Daar is het te laat voor. Het tijdstip, bedoel ikquote:Op zondag 7 januari 2007 03:25 schreef broer het volgende:
Misschien maakt het voor jou ook wel iets duidelijk.
Ha. En jij dacht dat ik dat wel durfquote:Ik open binnenkort een keldertje. Zin om langs te komen?
Dat was zeker onder een andere naamquote:Op zondag 7 januari 2007 03:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat was onder een andere naam!
Ik begon in 2002
linkje?quote:Op zondag 7 januari 2007 03:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat was zeker onder een andere naam![]()
btw: die posts en Views![]()
posts views
KPD [SC] En het wachten beginti 261 3290
quote:Op zondag 7 januari 2007 03:32 schreef Canisfire het volgende:
Ga je de slowchat redden :
[SC] En het wachten begint...
Ik was toen 15 en nog al puberaal aanwezigquote:Op zondag 7 januari 2007 03:33 schreef Ole het volgende:
[..]heb geen toegang.
Maar ik heb ook heel 2003 slowchattend doorgebracht geloof ik
quote:Op zondag 7 januari 2007 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb er een o bij gezet, maar ik weet 't niet meer![]()
Ja, voor mij ook. Ik weet nu al niet meer waar dit ook alweer over ging.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:28 schreef Wickedangel het volgende:
Daar is het te laat voor. Het tijdstip, bedoel ik![]()
Nee. Maar zoals een wijs jager ooit zei: niet geschoten is altijd mis.quote:Ha. En jij dacht dat ik dat wel durf
ach, we zijn allemaal 15 geweestquote:Op zondag 7 januari 2007 03:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik was toen 15 en nog al puberaal aanwezig![]()
![]()
Wie was je?quote:Op zondag 7 januari 2007 03:21 schreef Canisfire het volgende:
Vroeger was ik echt een kut user maar een naamtopics dat ik had.
de hamburgerquote:
k heb ook moeite om de boel bij te houdenquote:Op zondag 7 januari 2007 03:35 schreef broer het volgende:
Ja, voor mij ook. Ik weet nu al niet meer waar dit ook alweer over ging.
quote:Nee. Maar zoals een wijs jager ooit zei: niet geschoten is altijd mis.
Ja, nu het antwoord nog.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:41 schreef Wickedangel het volgende:
Deze vraag komt me bekend voor.
Dat was jouw plaatje toch?quote:
goed zo!quote:
die dusquote:Op zondag 7 januari 2007 03:35 schreef Canisfire het volgende:
Martinuhhh! Frenzy2003 _bigmac_ el_bartos chriz2k van dat kliekje was ik![]()
We werden dan ook om de maand standaard van het forum afgetieftquote:Op zondag 7 januari 2007 03:48 schreef Ole het volgende:
OK.. dat kliekje zocht ik denk ik nooit zo op
Toen bestond het banmeldtopic nog niet zeker Nu zie je sommige namen wekelijks voorbijkomenquote:Op zondag 7 januari 2007 03:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
We werden dan ook om de maand standaard van het forum afgetieft![]()
Volgens mij wel toch.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:50 schreef Ole het volgende:
[..]
Toen bestond het banmeldtopic nog niet zeker Nu zie je sommige namen wekelijks voorbijkomen
Nee, ik ben aan het AKQ-en. Hoezo?quote:Op zondag 7 januari 2007 03:56 schreef broer het volgende:
Is Wickedangel al gaan slapen?
Die zit in de kenniskwisquote:Op zondag 7 januari 2007 03:56 schreef broer het volgende:
Is Wickedangel al gaan slapen?
Ik vind dat ze het supergoed doen. Maar de muziek spreekt mij voor geen meter aan. Beetje dubbel, dus.quote:Op zondag 7 januari 2007 04:04 schreef tong80 het volgende:
Wat vind je van Korn broer ?
Inmiddels ben ik wel uitgekenniskwist, dus ik ben weer één en al aandacht.quote:
Ah, mooi. Waar hadden we het over? Het was iets met een kelder, geloof ik.quote:Op zondag 7 januari 2007 04:10 schreef Wickedangel het volgende:
Inmiddels ben ik wel uitgekenniskwist, dus ik ben weer één en al aandacht.
Waar ik niet durf te komenquote:Op zondag 7 januari 2007 04:11 schreef broer het volgende:
[..]
Ah, mooi. Waar hadden we het over? Het was iets met een kelder, geloof ik.
O, jammer. Dat is namelijk de enige plek waar ik wél durf te komen.quote:
Lijkt me best spannend die kelder maarja ik mag natuurlijk nietquote:Op zondag 7 januari 2007 04:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waar ik niet durf te komenBang wat ik daar aantref.
quote:Op zondag 7 januari 2007 04:16 schreef broer het volgende:
[..]
O, jammer. Dat is namelijk de enige plek waar ik wél durf te komen.
Misschien moest ik dan maar gaan slapen. Is wel een goed idee, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |