Nee, moet met een kleine s.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
Is gecorrigeerd. En hier had ik 't wel goed geschreven![]()
voor mij is dit echt bikkeltijd hoorquote:
Shit ja je hebt gelijk, vanaf 2 uur pas toch ?quote:
Quoot. Taalfoutje, broer. Ben ik niet van je gewend.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:24 schreef broer het volgende:
Ik kan niet zien welke van de twee je quote.
Zij begonnen. *wijst*quote:Op zondag 7 januari 2007 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
WhateverJij post hier nu ook te vroeg.
En dat noem zich modquote:
Drank.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:39 schreef Arcee het volgende:
Quoot. Taalfoutje, broer. Ben ik niet van je gewend.
Ja, het is allemaal de schuld van Tong. Dat krijg je nou met zo'n TT.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
En het is Tongs schuld, Arcee.
Dat verdienen jullie natuurlijk wel, dat we jullie nog zes minuten laten bungelen.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:50 schreef broer het volgende:
Ik was even bang dat iedereen zich alsnog aan die twee-uur-regel ging houden.
Voelt dat machtig?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
Dat verdienen jullie natuurlijk wel, dat we jullie nog zes minuten laten bungelen.
quote:Op zondag 7 januari 2007 02:02 schreef tong80 het volgende:
Broer breekt hier en daar door bij wickedangel.
quote:Op zondag 7 januari 2007 02:02 schreef tong80 het volgende:
Dit is het weer van 2 uur. Hier een daar een Arcee bij plaatselijke posts. Broer breekt hier en daar door bij wickedangel.
Van wie ?quote:Op zondag 7 januari 2007 02:15 schreef Wickedangel het volgende:
En ik maar denken dat Tong een beetje adhd't over dit forum en verder nooit wat in de gaten heeft.
Maar hij leest alles, hoorde ik al uit zeer betrouwbare bron![]()
Rood haar ?quote:Op zondag 7 januari 2007 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeer betrouwbare bronJij leest toch zo goed
![]()
Weet ik veel? Heeft shmoopy rood haar? Ik kom haar zelden tegen.quote:
Heb jij direct contact met shmoopy? Geluksvogel!quote:Op zondag 7 januari 2007 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
Weet ik veel? Heeft shmoopy rood haar? Ik kom haar zelden tegen.
Ach, alsof het jou nog niet duidelijk was, allemaal.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, ze gooien wat in de groep en wij zitten met de gebakken peren.
Niet echtquote:Op zondag 7 januari 2007 02:25 schreef broer het volgende:
[..]
Ach, alsof het jou nog niet duidelijk was, allemaal.
Sorry. Ik zag jou hier posten, en toen dacht ik: dat wil ik ook.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:28 schreef JAM het volgende:
broer, ook jij hier?
De vraag is, namens tong: wie dan wel?quote:Op zondag 7 januari 2007 02:29 schreef Wickedangel het volgende:
Voor de duidelijkheid: shmoopy is mijn bron niet.
Al reis ik door naar Barcelona of Praag? Al reis ik door naar het eind van de wereld?quote:Op zondag 7 januari 2007 02:31 schreef JAM het volgende:
Ik volg broer overal en nergens. Al is het naar de AFGROND.
Overal en nergens, dat is mijn ondertiteltje. Plagiaat!quote:Op zondag 7 januari 2007 02:31 schreef JAM het volgende:
Ik volg broer overal en nergens. Al is het naar de AFGROND.
broer,.
Oh, daar zou ik graag allebei weer eens naartoe willen. Mijn eerstvolgende vakantie gaat trouwens naar Milaan. Milaan of Japan, maar Japan, dat is niet echt vakantie.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:32 schreef broer het volgende:
[..]
Al reis ik door naar Barcelona of Praag? Al reis ik door naar het eind van de wereld?
Nu je 't zegt, nu je 't zegt.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Overal en nergens, dat is mijn ondertiteltje. Plagiaat!![]()
Dat zeg ik lekker niet. Bronnen dien je geheim te houden. Desnoods ga ik naar de gevangenisquote:
Dat betekent dus wéér chocoladeletters op de voorkant van die ene krant.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
Dat zeg ik lekker niet. Bronnen dien je geheim te houden. Desnoods ga ik naar de gevangenis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |