En zo is dat!quote:
Oh jaquote:
Preciesquote:
Kwam ik zomaar op. Raar héquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:39 schreef broer het volgende:
Deel tong80. Fantastische ingeving, Ole.
Nee. Maar ik heb wel elke keer als ik in de auto mijn headsetje in mijn telefoon plug een Mr. X in mijn achterhoofd die roept: "Haaaaaands free, makker!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:40 schreef Arcee het volgende:
Hebben jullie ook wel 'es dat je de hele dag "De familie Knots, de familie Knots, de familie Knoooooooots! K-noh! K-noh! K-noh!" in je hoofd hebt?
Hoor je wel vaker stemmen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:40 schreef Arcee het volgende:
Hebben jullie ook wel 'es dat je de hele dag "De familie Knots, de familie Knots, de familie Knoooooooots! K-noh! K-noh! K-noh!" in je hoofd hebt?
Fijn!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=IvEL7J0sVrs
Trusten heldquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:44 schreef Arcee het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel moe.
Truste, semi-bikkels.
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:44 schreef Arcee het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel moe.
Truste, semi-bikkels.
De familie Knots, de familie Knots, de familie Knoooooooots!quote:
Snel nog eenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:46 schreef Arcee het volgende:
De familie Knots, de familie Knots, de familie Knoooooooots!K-noh! K-noh! K-noh!
*weg is*
Nee, heel goed! Tong verdient wel eens een topic met zijn naam in de titel waarin nu eens niet wordt gevraagd of hij wel werk / hobby's / een vriendin / een leven heeft.quote:
Ja, dat vond ik ook al.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, die is eigenlijk beter.
Is gecorrigeerd. En hier had ik 't wel goed geschrevenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En zo is dat!![]()
Anders komt Shmoopy de boel wel eventjes opruimen.
Nee, dat lijkt me compleet nutteloos. Smileys en PI's zijn er trouwens alleen om je tekst kracht bij te zetten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:52 schreef broer het volgende:
Ja, dat vond ik ook al.
Gaan we nu de hele nacht smileys posten?
Ik was het wel zo van plan. Of je moet zin hebben in een goed gesprek?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:56 schreef broer het volgende:
Maar als we geen smileys mogen posten, dan moet we het ergens over hebben.
Is de rest al naar bed?
Nee, ik heb eigenlijk alleen maar zin in een smiley-conversatie. Dat lijkt me veel veiliger.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:57 schreef Biene het volgende:
Of je moet zin hebben in een goed gesprek?![]()
Jij hebt 'voorbereidingen' nodig om te gaan slapen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:57 schreef Ole het volgende:
Bijna, ben bezig met laatste voorbereidingen
Ik zou moe moeten zijn, maar om de een of andere reden lukt me dat al een paar jaar niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:58 schreef Wickedangel het volgende:
Ik blijf niet zo lang want ik ben moe van mijn week.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:59 schreef broer het volgende:
Nee, ik heb eigenlijk alleen maar zin in een smiley-conversatie. Dat lijkt me veel veiliger.
Omdat je een nutteloze van de nacht bentquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:00 schreef broer het volgende:
Ik zou moe moeten zijn, maar om de een of andere reden lukt me dat al een paar jaar niet.
Ik laat me niet naar bed sturenquote:Maar als je moe bent, moet je gaan slapen. Het is heel eenvoudig.
Deze, de meest nutteloze van allemaal:quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:01 schreef Biene het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welnu, welke smiley zit er niet bij?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:03 schreef Biene het volgende:
[..]
Een vrouw die weet wat ze wil. Jij komt er wel!![]()
Okee, dan was ik die vergeten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
Deze, de meest nutteloze van allemaal:![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:01 schreef Biene het volgende:
Welnu, welke smiley zit er niet bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |