Dat was jouw plaatje toch?quote:
goed zo!quote:
die dusquote:Op zondag 7 januari 2007 03:35 schreef Canisfire het volgende:
Martinuhhh! Frenzy2003 _bigmac_ el_bartos chriz2k van dat kliekje was ik![]()
We werden dan ook om de maand standaard van het forum afgetieftquote:Op zondag 7 januari 2007 03:48 schreef Ole het volgende:
OK.. dat kliekje zocht ik denk ik nooit zo op
Toen bestond het banmeldtopic nog niet zeker Nu zie je sommige namen wekelijks voorbijkomenquote:Op zondag 7 januari 2007 03:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
We werden dan ook om de maand standaard van het forum afgetieft![]()
Volgens mij wel toch.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:50 schreef Ole het volgende:
[..]
Toen bestond het banmeldtopic nog niet zeker Nu zie je sommige namen wekelijks voorbijkomen
Nee, ik ben aan het AKQ-en. Hoezo?quote:Op zondag 7 januari 2007 03:56 schreef broer het volgende:
Is Wickedangel al gaan slapen?
Die zit in de kenniskwisquote:Op zondag 7 januari 2007 03:56 schreef broer het volgende:
Is Wickedangel al gaan slapen?
Ik vind dat ze het supergoed doen. Maar de muziek spreekt mij voor geen meter aan. Beetje dubbel, dus.quote:Op zondag 7 januari 2007 04:04 schreef tong80 het volgende:
Wat vind je van Korn broer ?
Inmiddels ben ik wel uitgekenniskwist, dus ik ben weer één en al aandacht.quote:
Ah, mooi. Waar hadden we het over? Het was iets met een kelder, geloof ik.quote:Op zondag 7 januari 2007 04:10 schreef Wickedangel het volgende:
Inmiddels ben ik wel uitgekenniskwist, dus ik ben weer één en al aandacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |