dat was expres.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:45 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zal je maar niet quoten, Arcee, dan kun je je post nog aanpassen (de naam)
Wat? Ik ben niet kaal!quote:Op zondag 7 januari 2007 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
Jezus, broer.
Volgens mij niet. Arceequote:
Nee, dat sloeg niet daarop. Ik quootte Arcee expres niet en jij wel.quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 02:45 schreef broer het volgende:
Elke nacht, Arcee. Elke nacht.
Volgens mij bezigde Arcee de over het algemeen bijzonder leuke, maar toch zeer moeilijk herkenbare humorvorm 'ironie'.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
Volgens mij niet.
Ik heb het alleen maar van horen zeggen.quote:Oh, en ik blijf maar weg uit dat keldertje. Je zal Danny daar toch maar in zo'n leren stoeipakje tegenkomen![]()
Dan quoot ik deze van jou ook niet zodat je je taalfout nog aan kunt passen.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
Hij moet 't maar zeggen.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:51 schreef broer het volgende:
Volgens mij bezigde Arcee de, over het algemeen bijzonder leuke, maar toch zeer moeilijk herkenbare humorvorm 'ironie'.
Jij post daarquote:Ik heb het alleen maar van horen zeggen.
Ik heb er een o bij gezet, maar ik weet 't niet meerquote:Op zondag 7 januari 2007 02:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan quoot ik deze van jou ook niet zodat je je taalfout nog aan kunt passen.
Dat is dan toch wel een opluchtingquote:Op zondag 7 januari 2007 02:54 schreef broer het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het écht alleen maar van horen zeggen.
Ik hou niet van geheime subfora. Doet me denken aan vrijmetselaars, sektes, satanistenquote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 03:03 schreef broer het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij rond deze tijd net wakker werd.
Ik wil geen lid worden van een clubje dat mij als lid accepteert.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:02 schreef broer het volgende:
Je kunt je er ook gewoon voor aanmelden, natuurlijk.
Dat scheelt behoorlijk in het geheim-gehalte.
quote:Op zondag 7 januari 2007 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wil geen lid worden van een clubje dat mij als lid accepteert.
Vrij naar Groucho Marx
Hai Ole![]()
Dat noemen wij bindingsangst, Wickedangel.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wil geen lid worden van een clubje dat mij als lid accepteert.
Dag Olequote:
Hoi Canisfirequote:
Ik zie je altijd posten, maar ik tref je nooitquote:
Moet toch ergens posten in show slapen ze alquote:Op zondag 7 januari 2007 03:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Hoi Canisfire
Het wordt nog gezellig hier![]()
Ja, hang er maar weer een labeltje aanquote:Op zondag 7 januari 2007 03:11 schreef broer het volgende:
Dat noemen wij bindingsangst, Wickedangel.
quote:Op zondag 7 januari 2007 03:13 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Moet toch ergens posten in show slapen ze al![]()
Bar_relquote:Op zondag 7 januari 2007 03:14 schreef Ole het volgende:
[..]mietjes
Was het vandaag weer gezellig daar? Gister was het wel feest!
Gezellig!quote:Op zondag 7 januari 2007 03:13 schreef Ole het volgende:
Nu ben ik er hoor!
Is het daar een beetje gezelligquote:Op zondag 7 januari 2007 03:13 schreef Canisfire het volgende:
Moet toch ergens posten in show slapen ze al![]()
Vroeger was het leuker zo als bij alle reeksen hoe hoger het topic getal hoe lager de gezeligheidquote:
Dan komen de kleine irritaties en zoquote:Op zondag 7 januari 2007 03:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Vroeger was het leuker zo als bij alle reeksen hoe hoger het topic getal hoe lager de gezeligheid![]()
Dat punt zijn ze daar al lang voorbijquote:
Ik mag graag labelen. Dat maakt de wereld duidelijk.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:14 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, hang er maar weer een labeltje aan![]()
'Wij'?
Ah, dan moeten we hier ook maar niet zo hard gaanquote:Op zondag 7 januari 2007 03:18 schreef Canisfire het volgende:
Vroeger was het leuker zo als bij alle reeksen hoe hoger het topic getal hoe lager de gezeligheid![]()
Ik dacht ik druk het een beetje voorzichtig uitquote:Op zondag 7 januari 2007 03:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat punt zijn ze daar al lang voorbij
In kpd staat er een in de steigers maar het wil nog niet echt lukken![]()
Ja, maar dit is semi-bikkeltijd. Dit is de reeks die geen reeks is, en ook geen slowchat. En maar een paar uur per dag openquote:Op zondag 7 januari 2007 03:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ah, dan moeten we hier ook maar niet zo hard gaan![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 03:21 schreef tong80 het volgende:
Ole MSN ligt eruit.Durf m'n PC niet op nieuw op te starten
Voor jou, ja.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:19 schreef broer het volgende:
Ik mag graag labelen. Dat maakt de wereld duidelijk.
Dat noemen wij megalomaniequote:En wij mogen graag in koninklijk meervoud spreken. Dan voelen wij ons belangrijk.
Precies. Het mysterieuze topic dat overal tussenin hangtquote:Op zondag 7 januari 2007 03:21 schreef Ole het volgende:
Ja, maar dit is semi-bikkeltijd. Dit is de reeks die geen reeks is, en ook geen slowchat. En maar een paar uur per dag open
Yup! En het bestaat al heel lang, en toch pas deel 81quote:Op zondag 7 januari 2007 03:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies. Het mysterieuze topic dat overal tussenin hangt![]()
Misschien maakt het voor jou ook wel iets duidelijk.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:23 schreef Wickedangel het volgende:
Voor jou, ja.
Ik open binnenkort een keldertje. Zin om langs te komen?quote:Dat noemen wij megalomanie![]()
Je had 2003 moeten zien toen ik begonquote:Op zondag 7 januari 2007 03:24 schreef Ole het volgende:
Ach, gewoon een beetje selectief subfora en topics kiezen. Dan valt het best mee. Maar het baggergehalte in ONZ is wel erg hoog op dit moment..
Dat was onder een andere naam!quote:Op zondag 7 januari 2007 03:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je had 2003 moeten zien toen ik begon![]()
Nee, 80 plus 1quote:Op zondag 7 januari 2007 03:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Yup! En het bestaat al heel lang, en toch pas deel 81
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |